Mwoah. Die gaan het ook echt niet makkelijk krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef trein2000 het volgende: AZ een kutloting. Ajax heel makkelijk.
Vietnam vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Oorlog kun je eigenlijk het beste in het land van de ander voeren.
Dat lijkt mij eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Die gaan het ook echt niet makkelijk krijgen.
Klopt. Maar dat ligt niet aan de tegenstandersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Die gaan het ook echt niet makkelijk krijgen.
Wat kan je zeggen over Sociedad?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zag bij die Bosnische tegenstander van gisteren een volkomen willekeurig centraal duo van Jurich Carolina en Bart Meijers.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ligt niet aan de tegenstanders
Dat zagen we gister ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje misplaatst. Geen enkele tegenstander voor Ajax is makkelijk.
Stukje thuiswedstrijd. Voor de Turkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Alle Turkse clubs op bezoek in Nederland, jeetje.
Dat was toen Besiktas in de Kuip moest spelen ook al zo gezelligquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje thuiswedstrijd. Voor de Turken
Politiestakingen in aantochtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Alle Turkse clubs op bezoek in Nederland, jeetje.
Lazio Roma THUISquote:
Toen wij tegen Fener speelden in de kwalificatie voor de perenleague ging er ook al zo’n unheimisch sfeertje rondom het stadion. Allemaal volk zonder kaartje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toen Besiktas in de Kuip moest spelen ook al zo gezellig
Le Normand en Merino zijn weg. Twee sterkhouders in de as, dus die moeten op zoek naar een nieuwe balans. Gaat nog niet zo makkelijk.quote:
Dat was mooi ja. Toen heb ik met mijn Twente clubcard nog kaarten verkocht voor 300 ps.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Toen wij tegen Fener speelden in de kwalificatie voor de perenleague ging er ook al zo’n unheimisch sfeertje rondom het stadion. Allemaal volk zonder kaartje.
"Bij Opta hebben we berekend dat er tussen de acht en tien punten nodig zijn om bij de beste 24 te eindigen die overwinteren. Om bij de top acht te eindigen, zodat je geen tussenronde speelt, moet je zelfs tussen de 14 en 16 punten halen."quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel punten zal je ongeveer moeten halen om bij de eerste 8 te eindigen?
Denk iets van 15 a 16.
Tussenronde moet zeker lukken ja. Dan mag je gewoon 4 wedstrijden verliezen van de 8.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Als je hierbij de tussenronde niet haalt ben je geen knip voor de neus waard. Top 8 al wel lastig worden dan moet het echt beter gaan draaien. Als ze het niet halen mag je deze post terughalen en een neem ik een nieuwe UI van een maand!
Akkoord. Andersom hetzelfdequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Als je hierbij de tussenronde niet haalt ben je geen knip voor de neus waard. Top 8 zal wel lastig worden dan moet het echt beter gaan draaien. Als ze het niet halen mag je deze post terughalen en een neem ik een nieuwe UI van een maand!
Waarbij je minimaal 6x minstens gelijkwaardig bent en van de twee duidelijk betere teams op papier één thuis mag. Nee, dit gaat Farioli simpel regelen. Wout gaat schroeien tegen die Turken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tussenronde moet zeker lukken ja. Dan mag je gewoon 4 wedstrijden verliezen van de 8.
Eens hoor, maar niet ergens onderaan eindigen in deze poule is dan ook totaal ambitieloos. Top 8 zou normaal moeten lukken, maar zo ver is Ajax nog niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Als je hierbij de tussenronde niet haalt ben je geen knip voor de neus waard. Top 8 zal wel lastig worden dan moet het echt beter gaan draaien. Als ze het niet halen mag je deze post terughalen en een neem ik een nieuwe UI van een maand!
Genoteerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Akkoord makker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Akkoord. Andersom hetzelfde
Dat is wel zo eerlijk tenslotte.
Tussenronde zou voor alle 3 moeten lukken en als het een beetje meezit misschien ook nog wel bij de eerste 8 (Ajax).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Bij Opta hebben we berekend dat er tussen de acht en tien punten nodig zijn om bij de beste 24 te eindigen die overwinteren. Om bij de top acht te eindigen, zodat je geen tussenronde speelt, moet je zelfs tussen de 14 en 16 punten halen."
"Uit onze simulaties blijkt dat kwalificatie mogelijk zou moeten zijn met gemiddeld 7,6 punten, wat neerkomt op twee overwinningen en twee gelijke spelen", staat op hun website.
Dit ging over CL maar zal wel zelfde gelden voor EL.
Riga en Maccabi mag echt niet mis gaan. Maar ik ga nu toch hopen dat Ajax het niet redt, dan mag je dezelfde UI nemen als Pietjepuk wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lazio Roma THUIS
Slavia Praag UIT
Maccabi Tel Aviv THUIS
Real Sociedad UIT
Galatasaray THUIS
Qarabag UIT
Besiktas THUIS
FK Rigas UIT
Dan moet alles meezitten maar zo stabiel verwacht ik ook nog niet nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens hoor, maar niet ergens onderaan eindigen in deze poule is dan ook totaal ambitieloos. Top 8 zou normaal moeten lukken, maar zo ver is Ajax nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |