Prachtige ochtend.quote:Op maandag 9 september 2024 07:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier nu overigens volle bak zon
Het vestje volstaat niet meer?quote:Op maandag 9 september 2024 07:28 schreef Pisces29 het volgende:
Trui aan. Lekker fris. Voor de liefhebber.
Ik stapte om 06:30 naar buiten.quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 09:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eindelijk weer om het t-shirt de hele dag aan te hebben
Sexy hoorquote:Op maandag 9 september 2024 10:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteren nog uit moeten doen in de zon
Zeker. Moet goed in vorm blijven. Over vijf jaar wordt de vrouw 36, dan moet ik haar inruilen voor twee van 18. Dat kan niet met een dikke pens natuurlijk.quote:
Hele ochtend al grijze treurnis. Lelijk weerquote:
Ik denk dat iemand van dat postuur niet gaat huilen zodra het 20 graden is buiten.quote:
Zeg je nu dat @Geschiedkundige obees is?quote:Op maandag 9 september 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand van dat postuur niet gaat huilen zodra het 20 graden is buiten.
O ja, want afgetraind kan geen interne afwijking hebben zeker?quote:Op maandag 9 september 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand van dat postuur niet gaat huilen zodra het 20 graden is buiten.
Je lult het jezelf gewoon aan. Ik heb het ook vrij snel warm en zweet me de tering bij de minste inspanning. Je bent echt niet speciaal ofzo.quote:Op maandag 9 september 2024 10:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
O ja, want afgetraind kan geen interne afwijking hebben zeker?
Oke Dr. Phil.quote:Op maandag 9 september 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je lult het jezelf gewoon aan. Ik heb het ook vrij snel warm en zweet me de tering bij de minste inspanning. Je bent echt niet speciaal ofzo.
Kom je het brengen?quote:Op maandag 9 september 2024 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie dat sommige mensen naarstig behoefte hebben aan een lekkere kop koffie. Ik ga zo m’n ronde lopen, jongens.
Koffiequote:Op maandag 9 september 2024 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie dat sommige mensen naarstig behoefte hebben aan een lekkere kop koffie. Ik ga zo m’n ronde lopen, jongens.
Lekker, zwart graagquote:Op maandag 9 september 2024 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |