Een lelijk hok voor veels te veel geld.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:03 schreef blomke het volgende:
Schitterend huis in de eclectische stijl met veel elementen van de "Amsterdamse School".
https://www.funda.nl/deta(...)de-krijt-1/43629490/
De details van de gevels zijn subliem!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk dat die rechts voor het camerasysteem / deurbel zijn of zo ietsquote:Op vrijdag 13 september 2024 03:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor als je niet genoeg hebt aan één televisie.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)straat-9-a/89081632/
Jaloers?quote:Op vrijdag 13 september 2024 03:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een lelijk hok voor veels te veel geld.
ik vind het wel knap metselwerk enzo, mooie details. Maar 9 ton is wel aan de prijs voor de toestand binnen. Heeft veel TLC nodigquote:
Hier in de regio Bergen, zijn dat geen ongewone prijzen. Denk dat dit geen overbieden zal worden. Ik ken die wijk goed, en de ligging is niet geweldig.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:23 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik vind het wel knap metselwerk enzo, mooie details. Maar 9 ton is wel aan de prijs voor de toestand binnen. Heeft veel TLC nodig
Vind jijquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:25 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ken die wijk goed, en de ligging is niet geweldig.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En gemeente Bergen is geen regio Bergen, je kan beter naar de Heiloo-prijzen kijken.
Mag ik?quote:
Het is je eigen huis die je hier promootquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:25 schreef blomke het volgende:
[..]
Hier in de regio Bergen, zijn dat geen ongewone prijzen. Denk dat dit geen overbieden zal worden. Ik ken die wijk goed, en de ligging is niet geweldig.
Help me even: TLC?quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:23 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik vind het wel knap metselwerk enzo, mooie details. Maar 9 ton is wel aan de prijs voor de toestand binnen. Heeft veel TLC nodig
Tender Loving Carequote:
Egmond mag je niet in de mond nemen als je over Bergen begint. Stelletje boeren daar.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:44 schreef blomke het volgende:
[..]![]()
Heiloo is heel anders. Egmond Binnen is gemeente Bergen = regio Bergen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:44 schreef blomke het volgende:
[..]![]()
Heiloo is heel anders. Egmond Binnen is gemeente Bergen = regio Bergen.
OOoooh, is dat het.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:25 schreef marcel.de het volgende:
Het is je eigen huis die je hier promoot
als ik 30 was geweest, zou ik hier zo inspringen, eerst alles kaal maken binnen in en die achterlijke aanbouw tegen de achtergevel, weg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:25 schreef marcel.de het volgende:
Het is je eigen huis die je hier promoot
Kan ik me wel voorstellen. Als je in die plaats wil wonen. Die oude elementen in het huis zijn wel geweldig.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:22 schreef blomke het volgende:
[..]
als ik 30 was geweest, zou ik hier zo inspringen, eerst alles kaal maken binnen in en die achterlijke aanbouw tegen de achtergevel, weg.
Dan alles in 1x laten stucken en de oorspronkelijken details terughalen.
Dan moet er nog wel iets moois achter die verlaagde plafonds schuilgaan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:22 schreef blomke het volgende:
[..]
als ik 30 was geweest, zou ik hier zo inspringen, eerst alles kaal maken binnen in en die achterlijke aanbouw tegen de achtergevel, weg.
Dan alles in 1x laten stucken en de oorspronkelijken details terughalen.
Ik zou me hier meer thuis voelen dan zo'n zwart/grijs/goud betegeld vt wonen huisquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:36 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Tender Loving Care
Wij keken veel britse woonprogramma's; Phill & Kirstie: Location location location enzo
Ondertussen kreeg ik weer oogtyf.s bij het zien van deze kamer:
[ afbeelding ]
En deze keuken; als iemand mij die live zou laten zien zal ik kiezen voor de beleefde vorm:
Tjonge, apart
[ afbeelding ]
Uhhhh tja, leuk:
[ afbeelding ]
Aparte knop voor dat toilet ook wel (ach ja, je moet toch wat zeggen)
Kabelbuis in plaats van kabelgoot?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:09 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik vind dit een rare inrichting...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net of hebben ze moderne meubels in het huis van pake en beppe gezet...
Maar het gekste is toch wel dit:
[ afbeelding ]
Wat is dat in vredesnaam voor buis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |