Ze hebben inderdaad over het algemeen wat meer moeite met het wegwerken van de kabels in het huis.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Kabelbuis in plaats van kabelgoot?
Jaloers op een gedrocht van een woning? Laat me niet lachen. Wil je hier wat van maken, dan ga je minimaal naar de ¤1.100.000. Het oppervlak is ook niet supergroot. Laten we het erop houden dat jouw smaak niet de mijne is.quote:
Heb ik ook aan gedacht, maar dan werk je toch die losliggende kabels die er bovenop liggen ook even weg?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Kabelbuis in plaats van kabelgoot?
knaagdier proof kabelgoot?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:09 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik vind dit een rare inrichting...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net of hebben ze moderne meubels in het huis van pake en beppe gezet...
Maar het gekste is toch wel dit:
[ afbeelding ]
Wat is dat in vredesnaam voor buis?
Perceel niet nee, maar BVO van 169m2 wel. Ben wel benieuwd naar jouw woningvoorkeurkeuze.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het oppervlak is ook niet supergroot. Laten we het erop houden dat jouw smaak niet de mijne is.
Nou nou… hoe leggen we st Willibrord, ofwel “ut haaike” uit aan mensen die niet uit de regio komen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:20 schreef marcel.de het volgende:
[..]
denk dat die rechts voor het camerasysteem / deurbel zijn of zo iets
Is Sint Willebrord het Wassenaar of Zandvoort van Brabant ofzo?
Wat een prijzen en wat een huizen. Net zo'n kast als wat die Gio koopt
169 is ook niet perse erg groot 🤷♂️quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Perceel niet nee, maar BVO van 169m2 wel. Ben wel benieuwd naar jouw woningvoorkeurkeuze.
Daar ga je toch op nadruppelenquote:Op woensdag 18 september 2024 13:33 schreef roos94 het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen als ik zo'n smerig stoffen ding op een wc zie liggen.![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)nweg-122-c/89013193/
Nog niet gesproken over de locatie. Pleinweg Rotterdam wil je echt niet wonen al kreeg je het gratis met elke maand een zak geld toe. Daar woont echt het grootste tuig van heel Rotterdam, zo niet Zuid Holland, of zelfs Nederland. Verschrikkelijk.
Is ook ontzettend smerig. Net als die matjes die voor de pot liggen.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:33 schreef roos94 het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen als ik zo'n smerig stoffen ding op een wc zie liggen.![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)nweg-122-c/89013193/
Nog niet gesproken over de locatie. Pleinweg Rotterdam wil je echt niet wonen al kreeg je het gratis met elke maand een zak geld toe. Daar woont echt het grootste tuig van heel Rotterdam, zo niet Zuid Holland, of zelfs Nederland. Verschrikkelijk.
Ik begin altijd te watertanden als ik zulke oude interieurs zie. Hier een mooie kast, daar een leuk en apart schemerlampje, en verderop een prachtige eetkamerstoel.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:02 schreef Lienekien het volgende:
Bijzonder huis.
Het is alsof je terug in de tijd gaat.
De familie die hier woonde, heeft er lang gewoond. De vele boekenkasten zullen al zijn leeggehaald door de nabestaanden. Met name de werkkamer spreekt tot de verbeelding.
Ik heb even gezocht en kwam erachter dat dit het huis was van de familie Knol. Prof. dr. Knol overleed in 2007 op 78-jarige leeftijd. Hij was emeritus hoogleraar kinderlongziektes. Zijn vrouw Wilhelmina is tot haar dood op 91-jarige leeftijd eind 2023 in het huis blijven wonen. Volgens een herdenkingsbericht van de kerk “wisten (kinderen en kleinkinderen) haar daar eigenlijk altijd wel te vinden. De laatste periode werd alles wat moeizamer, maar van verhuizen wilde zij niet weten.”
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er met de wc gebeurd op de rechterfoto?quote:Op vrijdag 13 september 2024 03:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor als je niet genoeg hebt aan één televisie.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)straat-9-a/89081632/
Daar zit de fotograaf op?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat is er met de wc gebeurd op de rechterfoto?
[ afbeelding ]
Een urinoir, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat is er met de wc gebeurd op de rechterfoto?
[ afbeelding ]
Staat toch in de tekst dat het huis al deels is opgeknapt, met een nieuwe keuken en badkamer?quote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
Help! Mijn man is klusser
[ afbeelding ]
Zit er nou echt iets om die plee om de pot te beschermen? WTF, sloop die oude meuk er gewoon uit.
Help! Mijn man is luiquote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er nou echt iets om die plee om de pot te beschermen? WTF, sloop die oude meuk er gewoon uit.
Dat lijkt me niet het grootste probleem. Alle charme is eruit geslooot.quote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een gang, een hal/entree, een portaal en een overloop. En via geen van deze ruimtes is een toilet bereikbaar, dan moet je toch eerst door een andere kamer/badkamer heen.quote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze er een gietvloer in gesmeerd hebben, en de wand/pot hebben afgetapet. Normaal snijd je dat weg, maat niet blijkbaar. I.d.d. de troep eruit en een mooie nieuwe badkamer installeren. 3,62 x 2,25 kan je best een leuke indeling maken met douche, whirlpool en wastafel en toilet uiteraardquote:Op zondag 22 september 2024 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij verbouwde boerderijen is de indeling vaak bijzonder, een voorhuis wat vaak te hokkerig is, en achter de stal die je dan opnieuw moet indelen. En dan te knieperig voor een goede architect.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
Verder best een prima huis, al lijkt de indeling her en der wat bijzonder. En een ‘walk in closet’ naast de keuken. Met deur naar buiten, ik zou dat gewoon een bijkeuken (of berging) noemen. Walk in closet vind ik niet echt passend voor dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |