Als je doelt op Abel klopt het daarnet. Wat vals was dat zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:34 schreef TLC het volgende:
Je hoeft niet te kunnen zingen om bekend te worden als artiest, zie die koters van Andre Hazes en dus ook Roxy Dekker
Ja hij kan beter stoppen dan steeds onderweg te zijn, en dan te bedenken dat hij muziekdocent isquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je doelt op Abel klopt het daarnet. Wat vals was dat zeg.
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja hij kan beter stoppen dan steeds onderweg te zijn, en dan te bedenken dat hij muziekdocent is
Als je een beetje verstand er van hebt zie je dat die lulpraat uitkraamtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Alexander Klöpping al 20 jaar in dezelfde studio hetzelfde verhaal met dezelfde intonatie verteld.
Niet gekeken, maar ik hou niet van z'n uitstraling. Terwijl ik normaal graag de buitenbeentjes steun.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:46 schreef xzaz het volgende:
Kjeld is zo iemand die vrouwen slaat als ze geen eten hebben gemaakt.
Een like van tongquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar ik hou niet van z'n uitstraling. Terwijl ik normaal graag de buitenbeentjes steun.
Haha, ik zette de tv aan halverwege hun gesprek, maar dacht hetzelfde. Wat een gezeik van die man. Vette miljonair die praat over de arme Amerikanen die belasting moeten betalen om een kutlandje ergens ver weg in Europa, manoman.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:33 schreef Remco het volgende:
MAGA Reinout Oerlemams mag wat mij betreft het eerste vliegtuig weer terug nemen.
Stel je voor dat je deze bagger op je geweten hebt.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef Heufd het volgende:
Reinout Oerlemans heeft in Nederland alleen maar troep voor tv geproduceerd en produceert nu in de VS alleen maar troep voor tv. En dat dan vet vinden omdat-ie daar een dik huis van heeft kunnen kopen. Wat een leegte.
Nou, hij had een neus voor wat kijkcijfers zeggen, geleerd van Joop van der Ende.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef Heufd het volgende:
Reinout Oerlemans heeft in Nederland alleen maar troep voor tv geproduceerd en produceert nu in de VS alleen maar troep voor tv. En dat dan vet vinden omdat-ie daar een dik huis van heeft kunnen kopen. Wat een leegte.
Directeur van RTL Paul Römer: 'Als ze bloemkolen willen krijgen ze bloemkolen.' Heeft niks met goede tv te maken. Ze kijken alleen naar geld.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, hij had een neus voor wat kijkcijfers zeggen, geleerd van Joop van der Ende.
Wel ongekend populair. Ik kende hem helemaal niet, maar er stonden 1000 man/fans toeschouwers voor hem en Kamerling met het artiesten elftal hier in Bommel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef Irri-tante het volgende:
Je kan alles zeggen van Reinout en zijn Amerikaan verhaal, maar toch. Het is ook maar een mens met openlijk verdriet omdat zijn vriend Antonie er niet meer is.
GTST was 35 jaar geleden belachelijk slecht (en nog steeds). Hij schaamt zich ook openlijk voor alle beelden. Grappig.
Tssssk, het zou pas erg zijn als ie geen enkele emotie had getoond na de beelden van het oude GTST met Antonie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef Irri-tante het volgende:
Je kan alles zeggen van Reinout en zijn Amerikaan verhaal, maar toch. Het is ook maar een mens met openlijk verdriet omdat zijn vriend Antonie er niet meer is.
GTST was 35 jaar geleden belachelijk slecht (en nog steeds). Hij schaamt zich ook openlijk voor alle beelden. Grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |