quote:Op woensdag 25 september 2024 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Als de Zweden een rode kaart krijgen verandert het scorebord naar AZ - TIEN
Je lijkt wel een goedkoop like-hoertje.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat @:ikgeefenkellikes bij deze wedstrijd drinkt
Ik denk een spa rood. En nooit wat anders.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Lemon Likequote:Op woensdag 25 september 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Die Gays zijn best goed hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 19:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Loodzware competitie
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig zijn de tijden veranderd.
Hopelijk kunnen ze dan nog overwinteren!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
Als AZ deze wedstrijd verliest kunnen ze maar beter direct uitschrijven
Bilbo uit, Tottenham uit en daarna twee Turkse clubs thuis.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
Jij bent duidelijk de wedstrijd tegen Mostar vergeten.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
Was dat die pot tegen 11 vuilnismannen die terugkwamen van een 3-0 achterstand? Dat kon écht niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk de wedstrijd tegen Mostar vergeten.
Dieper kunnen ze haast niet meer zinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |