Jaloers op een gedrocht van een woning? Laat me niet lachen. Wil je hier wat van maken, dan ga je minimaal naar de ¤1.100.000. Het oppervlak is ook niet supergroot. Laten we het erop houden dat jouw smaak niet de mijne is.quote:
Heb ik ook aan gedacht, maar dan werk je toch die losliggende kabels die er bovenop liggen ook even weg?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Kabelbuis in plaats van kabelgoot?
knaagdier proof kabelgoot?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:09 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik vind dit een rare inrichting...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net of hebben ze moderne meubels in het huis van pake en beppe gezet...
Maar het gekste is toch wel dit:
[ afbeelding ]
Wat is dat in vredesnaam voor buis?
Perceel niet nee, maar BVO van 169m2 wel. Ben wel benieuwd naar jouw woningvoorkeurkeuze.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het oppervlak is ook niet supergroot. Laten we het erop houden dat jouw smaak niet de mijne is.
Nou nou… hoe leggen we st Willibrord, ofwel “ut haaike” uit aan mensen die niet uit de regio komen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:20 schreef marcel.de het volgende:
[..]
denk dat die rechts voor het camerasysteem / deurbel zijn of zo iets
Is Sint Willebrord het Wassenaar of Zandvoort van Brabant ofzo?
Wat een prijzen en wat een huizen. Net zo'n kast als wat die Gio koopt
169 is ook niet perse erg groot 🤷♂️quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Perceel niet nee, maar BVO van 169m2 wel. Ben wel benieuwd naar jouw woningvoorkeurkeuze.
Daar ga je toch op nadruppelenquote:Op woensdag 18 september 2024 13:33 schreef roos94 het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen als ik zo'n smerig stoffen ding op een wc zie liggen.![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)nweg-122-c/89013193/
Nog niet gesproken over de locatie. Pleinweg Rotterdam wil je echt niet wonen al kreeg je het gratis met elke maand een zak geld toe. Daar woont echt het grootste tuig van heel Rotterdam, zo niet Zuid Holland, of zelfs Nederland. Verschrikkelijk.
Is ook ontzettend smerig. Net als die matjes die voor de pot liggen.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:33 schreef roos94 het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen als ik zo'n smerig stoffen ding op een wc zie liggen.![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)nweg-122-c/89013193/
Nog niet gesproken over de locatie. Pleinweg Rotterdam wil je echt niet wonen al kreeg je het gratis met elke maand een zak geld toe. Daar woont echt het grootste tuig van heel Rotterdam, zo niet Zuid Holland, of zelfs Nederland. Verschrikkelijk.
Ik begin altijd te watertanden als ik zulke oude interieurs zie. Hier een mooie kast, daar een leuk en apart schemerlampje, en verderop een prachtige eetkamerstoel.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:02 schreef Lienekien het volgende:
Bijzonder huis.
Het is alsof je terug in de tijd gaat.
De familie die hier woonde, heeft er lang gewoond. De vele boekenkasten zullen al zijn leeggehaald door de nabestaanden. Met name de werkkamer spreekt tot de verbeelding.
Ik heb even gezocht en kwam erachter dat dit het huis was van de familie Knol. Prof. dr. Knol overleed in 2007 op 78-jarige leeftijd. Hij was emeritus hoogleraar kinderlongziektes. Zijn vrouw Wilhelmina is tot haar dood op 91-jarige leeftijd eind 2023 in het huis blijven wonen. Volgens een herdenkingsbericht van de kerk “wisten (kinderen en kleinkinderen) haar daar eigenlijk altijd wel te vinden. De laatste periode werd alles wat moeizamer, maar van verhuizen wilde zij niet weten.”
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er met de wc gebeurd op de rechterfoto?quote:Op vrijdag 13 september 2024 03:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor als je niet genoeg hebt aan één televisie.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)straat-9-a/89081632/
Daar zit de fotograaf op?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat is er met de wc gebeurd op de rechterfoto?
[ afbeelding ]
Een urinoir, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat is er met de wc gebeurd op de rechterfoto?
[ afbeelding ]
Staat toch in de tekst dat het huis al deels is opgeknapt, met een nieuwe keuken en badkamer?quote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
Help! Mijn man is klusser
[ afbeelding ]
Zit er nou echt iets om die plee om de pot te beschermen? WTF, sloop die oude meuk er gewoon uit.
Help! Mijn man is luiquote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er nou echt iets om die plee om de pot te beschermen? WTF, sloop die oude meuk er gewoon uit.
Dat lijkt me niet het grootste probleem. Alle charme is eruit geslooot.quote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een gang, een hal/entree, een portaal en een overloop. En via geen van deze ruimtes is een toilet bereikbaar, dan moet je toch eerst door een andere kamer/badkamer heen.quote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze er een gietvloer in gesmeerd hebben, en de wand/pot hebben afgetapet. Normaal snijd je dat weg, maat niet blijkbaar. I.d.d. de troep eruit en een mooie nieuwe badkamer installeren. 3,62 x 2,25 kan je best een leuke indeling maken met douche, whirlpool en wastafel en toilet uiteraardquote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij verbouwde boerderijen is de indeling vaak bijzonder, een voorhuis wat vaak te hokkerig is, en achter de stal die je dan opnieuw moet indelen. En dan te knieperig voor een goede architect.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
Verder best een prima huis, al lijkt de indeling her en der wat bijzonder. En een ‘walk in closet’ naast de keuken. Met deur naar buiten, ik zou dat gewoon een bijkeuken (of berging) noemen. Walk in closet vind ik niet echt passend voor dit
Ik denk al sinds WO IIquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Het wordt steeds gekker, ¤ 250.000 voor dit....Energielabel is niet verplicht![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)udebaan-11/43646687/
was 40 jaar geleden al een bouwval.
quote:Wonen in de molenstomp van Molen Jacobs te Milsbeek is een buitenkans voor wie op zoek is naar een bijzondere locatie met karakter en geschiedenis. Deze molenstomp is het overblijfsel van een molen uit 1923, gebouwd door de bekende molenbouwer Gerard Jacobs. De molen raakte zwaar beschadigd tijdens de Tweede Wereldoorlog, maar de romp bleef overeind.
Triest einde van wat ooit een mooie molen was.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Het wordt steeds gekker, ¤ 250.000 voor dit....Energielabel is niet verplicht![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het restant staat er al ruim 80 jaar zo bij. Door hier een woning neer te zetten gaat er geen mooi gebouw verloren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:27 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Triest einde van wat ooit een mooie molen was.
https://www.molendatabase.nl/molens/ten-bruggencate-nr-01618
Ik vraag me af ook af of er in de heuvel nog (verborgen) ruimtes zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Het restant staat er al ruim 80 jaar zo bij. Door hier een woning neer te zetten gaat er geen mooi gebouw verloren.
Alleen weet de makelaar niet op de kaart het juiste perceel aan te wijzen. En het is de vraag of je wel eigenaar wordt van de grond.
Je zou er een leuke attractie/eyecatcher van kunnen maken. Niet echt een woning of een plek waar je zou willen wonen. Doet me denken aan de molen in Mierlo, die staat ook op zo'n heuvel in het centrum te pronken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een woonwagenkamp zonder woonwagens. Met witte beelden en fonteinen in de voortuin met witte hekjes er rond. Je schoenen moeten uit en de voorkamer mag alleen in het weekend betreden worden als oma langskomt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou nou… hoe leggen we st Willibrord, ofwel “ut haaike” uit aan mensen die niet uit de regio komen.
Ik heb er even over nagedacht en zonder iemand iets te kort te doen en het lekker simpel te houden… is het makkelijkste te zeggen dat dit dorp vol zit met Peter Gillissen. Hij zou daar niet misstaan en totaal niet uit de pas te lopen daar.
Dat is (was) niet alleen bij woonwagens. Bij mijn redelijk grote familie in Amsterdam was dat vroeger ook zo.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:17 schreef -Spring het volgende:
Je schoenen moeten uit en de voorkamer mag alleen in het weekend betreden worden als oma langskomt.
Als je dus te lui bent om zelf te vertalen (of na het laten vertalen te verbeteren). Hier wordt dus de Utrechtse Vogelenbuurt bedoeld.quote:- IDEAL for home sharing- Would you like to live in one of the nicest area of Utrecht : Bird area, this is your chance!!!
Lekker ruim ook voor het geldquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:12 schreef Gia het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)egracht-49/43674186/
Woning in Amsterdam voor 1.050.000 euro. Mijn God!!
Maar goed, je zit aan een gracht.
Ik zie geen foto’s in je topic.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:12 schreef Gia het volgende:
Als je wat langer naar de inrichting kijkt, kun je wel zien dat de inrichting er voor de foto’s is. Dat bankje staat er ook best raar als je vanuit een andere hoek kijkt. Zo gek tegenover een lege muur.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:30 schreef Daantke het volgende:
Goeie bank voor als je elkaar even zat bent. Verder wel een leuk huis.
[ afbeelding ]
En het is nog Wittevrouwen ookquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Een kleintje, en geen foto maar een beschrijving van de makelaar:
[..]
Als je dus te lui bent om zelf te vertalen (of na het laten vertalen te verbeteren). Hier wordt dus de Utrechtse Vogelenbuurt bedoeld.
De tekst verklaart het wel een beetje. De verkopers hebben er 45 jaar in gewoond en waren blijkbaar van het ‘als het functioneert vervangen we het niet’.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry nu wel. Foto's zijn eigenlijk te erg om te plaatsen.
Dit lijkt een tafel-onderstel daar tegen die muur.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:33 schreef Daantke het volgende:
Lief plantje maar hier kan gewoon 150 kg aan hangen.
[ afbeelding ]
Maar, ik denk dat als het huis in prima staat wordt gebracht, je er niet eens zoveel méér voor vangt. Hoewel het wel een hoekwoning is. Dat dan weer wel. Waarom zou je daar 2 ton aan verbouwen die je er niet uithaalt?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De tekst verklaart het wel een beetje. De verkopers hebben er 45 jaar in gewoond en waren blijkbaar van het ‘als het functioneert vervangen we het niet’.
Geen hoekpand. Maar ik denk wel dat het lucratief kan zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, ik denk dat als het huis in prima staat wordt gebracht, je er niet eens zoveel méér voor vangt. Hoewel het wel een hoekwoning is. Dat dan weer wel. Waarom zou je daar 2 ton aan verbouwen die je er niet uithaalt?
Oh wacht, haha, studiootjes van maken, per verdieping en apart verkopen. Kajing.
Linkje?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:04 schreef Gia het volgende:
Zie dit dan iets liever:
[ afbeelding ]
Voor 6 ton.
Die foto van die gaspitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:12 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld. De rest wordt er niet beter op.
Deze foto vind ik nog veel grappigerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Die foto van die gaspit
[ afbeelding ]
Gekocht op de groeiquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:33 schreef Daantke het volgende:
Lief plantje maar hier kan gewoon 150 kg aan hangen.
[ afbeelding ]
Zie TTquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:04 schreef Gia het volgende:
Zie dit dan iets liever:
[ afbeelding ]
Voor 6 ton.
Alsof daar niet voor een vermogen tegenaan moet om het in deze eeuw te krijgen, en dan zit je nog steeds in het midden van niks.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:50 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)perweg-3-b/43688878/
Okay, het is wel duidelijk dat je geen flauw idee hebt van de prijzen in Amsterdam, en niet van de prijzen van verbouwen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, ik denk dat als het huis in prima staat wordt gebracht, je er niet eens zoveel méér voor vangt. Hoewel het wel een hoekwoning is. Dat dan weer wel. Waarom zou je daar 2 ton aan verbouwen die je er niet uithaalt?
Oh wacht, haha, studiootjes van maken, per verdieping en apart verkopen. Kajing.
De tekst begint met "oh wat hebben wij hier zalig gewoond" en eindigt met een niet zelfbewoningsclausule.....quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:30 schreef Daantke het volgende:
Goeie bank voor als je elkaar even zat bent. Verder wel een leuk huis.
[ afbeelding ]
Recent.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:37 schreef karelde14e het volgende:
[..]
De tekst begint met "oh wat hebben wij hier zalig gewoond" en eindigt met een niet zelfbewoningsclausule.....
Wat een heerlijk huis zegquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:32 schreef devlinmr het volgende:
Voor mensen die altijd al droomden van een rode blokhut
https://www.funda.nl/deta(...)3680889/media/foto/9
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/wonen/e(...)ig-gezicht~a0b34984/quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:59 schreef hilliebillie het volgende:
De boom stond net in de weg voor het tuinhuisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder niet een bijzonder huis of zo.
Had hem inderdaad gevonden via een partnerpagina van het adquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wonen/e(...)ig-gezicht~a0b34984/
Die onderste foto lijkt een beetje op die ruimte waar de baron, b2 en vlugge japie zaten verscholen. Nice.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:54 schreef devlinmr het volgende:
Iemand 1000.000 te leen voor me?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Zit aan een VvE vast. No way. Wel een uniek punt; overigens zou ik het niet vertrouwen met hoog water.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Rijksmonument en er steen nog een grote schoorsteen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:48 schreef blomke het volgende:
[..]
Zit aan een VvE vast. No way. Wel een uniek punt; overigens zou ik het niet vertrouwen met hoog water.
Ja, dus? Niet doen??quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Rijksmonument en er steen nog een grote schoorsteen.
Met andere woorden. Je mag niets veranderen wat in zicht zit. En de VvE bijdrage is te weinig voor het onderhoud aan de schoorsteen.
Energie Label? Niet verplicht, en niet ingevuld. Dus duur.
Grondgebonden warmtepomp, voor verwarming en warm water, veel vloerverwarming, het kan dus geen doorwaaiwoning zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Rijksmonument en er steen nog een grote schoorsteen.
Met andere woorden. Je mag niets veranderen wat in zicht zit. En de VvE bijdrage is te weinig voor het onderhoud aan de schoorsteen.
Energie Label? Niet verplicht, en niet ingevuld. Dus duur.
Intrigerend pand wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
En waar staat het huisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:31 schreef BE het volgende:
Pure liefde, met volgens mij nog heel veel enkel glas, dus trek de buidel maar in de winter!
[ afbeelding ]
Wel met recht een villa!
Wel een beetje mikken als je je fiets in het keldertje wil zetten:
[ afbeelding ]
Ja hoor, krijg je er van mij gelijk een bootje bij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Staan op een terp, is nog nooit ondergelopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor, krijg je er van mij gelijk een bootje bij.
Klopt. Maar de weg er naar toe welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Staan op een terp, is nog nooit ondergelopen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op stand in Gouda.
Sorry @:BE ik weet dat jij nagenoeg niet elders kijkt, en het was dus makkelijk zoeken, want ik had minstens 500m² kaveloppervlak als zoek-eis ingevoerd, en toen was ik er zo, plus dat dat de enige plek is waar in Gouda zulke villa's staan
Ook niet. Ligt op dezelfde hoogte als de dijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Maar de weg er naar toe wel
Die dode boom past wel goed bij de verder bijna volledig versteende "tuin", helemaal als je mooie tuinen van de buren er naast ziet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:59 schreef hilliebillie het volgende:
De boom stond net in de weg voor het tuinhuisje
[ afbeelding ]
De hal en trappenhuis zijn echt pure perfectie!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:31 schreef BE het volgende:
Pure liefde, met volgens mij nog heel veel enkel glas, dus trek de buidel maar in de winter!
[ afbeelding ]
Wel met recht een villa!
Wel een beetje mikken als je je fiets in het keldertje wil zetten:
[ afbeelding ]
Zoals Leandra zei: op stand in Gouda
Óf ze hebben alle meubels gedemonteerd óf ze hebben alle meubels via een takel naar de zolder verplaats.quote:Op maandag 14 oktober 2024 08:26 schreef hilliebillie het volgende:
Mooi huis in Bloemendaal
Je moet wel opletten als je uit bed gaat ‘s nachts. Als je je dekbed kwijt bent, ligt ie waarschijnlijk beneden, als je je partner kwijt bent, dan ligt die waarschijnlijk ook beneden.
[ afbeelding ]
Verder had de makelaar gezegd niet te veel boeken en dergelijke op tafel te leggen als de fotograaf komt.
[ afbeelding ]
Dus we leggen het er maar onder
Verder hebben ze volgens mij veel kinderen. Vier kinderslaapkamers waarvan er twee met twee bedden.
Al die kinderen hetzelfde bed en zelfde bureau met stoel in dezelfde kleuren x4. Elk gevoel van eigen identiteit ontbreektquote:Op maandag 14 oktober 2024 08:26 schreef hilliebillie het volgende:
Mooi huis in Bloemendaal
Je moet wel opletten als je uit bed gaat ‘s nachts. Als je je dekbed kwijt bent, ligt ie waarschijnlijk beneden, als je je partner kwijt bent, dan ligt die waarschijnlijk ook beneden.
[ afbeelding ]
Verder had de makelaar gezegd niet te veel boeken en dergelijke op tafel te leggen als de fotograaf komt.
[ afbeelding ]
Dus we leggen het er maar onder
Verder hebben ze volgens mij veel kinderen. Vier kinderslaapkamers waarvan er twee met twee bedden.
hoe ze het daar gekregen hebben vind ik niet zo spannend. Maar als je ‘s nachts moet plassen en je neemt in het donker de afslag te vroeg, dan ben je een stuk sneller benedenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Óf ze hebben alle meubels gedemonteerd óf ze hebben alle meubels via een takel naar de zolder verplaats.
Linkje? Er zijn mensen die premium hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:07 schreef Lienekien het volgende:
In het AD staat een artikel over de boom door de houten schuur, incl. foto’s van hoe het was. Het was een gigantische naaldboom.
Helaas premium.
https://www.ad.nl/wonen/e(...)ig-gezicht~a0b34984/quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Linkje? Er zijn mensen die premium hebben
https://www.ad.nl/wonen/e(...)ig-gezicht~a0b34984/quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Linkje? Er zijn mensen die premium hebben
Uit hetzelfde huis (want de link naar de funapagina zit mooi verstopt hehe):quote:
Dus jij zet OOK de Funda link er niet netjes bij? Top!quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Uit hetzelfde huis (want de link naar de funapagina zit mooi verstopt hehe):
[ afbeelding ]
Dios mio... Laat zo´n foto dan liever achterwege, voegt niets toe en het fornuis ziet er niet uit.
Klik eens op de smileyquote:Op maandag 14 oktober 2024 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus jij zet OOK de Funda link er niet netjes bij? Top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |