Maar soms gaat dat wel eens verkeerdquote:Op zondag 1 september 2024 13:49 schreef ToT het volgende:
Heeft-ie het overigens ook aan jou geleerd?
Kill it with fire!quote:Op zondag 1 september 2024 13:26 schreef Lovely het volgende:
Zit af en toe een wesp bij de water bak te drinken
Zag ze eerder nooit hierquote:
Nee vliegen na een paar tellen weer wegquote:
MiniTot klinkt ook wel als iets van IKEAquote:Op zondag 1 september 2024 14:07 schreef ToT het volgende:
Zo, IKEA kast op Mini-ToT z'n kamertje is ook weer bijna in elkaar gezet.
Hm nou oke dan. Wespen zijn meestal niet mijn vrienden.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee vliegen na een paar tellen weer weg
De mijne ook niet, maar heb er geen last vanquote:Op zondag 1 september 2024 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Hm nou oke dan. Wespen zijn meestal niet mijn vrienden.
Als ze buiten blijven niet nee.quote:Op zondag 1 september 2024 14:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar heb er geen last van
Binnen zitten ze ook nietquote:
It took a lot of screwing to assemble him!quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MiniTot klinkt ook wel als iets van IKEA
Met zo'n speciaal sleuteltjequote:Op zondag 1 september 2024 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
It took a lot of screwing to assemble him!
quote:Op zondag 1 september 2024 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
It took a lot of screwing to assemble him!
Dat dan maar net pastquote:
Tot er een keer zo'n vliegende terrorist toch binnen zit.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 1 september 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
Kastje is in elkaar gezet en het speelgoed & speelkleed liggen nu op de riante speelzolder!Ik hoop dat hij het leuk zal vinden!
Dotjequote:
He Stigquote:
Zal wel lekker zweten zijn, arm ventje.quote:Op zondag 1 september 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
Kastje is in elkaar gezet en het speelgoed & speelkleed liggen nu op de riante speelzolder!Ik hoop dat hij het leuk zal vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |