MiniTot klinkt ook wel als iets van IKEAquote:Op zondag 1 september 2024 14:07 schreef ToT het volgende:
Zo, IKEA kast op Mini-ToT z'n kamertje is ook weer bijna in elkaar gezet.
Hm nou oke dan. Wespen zijn meestal niet mijn vrienden.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee vliegen na een paar tellen weer weg
De mijne ook niet, maar heb er geen last vanquote:Op zondag 1 september 2024 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Hm nou oke dan. Wespen zijn meestal niet mijn vrienden.
Als ze buiten blijven niet nee.quote:Op zondag 1 september 2024 14:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar heb er geen last van
Binnen zitten ze ook nietquote:
It took a lot of screwing to assemble him!quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MiniTot klinkt ook wel als iets van IKEA
Met zo'n speciaal sleuteltjequote:Op zondag 1 september 2024 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
It took a lot of screwing to assemble him!
quote:Op zondag 1 september 2024 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
It took a lot of screwing to assemble him!
Dat dan maar net pastquote:
Tot er een keer zo'n vliegende terrorist toch binnen zit.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 1 september 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
Kastje is in elkaar gezet en het speelgoed & speelkleed liggen nu op de riante speelzolder!Ik hoop dat hij het leuk zal vinden!
Dotjequote:
He Stigquote:
Zal wel lekker zweten zijn, arm ventje.quote:Op zondag 1 september 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
Kastje is in elkaar gezet en het speelgoed & speelkleed liggen nu op de riante speelzolder!Ik hoop dat hij het leuk zal vinden!
Eindelijkquote:Op zondag 1 september 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Stigheb je het weer rustig hier
Ik blijf hier ook wel posten, ben er nu toch ookquote:Op zondag 1 september 2024 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eindelijk
Ga jij ook weg?
Jeeeejquote:Op zondag 1 september 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf hier ook wel posten, ben er nu toch ook
Dubbel jeeeejquote:
quote:
Het is haar gegundquote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
@:Lovely is weer helemaal in tot dat andere je weet wel dat waar je de naam hier niet van mag noemen
Ze opent zelfs met een eigen naam TT
Ik zeg maar nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ook dat!quote:Op zondag 1 september 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Je hoopt eigenlijk dat het heel blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |