Worden ze op de Belg uitgezonden?quote:
Van dit type muziek moet je houden ja.quote:
Dit is nogal eenzijdig allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef Poefbank het volgende:
Ik krijg het idee dat deze tafel voor Harris is en Trump het pure kwaad.
Zo gaat het in bijna alle Nederlandse media.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef Poefbank het volgende:
Trump is toch ook een idioot?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dit is nogal eenzijdig allemaal.
Dat vind ik wel ja, maar tegelijk hoor ik weinig kritisch mbt Harris bijvoorbeeld. Zitten drie gasten met een presentatrice die allemaal dezelfde richting uit zitten te lullen, misschien een type Wierd Duk erbij zetten zou wel fijn zijn.quote:
Mooie valse balans. De een zet aan tot een staatsgreep, hint op alle mogelijke manieren de democratie af te schaffen en is boezemvrienden met Epstein, maar we moeten ook de slechte kanten van Kamala benoemen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel ja, maar tegelijk hoor ik weinig kritisch mbt Harris bijvoorbeeld. Zitten drie gasten met een presentatrice die allemaal dezelfde richting uit zitten te lullen, misschien een type Wierd Duk erbij zetten zou wel fijn zijn.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel ja, maar tegelijk hoor ik weinig kritisch mbt Harris bijvoorbeeld. Zitten drie gasten met een presentatrice die allemaal dezelfde richting uit zitten te lullen, misschien een type Wierd Duk erbij zetten zou wel fijn zijn.
Dat ga ik niet doen want ik zit niet in dat programmaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie valse balans. De een zet aan tot een staatsgreep, hint op alle mogelijke manieren de democratie af te schaffen en is boezemvrienden met Epstein, maar we moeten ook de slechte kanten van Kamala benoemen hoor.
Begin eens, zou ik zeggen.
Wat jij doet is een pleidooi houden voor bothsidesism, wat vooral een manier is om extreme denkbeelden gangbaar te maken. Je stelt immers dat Harris ook mindere kanten heeft, waarmee je de daden en woorden van Trump dus hoe dan ook bagatelliseert.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen want ik zit niet in dat programma![]()
Het enige wat ik dus aangeef is dat het nogal een eenzijdig stukje is waar in een paar lui elkaar zitten na te lullen. Dus rustig maar beste man en we moeten niks hè.
Lijkt me nog mild voor Trump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef Poefbank het volgende:
Nu ben je ook mild.quote:
Wat moet je voor negatiefs over haar zeggen of waarom dat er bij slepenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Weet jij ze ? Ik lees altijd termen als heks, ze lacht vals, ze is niet zwart.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie valse balans. De een zet aan tot een staatsgreep, hint op alle mogelijke manieren de democratie af te schaffen en is boezemvrienden met Epstein, maar we moeten ook de slechte kanten van Kamala benoemen hoor.
Begin eens, zou ik zeggen.
Ho even, die Duitsers waren ook geen lieverdjes.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat jij doet is een pleidooi houden voor bothsidesism, wat vooral een manier is om extreme denkbeelden gangbaar te maken. Je stelt immers dat Harris ook mindere kanten heeft, waarmee je de daden en woorden van Trump dus hoe dan ook bagatelliseert.
Jij wil mijn posts graag zo interpreteren en dat vind ik verder prima.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat jij doet is een pleidooi houden voor bothsidesism, wat vooral een manier is om extreme denkbeelden gangbaar te maken. Je stelt immers dat Harris ook mindere kanten heeft, waarmee je de daden en woorden van Trump dus hoe dan ook bagatelliseert.
Lol.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Jij wil mijn posts graag zo interpreteren en dat vind ik verder prima.
Jij stelt Wierd Duk voor de nuance voor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het trieste is eigenlijk met dit soort onderwerpen is wanneer je een beetje nuance wil aanbrengen of een wat andere perspectief op de zaken voorstelt, mensen al snel 'op hun achterste poten staan'. Veel mensen denken in een soort wij vs zij stramien, jammer is dat.
Wat ik letterlijk zei was een 'type Wierd Duk', maar misschien had ik nog beter 'bij wijze van' erachter moeten zetten, want het gaat me in de kern helemaal niet om die persoon.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij stelt Wierd Duk voor de nuance voor.
Ik vind Laila altijd wel objectief eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:59 schreef superniger het volgende:
Straks een dikke meltdown van Laila Frank.
*Twramp in het geval van Aiva Jeenek.quote:Op donderdag 7 november 2024 01:18 schreef Toine51 het volgende:
Krijgen we nu 4 jaar elke avond te horen welke scheet Trump nu weer heeft gelaten...
Wat blijft het toch een zuur wijf, die Jinek...
Ik zapte in de rust. Vond het erg cringe.quote:
Ik keek naar de aankondiging en was het voor. Weer die kop van Jeroen.quote:Op maandag 11 november 2024 19:48 schreef Verida het volgende:
Het leek een heel goed gesprek tot nu....
Eerst over de "jodenjacht" , redelijk gesprek, goed meerdere kanten laten zien en dan vervolgens een halleluja stuk over Jeroen van Koningsbrugge die juichend door een massagraf heenloopt.
Ik geef het op.
het was gewoon bizar. Echt goede gasten over dat Amsterdam gedoe. Een docent die zit te benadrukken dat voorlichting over de holocaust nog steeds heel belangrijk is, Bezoeken aan concentratie kampen enz.quote:Op maandag 11 november 2024 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek naar de aankondiging en was het voor. Weer die kop van Jeroen.
quote:Op maandag 11 november 2024 21:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het was gewoon bizar. Echt goede gasten over dat Amsterdam gedoe. Een docent die zit te benadrukken dat voorlichting over de holocaust nog steeds heel belangrijk is, Bezoeken aan concentratie kampen enz.
en dan Jeroen van Koningsbrugge die over de skeletten en schedels heenwandelt en verkondigt dat het een bizarre plek is.
en Eva? Die was eerst heel erg aan het meeleven met de joodse mevrouw en Eus en vervolgens haast schaterend met Jeroen over dat massagraf.
Ik heb het maar uitgezet, geen woorden voor.
Snapte er geen bal van, hele rare overgang.quote:Op maandag 11 november 2024 21:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het was gewoon bizar. Echt goede gasten over dat Amsterdam gedoe. Een docent die zit te benadrukken dat voorlichting over de holocaust nog steeds heel belangrijk is, Bezoeken aan concentratie kampen enz.
en dan Jeroen van Koningsbrugge die over de skeletten en schedels heenwandelt en verkondigt dat het een bizarre plek is.
en Eva? Die was eerst heel erg aan het meeleven met de joodse mevrouw en Eus en vervolgens haast schaterend met Jeroen over dat massagraf.
Ik heb het maar uitgezet, geen woorden voor.
geen idee of dit nog een staartje zal krijgen. Wat mij betreft heeft Eva al haar geloofwaardigheidquote:Op maandag 11 november 2024 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijgt nog een staartje zo te lezen. Of niet ?
Hier ook, hoor, ik keek al nauwelijks naar haar programma sinds ze op dat tijdstip zit. Sowieso het eerste onderwerp over de rellen in Amsterdam vond ik al inmiddels bijna uitgekauwd, maar ze had goede genuanceerde gasten die het vol konden maken. Ze heeft echt geen geweldige redactie, de promotie van het programma van Jeroen had best een dag later gekund.quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee of dit nog een staartje zal krijgen. Wat mij betreft heeft Eva al haar geloofwaardigheid
verloren.
Ik gaf haar nog het voordeel van de twijfel. De afgelopen weken een stel goede interviews gezien en het was juist een verademing dat de gasten de tijd kregen en goed uit mochten praten.quote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook, hoor, ik keek al nauwelijks naar haar programma sinds ze op dat tijdstip zit. Sowieso het eerste onderwerp over de rellen in Amsterdam vond ik al inmiddels bijna uitgekauwd, maar ze had goede genuanceerde gasten die het vol konden maken. Ze heeft echt geen geweldige redactie, de promotie van het programma van Jeroen had best een dag later gekund.
Ik ben al eerder op haar afgeknapt. Door verschillende redenen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee of dit nog een staartje zal krijgen. Wat mij betreft heeft Eva al haar geloofwaardigheid
verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |