Hoeft toch niet...?quote:Op zondag 1 september 2024 12:53 schreef aeque het volgende:
Je eigen hachje proberen te redden door iedereen alles te laten verwijderen.
Stig wordt dus een .... .
Is spellingchecker een echt iets?quote:Op zondag 1 september 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoeft toch niet...?
Kan ook spellingchecker zijn. Of wat met development?
Ja, want ik was het ookquote:Op zondag 1 september 2024 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is spellingchecker een echt iets?
Ik nog zeer geregeld.quote:Op zondag 1 september 2024 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik verbaas me nergens meer over
Jazeker.quote:Op zondag 1 september 2024 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is spellingchecker een echt iets?
Oh, voor de FP dan.quote:Op zondag 1 september 2024 13:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, want ik was het ook(en het woord staat in de Dikke van Dale
(zonder s ertussen
) ))
Maily's tag is nu Spellchecker.
Dat zou een toverspreuk-controleerder zijn.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, voor de FP dan.
Of kan ik bij mn forumposts ook de spelling achterwege laten?
Op kree zitten 3 spellcheckers.quote:Op zondag 1 september 2024 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, voor de FP dan.
Of kan ik bij mn forumposts ook de spelling achterwege laten?
Ik heb even goed naar dat woord moeten kijken. Dacht even dat toveraars de juiste spelling wasquote:Op zondag 1 september 2024 13:03 schreef aeque het volgende:
Zullen tovernaars ook een spellchecker hebben denk je?
Sterker nog, het is schijnbaar tovenaar.quote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb even goed naar dat woord moeten kijken. Dacht even dat toveraars de juiste spelling was
Euh ja, ik weet dat het tovenaar is.quote:Op zondag 1 september 2024 13:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, het is schijnbaar tovenaar.
Mijn spellchecker loopt achter.
Nee ik wist het echt even niet meer.quote:Op zondag 1 september 2024 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, ik weet dat het tovenaar is.
Ik dacht dat je het met opzet verkeerd geschreven had
Dat moeten wespen ookquote:Op zondag 1 september 2024 13:26 schreef Lovely het volgende:
Zit af en toe een wesp bij de water bak te drinken
ToveRnaars?quote:Op zondag 1 september 2024 13:03 schreef aeque het volgende:
Zullen tovernaars ook een spellchecker hebben denk je?
Is het echt?quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Er zingt een liedje in mn hoofd.
Mn vader is een toveraars een ti-ta-toveraars
![]()
Maar soms gaat dat wel eens verkeerdquote:Op zondag 1 september 2024 13:49 schreef ToT het volgende:
Heeft-ie het overigens ook aan jou geleerd?
Kill it with fire!quote:Op zondag 1 september 2024 13:26 schreef Lovely het volgende:
Zit af en toe een wesp bij de water bak te drinken
Zag ze eerder nooit hierquote:
Nee vliegen na een paar tellen weer wegquote:
MiniTot klinkt ook wel als iets van IKEAquote:Op zondag 1 september 2024 14:07 schreef ToT het volgende:
Zo, IKEA kast op Mini-ToT z'n kamertje is ook weer bijna in elkaar gezet.
Hm nou oke dan. Wespen zijn meestal niet mijn vrienden.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee vliegen na een paar tellen weer weg
De mijne ook niet, maar heb er geen last vanquote:Op zondag 1 september 2024 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Hm nou oke dan. Wespen zijn meestal niet mijn vrienden.
Als ze buiten blijven niet nee.quote:Op zondag 1 september 2024 14:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar heb er geen last van
Binnen zitten ze ook nietquote:
It took a lot of screwing to assemble him!quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MiniTot klinkt ook wel als iets van IKEA
Met zo'n speciaal sleuteltjequote:Op zondag 1 september 2024 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
It took a lot of screwing to assemble him!
quote:Op zondag 1 september 2024 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
It took a lot of screwing to assemble him!
Dat dan maar net pastquote:
Tot er een keer zo'n vliegende terrorist toch binnen zit.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 1 september 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
Kastje is in elkaar gezet en het speelgoed & speelkleed liggen nu op de riante speelzolder!Ik hoop dat hij het leuk zal vinden!
Dotjequote:
He Stigquote:
Zal wel lekker zweten zijn, arm ventje.quote:Op zondag 1 september 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
Kastje is in elkaar gezet en het speelgoed & speelkleed liggen nu op de riante speelzolder!Ik hoop dat hij het leuk zal vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |