Ik kijk nu naar een andere Jeroen. Altijd ok. Nu met goede gasten. Actualiteit vraagt er om.quote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook, hoor, ik keek al nauwelijks naar haar programma sinds ze op dat tijdstip zit. Sowieso het eerste onderwerp over de rellen in Amsterdam vond ik al inmiddels bijna uitgekauwd, maar ze had goede genuanceerde gasten die het vol konden maken. Ze heeft echt geen geweldige redactie, de promotie van het programma van Jeroen had best een dag later gekund.
Ik dacht juist dat het niks zou worden en muziek gaan draaien.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit is wel een van de leukste en boeiendste gasten die ik de laatste tijd in een talkshow heb gezien. Knappe meid ook wel trouwens.
Angela is het met me eens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nooit echt iets met Jeroen Krabbé gehad, maar mooie carriere en leven heeft ie en heeft ie gehad. Beetje veel ijdel is ie. Maar goed. Mag af en toe wel.
En dapper is ze.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:
Zo dit is pas een topgast. En hoe perfect Engels ze spreekt.
De voorzitter is een redelijk bekende FOK!er. Zit die er ?quote:
Wat ziet hij er goed uit zeg. Dit kapsel. Boh.quote:
Knappe vent idd. Lijkt op mij in m'n jonge jaren.quote:Op maandag 2 december 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ziet hij er goed uit zeg. Dit kapsel. Boh.
Ook het stukje Italiaans, toch?quote:Op maandag 2 december 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knappe vent idd. Lijkt op mij in m'n jonge jaren.
Voor de helft idd.quote:
Evenepoel?quote:
Laat me raden. Parijse begraafplaatsen ?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:45 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Rob Kemps dit verhaal in elke talkshow al heeft verteld en nu zijn rondje talkshows weer opnieuw begint.
Niet gezien, maar sommige politici zitten bij de verkeerde partij qua te waarderen. Hoe heet de Springsteen liefhebber ook alweer van de CU ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:57 schreef Verida het volgende:
gesprek met Rob Kemps vond ik wel leuk
en het gesprek met Carola Schouten was goed.
Was leuk om te zien. Heb niks met hun muziek. Maar dat ene nummer is geweldig. En Sjaak is een leuke meid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |