https://imgbb.com/quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Zal ze wellicht elders uploaden ipv op FB standje privé. De URL verloopt na een paar dagen.
Sla de Griek over.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:38 schreef derLudolf het volgende:
Der Griehe in Bad Bentheim is inderdaad geen aanrader.
-Aardappelkroketten niet gaar
-Een van de kroketten valt van het bord toen de ober naar de tafel draaide. Leek er geen acht op te geven en zei ook niets toen ik zelf 12,5% van mn bijgerecht van de grond raapte.
-IJs van dessert was gekristalliseerd
-Drinken moet je zelf in vragen. Obers die elke 5 minuten vragen of je wilt drinken zijn irritant maar obers die helemaal niet rondlopen zijn dan ook.
Mocht je het toch willen proberen, bier bestellen gaat een beetje vreemd.
[img]https://i.ibb.co/ccXzFCFP/IMG-20250201-195204744-2.jpg[/img[
Bestel je Radebecker krijg je Brinkhoff's en bestel je Allgäuer Edelweißbier krijg je Radebecker.
Het restaurant een beetje oubollig sjiek noemen en vervolgens bevestigd worden in die mening door een gelakte wortel bij het hoofdgerecht te krijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:39 schreef golfer het volgende:
Wanneer: 8-2-2025
Waar: De Jonge Halewijn in Beverwijk.
Cijfer: 7
Impressie:
Dat is geen 'dingetje". Dat is gewoon niet zoals het hoort bij een goed restaurant. Wijn dient aan tafel uit een fles te worden uitgeschonken. Liefst nog uit een fles die ter plekke wordt geopend.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef Knipoogje het volgende:
Wel grappig van die 'oncontroleerbare' wijn trouwens. Is dat een dingetje tegenwoordig? Zoveel restaurants geven gewoon een vol glas op een dienblad. Ook als je er 7 euro (wat nu nog net wat duurder is, maar binnen nu en 2 jaar vast de standaard is voor een glas huiswijn).
Ja. Eens. Ik hou daar ook niet van.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is geen 'dingetje". Dat is gewoon niet zoals het hoort bij een goed restaurant. Wijn dient aan tafel uit een fles te worden uitgeschonken. Liefst nog uit een fles die ter plekke wordt geopend.
De gerechten zien er uit als op eetcafe-niveau, niet als goed restaurant.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is geen 'dingetje". Dat is gewoon niet zoals het hoort bij een goed restaurant. Wijn dient aan tafel uit een fles te worden uitgeschonken. Liefst nog uit een fles die ter plekke wordt geopend.
Dat zou ik eerder bij echt dure wijnen verwachten, 7 euro is zoals hierboven al is gezegd niks bijzonders.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Eens. Ik hou daar ook niet van.
Sommige restaurant hebben de wijn genwoordig op de tap.
Maar voor 7 euro per glas mag je wel normaal uitschenken aan tafel verwachten.
Ik niet. Ik vind dat normale service.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder bij echt dure wijnen verwachten, 7 euro is zoals hierboven al is gezegd niks bijzonders.
Dat was bij ons met de eerste Social Deal-ervaring bij Myaki and Jones. Gaan we ook zeker nog een keer naar terug.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer golfer.
Ik vind Social Deal wel heel fijn om dingen uit te proberen zonder je erg belazerd te voelen als het tegenvalt.
Soms heb ik echt positieve ervaringen en die herhaal ik dan ook. Er zal vast een etentje bij jullie komen die lekker genoeg is!
Hoe smaakte dat? Is het enigszins vergelijkbaar met hert of ree?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Wanneer:12 februari 2025
Waar: Pirkon Pirtti, Saariselkä, Finland
Cijfer: 8
Impressie:
-knip- rendier
Ja, het zit in die hoek qua smaak, maar iets milder.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat? Is het enigszins vergelijkbaar met hert of ree?
Een van de restauranteigenaren bij wie ik een social deal had gedaan gaf aan, dat als we nog eens gebruik wilden maken van social deal, we gewoon moesten reserveren zonder vouchers met als opmerking dat we de socialdeal wilden. Dan kregen we de socialdeal en hoefde hij de middle man niet te betalenquote:Op maandag 10 februari 2025 07:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer golfer.
Ik vind Social Deal wel heel fijn om dingen uit te proberen zonder je erg belazerd te voelen als het tegenvalt.
Soms heb ik echt positieve ervaringen en die herhaal ik dan ook. Er zal vast een etentje bij jullie komen die lekker genoeg is!
hoe was de temperatuur binnen? Ik ben er in de zomer twee keer geweest, en toen was het (logischerwijsquote:Op zondag 16 februari 2025 17:07 schreef Knipoogje het volgende:
Wanneer:15 februari 2025
Waar: Clementine Cafe, Barendrecht
Cijfer: dikke 8
Impressie:
Die cafe zit achter het station in een vrij troosteloze agrarisch industrieterrein en is gevestigd in een kas. Van binnen ziet het er heel hip en gezellig uit en de kaart is origineel.
[ afbeelding ]
Het was een lunch en ik ging voor de bruschetta met ibirische ham, hazelnoot, uienchutney en aiolie. Een lekkere combinatie. Die hazelnoot smaakte erg prima bij!
Je kunt er verder ook wat ambitieuzer eten met 3-4-5 gangen menu's. Volgens mij waren ze ons vergeten, want ons zoete frites stonden minuten lang op de counter te wachten (dat zagen we vanuit onze positie). Snel een proefje genomen en teruggestuurd. Dit was lauw. Dat werd zonder morren gedaan en daarna een nieuwe warme geserveerd.
Als we nog eens naar de ikea/woonboulevard in Barendrecht gaan wordt dit wel de lunchgelegenheid. Leuk tentje!
Eindprijs was ong. 80 euro voor 3 personen incl. 6 drankjes en het bijgerecht.
Geen foto's maar de foto's bij google maps komen overeen met de presentatie van onze gerechten.
Ha dat heb ik ook een keer te horen gekregen maar het viel tegen dus kwam niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een van de restauranteigenaren bij wie ik een social deal had gedaan gaf aan, dat als we nog eens gebruik wilden maken van social deal, we gewoon moesten reserveren zonder vouchers met als opmerking dat we de socialdeal wilden. Dan kregen we de socialdeal en hoefde hij de middle man niet te betalen
Daar eten wij regelmatig maar dan in Utrecht. Prima restaurant idd. Myagi.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was bij ons met de eerste Social Deal-ervaring bij Myaki and Jones. Gaan we ook zeker nog een keer naar terug.
Het was niet heel erg warm, maar we voelden geen tocht. En er stonden overal van die terrasverwarmers (stonden uit), dus ze kunnen het flink opstoken. Wat vond je van het eten?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe was de temperatuur binnen? Ik ben er in de zomer twee keer geweest, en toen was het (logischerwijs) bloedheet binnen. Is het een beetje goed geïsoleerd?
Iwanius heeft instagram ontdekt en gaat helemaal los op de smileysquote:Op maandag 17 februari 2025 03:35 schreef NoCigar het volgende:
Een tip, aangezien het hier wat minder druk is: https://www.instagram.com/cigarmannl?igsh=aXFoY3E1dmlmempo
Cigarmannl op Insta, iemand uit Rotterdam, denk ik, die veel uit eten gaat met een sigaar!
quote:Op maandag 17 februari 2025 03:35 schreef NoCigar het volgende:
Een tip, aangezien het hier wat minder druk is: https://www.instagram.com/cigarmannl?igsh=aXFoY3E1dmlmempo
Cigarmannl op Insta, iemand uit Rotterdam, denk ik, die veel uit eten gaat met een sigaar!
Toch mis ik zijn reviewsquote:
Als hij het niet is dan heeft iemand erg zijn best gedaan zijn gimmick over te nemen, compleet met de KLM-huisjesquote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Iwanius heeft instagram ontdekt en gaat helemaal los op de smileys![]()
ik denk dat ik wel enkele van zn typische stijlelementen in de korte zinnen ontdekt heb. Moet m wel zijn
Ja het is nogal een mysteriequote:Op maandag 17 februari 2025 14:38 schreef NoCigar het volgende:
Het blijft compleet bizar allemaal. Alleen de hoeveelheid al, na een hele tijd scrollen zit ik pas in december.
Heeft iemand hem wel eens irl ontmoet?
Zonder Miep, zo te zien.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Iwanius heeft instagram ontdekt en gaat helemaal los op de smileys![]()
ik denk dat ik wel enkele van zn typische stijlelementen in de korte zinnen ontdekt heb. Moet m wel zijn
Heb geen Instagram, dus dit moet ik helaas aan me voorbij laten gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 03:35 schreef NoCigar het volgende:
Jawel, hij postte ook wel eens over gerechten die hij zelf klaarmaaktequote:Op maandag 17 februari 2025 15:11 schreef Droopie het volgende:
Die man heeft geen keuken thuis begrijp ik.
Da's beter dan hier het topic vol te spammen met nieuws over een voormalige FOK! user die elders zijn activiteiten heeft voortgezet…quote:Op maandag 17 februari 2025 15:25 schreef Droopie het volgende:
Dit verdient een eigen topic met een hele mooie OP.
Hoe nieuwsgierig ik ook ben, het lijkt me toch wat vreemd de Insta ve voormalige user naar Fok! te halen. Niet kies ook. Laat dat gewoon op Insta..quote:Op maandag 17 februari 2025 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's beter dan hier het topic vol te spammen met nieuws over een voormalige FOK! user die elders zijn activiteiten heeft voortgezet…
Daarom staat er ook boven het invoervak hier:quote:Op maandag 17 februari 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe nieuwsgierig ik ook ben, het lijkt me toch wat vreemd de Insta ve voormalige user naar Fok! te halen. Niet kies ook. Laat dat gewoon op Insta..
Ook niet in een apart topic bedoel ikquote:Op maandag 17 februari 2025 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom staat er ook boven het invoervak hier:
[ afbeelding ]
Wat hij zegtquote:Op maandag 17 februari 2025 15:57 schreef golfer het volgende:
Het zou inderdaad fijn zijn als het hier weer over recensies van restaurants zou gaan.
Om eerlijk te zijn wilde ik gewoon een Belgisch patatje/frietje gaan eten na afloop van de voorstelling. Simpel, geen uitgebreide diner toestanden, omdat we ook weer naar NL terug moesten rijden.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben echt gek op verse friet maar de prijzen van frites atelier houden me tegen.
Nu je zegt dat het kwalitatief ook niet een stuk beter is dan andere verse friet en snacks is een extra reden om het nooit te proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |