Het lijkt er inderdaad een beetje op dat ze Twitter hebben opgegeven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:10 schreef Greys het volgende:
Zou het officiële Eurovision account ooit nog gaan tweeten over ESF 2025 eigenlijk? Of hebben ze het maar opgegeven sinds de geweldige vorige editie? Er is sinds mei niet meer getweet en morgen wordt de gaststad bekend maar ik geloof dat het nog maar weinig mensen kan schelen op Twitter.
Gaan ze voluit voor insta omdat ze daar lekker elke onwelgevallige reactie kunnen verwijderen en op Twitter niet? En TikTok?
Gelukkig is TikTok nog steeds hoofdsponsor en Official Entertainment Partner.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad een beetje op dat ze Twitter hebben opgegeven.
Op de frontpage van eurovision.tv staat het symbooltje ook niet meer tussen de ander socials.
Ik heb nog nooit een ESF TikTok bekeken en ik ben ook niet van plan dat te veranderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig is TikTok nog steeds hoofdsponsor en Official Entertainment Partner.
Ah die misten we nogquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:46 schreef Momo het volgende:
Gelukkig is daar de Netta voorspelling voor dit jaar!
[ x ]
Is Rob Holley daar nog in dienst?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:10 schreef Greys het volgende:
Zou het officiële Eurovision account ooit nog gaan tweeten over ESF 2025 eigenlijk? Of hebben ze het maar opgegeven sinds de geweldige vorige editie? Er is sinds mei niet meer getweet en morgen wordt de gaststad bekend maar ik geloof dat het nog maar weinig mensen kan schelen op Twitter.
Gaan ze voluit voor insta omdat ze daar lekker elke onwelgevallige reactie kunnen verwijderen en op Twitter niet? En TikTok?
Daar kunnen ze geen reacties censureren, is wat minder leuk voor ze.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:10 schreef Greys het volgende:
Dat nieuws over de gaststad is nog wel dusdanig algemeen dat ze het gewone EBU-account kunnen gebruiken. Dus wat dat betreft kunnen ze deze hete aardappel nog wel een paar maanden doorschuiven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:10 schreef Greys het volgende:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:07 schreef Fred_B het volgende:
Voor gaststad verwacht ik trouwens gewoon Basel, omdat de EBU ook niet een week lang schuimbekkende gekkies aan het hek wil hebben bij hun kantoor in Geneve.
Bazel grenst idd aan Duitsland, en ook Frankrijk. Straks weer een situatie waar de host country weinig verdiend omdat iedereen in dat goedkopere andere land gaat zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn qua hotelopties, kun je ook in Duitsland gaan zitten. Maar eerst maar eens kijken of NL überhaupt mee gaat doen
Er is momenteel nog aardig wat te vinden aan hotels, voor de liefhebber.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Bazel grenst idd aan Duitsland, en ook Frankrijk. Straks weer een situatie waar de host country weinig verdiend omdat iedereen in dat goedkopere andere land gaat zitten.
Is dat ondertussen een record?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:08 schreef NailQueen het volgende:
En voor de 6de keer op rij geen hoofdstad
Die optie had je in Geneve ook wel gehad, dat ligt ook tegen Frankrijk aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Bazel grenst idd aan Duitsland, en ook Frankrijk. Straks weer een situatie waar de host country weinig verdiend omdat iedereen in dat goedkopere andere land gaat zitten.
Volgens mij was het dat al.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat ondertussen een record?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |