quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Voor het geval dat we meedoen heb ik toch maar een hotel in Mulhouse Frankrijk vastgelegd voor 6 nachten, kosten 400 EUR. Zo goedkoop heb ik nog nergens gezeten voor zoveel dagen. En het is met de trein 22 minuten naar Basel
Duur wordt het sowieso welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Nexum het volgende:
Volgens mij boeide het werkelijk niemand dit jaar wat de gaststad zou worden
Maar hoe spreek je het uit? 'Basl' of 'Basil'? #durftevragenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:02 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we het gewoon Basel noemen? Dat doet zo'n beetje elke site.
Baaaazul.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het uit? 'Basl' of 'Basil'? #durftevragen
Hou er wel rekening mee dat nachtelijk OV tussen Basel en Mulhouse wat lastiger kan zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Voor het geval dat we meedoen heb ik toch maar een hotel in Mulhouse Frankrijk vastgelegd voor 6 nachten, kosten 400 EUR. Zo goedkoop heb ik nog nergens gezeten voor zoveel dagen. En het is met de trein 22 minuten naar Basel
Het is Duits. Dus min of meer hoe je het op z'n Nederlands ook zou zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het uit? 'Basl' of 'Basil'? #durftevragen
Ik kan er erg slecht tegen dat dit dus de lui zijn die ook elke reactie waarin Nederland wordt genoemd verwijderen, nog steeds.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:35 schreef Greys het volgende:
Zo gnant hoe een internationaal groots event dat serieus genomen wil worden zich als een tiener gedraagt op de socials. Hoe hun socialsteam (onder aanvoering van 40+ Rob Holley) dan op TikTok zit te gluren wat op dit moment hip is (niet het woord hip iig Greys 👵🏻) en dat snel zelf gaat gebruiken om er maar bij te horen. Heb echt plaatsvervangende schaamte.![]()
[ x ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:35 schreef Greys het volgende:
Zo gnant hoe een internationaal groots event dat serieus genomen wil worden zich als een tiener gedraagt op de socials. Hoe hun socialsteam (onder aanvoering van 40+ Rob Holley) dan op TikTok zit te gluren wat op dit moment hip is (niet het woord hip iig Greys 👵🏻) en dat snel zelf gaat gebruiken om er maar bij te horen. Heb echt plaatsvervangende schaamte.![]()
[ x ]
Ja dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft nogal deze vibes. Ze mogen daar best meer een middenweg in vinden, ten eerste stukje professionaliteit en ten tweede gezien er ook veel mensen op social media 25-50 jaar hun volgen.
Ja, het is toch van een grote treurigheid dat het ESF wordt gerepresenteerd op de sociale media door die ene ouwe gek in een hostel vol jongerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft nogal deze vibes. Ze mogen daar best meer een middenweg in vinden, ten eerste stukje professionaliteit en ten tweede gezien er ook veel mensen op social media 25-50 jaar hun volgen.
Ja dit wordt een ramp in Chisinauquote:Op woensdag 11 september 2024 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
De stad Basel heeft ingestemd 40 miljoen euro te investeren in het komende ESF.
(Voor degenen die zich afvragen of de EBU blij zou worden van Letland of Moldavi als winnaar, is dit een voorzichtige hint)
In principe hebben we gewoon dezelfde deelnemerslijst als vorig jaar, met Montenegro erbij. Tenzij Nederland nog iets onverwachts doet.quote:
Z'n naam lijkt zo uit een Scandinavische thriller te komen.quote:Op maandag 16 september 2024 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Er vertrekt in elk geval n engnek na het komende ESF.
Zou Australi nog meedoen? Vorig jaar hadden ze ook duidelijk geldproblemen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:13 schreef molloot200 het volgende:
Als ik het goed begrijp online, missen we nu nog 6 deelnemers die vorig jaar ook meededen:
-Armeni
-Australi
-Ierland
-Moldavi
-Nederland
-Polen
Australi en Armeni laten daarvan nooit tot de deadline wat weten. Moldavi zat vorig jaar al met geldproblemen, ben benieuwd of die het dit jaar rond krijgen. Ierland en Polen lijken me er ook sowieso wel bij te zijn.
En daarna kan je nog hopen op de terugkeer van een land als Noord-Macedoni, Monaco, Bulgarije of Roemeni. Maar wanneer dat komt blijft onvoorspelbaar. Ik heb het idee dat de organisatie niet heel hard aan deelnemerswerving doet de laatste jaren.
Hoe zit het eigenlijk met een eventuele terugkeer van Monaco? Sinds vorig jaar hebben ze een nieuwe zender dat lid is van de Ebu. Toen was er een grote kans dat ze net als Luxemburg terug zouden keren maar dat feest ging toch niet door. Nu lees ik er niets meer over.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:35 schreef Momo het volgende:
Teller staat op 33 landen nu officieel. Deze landen zouden wel of niet mee kunnen doen.
-Armeni: denk wel gewoon
-Australi: Geruchten zijn dat ze wel mee doen, lees verder niks erover.
-Moldavi: Geld is lastig voor Moldavi, armste land van Europa. Maar politiek gezien verwacht ik wel dat ze gewoon mee doen.
-Nederland: Besluit moet nog gemaakt worden.
-Noord-Macedonie: gerucht gaat nu dat ze niet mee doen in 2025
-Polen: geruchten dat intern gewoon nummer opgestuurd worden dus ja.
-Roemeni: zeggen nog te moeten besluiten
Ja die zag ik ook. Nice dat Nemo dit doet. Sowieso Nemo en Duncan Laurence, die combinatie zag niemand aankomen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:02 schreef Zigsky het volgende:
Morgen is Nemo bij Gabe. Gewoon een tip, weet niet waar ik het anders kan neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |