Zo zijn er nog 20 over de zenders verdeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft dan waarschijnlijk een exclusieve deal dat hij daar regelmatig aanschuift. Net als Eus.
Voor alles in te huren en dus niet onafhankelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo zijn er nog 20 over de zenders verdeeld.
Ziedendquote:
Omdat ze met de neus op de feiten worden gedrukt, dat moet inderdaad heel frustrerend en confronterend zijn. Dat is immers veel makkelijker dan reflectie.quote:Op maandag 4 november 2024 19:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hoewel ik niet iets tegen hem heb snap ik ook wel weer dat er mensen zijn die Sander Schimmelpenninck een lul vinden.
Ik denk dat niemand betwist dat bijvoorbeeld klimaat verandering of asiel een "ding" is. Het verschil zit hem in het feit hoe je er mee om gaat. Veel mensen kiezen bewust om de boel de boel te laten qua klimaat of de en liever de grens dicht doen dan miljarden aan opvang te besteden.quote:Op maandag 4 november 2024 19:24 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk dat alle Schimmelgod-tegenstanders nooit iets inhoudelijks tegen hem in kunnen brengen. Er zit namelijk geen woord Spaans bij zijn betogen.
Dat is zo, maar ik doelde ook op zijn toon en houding. Ik mag dat wel, maar het zal ook wat weerstand oproepen.quote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat ze met de neus op de feiten worden gedrukt, dat moet inderdaad heel frustrerend en confronterend zijn. Dat is immers veel makkelijker dan reflectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |