Lieke?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Nu gaat AZ zeker overwinteren. @:Martens
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 25 september 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds Dani de Wit daar weg is heeft AZ best wel een leuk team.
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds Dani de Wit daar weg is heeft AZ best wel een leuk team.
Lief voor de gingersquote:
Ik heb nog nooit een team zo achterlijk in zien storten na rust. De eerste twee tegengoals kwamen weliswaar grotendeels op het conto van kutkeeper Ryan, maar dan nog.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik toen na de tijd oprecht niet geloofde dat de uitslag 4-3 was geworden. In de rust afgezet en ik dacht dat het befaamde teletekst het mis had, zo heer en meester was AZ.
Feyenoord-Luhansk was ook wel een grappige.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een team zo achterlijk in zien storten na rust. De eerste twee tegengoals kwamen weliswaar grotendeels op het conto van kutkeeper Ryan, maar dan nog.
Die werd tenminste nog gewonnen.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-Luhansk was ook wel een grappige.
Gezien hun speelschema gaan ze 0 punten halen.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zweedjes zijn niet zo goed met hoge ballen
De fanfare speelt voort. Zo vroeg in het seizoen is dat te vergeven, maar het blijft een team vol meevoetballers.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
De briljante eigen jeugd koopt weer een oven.
Ach ze hebben de jeugd CL gewonnen, lekker boeiend verder dat het individueel niet veel is.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De fanfare speelt voort. Zo vroeg in het seizoen is dat te vergeven, maar het blijft een team vol meevoetballers.
Van Bommel, Parrott en Sadiq doen het nu leuk, maar verder geen middenvelder of iets die in hun rug dirigeert. Mijnans wordt hier en daar op een klein voetstukje gezet, maar is ook gewoon een LIDL-voetballer die vooral goed kan lopen.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach ze hebben de jeugd CL gewonnen, lekker boeiend verder dat het individueel niet veel is.
Kunnen ze voor altijd op teren net zoals op hun grote held en klootzak Dirk Scheringa
Dit is gewoon het niveau van het Nederlands voetbal: iets minder dan Belgie en Portugal, ongeveer gelijk aan Scandinavie.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
De briljante eigen jeugd koopt weer een oven.
Ik ben vooral benieuwd naar de achterliggende reden van zijn ontbreken in de basis. Volgens mij is dat wel een aardige voetballer.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tuneesje weet het ook nog niet echt te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |