https://eva.avrotros.nl/artikel/woensdag-12-maart-te-gast-511quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:03 schreef TLC het volgende:
Er zaten 3 mannen vandaag in de uitzending en ik had totaal geen idee wie die mensen waren![]()
![]()
@Paul Ien en Cor van Nelisse.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:03 schreef TLC het volgende:
Er zaten 3 mannen vandaag in de uitzending en ik had totaal geen idee wie die mensen waren![]()
![]()
Beetje gillende keukenmeiden gevoel ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Irri-tante het volgende:
Robbie Williams heeft zijn pyjama nog aan.
Al die gillende vrouwen hadden niet echt gehoeven. :-( Geen toegevoegde waarde.
Eva zelf voorop.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Irri-tante het volgende:
Nou ja, het deed hem even glimlachen. Verder keek hij nogal dof uit zijn ogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Irri-tante het volgende:
Ik moest vandaag aan deze post denken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Alexander Klöpping al 20 jaar in dezelfde studio hetzelfde verhaal met dezelfde intonatie verteld.
Wat zei hij ?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:28 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Die eus maakt zichzelf ook met de dag belachelijker.
Normaal durven ze er niet voor uit te komen, terwijl het bij iedere andere club leuk wordt gevonden.quote:
Ze is tegen poep sex.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef TLC het volgende:
Ze hadden tegen dat Sylvana wicht moeten vragen wat ze tegen Ron Brandsteder heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |