Mwoah. Die gaan het ook echt niet makkelijk krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef trein2000 het volgende: AZ een kutloting. Ajax heel makkelijk.
Vietnam vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Oorlog kun je eigenlijk het beste in het land van de ander voeren.
Dat lijkt mij eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Die gaan het ook echt niet makkelijk krijgen.
Klopt. Maar dat ligt niet aan de tegenstandersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Die gaan het ook echt niet makkelijk krijgen.
Wat kan je zeggen over Sociedad?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zag bij die Bosnische tegenstander van gisteren een volkomen willekeurig centraal duo van Jurich Carolina en Bart Meijers.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ligt niet aan de tegenstanders
Dat zagen we gister ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje misplaatst. Geen enkele tegenstander voor Ajax is makkelijk.
Stukje thuiswedstrijd. Voor de Turkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Alle Turkse clubs op bezoek in Nederland, jeetje.
Dat was toen Besiktas in de Kuip moest spelen ook al zo gezelligquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje thuiswedstrijd. Voor de Turken
Politiestakingen in aantochtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Alle Turkse clubs op bezoek in Nederland, jeetje.
Lazio Roma THUISquote:
Toen wij tegen Fener speelden in de kwalificatie voor de perenleague ging er ook al zo’n unheimisch sfeertje rondom het stadion. Allemaal volk zonder kaartje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toen Besiktas in de Kuip moest spelen ook al zo gezellig
Le Normand en Merino zijn weg. Twee sterkhouders in de as, dus die moeten op zoek naar een nieuwe balans. Gaat nog niet zo makkelijk.quote:
Dat was mooi ja. Toen heb ik met mijn Twente clubcard nog kaarten verkocht voor 300 ps.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Toen wij tegen Fener speelden in de kwalificatie voor de perenleague ging er ook al zo’n unheimisch sfeertje rondom het stadion. Allemaal volk zonder kaartje.
"Bij Opta hebben we berekend dat er tussen de acht en tien punten nodig zijn om bij de beste 24 te eindigen die overwinteren. Om bij de top acht te eindigen, zodat je geen tussenronde speelt, moet je zelfs tussen de 14 en 16 punten halen."quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel punten zal je ongeveer moeten halen om bij de eerste 8 te eindigen?
Denk iets van 15 a 16.
Tussenronde moet zeker lukken ja. Dan mag je gewoon 4 wedstrijden verliezen van de 8.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Als je hierbij de tussenronde niet haalt ben je geen knip voor de neus waard. Top 8 al wel lastig worden dan moet het echt beter gaan draaien. Als ze het niet halen mag je deze post terughalen en een neem ik een nieuwe UI van een maand!
Akkoord. Andersom hetzelfdequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Als je hierbij de tussenronde niet haalt ben je geen knip voor de neus waard. Top 8 zal wel lastig worden dan moet het echt beter gaan draaien. Als ze het niet halen mag je deze post terughalen en een neem ik een nieuwe UI van een maand!
Waarbij je minimaal 6x minstens gelijkwaardig bent en van de twee duidelijk betere teams op papier n thuis mag. Nee, dit gaat Farioli simpel regelen. Wout gaat schroeien tegen die Turken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tussenronde moet zeker lukken ja. Dan mag je gewoon 4 wedstrijden verliezen van de 8.
Eens hoor, maar niet ergens onderaan eindigen in deze poule is dan ook totaal ambitieloos. Top 8 zou normaal moeten lukken, maar zo ver is Ajax nog niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Als je hierbij de tussenronde niet haalt ben je geen knip voor de neus waard. Top 8 zal wel lastig worden dan moet het echt beter gaan draaien. Als ze het niet halen mag je deze post terughalen en een neem ik een nieuwe UI van een maand!
Genoteerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Akkoord makker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Akkoord. Andersom hetzelfde
Dat is wel zo eerlijk tenslotte.
Tussenronde zou voor alle 3 moeten lukken en als het een beetje meezit misschien ook nog wel bij de eerste 8 (Ajax).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Bij Opta hebben we berekend dat er tussen de acht en tien punten nodig zijn om bij de beste 24 te eindigen die overwinteren. Om bij de top acht te eindigen, zodat je geen tussenronde speelt, moet je zelfs tussen de 14 en 16 punten halen."
"Uit onze simulaties blijkt dat kwalificatie mogelijk zou moeten zijn met gemiddeld 7,6 punten, wat neerkomt op twee overwinningen en twee gelijke spelen", staat op hun website.
Dit ging over CL maar zal wel zelfde gelden voor EL.
Riga en Maccabi mag echt niet mis gaan. Maar ik ga nu toch hopen dat Ajax het niet redt, dan mag je dezelfde UI nemen als Pietjepuk wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Dan moet alles meezitten maar zo stabiel verwacht ik ook nog niet nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens hoor, maar niet ergens onderaan eindigen in deze poule is dan ook totaal ambitieloos. Top 8 zou normaal moeten lukken, maar zo ver is Ajax nog niet.
6x toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
5x de Nederlandse binnenstad KAPOET
Helft van de wedstrijden in NL gaan toch niet door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
5x de Nederlandse binnenstad KAPOET
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Helft van de wedstrijden in NL gaan toch niet door.
Misscheien dat je met 8 punten al bij de laatste 24 zit. Dat is voor allen haalbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Feyenoord en FC Twente schrijf ik af. AZ moet beetje geluk hebben, Ajac en PSV hebben best aardige kans op 9-24
Oh correctquote:
Mark LA is een hooligan, mooi dat ie een keer over voetbal schrijftquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er staat in NRC een aardig stukje over Malm FF.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-guardiola-a4863589
Pleur maar in de OP.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:50 schreef Momo het volgende:
Tegenstanders voor FC Twente
Lazio
Manchester United
Fenerbahe
Olympiakos
Royale Union Saint-Gilloise
Malm FF
Besiktas
OGC Nice
13:34
Tegenstanders voor AZ
AS Roma
Tottenham Hotspur
Fenerbahe
Ferencvaros
Galatasaray
Ludogorets
Elfsborg
Athletic Club
13:25
Tegenstanders voor Ajax
Lazio
Slavia Praag
Maccabi Tel Aviv
Real Sociedad
Galatasaray
Qarabag FK
Besiktas
RFS
Dat zegt vooral wat over de achteruitgang van AZquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente en AZ gaan niet allebei de tussenronde halen. Maar ik denk wel 1 van de 2. Twente iets zwaarder geloot maar wel gewoon de betere ploeg
Leuk feitje; ik ben een keer in Malm geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er staat in NRC een aardig stukje over Malm FF.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-guardiola-a4863589
Ik verwacht van beiden eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente en AZ gaan niet allebei de tussenronde halen. Maar ik denk wel 1 van de 2. Twente iets zwaarder geloot maar wel gewoon de betere ploeg
Ik moet nog even bedenken wat een leuke UI voor fetx is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Riga en Maccabi mag echt niet mis gaan. Maar ik ga nu toch hopen dat Ajax het niet redt, dan mag je dezelfde UI nemen als Pietjepuk wat mij betreft.
Toch kan je dan nog steeds teleurgesteld raken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik verwacht van beiden eigenlijk niets.
Die hoeven waarschijnlijk minder ver te reizen dan de gemiddelde Ajacied in de arenaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:52 schreef TornadoDK het volgende:
Een hoop Turken op bezoek, dat wordt feest
Als ze niet hoeven te werkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hoeven waarschijnlijk minder ver te reizen dan de gemiddelde Ajacied in de arena
Laten we het woord makkie nog maar even achterwege laten als het over Ajax gaat.quote:
Dat zou ik vooral bij AZ zijn. Behalve de pot goed dichthouden laten die momenteel geen ene reet zien. Kom je in Europa niet mee weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Toch kan je dan nog steeds teleurgesteld raken.
Veel te weinig creativiteit en ervaring. Huiberts houdt vooral van 3-4 miljoen koopjes ipv een keer goed de portefeuille te trekken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral bij AZ zijn. Behalve de pot goed dichthouden laten die momenteel geen ene reet zien. Kom je in Europa niet mee weg.
Meeste wonen in Deventer toch, nog best een eindje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hoeven waarschijnlijk minder ver te reizen dan de gemiddelde Ajacied in de arena
Vorig seizoen moest Pavlidis het spel zelf maken, en alles zelf afronden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel te weinig creativiteit en ervaring. Huiberts houdt vooral van 3-4 miljoen koopjes ipv een keer goed de portefeuille te trekken.
En die is een stuk beter daarin dan Parrott. Zonder een beetje goede aanvoer gaat die niet boven de 10 doelpunten uitkomen in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig seizoen moest Pavlidis het spel zelf maken, en alles zelf afronden.
Het wordt hoog tijd dat de AZ-bandwagon weer het ravijn indendert. Dat optimisme deze zomer over deze ploeg is simpelweg niet te harden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ook AZ gaat relatief makkelijk door volgens van Halst.
AZ heeft het al lastig zat met Almere City en NEC.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ook AZ gaat relatief makkelijk door volgens van Halst.
Per pot loot je 1 team Thuis en 1 team Uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel echt benieuwd naar het logaritme achter bepalen welke wedstrijden je uit en thuis speelt in verhouding tot de sterkte van de tegenstander
Dat snap ik. Maar t maakt nogal wat uit of je de ploeg met de meeste coefficienten in een pot thuis of uit krijgt of degene met de minste coefficienten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Per pot loot je 1 team Thuis en 1 team Uit.
Valt ook wel weer mee toch? En heb je liever een hele goede tegenstander thuis met de kans dat je toch verliest, terwijl je uit een op papier makkelijke tegenstander hebt die de lokale HEKSENKETEL op je los laat, of wil je het andersom zodat je meer kans hebt om je thuiswedstrijd te winnen? Volgens mij is helemaal niet duidelijk welke van de twee opties het voordeligst is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar t maakt nogal wat uit of je de ploeg met de meeste coefficienten in een pot thuis of uit krijgt of degene met de minste coefficienten.
Ik vraag me vooral af wat nu nog het nut is van een hogere coefficient hebben want je loot toch 2 tegenstanders uit iedere pot. Waar je vroeger voordeel had van in pot 1 zitten maakt dat nu geen reet meer uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel echt benieuwd naar het logaritme achter bepalen welke wedstrijden je uit en thuis speelt in verhouding tot de sterkte van de tegenstander
Het enige wat je nu wil is dat de sterke ploegen zoveel mogelijk in pot 1 zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat nu nog het nut is van een hogere coefficient hebben want je loot toch 2 tegenstanders uit iedere pot. Waar je vroeger voordeel had van in pot 1 zitten maakt dat nu geen reet meer uit.
Die gaan de Europa League niet winnen inderdaadquote:
Als er alleen kanshebbers mee mogen doen kunnen we in alle toernooien weer flink snoeien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan de Europa League niet winnen inderdaad
Je loot 8 verschillende tegenstanders en je kan niet een ploeg loten uit je eigen land loten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:05 schreef TLC het volgende:
Ik vind het allemaal nog n beetje vaag met al die tegenstanders en bv een Girona dat zowel tegen PSV en Feyenoord speelt
Onzin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
EL is trouwens wel echt stukken minder qua niveau nu dan de edities hievoor.
Je had vorig jaar Liverpool, Leverkussen en Atalanta, Om er maar eens 3 te noemen. Heb ik het nog niet eens over CL afvallers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
EL is trouwens wel echt stukken minder qua niveau nu dan de edities hievoor.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 | [cimg=695]https://d1ize34iqy408p.cloudfront.net/images/Ziggo_Sport_Opname_Vodafoneziggo_STILL.width-1280.webp[/cimg] De dagen worden weer korter, de thermometer daalt, de straten zijn verregend. Dat kan maar een ding betekenen: het is weer tijd voor de druilerige Europese donderdagen! Waar Nederlandse clubs als poep door een trechter moeten aanmodderen in de Champions League, en hopen dat het dubbeltje de juiste kant opvalt, is het voor de clubs onder het Neerlands vlaggetje vaker te halen in de Europa League en Conference League. Dit seizoen gaat het alleen nt iets anders dan u, jij, wij en ik gewend zijn. De Europese clubtoernooien kennen nu een competitiefase, waar we vanuit vertrekken. Doorstromen naar de Europa League of Conference League is niet meer mogelijk. Je komt alleen uit in de CL, dan wel Europa League of Conference League. Nergens anders. Het gaat helemaal spannend worden om te zien wat dat betekent voor de verhoudingen op de cofficintenranglijst. In het competitiesysteem treffen FC Twente, AZ en Ajax acht ploegen uit de vier verschillende lotingspotten. We zien sommige tegenstanders twee keer terug. Lazio komt twee keer naar Nederland, en de Turkse fans wrijven zich in de handen: Besiktas en Fenerbahe doen Nederland ook twee maal aan. Daarentegen hoeft geen enkele Nederlandse ploeg naar Turkije af te reizen. Het kan allemaal in het nieuwe systeem. De top-8 plaatst zich aan het einde van de rit rechtstreeks voor de laatste zestien, terwijl de clubs die 9 tot 24 gerankt zijn, een tussenronde spelen. Veel wedstrijden, veel spektakel met 36 ploegen in de League. Dat is hoe het grote geld het wil, en in een kapitalistische samenleving schikken we ons vanzelfsprekend naar het systeem. We zijn laven en lakeien en luisteren gewillig. Vanaf dit seizoen kijken we de komende jaren al het Europees voetbal bij Z[s][/s]iggo Sport. Iedere donderdag (kuch, behalve de eerste speelronde want dan ook op woensdag) zitten we dus klaar om ons te verkneukelen. Met elkaar, in dit warme bad van een livetopic. [b]Matchday 1[/b] [u]Woensdag 25 september 2024[/u] 18:45 AZ v IF Elfsborg 21:00 Manchester United v FC Twente [u]Donderdag 26 september 2024[/u] 21:00 Ajax v Besiktas [b]Matchday 2[/b] [u]Donderdag 3 oktober 2024[/u] 18:45 Slavia Praag v Ajax 21:00 Athletic Club v AZ 21:00 FC Twente v Fenerbahe [b]Matchday 3[/b] [u]Donderdag 24 oktober 2024[/u] 18:45 Qarabag FK v Ajax 21:00 FC Twente v Lazio 21:00 Tottenham Hotspur v AZ [b]Matchday 4[/b] [u]Donderdag 7 november 2024[/u] 18:45 OGC Nice v FC Twente 21:00 Ajax v Maccabi Tel-Aviv 21:00 AZ v Fenerbahe [b]Matchday 5[/b] [u]Donderdag 28 november 2024[/u] 18:45 AZ v Galatasaray 21:00 FC Twente v Union St. Gilloise 21:00 Real Sociedad v Ajax [b]Matchday 6[/b] [u]Donderdag 12 december 2024[/u] 18:45 Ludogorets v AZ 18:45 Olympiakos v FC Twente 21:00 Ajax v Lazio [b]Matchday 7[/b] [u]Donderdag 23 januari 2025[/u] 18:45 AZ v AS Roma 18:45 Malm FF v FC Twente 21:00 FC RFS v Ajax [b]Matchday 8[/b] [U]Donderdag 30 januari 2025[/u] 21:00 Ajax v Galatasaray 21:00 Ferencvaros v AZ 21:00 FC Twente v Besiktas |
Donequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ code verwijderd ]
@:coco @:drizzt @:Onlogisch dit kan in de OP.
Ze hadden ook AZ-Fenerbache daar moeten zetten vind ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
30 januari is er een TURKSE invasie in ons kikkerlandje.
https://www.uefa.com/uefa(...)alkmaar-vs-elfsborg/quote:Referee
Juxhin Xhaja ALB
Assistant referees
Arber Pema ALB
Rejdi Avdo ALB
Video Assistant Referee
Stuart Attwell ENG
Assistant Video Assistant Referee
Peter Bankes ENG
Fourth official
Albert Doda ALB
https://www.uefa.com/uefa(...)--man-utd-vs-twente/quote:Referee
Simone Sozza ITA
Assistant referees
Giovanni Baccini ITA
Davide Imperiale ITA
Video Assistant Referee
Daniele Chiffi ITA
Luca Pairetto ITA
Fourth official
Matteo Marcenaro ITA
https://www.uefa.com/uefa(...)9--ajax-vs-besiktas/quote:Referee
John Brooks ENG
Assistant referees
Simon Bennett ENG
Daniel Robathan ENG
Video Assistant Referee
Stuart Attwell ENG
Peter Bankes ENG
Fourth official
Tim Robinson ENG
Heb ook meer zin in FC Twente - Man U. Ook door ten Hag natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Woensdagavond gaan we er wel even voor zitten
Van Ajax ga ik niet veel mee krijgen donderdag.
Willen overwinteren terwijl iedereen gaat overwinteren is wel echt peak AZ.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef Slobeend het volgende:
De Nederlandse eer hoog houden tegen Elfsborg, gedurfd hoor.
Lekker overwinteren met de gedachte dat je daarna 2 potjes voor spek en bonen speelt. Prachtig nieuw systeem.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willen overwinteren terwijl iedereen gaat overwinteren is wel echt peak AZ.
https://m.twitch.tv/video(...)direct=true&t=2h8m8squote:Op woensdag 25 september 2024 13:59 schreef Nielsch het volgende:
Twentefans lekker bezig in Manchester:
https://www.reddit.com/r/(...)dent_near_deansgate/
Deze taak had hij best even mogen overdragen aan een collegamod. Een type @onlogisch is nooit te beroerd om zijn handen uit de mouwen te steken.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die jongen neemt zijn vakantie heel erg serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ 2-0 winstquote:Op woensdag 25 september 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Omdat @:Coco zo nodig op vakantie moet
Zeg het maar
25-09 18:45 AZ - Elfsborg Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
25-09 21:00 Manchester United - FC Twente Ziggo Sport
Let op: Dit is echt hoogstuitzonderlijk dat ik dit doe.
@:GGMM ik schrijf overwerk
Het is Utd - Twente maat.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ - Elfsborg 2-1
Twente - Man Utd 0-3
AZ - Elfsborg 2-0quote:Op woensdag 25 september 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op woensdag 25 september 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Zeg het maar
@:Frozen-assassin 2-1
3-0quote:Op woensdag 25 september 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM 2-1
@:GGMM 1-1
Ach @Scrummie tochquote:
2-0quote:Op woensdag 25 september 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Zeg het maar
@:klaasweetalles 0-2
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:Bezsen 3-0
@:Flitsbezorger 2-0
@:klaasweetalles 0-1
@:DombohetOlifantje1 4-1
@:Bezsen 4-0
@:Flitsbezorger 3-0
@:Frozen-assassin 3-0
Ideale ligging voor mensen die met de auto of OV komen.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal ook wel weer hard waaien. Troosteloze omgeving.
Er staat altijd minimaal 3 bft. in de kop van Noord-Holland.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal ook wel weer hard waaien. Troosteloze omgeving.
Als AZ dit wint gaat de hypetrein het station richting maximumsnelheid verlaten.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vincent Schildkamp ook gewoon bij Ziggo Sport.
De AZ-SCH-inflatie.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als AZ dit wint gaat de hypetrein het station richting maximumsnelheid verlaten.
Buikje 9/10 anders welquote:Op woensdag 25 september 2024 18:56 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk voor meegereisde fans uit de islamic republic of sweden.
Dat valt ook wel een beetje mee, tot die afgekeurde goal waren ze veel beter.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ wordt compleet weggespeeld door nummer zes? van Zweden
Clasie staat al bijna onder water.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
Zou iedereen wel een zwemdiploma hebben?
3-1quote:Op woensdag 25 september 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Zeg het maar
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Als de Zweden een rode kaart krijgen verandert het scorebord naar AZ - TIEN
Je lijkt wel een goedkoop like-hoertje.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat @:ikgeefenkellikes bij deze wedstrijd drinkt
Ik denk een spa rood. En nooit wat anders.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Lemon Likequote:Op woensdag 25 september 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Die Gays zijn best goed hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 19:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Loodzware competitie
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig zijn de tijden veranderd.
Hopelijk kunnen ze dan nog overwinteren!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
Als AZ deze wedstrijd verliest kunnen ze maar beter direct uitschrijven
Bilbo uit, Tottenham uit en daarna twee Turkse clubs thuis.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
Jij bent duidelijk de wedstrijd tegen Mostar vergeten.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
Was dat die pot tegen 11 vuilnismannen die terugkwamen van een 3-0 achterstand? Dat kon cht niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk de wedstrijd tegen Mostar vergeten.
Dieper kunnen ze haast niet meer zinken.
Klopt.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat die pot tegen 11 vuilnismannen die terugkwamen van een 3-0 achterstand? Dat kon cht niet.
Goed voor het NEDERLANDSE voetbal.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondertussen valt FC Porto ook in de val van Bod
Te laat voor AZquote:Op woensdag 25 september 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 3-1
@:fetX 2-0
@:Scrummie 1-2
@:maxi-mus 3-1
@:fetX 3-0
@:Scrummie 2-2
United is vandaag.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Te laat voor AZ
Ajax - Besiktas 2-2
Met dat schuurtje waar ze zich moesten verkleden. Pascal Jansen, wat is dat een slechte trainer zeg. Een paar jaar de restanten van het tijdperk Arne opgezogen en daarna bleek het plots een gigantische fraud te zijn, ach.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat die pot tegen 11 vuilnismannen die terugkwamen van een 3-0 achterstand? Dat kon cht niet.
En een type Sem STEIJN.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord kan wel een type Clasie gebruiken
Ik weet nog dat ik toen na de tijd oprecht niet geloofde dat de uitslag 4-3 was geworden. In de rust afgezet en ik dacht dat het befaamde teletekst het mis had, zo heer en meester was AZ.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met dat schuurtje waar ze zich moesten verkleden. Pascal Jansen, wat is dat een slechte trainer zeg. Een paar jaar de restanten van het tijdperk Arne opgezogen en daarna bleek het plots een gigantische fraud te zijn, ach.
Mostar vind ik wel een fantastisch mooie stad
Lieke?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Nu gaat AZ zeker overwinteren. @:Martens
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 25 september 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds Dani de Wit daar weg is heeft AZ best wel een leuk team.
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds Dani de Wit daar weg is heeft AZ best wel een leuk team.
Lief voor de gingersquote:
Ik heb nog nooit een team zo achterlijk in zien storten na rust. De eerste twee tegengoals kwamen weliswaar grotendeels op het conto van kutkeeper Ryan, maar dan nog.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik toen na de tijd oprecht niet geloofde dat de uitslag 4-3 was geworden. In de rust afgezet en ik dacht dat het befaamde teletekst het mis had, zo heer en meester was AZ.
Feyenoord-Luhansk was ook wel een grappige.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een team zo achterlijk in zien storten na rust. De eerste twee tegengoals kwamen weliswaar grotendeels op het conto van kutkeeper Ryan, maar dan nog.
Die werd tenminste nog gewonnen.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-Luhansk was ook wel een grappige.
Gezien hun speelschema gaan ze 0 punten halen.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zweedjes zijn niet zo goed met hoge ballen
De fanfare speelt voort. Zo vroeg in het seizoen is dat te vergeven, maar het blijft een team vol meevoetballers.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
De briljante eigen jeugd koopt weer een oven.
Ach ze hebben de jeugd CL gewonnen, lekker boeiend verder dat het individueel niet veel is.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De fanfare speelt voort. Zo vroeg in het seizoen is dat te vergeven, maar het blijft een team vol meevoetballers.
Van Bommel, Parrott en Sadiq doen het nu leuk, maar verder geen middenvelder of iets die in hun rug dirigeert. Mijnans wordt hier en daar op een klein voetstukje gezet, maar is ook gewoon een LIDL-voetballer die vooral goed kan lopen.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach ze hebben de jeugd CL gewonnen, lekker boeiend verder dat het individueel niet veel is.
Kunnen ze voor altijd op teren net zoals op hun grote held en klootzak Dirk Scheringa
Dit is gewoon het niveau van het Nederlands voetbal: iets minder dan Belgie en Portugal, ongeveer gelijk aan Scandinavie.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
De briljante eigen jeugd koopt weer een oven.
Ik ben vooral benieuwd naar de achterliggende reden van zijn ontbreken in de basis. Volgens mij is dat wel een aardige voetballer.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tuneesje weet het ook nog niet echt te maken.
Vlap is echt een ontzettend matige voetballer.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuneesje weet het ook nog niet echt te maken. Moet allemaal weer van Vlap en Steijn komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |