Geen hoekpand. Maar ik denk wel dat het lucratief kan zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, ik denk dat als het huis in prima staat wordt gebracht, je er niet eens zoveel méér voor vangt. Hoewel het wel een hoekwoning is. Dat dan weer wel. Waarom zou je daar 2 ton aan verbouwen die je er niet uithaalt?
Oh wacht, haha, studiootjes van maken, per verdieping en apart verkopen. Kajing.
Linkje?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:04 schreef Gia het volgende:
Zie dit dan iets liever:
[ afbeelding ]
Voor 6 ton.
Die foto van die gaspitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:12 schreef Gia het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)egracht-49/43674186/
Woning in Amsterdam voor 1.050.000 euro. Mijn God!!
Maar goed, je zit aan een gracht.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld. De rest wordt er niet beter op.
Deze foto vind ik nog veel grappigerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Die foto van die gaspit
[ afbeelding ]
Gekocht op de groeiquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:33 schreef Daantke het volgende:
Lief plantje maar hier kan gewoon 150 kg aan hangen.
[ afbeelding ]
Zie TTquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:04 schreef Gia het volgende:
Zie dit dan iets liever:
[ afbeelding ]
Voor 6 ton.
Alsof daar niet voor een vermogen tegenaan moet om het in deze eeuw te krijgen, en dan zit je nog steeds in het midden van niks.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:50 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)perweg-3-b/43688878/
Okay, het is wel duidelijk dat je geen flauw idee hebt van de prijzen in Amsterdam, en niet van de prijzen van verbouwen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, ik denk dat als het huis in prima staat wordt gebracht, je er niet eens zoveel méér voor vangt. Hoewel het wel een hoekwoning is. Dat dan weer wel. Waarom zou je daar 2 ton aan verbouwen die je er niet uithaalt?
Oh wacht, haha, studiootjes van maken, per verdieping en apart verkopen. Kajing.
De tekst begint met "oh wat hebben wij hier zalig gewoond" en eindigt met een niet zelfbewoningsclausule.....quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:30 schreef Daantke het volgende:
Goeie bank voor als je elkaar even zat bent. Verder wel een leuk huis.
[ afbeelding ]
Recent.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:37 schreef karelde14e het volgende:
[..]
De tekst begint met "oh wat hebben wij hier zalig gewoond" en eindigt met een niet zelfbewoningsclausule.....
Wat een heerlijk huis zegquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:32 schreef devlinmr het volgende:
Voor mensen die altijd al droomden van een rode blokhut
https://www.funda.nl/deta(...)3680889/media/foto/9
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/wonen/e(...)ig-gezicht~a0b34984/quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:59 schreef hilliebillie het volgende:
De boom stond net in de weg voor het tuinhuisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder niet een bijzonder huis of zo.
Had hem inderdaad gevonden via een partnerpagina van het adquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wonen/e(...)ig-gezicht~a0b34984/
Die onderste foto lijkt een beetje op die ruimte waar de baron, b2 en vlugge japie zaten verscholen. Nice.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:54 schreef devlinmr het volgende:
Iemand 1000.000 te leen voor me?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Zit aan een VvE vast. No way. Wel een uniek punt; overigens zou ik het niet vertrouwen met hoog water.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Rijksmonument en er steen nog een grote schoorsteen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:48 schreef blomke het volgende:
[..]
Zit aan een VvE vast. No way. Wel een uniek punt; overigens zou ik het niet vertrouwen met hoog water.
Ja, dus? Niet doen??quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Rijksmonument en er steen nog een grote schoorsteen.
Met andere woorden. Je mag niets veranderen wat in zicht zit. En de VvE bijdrage is te weinig voor het onderhoud aan de schoorsteen.
Energie Label? Niet verplicht, en niet ingevuld. Dus duur.
Grondgebonden warmtepomp, voor verwarming en warm water, veel vloerverwarming, het kan dus geen doorwaaiwoning zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Rijksmonument en er steen nog een grote schoorsteen.
Met andere woorden. Je mag niets veranderen wat in zicht zit. En de VvE bijdrage is te weinig voor het onderhoud aan de schoorsteen.
Energie Label? Niet verplicht, en niet ingevuld. Dus duur.
Intrigerend pand wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
En waar staat het huisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:31 schreef BE het volgende:
Pure liefde, met volgens mij nog heel veel enkel glas, dus trek de buidel maar in de winter!
[ afbeelding ]
Wel met recht een villa!
Wel een beetje mikken als je je fiets in het keldertje wil zetten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |