https://eva.avrotros.nl/quote:Bijzondere gesprekken, spraakmakende optredens en uiteraard het nieuws van de dag. Aan het begin van de avond praat Eva je bij en zorgt ze ervoor dat jij precies weet wat er speelt.
Eva is van maandag t/m donderdag te zien om 19:00 uur bij AVROTROS op NPO 1.
Ze doet het goed hoor.quote:
coco is hier geen mod... tssquote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Topic mag alvast in een reeks gezet worden.
@:Lavenderr, @:Nizno @:coco
[ afbeelding ]
Dan ligt er ook een like klaar.
Dit.quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Slobeend het volgende:
Dat we dit nummer anno 2024 nog moeten aanhoren
Ik heb geen x account helaasquote:Op maandag 2 september 2024 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://x.com/search?q=%2(...)live&vertical=trends
TwitterGod.
Ik kijk gepirate Noord Koreaanse staats tv uitzendingen, veel informatiever.quote:
Las het net. Zegt niks natuurlijk. Na donderdag verder kijken. Ik denk dat het wel zal blijven scoren.quote:
Allebeiquote:
Dat deed Freek gisteren al.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:45 schreef Poepz0r het volgende:
Wil Eva wel van sperma voorzien GENOT
Ze heeft nog een voorraad van Moszkowicz.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:45 schreef Poepz0r het volgende:
Wil Eva wel van sperma voorzien GENOT
Maar het is niet clashen tegen elkaar. De man schold uit het niets een man met witte nagellak op zijn tenen uit. Goed dat iemand er tussen sprong.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Vind het op zich wel vermakelijk dat allochtonen en LHBTQ+ figuren met geverfde nagels clashen met elkaar. Beide groeperingen worden vertroeteld door links en worden als slachtoffers gezien. Zou er zeker niet tussen springen als witte man, zelf uit laten vechten.
En het was een PVV stemmer toch?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar het is niet clashen tegen elkaar. De man schold uit het niets een man met witte nagellak op zijn tenen uit. Goed dat iemand er tussen sprong.
WTFquote:Op woensdag 4 september 2024 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Vind het op zich wel vermakelijk dat allochtonen en LHBTQ+ figuren met geverfde nagels clashen met elkaar. Beide groeperingen worden vertroeteld door links en worden als slachtoffers gezien. Zou er zeker niet tussen springen als witte man, zelf uit laten vechten.
Denk dat geen linkse rakker een treitervlogger als slachtoffer ziet, ongeacht afkomst ...quote:Op woensdag 4 september 2024 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Ze moet wel wat minder "enthousiast" doen als een middelmatig bandje wordt aangekondigd alsof de Stones komen optreden.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:27 schreef Verida het volgende:
Ik vind Eva een verademing. Blij dat ze terug is.
Fijne tegenhanger tegen al het overdreven talkshowgeweld op de andere zenders en tijdstippen.
Als dat het enige isquote:Op donderdag 5 september 2024 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moet wel wat minder "enthousiast" doen als een middelmatig bandje wordt aangekondigd alsof de Stones komen optreden.
Ze kan maar niet van dat accent afkomen.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:27 schreef Verida het volgende:
Ik vind Eva een verademing. Blij dat ze terug is.
Fijne tegenhanger tegen al het overdreven talkshowgeweld op de andere zenders en tijdstippen.
mij stoort het nietquote:Op donderdag 5 september 2024 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze kan maar niet van dat accent afkomen.
Groeten vanaf de Camping, NPO.quote:Op maandag 9 september 2024 19:44 schreef tong80 het volgende:
Geweldige gasten net bij Eva Jinek. Ik ga morgen alles van 'B&B vol liefde' (Of heet het anders?) terugkijken. Ik begrijp nu de hype. Die blonde met lange haren en snor, Martin of Peter, verontschuldigt zich : 'Zo zijn we normaal niet hoor.'
Ik dacht dat hij bedoelde dat-ie normaal niet in een padvinderskostuum en naaldhakken liep. Of dat-ie normaal niet in een tanga paaldanst. Of dat hij normaal niet In een paarse galajurk Abba karaookt. Of dat-ie normaal niet met nep tieten en groene lippenstift koeien melkt. Of dat hij over het algemeen niet in Beierse lederhozen en klompen badmintont.
Nee, hij bedoelde dat-ie normaal gesproken niet iets te veel alcohol drinkt. Terwijl ik dat juist het enige normale vond.Heerlijk. 30 minuten van Arjan Ederveen in het echt.....
Ik ga het zeker terugkijken.quote:Op maandag 9 september 2024 22:22 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Groeten vanaf de Camping, NPO.
Wat een bijzonder stel.
Prima uitzending met goeie gasten. Ik heb niks met Jort, maar hij praat lekker weg en is niet dom. Met Rutger heb ik meer, ook hier slimme gast en prettig om naar te luisteren. Nu Huub, die deugt zoals ze dat zeggen. Ook makkelijke prater met interessant onderwerp. Dit is een talkshow zoals ie moet zijn. Nu nog een lekker muziekste en hij staat......en ik sta ook.quote:
Kijkt prettig weg idd. Als ik Bar laat mis maakt het niks uit. Bij haar kijk ik wie er te gast zijn. Nu Aboutaleb.quote:Op maandag 23 september 2024 19:55 schreef Verida het volgende:
Ik heb het nu een paar weken aangekeken en ik vind het programma van Eva Jinek leuk
vanavond ook weer een goed interview met Paulien Cornelissen over taal. Ruim de tijd genomen voor dit gesprek en heel herkenbaar.
Zeker doet me denken aan Zomergasten met de Amsterdamse burgemeester van der Laan. Dit fragment gaan we vaak terugzien. Dit is mooi in de cynische tijd waarin we leven.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:42 schreef Verida het volgende:
Ontzettend mooi gesprek met Aboutaleb.
Ik vind het ook wel vermakelijk ja. Kijk niet elke avond, of soms even snel door de items heen om te kijken of het wat was. Wel fijn dat voor een item echt de tijd wordt genomen en niet om de minuut een ander onderwerp.quote:Op maandag 23 september 2024 19:55 schreef Verida het volgende:
Ik heb het nu een paar weken aangekeken en ik vind het programma van Eva Jinek leuk
vanavond ook weer een goed interview met Paulien Cornelissen over taal. Ruim de tijd genomen voor dit gesprek en heel herkenbaar.
Zijn er vrouwen op tv/in de media die jij wel mag Tong?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:31 schreef tong80 het volgende:
Interessant verhaal van die nep student. Maar ik zap weg. Eén of ander kutzangeresje staat als een kleine puber in de coulissen vreselijk kinderlijk te huppelen.
Barbara Barend is een topper. Het blad Helden is goed en ze is deskundig. Met de pa lepel ingeschoven maar op haar plaats. Jinek is ook ok. Lotje Ijzermans van tegenwoordig "Boeken" en vroeger radio VPRO. Claudia de Breij is goed. Hoewel het populair is haar af te zeiken. Merel Ek komt er wel. Raven is een Het, maar dat programma van Het is leuk. Ben de naam kwijt maar die Nederlands/Turkse bij Even tot hier is grappig.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen op tv/in de media die jij wel mag Tong?
Een vriend van mij heeft ook een aantal jaar zijn studie bij elkaar gelogen. Ook voor zijn vriendin. Die maakte het ook prompt uit toen het uitkwam.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:31 schreef tong80 het volgende:
Interessant verhaal van die nep student. Maar ik zap weg. Eén of ander kutzangeresje staat als een kleine puber in de coulissen vreselijk kinderlijk te huppelen.
Ik heb een nicht die heel d'r leven van alles bij elkaar liegt. En heleboel mensen trappen er eerst in, en 9 van de 10 keer valt ze door de mand. Ze is ook aandachtsgeil. Ze heeft de pudding academie, maar pretendeert de toneelschool. Ze had een miskraam, maar dat overkwam haar zus. Die heeft het contract verbroken. Ze zat in het bestuur van Bommelpop, een festival. Daar spelen een zooi bands. Ze had bijna geregeld dat de afsplitsing van Marillon werd geboekt. Qua budget hetzelfde als 8 Nederlandse bands. Ze is uit het bestuur gewipt. Toen we moesten evacueren in 1995 wegens hoogwater, trok ze een paar dagen bij haar ex-in Hilversum in. Wie kwam er in het jeugdjournaal met haar dochter.....juist. Haarzoon zou autistisch zijn. Flauwekul natuurlijk. Maar ze kon op kosten van "de staat" wel een bolderkar aanschaffen.....etc.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ook een aantal jaar zijn studie bij elkaar gelogen. Ook voor zijn vriendin. Die maakte het ook prompt uit toen het uitkwam.
De nummer 2 degradeert helemaal niet. Spelen gewoon Champions League, zie Feyenoord op Ziggo zo dadelijk. OESSSquote:Zij dreigen te degraderen naar de nummer-twee-talkshow van het land”
Volgens Marciano hebben ze geen kans tegen de nummer 14 van Spanje. Wat deden ze ook alweer tegen Juve ?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
De nummer 2 degradeert helemaal niet. Spelen gewoon Champions League, zie Feyenoord op Ziggo zo dadelijk. OESSS
Welkom op FOK!.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:40 schreef tong80 het volgende:
Kijkcijfers miljoen plus, en geen FOK!er die post hoe het was gisteren.
Wat bedoel je ?quote:
ik heb gisteren maar een halve uitzending gezien, door omstandigheden. Ik vind gewoon elke uitzending tot nu toe de moeite waard om te kijken. Het is een programma wat rust uitstraalt, mensen laat uitspreken en met fijne onderwerpen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:40 schreef tong80 het volgende:
Kijkcijfers miljoen plus, en geen FOK!er die post hoe het was gisteren.
Ze deed het geweldig. Jinek ging af.quote:
Was ze er weer ? Werd ze nu wel met respect behandeld ?quote:
Femke Wiersmaquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ze er weer ? Werd ze nu wel met respect behandeld ?
Die heeft dan waarschijnlijk een exclusieve deal dat hij daar regelmatig aanschuift. Net als Eus.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:29 schreef superniger het volgende:
Godverdomme alweer Teun van der Keuken.
Zo zijn er nog 20 over de zenders verdeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft dan waarschijnlijk een exclusieve deal dat hij daar regelmatig aanschuift. Net als Eus.
Voor alles in te huren en dus niet onafhankelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo zijn er nog 20 over de zenders verdeeld.
Ziedendquote:
Omdat ze met de neus op de feiten worden gedrukt, dat moet inderdaad heel frustrerend en confronterend zijn. Dat is immers veel makkelijker dan reflectie.quote:Op maandag 4 november 2024 19:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hoewel ik niet iets tegen hem heb snap ik ook wel weer dat er mensen zijn die Sander Schimmelpenninck een lul vinden.
Ik denk dat niemand betwist dat bijvoorbeeld klimaat verandering of asiel een "ding" is. Het verschil zit hem in het feit hoe je er mee om gaat. Veel mensen kiezen bewust om de boel de boel te laten qua klimaat of de en liever de grens dicht doen dan miljarden aan opvang te besteden.quote:Op maandag 4 november 2024 19:24 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk dat alle Schimmelgod-tegenstanders nooit iets inhoudelijks tegen hem in kunnen brengen. Er zit namelijk geen woord Spaans bij zijn betogen.
Dat is zo, maar ik doelde ook op zijn toon en houding. Ik mag dat wel, maar het zal ook wat weerstand oproepen.quote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat ze met de neus op de feiten worden gedrukt, dat moet inderdaad heel frustrerend en confronterend zijn. Dat is immers veel makkelijker dan reflectie.
Worden ze op de Belg uitgezonden?quote:
Van dit type muziek moet je houden ja.quote:
Dit is nogal eenzijdig allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef Poefbank het volgende:
Ik krijg het idee dat deze tafel voor Harris is en Trump het pure kwaad.
Zo gaat het in bijna alle Nederlandse media.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef Poefbank het volgende:
Trump is toch ook een idioot?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dit is nogal eenzijdig allemaal.
Dat vind ik wel ja, maar tegelijk hoor ik weinig kritisch mbt Harris bijvoorbeeld. Zitten drie gasten met een presentatrice die allemaal dezelfde richting uit zitten te lullen, misschien een type Wierd Duk erbij zetten zou wel fijn zijn.quote:
Mooie valse balans. De een zet aan tot een staatsgreep, hint op alle mogelijke manieren de democratie af te schaffen en is boezemvrienden met Epstein, maar we moeten ook de slechte kanten van Kamala benoemen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel ja, maar tegelijk hoor ik weinig kritisch mbt Harris bijvoorbeeld. Zitten drie gasten met een presentatrice die allemaal dezelfde richting uit zitten te lullen, misschien een type Wierd Duk erbij zetten zou wel fijn zijn.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel ja, maar tegelijk hoor ik weinig kritisch mbt Harris bijvoorbeeld. Zitten drie gasten met een presentatrice die allemaal dezelfde richting uit zitten te lullen, misschien een type Wierd Duk erbij zetten zou wel fijn zijn.
Dat ga ik niet doen want ik zit niet in dat programmaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie valse balans. De een zet aan tot een staatsgreep, hint op alle mogelijke manieren de democratie af te schaffen en is boezemvrienden met Epstein, maar we moeten ook de slechte kanten van Kamala benoemen hoor.
Begin eens, zou ik zeggen.
Wat jij doet is een pleidooi houden voor bothsidesism, wat vooral een manier is om extreme denkbeelden gangbaar te maken. Je stelt immers dat Harris ook mindere kanten heeft, waarmee je de daden en woorden van Trump dus hoe dan ook bagatelliseert.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen want ik zit niet in dat programma![]()
Het enige wat ik dus aangeef is dat het nogal een eenzijdig stukje is waar in een paar lui elkaar zitten na te lullen. Dus rustig maar beste man en we moeten niks hč.
Lijkt me nog mild voor Trump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef Poefbank het volgende:
Nu ben je ook mild.quote:
Wat moet je voor negatiefs over haar zeggen of waarom dat er bij slepenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Weet jij ze ? Ik lees altijd termen als heks, ze lacht vals, ze is niet zwart.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie valse balans. De een zet aan tot een staatsgreep, hint op alle mogelijke manieren de democratie af te schaffen en is boezemvrienden met Epstein, maar we moeten ook de slechte kanten van Kamala benoemen hoor.
Begin eens, zou ik zeggen.
Ho even, die Duitsers waren ook geen lieverdjes.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat jij doet is een pleidooi houden voor bothsidesism, wat vooral een manier is om extreme denkbeelden gangbaar te maken. Je stelt immers dat Harris ook mindere kanten heeft, waarmee je de daden en woorden van Trump dus hoe dan ook bagatelliseert.
Jij wil mijn posts graag zo interpreteren en dat vind ik verder prima.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat jij doet is een pleidooi houden voor bothsidesism, wat vooral een manier is om extreme denkbeelden gangbaar te maken. Je stelt immers dat Harris ook mindere kanten heeft, waarmee je de daden en woorden van Trump dus hoe dan ook bagatelliseert.
Lol.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Jij wil mijn posts graag zo interpreteren en dat vind ik verder prima.
Jij stelt Wierd Duk voor de nuance voor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het trieste is eigenlijk met dit soort onderwerpen is wanneer je een beetje nuance wil aanbrengen of een wat andere perspectief op de zaken voorstelt, mensen al snel 'op hun achterste poten staan'. Veel mensen denken in een soort wij vs zij stramien, jammer is dat.
Wat ik letterlijk zei was een 'type Wierd Duk', maar misschien had ik nog beter 'bij wijze van' erachter moeten zetten, want het gaat me in de kern helemaal niet om die persoon.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij stelt Wierd Duk voor de nuance voor.
Ik vind Laila altijd wel objectief eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:59 schreef superniger het volgende:
Straks een dikke meltdown van Laila Frank.
*Twramp in het geval van Aiva Jeenek.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:18 schreef Toine51 het volgende:
Krijgen we nu 4 jaar elke avond te horen welke scheet Trump nu weer heeft gelaten...
Wat blijft het toch een zuur wijf, die Jinek...
Ik zapte in de rust. Vond het erg cringe.quote:
Ik keek naar de aankondiging en was het voor. Weer die kop van Jeroen.quote:Op maandag 11 november 2024 19:48 schreef Verida het volgende:
Het leek een heel goed gesprek tot nu....
Eerst over de "jodenjacht" , redelijk gesprek, goed meerdere kanten laten zien en dan vervolgens een halleluja stuk over Jeroen van Koningsbrugge die juichend door een massagraf heenloopt.
Ik geef het op.
het was gewoon bizar. Echt goede gasten over dat Amsterdam gedoe. Een docent die zit te benadrukken dat voorlichting over de holocaust nog steeds heel belangrijk is, Bezoeken aan concentratie kampen enz.quote:Op maandag 11 november 2024 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek naar de aankondiging en was het voor. Weer die kop van Jeroen.
quote:Op maandag 11 november 2024 21:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het was gewoon bizar. Echt goede gasten over dat Amsterdam gedoe. Een docent die zit te benadrukken dat voorlichting over de holocaust nog steeds heel belangrijk is, Bezoeken aan concentratie kampen enz.
en dan Jeroen van Koningsbrugge die over de skeletten en schedels heenwandelt en verkondigt dat het een bizarre plek is.
en Eva? Die was eerst heel erg aan het meeleven met de joodse mevrouw en Eus en vervolgens haast schaterend met Jeroen over dat massagraf.
Ik heb het maar uitgezet, geen woorden voor.
Snapte er geen bal van, hele rare overgang.quote:Op maandag 11 november 2024 21:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het was gewoon bizar. Echt goede gasten over dat Amsterdam gedoe. Een docent die zit te benadrukken dat voorlichting over de holocaust nog steeds heel belangrijk is, Bezoeken aan concentratie kampen enz.
en dan Jeroen van Koningsbrugge die over de skeletten en schedels heenwandelt en verkondigt dat het een bizarre plek is.
en Eva? Die was eerst heel erg aan het meeleven met de joodse mevrouw en Eus en vervolgens haast schaterend met Jeroen over dat massagraf.
Ik heb het maar uitgezet, geen woorden voor.
geen idee of dit nog een staartje zal krijgen. Wat mij betreft heeft Eva al haar geloofwaardigheidquote:Op maandag 11 november 2024 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijgt nog een staartje zo te lezen. Of niet ?
Hier ook, hoor, ik keek al nauwelijks naar haar programma sinds ze op dat tijdstip zit. Sowieso het eerste onderwerp over de rellen in Amsterdam vond ik al inmiddels bijna uitgekauwd, maar ze had goede genuanceerde gasten die het vol konden maken. Ze heeft echt geen geweldige redactie, de promotie van het programma van Jeroen had best een dag later gekund.quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee of dit nog een staartje zal krijgen. Wat mij betreft heeft Eva al haar geloofwaardigheid
verloren.
Ik gaf haar nog het voordeel van de twijfel. De afgelopen weken een stel goede interviews gezien en het was juist een verademing dat de gasten de tijd kregen en goed uit mochten praten.quote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook, hoor, ik keek al nauwelijks naar haar programma sinds ze op dat tijdstip zit. Sowieso het eerste onderwerp over de rellen in Amsterdam vond ik al inmiddels bijna uitgekauwd, maar ze had goede genuanceerde gasten die het vol konden maken. Ze heeft echt geen geweldige redactie, de promotie van het programma van Jeroen had best een dag later gekund.
Ik ben al eerder op haar afgeknapt. Door verschillende redenen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee of dit nog een staartje zal krijgen. Wat mij betreft heeft Eva al haar geloofwaardigheid
verloren.
Ik kijk nu naar een andere Jeroen. Altijd ok. Nu met goede gasten. Actualiteit vraagt er om.quote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook, hoor, ik keek al nauwelijks naar haar programma sinds ze op dat tijdstip zit. Sowieso het eerste onderwerp over de rellen in Amsterdam vond ik al inmiddels bijna uitgekauwd, maar ze had goede genuanceerde gasten die het vol konden maken. Ze heeft echt geen geweldige redactie, de promotie van het programma van Jeroen had best een dag later gekund.
Ik dacht juist dat het niks zou worden en muziek gaan draaien.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit is wel een van de leukste en boeiendste gasten die ik de laatste tijd in een talkshow heb gezien. Knappe meid ook wel trouwens.
Angela is het met me eens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nooit echt iets met Jeroen Krabbé gehad, maar mooie carriere en leven heeft ie en heeft ie gehad. Beetje veel ijdel is ie. Maar goed. Mag af en toe wel.
En dapper is ze.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:
Zo dit is pas een topgast. En hoe perfect Engels ze spreekt.
De voorzitter is een redelijk bekende FOK!er. Zit die er ?quote:
quote:
Wat ziet hij er goed uit zeg. Dit kapsel. Boh.quote:
Knappe vent idd. Lijkt op mij in m'n jonge jaren.quote:Op maandag 2 december 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ziet hij er goed uit zeg. Dit kapsel. Boh.
Ook het stukje Italiaans, toch?quote:Op maandag 2 december 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knappe vent idd. Lijkt op mij in m'n jonge jaren.
Voor de helft idd.quote:
Evenepoel?quote:
Laat me raden. Parijse begraafplaatsen ?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:45 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Rob Kemps dit verhaal in elke talkshow al heeft verteld en nu zijn rondje talkshows weer opnieuw begint.
Niet gezien, maar sommige politici zitten bij de verkeerde partij qua te waarderen. Hoe heet de Springsteen liefhebber ook alweer van de CU ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:57 schreef Verida het volgende:
gesprek met Rob Kemps vond ik wel leuk
en het gesprek met Carola Schouten was goed.
Was leuk om te zien. Heb niks met hun muziek. Maar dat ene nummer is geweldig. En Sjaak is een leuke meid.quote:
Als je doelt op Abel klopt het daarnet. Wat vals was dat zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:34 schreef TLC het volgende:
Je hoeft niet te kunnen zingen om bekend te worden als artiest, zie die koters van Andre Hazes en dus ook Roxy Dekker
Ja hij kan beter stoppen dan steeds onderweg te zijn, en dan te bedenken dat hij muziekdocent isquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je doelt op Abel klopt het daarnet. Wat vals was dat zeg.
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja hij kan beter stoppen dan steeds onderweg te zijn, en dan te bedenken dat hij muziekdocent is
Als je een beetje verstand er van hebt zie je dat die lulpraat uitkraamtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Alexander Klöpping al 20 jaar in dezelfde studio hetzelfde verhaal met dezelfde intonatie verteld.
Niet gekeken, maar ik hou niet van z'n uitstraling. Terwijl ik normaal graag de buitenbeentjes steun.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:46 schreef xzaz het volgende:
Kjeld is zo iemand die vrouwen slaat als ze geen eten hebben gemaakt.
Een like van tongquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar ik hou niet van z'n uitstraling. Terwijl ik normaal graag de buitenbeentjes steun.
Haha, ik zette de tv aan halverwege hun gesprek, maar dacht hetzelfde. Wat een gezeik van die man. Vette miljonair die praat over de arme Amerikanen die belasting moeten betalen om een kutlandje ergens ver weg in Europa, manoman.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:33 schreef Remco het volgende:
MAGA Reinout Oerlemams mag wat mij betreft het eerste vliegtuig weer terug nemen.
Stel je voor dat je deze bagger op je geweten hebt.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef Heufd het volgende:
Reinout Oerlemans heeft in Nederland alleen maar troep voor tv geproduceerd en produceert nu in de VS alleen maar troep voor tv. En dat dan vet vinden omdat-ie daar een dik huis van heeft kunnen kopen. Wat een leegte.
Nou, hij had een neus voor wat kijkcijfers zeggen, geleerd van Joop van der Ende.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef Heufd het volgende:
Reinout Oerlemans heeft in Nederland alleen maar troep voor tv geproduceerd en produceert nu in de VS alleen maar troep voor tv. En dat dan vet vinden omdat-ie daar een dik huis van heeft kunnen kopen. Wat een leegte.
Directeur van RTL Paul Römer: 'Als ze bloemkolen willen krijgen ze bloemkolen.' Heeft niks met goede tv te maken. Ze kijken alleen naar geld.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, hij had een neus voor wat kijkcijfers zeggen, geleerd van Joop van der Ende.
Wel ongekend populair. Ik kende hem helemaal niet, maar er stonden 1000 man/fans toeschouwers voor hem en Kamerling met het artiesten elftal hier in Bommel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef Irri-tante het volgende:
Je kan alles zeggen van Reinout en zijn Amerikaan verhaal, maar toch. Het is ook maar een mens met openlijk verdriet omdat zijn vriend Antonie er niet meer is.
GTST was 35 jaar geleden belachelijk slecht (en nog steeds). Hij schaamt zich ook openlijk voor alle beelden. Grappig.
Tssssk, het zou pas erg zijn als ie geen enkele emotie had getoond na de beelden van het oude GTST met Antonie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef Irri-tante het volgende:
Je kan alles zeggen van Reinout en zijn Amerikaan verhaal, maar toch. Het is ook maar een mens met openlijk verdriet omdat zijn vriend Antonie er niet meer is.
GTST was 35 jaar geleden belachelijk slecht (en nog steeds). Hij schaamt zich ook openlijk voor alle beelden. Grappig.
https://eva.avrotros.nl/artikel/woensdag-12-maart-te-gast-511quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:03 schreef TLC het volgende:
Er zaten 3 mannen vandaag in de uitzending en ik had totaal geen idee wie die mensen waren![]()
![]()
@Paul Ien en Cor van Nelisse.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:03 schreef TLC het volgende:
Er zaten 3 mannen vandaag in de uitzending en ik had totaal geen idee wie die mensen waren![]()
![]()
Beetje gillende keukenmeiden gevoel ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Irri-tante het volgende:
Robbie Williams heeft zijn pyjama nog aan.
Al die gillende vrouwen hadden niet echt gehoeven. :-( Geen toegevoegde waarde.
Eva zelf voorop.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Irri-tante het volgende:
Nou ja, het deed hem even glimlachen. Verder keek hij nogal dof uit zijn ogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Irri-tante het volgende:
Ik moest vandaag aan deze post denken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Alexander Klöpping al 20 jaar in dezelfde studio hetzelfde verhaal met dezelfde intonatie verteld.
Wat zei hij ?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:28 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Die eus maakt zichzelf ook met de dag belachelijker.
Normaal durven ze er niet voor uit te komen, terwijl het bij iedere andere club leuk wordt gevonden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |