Het is duidelijk koeler alquote:Op zondag 8 september 2024 12:40 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Klopt, geen pretje. Na een nacht regen () is er in feite weinig veranderd. Waar blijft de herfst?
Was net buiten, maar in de zon is warm. Wel mooie schapenwolken, dat nou weer wel, mijn favoriet na de cirrus en altocumulus.quote:
Heel veel zon te bekennen aan de kust.quote:
quote:Op zondag 8 september 2024 11:43 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dan was gisteren denk ik de laatste echt warme dag. Komende 9 maanden geen klamme hitte meer.
We zomeren tot half oktober.quote:Op zondag 8 september 2024 15:28 schreef MissHobje het volgende:
Prima afkick dagje vandaag, ik verwacht overigens na komende week wel ff weer wat nazomer acties
Gewoon tot half oktober dit. Zo is het prima.quote:Op zondag 8 september 2024 15:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zou zalig zijn.. mag wel t0t de 21ste..dan vakantie 3 weken
Ja gewoon ff wennen.. heb nog wat binnen klusjes ook wel fijn om te doen.quote:Op zondag 8 september 2024 16:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon tot half oktober dit. Zo is het prima.
Maar helaas komen er een paar sneue dagen aan qua temperatuur.
Lennyquote:
Ik vind het wel lekker als het iets koeler wordt om veel in de tuin te doen. Dus kom maar door met verkoeling.quote:Op zondag 8 september 2024 17:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja gewoon ff wennen.. heb nog wat binnen klusjes ook wel fijn om te doen.
quote:Op zondag 8 september 2024 20:18 schreef THEFXR het volgende:
wat zijn de voorspellingen voor komende week?
We beginnen buiig en met afnemende tot ruim te lage temperaturen voor de tijd van het jaar (~15 graden). Dinsdag lijkt wel een redelijke dagvte worden met best wat zon, wrl later in de middag regen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:18 schreef THEFXR het volgende:
Ik moet nog ruim een halve hectare aan planten gaan opruimen en grond bewerken komende week. Kan er binnenkort weer wat nieuws op die plek. Dan is 15 graden wel prima qua temperatuur jaquote:Op zondag 8 september 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker als het iets koeler wordt om veel in de tuin te doen. Dus kom maar door met verkoeling.
Herfstachtig/fris/wisselvallig/k*tweer/grijze treurnis/weinig zonquote:Op zondag 8 september 2024 20:18 schreef THEFXR het volgende:
Staat nog best wat zon ingetekend toch? Wel helaas afgewisseld met regen.quote:Op maandag 9 september 2024 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herfstachtig/fris/wisselvallig/k*tweer/grijze treurnis/weinig zon
Zoiets. Vanaf het weekend gelukkig weer wat warmer. 14 graden is namelijk wel triest
Prachtige ochtend.quote:Op maandag 9 september 2024 07:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier nu overigens volle bak zon
Het vestje volstaat niet meer?quote:Op maandag 9 september 2024 07:28 schreef Pisces29 het volgende:
Trui aan. Lekker fris. Voor de liefhebber.
Ik stapte om 06:30 naar buiten.quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 09:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eindelijk weer om het t-shirt de hele dag aan te hebben
Sexy hoorquote:Op maandag 9 september 2024 10:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteren nog uit moeten doen in de zon
Zeker. Moet goed in vorm blijven. Over vijf jaar wordt de vrouw 36, dan moet ik haar inruilen voor twee van 18. Dat kan niet met een dikke pens natuurlijk.quote:
Hele ochtend al grijze treurnis. Lelijk weerquote:
Ik denk dat iemand van dat postuur niet gaat huilen zodra het 20 graden is buiten.quote:
Zeg je nu dat @Geschiedkundige obees is?quote:Op maandag 9 september 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand van dat postuur niet gaat huilen zodra het 20 graden is buiten.
O ja, want afgetraind kan geen interne afwijking hebben zeker?quote:Op maandag 9 september 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand van dat postuur niet gaat huilen zodra het 20 graden is buiten.
Je lult het jezelf gewoon aan. Ik heb het ook vrij snel warm en zweet me de tering bij de minste inspanning. Je bent echt niet speciaal ofzo.quote:Op maandag 9 september 2024 10:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
O ja, want afgetraind kan geen interne afwijking hebben zeker?
Oke Dr. Phil.quote:Op maandag 9 september 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je lult het jezelf gewoon aan. Ik heb het ook vrij snel warm en zweet me de tering bij de minste inspanning. Je bent echt niet speciaal ofzo.
Kom je het brengen?quote:Op maandag 9 september 2024 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie dat sommige mensen naarstig behoefte hebben aan een lekkere kop koffie. Ik ga zo m’n ronde lopen, jongens.
Koffiequote:Op maandag 9 september 2024 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie dat sommige mensen naarstig behoefte hebben aan een lekkere kop koffie. Ik ga zo m’n ronde lopen, jongens.
Lekker, zwart graagquote:Op maandag 9 september 2024 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |