Denk dat het probleem niet zo zeer bij PSV ligt en de tijd die ze hebben daar maar eerder bij de ploegen waar ze willen gaan shoppen. Daar dringt de tijd NOG meer waardoor de kans groter wordt op afdankertjes omdat de clubs geen tijd meer hebben voor vervangers te regelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou er vandaag iemand komen? We hebben nog alle tijd natuurlijk.
Dat klopt. Dan moet je dus de portemonnee trekken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk dat het probleem niet zo zeer bij PSV ligt en de tijd die ze hebben daar maar eerder bij de ploegen waar ze willen gaan shoppen. Daar dringt de tijd NOG meer waardoor de kans groter wordt op afdankertjes omdat de clubs geen tijd meer hebben voor vervangers te regelen.
Als ze willen komen. Laat dat nu net een probleem zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
In het weekend kun je spelers (bankzitters) in het buitenland bijna gratis ophalen.
Dan blijven ze lekker op de bank zitten, en kopen we de ED leeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als ze willen komen. Laat dat nu net een probleem zijn.
Welke ED verdedigers zie je als versterking dan? Ik alleen Geertruida en Hancko die beide volstrekt onhaalbaar zijn voor PSV.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Dan blijven ze lekker op de bank zitten, en kopen we de ED leeg.
Ik denk dan meer aan consolidatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Welke ED verdedigers zie je als versterking dan? Ik alleen Geertruida en Hancko die beide volstrekt onhaalbaar zijn voor PSV.
Bij Heerenveen? En bij Utrecht kom je uit bij 4giver en de van der Hoorns van deze wereld. Eagles vind ik ook allemaal modale eredivisie schepels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:42 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ik denk dan meer aan consolidatie.
Met jongens als Hilgers/Goes/Bacuna/Nieuwkoop od moet het ook lukken in de ED.
En de CL gaan we echt niet winnen.
Dest (Mauro) - Boscagli - Flamingo - ?
Bij Utrecht/Eagles/Heerenveen zitten ook nog wat redelijke verdedigers.
Sandler is een uitstekende backup maar die ligt vaker in de lappenmand dan Brubby.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Heerenveen? En bij Utrecht kom je uit bij 4giver en de van der Hoorns van deze wereld. Eagles vind ik ook allemaal modale eredivisie schepels.
Zit er niet gewoon een wok in dat stadion.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Zorro het volgende:
Itakura gespot in PSV stadion volgens PSV inside
Als je het stadion aan je linkerhand hebt, doorfietsen tot bijna aan het verkeerslicht. Aan de rechterzijde spot je de Japanner.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Effe langs het stadion fietsen. Kijken of ik die Japanner kan spotten
Verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Logisch toch dat hij niet naar de zandbak wil.
Hij begint iig goed en na dit seizoen zullen er ook wel weer clubs komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige jongen die ver gaat komen
Denk het ook wel als ie zo doorgaat..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij begint iig goed en na dit seizoen zullen er ook wel weer clubs komen.
ik zie het bijzondere niet zo, al is hij jong.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige jongen die ver gaat komen
Deed België mee?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het ook wel als ie zo doorgaat..
Hij heeft pech gehad dat de bondscoach van België hem negeerde tijdens het EK. Anders stonden de clubs voor hem in de rij, beetje hetzelfde verhaal als Toni Veerman
Het laatste half jaar gaat het richting toplevel niveau omdat ie eindelijk rendement levert. Daar moest ie nog aan werken.. hij ontwikkeld zich dus nog steeds sterkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
ik zie het bijzondere niet zo, al is hij jong.
Met Ajax komt het wel weer goed, die Belgen is een ander verhaal, dat is nooit wat geweest en zal het ook nooit worden.quote:
Psv gaat eerst even ouderwets 4 titels oprij pakken daarna krijgen weer de gebruikelijke titelraces met ajax . feyenoord als spek en bonen titelconccurent zijn gratis titels voor PSV.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Ajax komt het wel weer goed, die Belgen is een ander verhaal, dat is nooit wat geweest en zal het ook nooit worden.
Voorlopig weer een dag dichterbij de deadline en nog niemand gezien. Eerst maar eens kijken of ze er uberhaupt 1 binnen kunnen halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het laatste half jaar gaat het richting toplevel niveau omdat ie eindelijk rendement levert. Daar moest ie nog aan werken.. hij ontwikkeld zich dus nog steeds sterk
Daarom wel mooi nieuws dat Baka nog een jaar bij PSV blijft, als je ook Veerman en Schouten weet te behouden en een paar nieuwe verdedigers haalt ziet het er goed uit voor PSV
Nog een week de tijd. Komt wel goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig weer een dag dichterbij de deadline en nog niemand gezien. Eerst maar eens kijken of ze er uberhaupt 1 binnen kunnen halen.
Ja, en minder lang buiten Nederland. Tenzij er in Nederland ineens haalbare toppers lopen moet je ze voor het weekend wel zo'n beetje binnen hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog een week de tijd. Komt wel goed
Juist niet, je hebt eerder twee dagen extra op de restquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en minder lang buiten Nederland. Tenzij er in Nederland ineens haalbare toppers lopen moet je ze voor het weekend wel zo'n beetje binnen hebben.
Ja, dat snap ik. Jij denkt dat er veel clubs in Duitsland/Italie/Engeland etc staan te springen om hun spelers te verliezen en geen mogelijkheid hebben er 1 terug te halen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet, je hebt eerder twee dagen extra op de rest
Ik denk wel dat er met name in Engeland nog wel wat spelers voor heel weinig geld op te halen zijn in het weekend, ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Jij denkt dat er veel clubs in Duitsland/Italie/Engeland etc staan te springen om hun spelers te verliezen en geen mogelijkheid hebben er 1 terug te halen?
Kan het me haast niet voorstellen als zo'n Van den Berg al 30 miljoen kost. Maar wie weet, de afdankertjes van de afdankertjes zullen weinig kosten en wie weet zit daar net een speler bij die iets toe kan voegen in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er met name in Engeland nog wel wat spelers voor heel weinig geld op te halen zijn in het weekend, ja.
Buiten dat ik het een vrij ongeloofwaardig verhaal vind, heb ik hier juist totaal niets mee. Als je met 1 krabbeltje 100% zeker weet dat heel je familie, tot aan je achterkleinkinderen aan toe, een financieel onbezorgd leven kunnen leiden, ben je wat mij betreft een totaaldebiel als je dat niet doet. Natuurlijk wil je liever een andere carrière, maar er zijn toch belangrijker dingen in het leven. Hij is ook nog jong genoeg om effe een jaartje binnen te lopen en daarna carrière te maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Logisch toch dat hij niet naar de zandbak wil.
Die hebben een aantal jaar een absolute top selectie gehad waarmee ze hoge ogen hadden kunnen gooien op toernooien. Als hun trainer destijds niet zo'n gigantische lafbek was geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Ajax komt het wel weer goed, die Belgen is een ander verhaal, dat is nooit wat geweest en zal het ook nooit worden.
Is toch een logische keuze van hem? Deze jongen is echt goed. Die gaat dalijk gewoon absolute wereldtop spelen waar hij genoeg gaat verdienen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Buiten dat ik het een vrij ongeloofwaardig verhaal vind, heb ik hier juist totaal niets mee. Als je met 1 krabbeltje 100% zeker weet dat heel je familie, tot aan je achterkleinkinderen aan toe, een financieel onbezorgd leven kunnen leiden, ben je wat mij betreft een totaaldebiel als je dat niet doet. Natuurlijk wil je liever een andere carrière, maar er zijn toch belangrijker dingen in het leven. Hij is ook nog jong genoeg om effe een jaartje binnen te lopen en daarna carrière te maken.
Ik verwacht dat je dan vooral in huurconstructies terecht komt zodat de Premier League clubs wel de transferrechten zeker stellen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen als zo'n Van den Berg al 30 miljoen kost. Maar wie weet, de afdankertjes van de afdankertjes zullen weinig kosten en wie weet zit daar net een speler bij die iets toe kan voegen in de Eredivisie.
Teze zal wel niet eerder aan hebben gegeven echt weg te willen en hetzelfde geldt voor Boscagli en Benitez. Waarbij het wel blijft dat je al meteen na blessure Mauro op zoek moet naar een LB en een CB sowieso nodig was.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:31 schreef Pablo84 het volgende:
Waarom leren we niet van de jaren ervoor? Elk jaar zitten we weer de laatste dagen te klooien
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Buiten dat ik het een vrij ongeloofwaardig verhaal vind, heb ik hier juist totaal niets mee. Als je met 1 krabbeltje 100% zeker weet dat heel je familie, tot aan je achterkleinkinderen aan toe, een financieel onbezorgd leven kunnen leiden, ben je wat mij betreft een totaaldebiel als je dat niet doet. Natuurlijk wil je liever een andere carrière, maar er zijn toch belangrijker dingen in het leven. Hij is ook nog jong genoeg om effe een jaartje binnen te lopen en daarna carrière te maken.
Tot ie een keer ongelukkig van het keukentrapje stapt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:12 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Is toch een logische keuze van hem? Deze jongen is echt goed. Die gaat dalijk gewoon absolute wereldtop spelen waar hij genoeg gaat verdienen.
Oh ja... je zet jezelf voor schut man...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot ie een keer ongelukkig van het keukentrapje stapt.
Naar mijn mening is dit dom en onverantwoord. Egoïstisch zelfs. Dat heeft niets met zijn kwaliteiten, contractsituaties, clubvoorkeuren of wat dan ook te maken.
PSV gokte er een beetje op dat het met Mauro en Obispo wel voldoende was en er niemand zou vertrekken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teze zal wel niet eerder aan hebben gegeven echt weg te willen en hetzelfde geldt voor Boscagli en Benitez. Waarbij het wel blijft dat je al meteen na blessure Mauro op zoek moet naar een LB en een CB sowieso nodig was.
Oh. Ok. En waarom precies?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:47 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Oh ja... je zet jezelf voor schut man...
Potverdorie wat een domme bijdrage, een jonge ambitieuze knaap die op dit moment meer binnenharkt dan jij ooit zult doen, betichten van dom en onverantwoord gedrag. Welke jonge speler heeft als droom anoniem in de zandbak bij een nietszeggende club geld binnen te harken? Niemand toch? Je wilt toch het liefste spelen voor die mooie grote buitenlandse club in die mooie competitie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit dom en onverantwoord. Egoïstisch zelfs. Dat heeft niets met zijn kwaliteiten, contractsituaties, clubvoorkeuren of wat dan ook te maken.
Je wordt geen topvoetballer als je alleen maar op geld uit bent. Als speler ben je eerst en vooral bezig met de sport zelf.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eto'o wil met je spreken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je wordt geen topvoetballer als je alleen maar op geld uit bent. Als speler ben je eerst en vooral bezig met de sport zelf.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor PSV ook gewoon zonde. Want zij wilden hem graag verkopen en zien ook dat die dat speciale mist.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin zegDus iedereen moet maar z.s.m. naar Arabië omdat daar geld te verdienen is. En dat hele argument van '4 generaties onafhankelijk spelen' is toch ook complete kolder? Wat let die generaties om lekker zelf hun centen te verdienen? Maar laten we inderdaad lekker de jonge spelers stimuleren om meteen naar de zandbak te rennen.
Welke? Want ik ken ene Samuel en die heeft gewoon bij Real Madrid, FC Barcelona en Inter gespeeld. Bepaald geen loonbaan waarbij hij op jonge leeftijd al naar een kutclub met veel geld ging.quote:
Hoe kom je daarbij? Bakayoko is geboren in België. Je denkt dat ze daar geen degelijke geboorteregistratie hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daarbij zijn er ook twijfels over zijn daadwerkelijke leeftijd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
Ik denk dattie in de war is met Moukoko van Dortmund. Het is ook lastig om namen die eindigen op Oko uit elkaar te houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een fucking flauwekul is dit man. Die gozer is geboren in een dorpje op 2 uur rijden van Eindhoven.
Als hij dat kon had hij dat wel gedaan, een pure geldwolf die een heel dorp te onderhouden had. Vanuit onze luie westerse stoel is het natuurlijk altijd makkelijk oordelen dat spelers maar voor het sportieve plaatje moeten gaan en dat dan het geld vanzelf wel komt. Maar als je bent opgegroeid in (echte) armoede kan ik me best inbeelden dat je voor snel en veel geld kiest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke? Want ik ken ene Samuel en die heeft gewoon bij Real Madrid, FC Barcelona en Inter gespeeld. Bepaald geen loonbaan waarbij hij op jonge leeftijd al naar een kutclub met veel geld ging.
Die zwarten lijken ook allemaal zo op elkaar!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik denk dattie in de war is met Moukoko van Dortmund. Het is ook lastig om namen die eindigen op Oko uit elkaar te houden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Voor PSV ook gewoon zonde. Want zij wilden hem graag verkopen en zien ook dat die dat speciale mist.
En dat weet jij op basis van...?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij dat kon had hij dat wel gedaan
Er is redelijk wat bekend over de mens Eto'o, me dunkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat weet jij op basis van...?
Nou ja, ook als je in België geboren bent of de luie westerse stoel gewend bent is het niet gek als je op je 21e tekent voor een contract waarmee je jezelf, je kinderen en je kleinkinderen financieel onafhankelijk maakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij dat kon had hij dat wel gedaan, een pure geldwolf die een heel dorp te onderhouden had. Vanuit onze luie westerse stoel is het natuurlijk altijd makkelijk oordelen dat spelers maar voor het sportieve plaatje moeten gaan en dat dan het geld vanzelf wel komt. Maar als je bent opgegroeid in (echte) armoede kan ik me best inbeelden dat je voor snel en veel geld kiest.
Maargoed, het gaat hier om Bakayoko uit België dus waarom hij bij een dergelijke discussie betrokken wordt is mij een raadsel.
Zullen ze flink de portemonnee moeten trekken, als ik Earnie een beetje goed inschat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Brighton klopt dus weer aan voor Ollie, die zelf ook nog steeds wil.
https://x.com/RikElfrink/status/1828708621955256657
Er zit nogal een verschil tussen zijn situatie en de situatie die jij schetst. Het is niet zo dat hij nu van een uitkering moet leven of een slecht leven heeft natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je in België geboren bent of de luie westerse stoel gewend bent is het niet gek als je op je 21e tekent voor een contract waarmee je jezelf, je kinderen en je kleinkinderen financieel onafhankelijk maakt.
Fuck het sportieve plaatje dan hoor. Dat komt daarna wel. Of niet en dan ga je gewoon wat anders doen.
Er is hier toch helemaal niemand die een baan op een kut locatie afslaat als je daar in een jaar tientallen miljoenen kunt verdienen? Echt, daarvoor ga ik wel een jaartje poep scheppen in Oezbekistan hoor. Ook al verkwist ik daarmee mijn talent.
Inderdaad. Hij kan er niet zo heel veel van en schijnt ook al 33 te zijn. Bizar verhaalquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Voor PSV ook gewoon zonde. Want zij wilden hem graag verkopen en zien ook dat die dat speciale mist.
Voor 15 zal hij uiteindelijk wel weg mogen denk ik. Als ze echt vasthouden aan 20 zie ik het niet rond komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zullen ze flink de portemonnee moeten trekken, als ik Earnie een beetje goed inschat.
Zou een mooie prijs zijn. Iets boven zijn daadwerkelijke waarde maar een flinke bonus vanwege het tijdstip.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor 15 zal hij uiteindelijk wel weg mogen denk ik. Als ze echt vasthouden aan 20 zie ik het niet rond komen.
Ik zie 'm gezien het tijdstip eigenlijk liever blijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou een mooie prijs zijn. Iets boven zijn daadwerkelijke waarde maar een flinke bonus vanwege het tijdstip.
Het is natuurlijk wel een Belg, dikke kans dat die hun geboorteregister niet op orde hebben.... Luc Nilis scheen eigenlijk ook al 41 te zijn toen hij bij PSV tekende.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme, twijfels over de leeftijd van een BakayokoHet internetuurtje is weer bezig in de inrichting hoor.
Nouja twijfels. Dit is gewoon een hele matige troll. Soms wel vermakelijk, maar vaak gewoon vermoeiend en vervelend.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme, twijfels over de leeftijd van een BakayokoHet internetuurtje is weer bezig in de inrichting hoor.
Of hij raakt geblesseerd en speelt over 2 jaar op 70% bij Telstar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen zijn situatie en de situatie die jij schetst. Het is niet zo dat hij nu van een uitkering moet leven of een slecht leven heeft natuurlijkDie jongen pakt de komende jaren ook genoeg geld om zich financieel nooit meer druk te hoeven maken; laten we dan vooral blij zijn dat er nog gasten zijn die voor het sportieve plaatje kiezen. Uiteindelijk is geld ook maar geld.
Omdat bij jou het verschil tussen je huidige salaris en 10x je salaris waarschijnlijk meer impact heeft dan dat het bij Bakayoko zou hebben. Hij verdient alleen bij PSV al geld wat de meeste mensen in een leven niet gaan zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of hij raakt geblesseerd en speelt over 2 jaar op 70% bij Telstar.
Ik bijt ook niet op een houtje, maar als ik de kans krijg om 10x te verdienen met een kutbaan op een kutplek dan doe ik dat graag een jaartje.
Ja, maar die miljoen per jaar is zo weg als je je meniscus scheurt en niet meer op niveau terug komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Omdat bij jou het verschil tussen je huidige salaris en 10x je salaris waarschijnlijk meer impact heeft dan dat het bij Bakayoko zou hebben. Hij verdient alleen bij PSV al geld wat de meeste mensen in een leven niet gaan zien.
Was het niet Wamberto (Ajax) die veel ouder bleek te zijn ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Die heeft niet lang meer te leven is ernstig ziek.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En we hebben allemaal kunnen zien onlangs hoe Eric Gerets erbij loopt tegenwoordig. Die is officieel nog maar 70. Dat gelooft natuurlijk niemand, dat zo'n sportieve vent op zijn 70e al een oud mannetje is. Nee, die is ook mínstens 10 jaar ouder.
Fucking Belgen met hun leeftijdsfraude![]()
Ik weet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft niet lang meer te leven is ernstig ziek.
Dat mag je prima vinden hoor. Maar ik vind het welzijn van mijn familie dan toch met zwaarder wegen dan een droom om een spelletje succesvol te spelen of een optimale carrière te beleven.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Potverdorie wat een domme bijdrage, een jonge ambitieuze knaap die op dit moment meer binnenharkt dan jij ooit zult doen, betichten van dom en onverantwoord gedrag. Welke jonge speler heeft als droom anoniem in de zandbak bij een nietszeggende club geld binnen te harken? Niemand toch? Je wilt toch het liefste spelen voor die mooie grote buitenlandse club in die mooie competitie?
Dit is echt exact wat ik bedoelquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je in België geboren bent of de luie westerse stoel gewend bent is het niet gek als je op je 21e tekent voor een contract waarmee je jezelf, je kinderen en je kleinkinderen financieel onafhankelijk maakt.
Fuck het sportieve plaatje dan hoor. Dat komt daarna wel. Of niet en dan ga je gewoon wat anders doen.
Er is hier toch helemaal niemand die een baan op een kut locatie afslaat als je daar in een jaar tientallen miljoenen kunt verdienen? Echt, daarvoor ga ik wel een jaartje poep scheppen in Oezbekistan hoor. Ook al verkwist ik daarmee mijn talent.
Geeft niets, we hebben Oppegard.quote:
Het "we doen het met deze groep" begint zo langzamerhand wel dichtbij te komen.quote:
Want de familie van Bakayoko kan niet voor zichzelf zorgen, en heeft een slecht leven als Bakayoko bij PSV blijft?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat mag je prima vinden hoor. Maar ik vind het welzijn van mijn familie dan toch met zwaarder wegen dan een droom om een spelletje succesvol te spelen of een optimale carrière te beleven.
Eerlijk gezegd verbaast het me een beetje dat er zo fel op wordt gereageerd. Wellicht heeft het te maken met mijn clubvoorkeur, maar als Hartman 25 miljoen per jaar zou kunnen pakken zou ik hetzelfde zeggen. Is natuurlijk ook niet echt vergelijkbaar met een jeugdspeler die z’n opleiding en sociale ontwikkeling vergooid om voor en tonnetje te emigreren, dan zou ik er een stuk genuanceerder naar kijken.
Maar hell, al zou ik zelf een paar miljoen kunnen pakken met een afschuwelijke schijtbaan, dan had ik ook m’n eigen wensen en voorkeuren wel even opzij gezet in het belang van mijn naasten.
Impopulaire mening blijkbaar, dat kan.
dat mag je gerust vinden. punt met de SA competitie is alleen dat als je niet zo goed voetbalt of het slecht gaat met de club er al snel wordt gekozen je niet meer op te stellen. en daar betekent dat ook dat er veel minder snel betaald wordt. om over vroegtijdige beëindiging van de verbintenis maar te zwijgen. dan zou je een jaar niks moeten doen om de afkoopsom op te kunnen strijken.quote:Maar ik vind het welzijn van mijn familie dan toch met zwaarder wegen dan een droom om een spelletje succesvol te spelen of een optimale carrière te beleven.
Prima knul. Je mag best een andere mening hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want de familie van Bakayoko kan niet voor zichzelf zorgen, en heeft een slecht leven als Bakayoko bij PSV blijft?![]()
Jij bent blij met een paar miljoen in het buitenland, verschil is dat Bakayoko nu al een paar miljoen per jaar pakt in het (voor hem) buitenland.
Het feit dat je een sport waar iemand z’n hele leven al mee bezig is en heel veel dingen voor doet en laat wegzet als een spelletje, zegt natuurlijk ook veel.
Circus Erniequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geeft niets, we hebben Oppegard.
Echt geen flauw idee wat het bestuur aan het doen is, maar dit is inmiddels kleuterklas niveau.
Vorig jaar wel Dest binnen gehaald, en die Bella-Kotchap had ook iedereen meer van verwacht. Dat kwam er natuurlijk helemaal niet uit, maar in principe had dat altijd een versterking moeten zijn over Ramalho.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stewart/Brands hebben 2 fouten gemaakt. Te laat begonnen met contractverlengingen van verdedigers en gewoon geen goed scoutinglijstjes klaar terwijl verdediging al jaren de achilleshiel is van psv (vorig jaar in de competitie camoufleert door een uitstekende aanval). Ondanks een goede transferzomer vorig jaar, lijkt Stewart nooit echt interesse/oog te hebben gehad voor verdedigende versterking, vorig jaar al niet.
Aangezien grote vriend John al een tijdje weg is, natuurlijk een grap. Maar ik zie het zo weer gebeuren.quote:
Hoe hadden ze dat willen doen? Jaarsalaris van >10 miljoen en hij heeft 25 miljoen gekost. Net 6 maanden in het beloofde land.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Wat een drama. Ik vrees met grote vrezen. Nog altijd 3 basisspelers nodig achterin. 1 zal nu toch wel Van Aanholt worden.
Dit ja. Lekker op dit soort onhaalbare kaarten en op Van den Berg gokken. Dadelijk lekker met de C-keus van Everton aan komen zetten of veel te veel voor een speler van FC Augsburg betalen omdat iedereen en zijn moeder weet dat wij verdedigers nodig hebben + niemand wil zo kort voor het sluiten van de markt nog van hun beste spelers af.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat willen doen? Jaarsalaris van >10 miljoen en hij heeft 25 miljoen gekost. Net 6 maanden in het beloofde land.
Ik heb de Saudi niet hoog zitten maar ik kan me niet voorstellen dat ze 90% van zijn salaris blijven betalen en dat ze nagenoeg geen huurfee willen hebben.
Kleine clubquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een troep idd, een mega doek met een ajacied en feyenooder midden in het centrum, wie verzint zoiets?
mooi dat iemand de feyenoorder/ajax en az logos heeft bedekt met graffiti![]()
[ x ]
ook geen feyenoord logo
Speelde een sterke pot tegen Salzburg. En vorig seizoen 1 van de sterkhouders van Twente..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
Rik noemt nu Mees Hilgers van Twente als Itakura niet lukt. Man man man.
Hahahaha hardop gelachen hier, schei uit zeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelde een sterke pot tegen Salzburg. En vorig seizoen 1 van de sterkhouders van Twente..
Zou geen verkeerde optie zijn (verdedigend beter dan boscagli)
23 jaar, 2 seizoen toplevel bij Twente. Ik heb express op hem gelet tegen Salzburg omdat ik wist dat PSV bij hem zou uitkomen. Was de beste man aan de kant van Twente..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahaha hardop gelachen hier, schei uit zeg.
PSV wil 1 centrale verdediger halen en 2 backs (links en rechts), dus ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt. Na Hilgers komt er dan geen andere centrale verdediger meer, of Boscagli moet nog vertrekken maar ze nemen de telefoon niet meer op.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
23 jaar, 2 seizoen toplevel bij Twente. Ik heb express op hem gelet tegen Salzburg omdat ik wist dat PSV bij hem zou uitkomen. Was de beste man aan de kant van Twente..
Zou hem sowieso binnenhalen als concurrent voor Flamingo. Worden ze beide beter van.
Daarnaast moet er natuurlijk nog een ervaren verdediger bij. Higler moet niet de ´grote´ naam worden voor achterin nee.
Hij was wel toplevel tegen PSV vorig seizoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
23 jaar, 2 seizoen toplevel bij Twente. Ik heb express op hem gelet tegen Salzburg omdat ik wist dat PSV bij hem zou uitkomen. Was de beste man aan de kant van Twente..
Zou hem sowieso binnenhalen als concurrent voor Flamingo. Worden ze beide beter van.
Daarnaast moet er natuurlijk nog een ervaren verdediger bij. Higler moet niet de ´grote´ naam worden voor achterin nee.
Alleen PSV was toplevel vorig seizoen. Dat is geen graadmeter voor de rest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij was wel toplevel tegen PSV vorig seizoen.
Boscagli blijft (hopelijk) niet. Dat worden dus 2 nieuwe cv,s let maar op.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV wil 1 centrale verdediger halen en 2 backs (links en rechts), dus ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt. Na Hilgers komt er dan geen andere centrale verdediger meer, of Boscagli moet nog vertrekken maar ze nemen de telefoon niet meer op.
Maar Hilgers was ook 2 seizoenen toplevel!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen PSV was toplevel vorig seizoen. Dat is geen graadmeter voor de rest.
Jij spoort niet. Veruit onze belangrijkste man achterin.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Boscagli blijft (hopelijk) niet. Dat worden dus 2 nieuwe cv,s let maar op.
Die kost minstens net zoveel als Flamingo, vooral zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Moet je dat wel doen voor een speler die leuk is om erbij te hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Die Hilgers is leuk voor erbij, meer niet.
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:22 schreef Pablo84 het volgende:
Dus je gaat nu echt tegen 8 verschillende tegenstanders spelen?
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:01 schreef DutchSL het volgende:
Dus je treft 2 ploegen uit elke poule?
Dus het maakt eigenlijk geen fluit uit in welke poule je zit?
Toch durf ik er geld op te zetten dat ze zelfs met de huidige verdediging overwinteren. Doe ik 3:1 (dus als ze niet overwinteren betaal ik 3x de inzet). Minimale inzet 1.000 euro. Wie biedt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met de huidige verdediging heb je het tegen Slovan Bratislava nog lastig
Helemaal mee eens, eerst kanonnen halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die kost minstens net zoveel als Flamingo, vooral zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Moet je dat wel doen voor een speler die leuk is om erbij te hebben?
Ze overwinteren sowieso..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch durf ik er geld op te zetten dat ze zelfs met de huidige verdediging overwinteren. Doe ik 3:1 (dus als ze niet overwinteren betaal ik 3x de inzet). Minimale inzet 1.000 euro. Wie biedt?
Tja, het ging allemaal weg goed komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Het is ongelofelijk. Het wordt er al een beetje ingemasseerd dat het niet gaat lukken. Al een jaar bezig om een fatsoenlijke centrale verdediger te halen. Teze laten gaan, maar nog altijd geen vervanger gehaald. Sambo als back-up laten gaan, maar nog altijd geen vervanger als back-up gehaald. Wat een zooitje maakt Stewart ervan.
type Douglas?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben we wel scouts eigenlijk? Ik bedoel zo lastig kan het niet zijn om een negerverdediger van 2 bij 2 meter uit de Braziliaanse competitie hiernaar toe te halen met een mooie smak geld.
Echt kansloos, het is maar voetbal uiteindelijk maar hier kun je toch wel lichtelijk boos om worden. Eerst 1,5 maand als een mak lammetje achter van den Berg aanzitten die 2x zo duur is, om vervolgens niet de clausule van Itakura te activeren waardoor je ook voor hem een godsvermogen kan gaan betalen.quote:
Ik denk niet dat PSV nog verder gaat verhogen voor hem. Vind het zelf eerlijk gezegd ook wel meer dan mooi geweest zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Echt kansloos, het is maar voetbal uiteindelijk maar hier kun je toch wel lichtelijk boos om worden. Eerst 1,5 maand als een mak lammetje achter van den Berg aanzitten die 2x zo duur is, om vervolgens niet de clausule van Itakura te activeren waardoor je ook voor hem een godsvermogen kan gaan betalen.
Dit gestuntel kan iedereen wel voor elkaar krijgen, daar hoef je Earnie geen prima salaris voor te betalen.
Vind het ook teveel geld, maar wat is de andere optie? Dams?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV nog verder gaat verhogen voor hem. Vind het zelf eerlijk gezegd ook wel meer dan mooi geweest zo.
Het lukt mij ook niet. Zo onnodig, dat maakt het gewoon frustrerend. Straks komt er nog een C-keus van Everton op huurbasis en daar moeten we het mee doen. Tot nu toe is het gewoon ronduit prutswerk van Stewart.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik had me nog wel zo voorgenomen om me er allemaal niet druk over te maken. Dat is niet helemaal gelukt.
Ik ben ondertussen wel zo ver dat ik zelfs al 'blij' ben als er überhaupt aanwinsten komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het lukt mij ook niet. Zo onnodig, dat maakt het gewoon frustrerend. Straks komt er nog een C-keus van Everton op huurbasis en daar moeten we het mee doen. Tot nu toe is het gewoon ronduit prutswerk van Stewart.
Je zou bijna gaan denken dat er ergens wat zeer zit tussen PSV en van Aanholt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind het ook teveel geld, maar wat is de andere optie? Dams?
Ik zou in ieder geval die Nagalo ophalen in Denemarken, goedkopere optie waar scouts blijkbaar vrij positief over zijn. Kan ook rechtsback, waar je nu helemaal niemand hebt. En als een idioot Van Aanholt een contract aanbieden voordat die ook ineens weg is.
Marlon, die is 1.82m.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben we wel scouts eigenlijk? Ik bedoel zo lastig kan het niet zijn om een negerverdediger van 2 bij 2 meter uit de Braziliaanse competitie hiernaar toe te halen met een mooie smak geld.
Stewart gaat gewoon >10 miljoen betalen voor een Wouter Goes van AZ.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het lukt mij ook niet. Zo onnodig, dat maakt het gewoon frustrerend. Straks komt er nog een C-keus van Everton op huurbasis en daar moeten we het mee doen. Tot nu toe is het gewoon ronduit prutswerk van Stewart.
Transfervrij lijkt me dat geen slechte optie, de back posities zijn heel slecht bezet en Karsdorp lijkt me altijd beter dan Ledezma of Mauro.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:20 schreef tompsv18 het volgende:
Lees nu dat Karsdorp de clubfotograaf en de presentator van PSV TV (Maddy) is gaan volgen op Insta. Heeft z’n contract verscheurd bij Roma, dus is transfervrij.
Indien fit direct één van de beste backs van de eredivisiequote:
Ja maar ook weer ruzie met een deel van de aanhang (en Sjon natuurlijk)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft hij Feyenoord-tattoo’s? Van der Meijde 2.0
Ik merk dat ik alvast vrijaf moet nemen voor Feyenoord v PSV?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ook weer ruzie met een deel van de aanhang (en Sjon natuurlijk)
De move van PSV naar Karsdorp is opvallend, omdat hij tot voor kort niet in beeld was bij de club. Eerder was zijn situatie namelijk ook al bekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben maanden de tijd gehad en Kaasdorp is de beste optie?
We hebben op rechtsback een basisspeler nodig die het hele seizoen kan spelen want er zit niks serieus achter. Net als Teze vorig seizoen, was het hele seizoen fit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:55 schreef tja77 het volgende:
Karsdorp transfervrij en met een niet te hoog salaris ALTIJD oppikken. Zal echt niet altijd fit zijn maar kan altijd van pas komen.
Zal wel plan H zijn inmiddels, anders hadden ze hem wel eerder benaderd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vind het geen geweldige optie hoor. Is erg vaak geblesseerd, had wat problemen bij Roma met discipline en dergelijke en komt nogal als een tokkie over. Maar met nog maar enkele dagen te gaan is dit misschien nog het beste wat er te halen valt..
Nog erger? Dat kan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel echt een waanzinnig tokkie hoor, nog erger dan Andy zelfs.
Hij heeft een paar jaar geleden ook nog op huurbasis voor Feyenoord gespeeld zie ik. Hoe was dat? Kan me daar echt niets meer van herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel echt een waanzinnig tokkie hoor, nog erger dan Andy zelfs.
Hij zelf ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft een paar jaar geleden ook nog op huurbasis voor Feyenoord gespeeld zie ik. Hoe was dat? Kan me daar echt niets meer van herinneren eigenlijk.
Ongelofelijk matig, bij Roma als hij speelde ook altijd veruit de zwakste schakel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft een paar jaar geleden ook nog op huurbasis voor Feyenoord gespeeld zie ik. Hoe was dat? Kan me daar echt niets meer van herinneren eigenlijk.
Dat dacht ik al. Het verbaast me nog wel dat hij zoveel wedstrijden heeft gespeeld voor Roma uiteindelijk en hoelang hij daar is geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ongelofelijk matig, bij Roma als hij speelde ook altijd veruit de zwakste schakel.
Dus nee, voor jullie hoop ik dat dit hem niet wordt. Kun je echt niet mee aankomen in de CL.
Gaan toch 8 ploegen direct door? Nr. 9 t/m 24 tussenronde.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef AmenhotepIV het volgende:
Geen tussenronde nodig, directe plaatsing laatste 16.
Dit, ik zie het echt niet zo positief in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:59 schreef tja77 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig maar met de huidige defensie slik je in die 8 potjes 25+ tegentreffers.
Wij hebben geen tussenronde nodig, directe plaatsing laatste 16 (omdat we bij de eerste 8 eindigen).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaan toch 8 ploegen direct door? Nr. 9 t/m 24 tussenronde.
Tussenronde moet lukken en dan een beetje geluk hebben met de tegenstander.
Het is makkelijker kwalificeren voor de knockout rondes in dit nieuwe systeem. In plaats van de ontsnappingsroute naar Europa League heb 2 wedstrijden meer om punten te pakken (8 ipv 6) en met een plek tussen 9 en 24 speel je een tussenronde, dan zit je al 10 wedstrijden.quote:
Ach het is weer wat nieuws en de laatste speelronde gaat wel lachen worden qua tussenstanden en wie/wel niet doorgaat etc. Na jaren dat CL weinig meer aan was is dit wel geinig nieuw concept en vooral leuk dat je tegen meer tegenstanders speelt en niet tegen paar saaie als je het net niet treft. Wel leuk probeersel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is makkelijker kwalificeren voor de knockout rondes in dit nieuwe systeem. In plaats van de ontsnappingsroute naar Europa League heb 2 wedstrijden meer om punten te pakken (8 ipv 6) en met een plek tussen 9 en 24 speel je een tussenronde, dan zit je al 10 wedstrijden.
Top 8 en de tussenronde overslaan lijkt me onmogelijk voor Nederlandse clubs.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ongelofelijk matig, bij Roma als hij speelde ook altijd veruit de zwakste schakel.
Dus nee, voor jullie hoop ik dat dit hem niet wordt. Kun je echt niet mee aankomen in de CL.
Je zal ook zien dat er veel meer wedstrijden zijn op speeldag 8 die ergens om gaan. Ploegen uit pot 1 die moeten/willen winnen om bij de 1e 8 te eindigen. Ploegen op plek 9-12 die nog bij de beste 8 willen eindigen en vanaf plek 20 teams die de tussenronde willen halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach het is weer wat nieuws en de laatste speelronde gaat wel lachen worden qua tussenstanden en wie/wel niet doorgaat etc. Na jaren dat CL weinig meer aan was is dit wel geinig nieuw concept en vooral leuk dat je tegen meer tegenstanders speelt en niet tegen paar saaie als je het net niet treft. Wel leuk probeersel.
Ze hadden uitgerekend dat je ongeveer 9 punten nodig hebt om door te gaan naar de tussenronde. Best mogelijk dus idd.
[ x ]
Heb je hier ook enig onderbouwing voor behalve je onderbuikgevoel? Ik heb familie in Italie (net buiten Rome) en ik pak geregeld een potje mee, zowel in het stadion als op TV. Mijn lezing van Karsdorp staat echt letterlijk haaks op die van jou.. sure, het is niet de vedette van het elftal. Maar structureel de zwakste schakel? Serieus?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde potjes gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb je hier ook enig onderbouwing voor behalve je onderbuikgevoel? Ik heb familie in Italie (net buiten Rome) en ik pak geregeld een potje mee, zowel in het stadion als op TV. Mijn lezing van Karsdorp staat echt letterlijk haaks op die van jou.. sure, het is niet de vedette van het elftal. Maar structureel de zwakste schakel? Serieus?
Dat doe je bij Feyenoord wel vaker.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde potjes gezien.
Ik ben anders ernstig verwend de laatste 3 seizoenen. Feit is wel dat AS Roma niet zomaar zijn contract verscheurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat doe je bij Feyenoord wel vaker.
AS Roma is dan ook van een hoger niveau dan PSV en Feyenoord. Dat zal jij moeten weten. Zelfs onder Slotgod konden jullie er niet van winnen. Fit is die man voor de Eredivisie een topspeler.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben anders ernstig verwend de laatste 3 seizoenen. Feit is wel dat AS Roma niet zomaar zijn contract verscheurd.![]()
Maar goed, met Karsdorp kom je in de Eredivisie natuurlijk wel altijd weg. (mits hij niet weer stuk gaat)
Maar dat beweer ik dan ook nergens.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
AS Roma is dan ook van een hoger niveau dan PSV en Feyenoord. Dat zal jij moeten weten. Zelfs onder Slotgod konden jullie er niet van winnen. Fit is die man voor de Eredivisie een topspeler.
Dat verwachten @onlogisch en ik ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben anders ernstig verwend de laatste 3 seizoenen. Feit is wel dat AS Roma niet zomaar zijn contract verscheurd.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwachten @:onlogisch en ik ook niet.
Dat kan, maar welke potjes (meervoud?) heb je dan gezien waarin hij de minste van de 11 was? Geen aanval ofzo, ik ben serieus benieuwdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde potjes gezien.
Dat is wel een dingetje, zoveel verdedigers heeft PSV niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..] Fit is die man voor de Eredivisie een topspeler.
Met name rond de wedstrijdjes van Feyenoord (en tegen natuurlijk, was hij de laatste pot ook gods gruwelijk slecht en de enige reden dat we iets van een kans maakte op een resultaat)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan, maar welke potjes (meervoud?) heb je dan gezien waarin hij de minste van de 11 was? Geen aanval ofzo, ik ben serieus benieuwdIk kan er zo 4 opnoemen bij Roma die namelijk wekelijks minder presteren dan Rick Karsdorp..
Wil je graag geloven. Maar hij is echt matig de laatste jaren. Werd hij zelfs niet nog niet zo lang geleden zelfs door zijn eigen trainer op tv te pakken gezet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb je hier ook enig onderbouwing voor behalve je onderbuikgevoel? Ik heb familie in Italie (net buiten Rome) en ik pak geregeld een potje mee, zowel in het stadion als op TV. Mijn lezing van Karsdorp staat echt letterlijk haaks op die van jou.. sure, het is niet de vedette van het elftal. Maar structureel de zwakste schakel? Serieus?
Hoe vaak heb je hem zien spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wil je graag geloven. Maar hij is echt matig de laatste jaren.
Stel jij je zelf eens deze vraag voordat je elke speler die in verband wordt gebracht met PSV opeens toplevel noemt.quote:
Dat verwacht ik wel degelijk maar je mist hier zijn taalfout, stomme idiootquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwachten @:onlogisch en ik ook niet.
Waarom denk je dat ik je mention, ongelooflijk dom varken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel degelijk maar je mist hier zijn taalfout, stomme idioot![]()
![]()
![]()
Verscheurd![]()
Man man man
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel degelijk maar je mist hier zijn taalfout, stomme idioot![]()
![]()
![]()
Verscheurd![]()
Man man man
Misschien een 7de bod uitbrengen op Itakura, dan happen ze vast toe. Geen idee wat die Earnie allemaal aan het doen is, maar dit kun je niet serieus meer nemen. 2de CV waar ze wanhopig aan vast blijven klampen, schakel door man, hoe kan er in godsnaam geen lijst met andere namen zijn als dit al 100 jaar je minste positie is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
Itakura lijkt dus ook niet door te gaan. Doekhi, Hilgers of ergens een huurspeler van een grote club dus..
CV komt er wel, desnoods weer een gare huurspeler als Bella Kotchap.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Er komt geen CV meer, daar ben ik inmiddels wel zeker van.
Ja, ik had wat specifieker moeten zijn, een CV die er iets van kan en waar je in de CL mee aan kan komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
CV komt er wel, desnoods weer een gare huurspeler als Bella Kotchap.
Er komt volgens PSVmedium geen linksback meer. Dat is echt schandalig. Oppegard kan er geen kut van en Mauro is chronisch geblesseerd.
Hij had een enorme opleving in 20-21 en ook het seizoen daarna was ie goed. Daarna takelde Rick Dickpic snel af.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Het verbaast me nog wel dat hij zoveel wedstrijden heeft gespeeld voor Roma uiteindelijk en hoelang hij daar is geweest.
Daar gaat mijn verdienmodel…quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze overwinteren sowieso..
Of verklap ik nu de grap
Aandoenlijk al die Feyenoorders die hier Karsdorp komen afbranden. Ik vraag me oprecht af hoeveel van jullie überhaupt Italiaans voetbal kijken, laat staan Roma.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had een enorme opleving in 20-21 en ook het seizoen daarna was ie goed. Daarna takelde Rick Dickpic snel af.
Ohja jij natuurlijk wel. Vertel hoe speelde hij vorig seizoen in zijn 900 Serie A minuten?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Aandoenlijk al die Feyenoorders die hier Karsdorp komen afbranden. Ik vraag me oprecht af hoeveel van jullie überhaupt Italiaans voetbal kijken, laat staan Roma.
Waar zegt hij dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
CV komt er wel, desnoods weer een gare huurspeler als Bella Kotchap.
Er komt volgens PSVmedium geen linksback meer. Dat is echt schandalig. Oppegard kan er geen kut van en Mauro is chronisch geblesseerd.
Lijkt me een goede zet.. dus Karsdorp en Nagalo. En doorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:26 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com/p/C_RQRqjMdLC/[ afbeelding ]
Ik weet niet welke user het hier was, maar die zag Oppegard nog wel slagenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op linksback moet je gewoon een huurspeler hebben voor een jaartje. Oppegard is echt te licht
Ene Marcus Younis, voor Jong PSV iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:24 schreef tja77 het volgende:
Er zou volgens Rikballenlik/twitterrik ook nog een Australisch talent gehaald worden. Geen idee wie dat zou moeten zijn? Misschien iemand voor jong PSV.
Trent Sainsburry?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:28 schreef DutchSL het volgende:
Nagalo lijkt mij op het oog wel een leukere aankoop dan die Japanner die veel ouder en 2.5x zo duur is en waar je zeker nooit meer winst ok kan maken.
Hij is 185cm en linksbenig volgens Fifa, en 188cm en rechtsbenig volgens transfermarkt. Laatste zal wel kloppen
Best veel Feyenoorders die veel potjes van AS Roma hebben gezien afgelopen seizoenenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Aandoenlijk al die Feyenoorders die hier Karsdorp komen afbranden. Ik vraag me oprecht af hoeveel van jullie überhaupt Italiaans voetbal kijken, laat staan Roma.
Ja dat zou best kunnen zijn hoor. Maar veel verder dan kreten als 'Karsdorp was elke keer de slechtste!' komen ze echter niet.. ik ben dan wel benieuwd naar statistieken of voorbeelden waaruit blijkt dat dat zo was. Volgens mij is het vooral een stukje kinderachtige afgunst omdat een 'jongen van de club' nu bij een concurrent gaat spelen. Dan hoop je blijkbaar maar dat het niks wordt ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Best veel Feyenoorders die veel potjes van AS Roma hebben gezien afgelopen seizoenen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen zijn hoor. Maar veel verder dan kreten als 'Karsdorp was elke keer de slechtste!' komen ze echter niet.. ik ben dan wel benieuwd naar statistieken of voorbeelden waaruit blijkt dat dat zo was. Volgens mij is het vooral een stukje kinderachtige afgunst omdat een 'jongen van de club' nu bij een concurrent gaat spelen. Dan hoop je blijkbaar maar dat het niks wordt ofzo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Indien fit direct één van de beste backs van de eredivisie
Noteer dat maar
Hij is al langer niet zo populair meer bij Feyenoord door zijn gedrag in de wedstrijden tegen ons. Kreeg het de vorige keer nog flink aan de stok met John de Wolluf, dat was wel guitig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen zijn hoor. Maar veel verder dan kreten als 'Karsdorp was elke keer de slechtste!' komen ze echter niet.. ik ben dan wel benieuwd naar statistieken of voorbeelden waaruit blijkt dat dat zo was. Volgens mij is het vooral een stukje kinderachtige afgunst omdat een 'jongen van de club' nu bij een concurrent gaat spelen. Dan hoop je blijkbaar maar dat het niks wordt ofzo.
En die Australier voor jong PSV.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Dit zal toch gewoon om Karsdorp, Nagolo en Ndala gaan?
Of een Forbs 2.0quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:42 schreef DutchSL het volgende:
Ene Joel Ndala, van ManCity, die Lozano moet gaan vervangen.
Soort Madueke aankoop?
Ik moest hier zo ongelofelijk hard om lachen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verscheurd![]()
Man man man
De nieuwe Maduekequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja na Forbs ben ik daar toch sceptisch over.
Eind september staat daar gewoon Mauro.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Van Aanholt aldus Rik.
Met fucking Oppekneus de CL in, ongelofelijk.
Is er überhaupt al een verdediger gecontracteerd of moeten ze er nog steeds 3 of 4?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Van Aanholt aldus Rik.
Met fucking Oppekneus de CL in, ongelofelijk.
Ja, leuk, en begin oktober ligt die weer in de lappenmand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:22 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Eind september staat daar gewoon Mauro.
Dan maag Oppie weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, leuk, en begin oktober ligt die weer in de lappenmand.
Flamingo. Maar dat is eigenlijk helemaal geen verdediger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is er überhaupt al een verdediger gecontracteerd of moeten ze er nog steeds 3 of 4?
Dan mag je dus lekker voor lul staan. Zelfs in de Eredivisie komt die kneus niet mee, schei uit zeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Dan maag Oppie weer.
We hebben al een vaste man op links, geen nut om er nog eentje bij te halen. In Dest we trust.
Heb vertrouwen, wie had ooit gedacht dat Boscagli en Teze vaste basisklanten zouden worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flamingo. Maar dat is eigenlijk helemaal geen verdediger.
Karsdorp en Nagalo schijnen dan te komen, dan heb je in ieder geval iets binnen gehaald. Maar ja, 1 is vaak niet fit en de ander is onbekend. Kan best een goeie zijn natuurlijk, maar is wel weer afwachten.
Uiteindelijk gewoon een disasterclass van Earnie deze periode, en wat mij betreft pakt die lekker z’n koffers. Zelden zulk amateurisme gezien, en dan heb je de periode John de Jong nog meegemaakt ook.
Teze wel toch? Maar dan wel als CV eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:29 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Heb vertrouwen, wie had ooit gedacht dat Boscagli en Teze vaste basisklanten zouden worden.
Het is aan Bosz en zijn staf om van Mauro/Ledezma/Dams/Oppegaard/Obispo waardevolle spelers te maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Teze wel toch? Maar dan wel als CV eerlijk gezegd.
Ha lol, meen je dat? Ik heb al 17 jaar een abonnement op Kortrijk en vind Mehssatou een leuke jongen, maar die kan helemaal niet mee met PSV hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ze kunnen beter nog even die Mehssatou van KV Kortrijk halen.
Dat is potentiële wereldtop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ha lol, meen je dat? Ik heb al 17 jaar een abonnement op Kortrijk en vind Mehssatou een leuke jongen, maar die kan helemaal niet mee met PSV hoor.
Jezus, gaat het?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik heb al 17 jaar een abonnement op Kortrijk en vind Mehssatou een leuke jongen
Bord op schoot scouten is niet goed, maar een speler die je niet kent is ook niet goed? Lastig om het goed te doen. Natuurlijk heeft Stewart te lang z’n pijlen op Sepp en die Jappanner gericht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flamingo. Maar dat is eigenlijk helemaal geen verdediger.
Karsdorp en Nagalo schijnen dan te komen, dan heb je in ieder geval iets binnen gehaald. Maar ja, 1 is vaak niet fit en de ander is onbekend. Kan best een goeie zijn natuurlijk, maar is wel weer afwachten.
Uiteindelijk gewoon een disasterclass van Earnie deze periode, en wat mij betreft pakt die lekker z’n koffers. Zelden zulk amateurisme gezien, en dan heb je de periode John de Jong nog meegemaakt ook.
Het is meer dat het een 21-jarige uit de Deense competitie is. Er is een vrij behoorlijke kans dat die dit jaar niet de pannen van het dak gaat spelen toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bord op schoot scouten is niet goed, maar een speler die je niet kent is ook niet goed? Lastig om het goed te doen. Natuurlijk heeft Stewart te lang z’n pijlen op Sepp en die Jappanner gericht.
Maar dan moet Stewart z’n spullen maar pakken?
Resumé.
Hij heeft vastgelegd, Dest, Tillman en Flamingo
Vooralsnog lijken daar Nagalo, Ndalo, Karsdorp en Younis bij te komen.
Je behoud (zoals het er naar uitziet) Schouten, Boscagli, Veerman en Bakayoko.
Vertrokken zijn…Teze en Ramalho (die laatste kon er geen kut van volgens de kenners) en Teze stelde ook geen ruk voor maar daar kreeg je 12 miljoen voor terwijl hij slechts een éénjarig contract had.
Natuurlijk ontbreekt die top CV maar 20 miljoen voor die Japanner of 30 miljoen voor Sepp is ook niet echt verantwoord.
Ik heb echt geen flauw idee 😀quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Dit zal toch gewoon om Karsdorp, Nagolo en Ndala gaan?
Op zichzelf is het inderdaad een wonder dat je zoveel spelers hebt weten te behouden. En het kopen van Dest en Tillman was zeker niet vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bord op schoot scouten is niet goed, maar een speler die je niet kent is ook niet goed? Lastig om het goed te doen. Natuurlijk heeft Stewart te lang z’n pijlen op Sepp en die Jappanner gericht.
Maar dan moet Stewart z’n spullen maar pakken?
Resumé.
Hij heeft vastgelegd, Dest, Tillman en Flamingo
Vooralsnog lijken daar Nagalo, Ndalo, Karsdorp en Younis bij te komen.
Je behoud (zoals het er naar uitziet) Schouten, Boscagli, Veerman en Bakayoko.
Vertrokken zijn…Teze en Ramalho (die laatste kon er geen kut van volgens de kenners) en Teze stelde ook geen ruk voor maar daar kreeg je 12 miljoen voor terwijl hij slechts een éénjarig contract had.
Natuurlijk ontbreekt die top CV maar 20 miljoen voor die Japanner of 30 miljoen voor Sepp is ook niet echt verantwoord.
Nagalo en Karsdorp voor Teze en Ramalho al zou Flamingo dat ook kunnen, of eventueel zou Schouten als CV kunnen met Flamingo vervolgens op de posistie van Schouten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is meer dat het een 21-jarige uit de Deense competitie is. Er is een vrij behoorlijke kans dat die dit jaar niet de pannen van het dak gaat spelen toch?
Ik vind het inderdaad wanbeleid dat je, by far, slechtste linie op een of andere manier (tenzij die Nagalo echt een beest is) nog slechter is geworden terwijl je ruim 4 maanden de tijd hebt om je zaakjes op orde te hebben. En dit is niet de eerste keer he, de winter transferperiode was ook een grote grap waardoor we langere tijd 1 fitte vleugelspeler over hadden.
Eens, van Aanholt vind ik echt een gemiste kans. Kan me voorstellen dat van Aanholt zelf daar niet zoveel zin in had.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zichzelf is het inderdaad een wonder dat je zoveel spelers hebt weten te behouden. En het kopen van Dest en Tillman was zeker niet vanzelfsprekend.
Eigenlijk het enige waar ik echt vraagtekens bij zet is dat men Van Aanholt niet een extra jaar heeft aangehouden. Kan immers linksback spelen, maar ook op de plek van Schouten als de nood aan de man komt. Maar ook daar geldt: ze zullen wel een reden hebben...
Volgens Rik wilde van Aanholt wel, maar PSV niet. Bizar tenzij er nog een andere LB komt, maar aangezien je Mauro en Dest terug krijgt zou een dure LB kopen ook raar zijn, maar lijkt er op dat er gewoon niks komt wat nog het aller raarst is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, van Aanholt vind ik echt een gemiste kans. Kan me voorstellen dat van Aanholt zelf daar niet zoveel zin in had.
Zou toch wel fijn zijn om eens een flinke stap naar voren te zetten in de verdediging ipv dat constant aanmodderen met B-keuzes? Nou schrijven we die Nagalo natuurlijk nog niet af oid, en hopelijk is het gewoon echt een goede, maar marginaal beter dan Ramalho zit ik ook niet op te wachten voor 9 miljoen oid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nagalo en Karsdorp voor Teze en Ramalho al zou Flamingo dat ook kunnen, of eventueel zou Schouten als CV kunnen met Flamingo vervolgens op de posistie van Schouten.
Iedereen is het erover eens dat Ramalho met afstand de slechste basisspeler was bij PSV, dus hoezo zou Nagalo de pannen van het dak moeten spelen om het beter te doen?
Oppegard en Ledezma is natuurlijk oogaids op de backposities. Hopen dat Mauro jr en Karsdorp fit zijn en blijven en niet te lang na de winterstop Dest terug is. Maar Dest kost ruim 3 miljoen aan salaris dus ik kan me best voorstellen dat ze bij PSV niet te happig zijn om dure backs te kopen om zijn gemis tijdelijk op te vangen.
Ik denk dat clubs in Nederland geen zekerheden meer kunnen halen. Dus ofwel je leidt zelf op. Ofwel je haalt een jong talent in de hoop dat die doorgroeit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou toch wel fijn zijn om eens een flinke stap naar voren te zetten in de verdediging ipv dat constant aanmodderen met B-keuzes?
Blijkbaar kosten die 20+ miljoen ja. Al had je Itakura voor 15 kunnen halen als je sneller zou handelen ipv Liverpool smeken of ze alsjeblieft 15 miljoen minder willen accepteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat clubs in Nederland geen zekerheden meer kunnen halen. Dus ofwel je leidt zelf op. Ofwel je haalt een jong talent in de hoop dat die doorgroeit.
Zelfs een speler in de Nederlandse competitie die het al echt heeft laten zien kun je nauwelijks nog halen.
Maar is Itakura dan echt zo goed? Ik snap wel dat ze liever Sepp hadden willen hebben voor om en nabij de 20 miljoen. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat je beter 30 miljoen voor Sepp kan betalen dan 20 voor Itakura. Want van die 20 zie je weinig terug. Die 30 kan nog 40 worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blijkbaar kosten die 20+ miljoen ja. Al had je Itakura voor 15 kunnen halen als je sneller zou handelen ipv Liverpool smeken of ze alsjeblieft 15 miljoen minder willen accepteren.
Ook wel een beetje onzin, zekerheden halen is voor nagenoeg elke club onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat clubs in Nederland geen zekerheden meer kunnen halen. Dus ofwel je leidt zelf op. Ofwel je haalt een jong talent in de hoop dat die doorgroeit.
PSV lijkt te denken van wel in ieder geval. Anders willen ze geen 15 miljoen betalen, probleem is dat die 15 miljoen je Itakura op had kunnen leveren als je voor 1 augustus (dacht ik) dat geboden had en hij zelf naar PSV zou willen, wat volgens Rikkert geen probleem was. Nu waren ze weer eens te laat en gaat het hele feest niet door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar is Itakura dan echt zo goed? Ik snap wel dat ze liever Sepp hadden willen hebben voor om en nabij de 20 miljoen. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat je beter 30 miljoen voor Sepp kan betalen dan 20 voor Itakura. Want van die 20 zie je weinig terug. Die 30 kan nog 40 worden.
(Dat is iets anders dan dat PSV echt 30 had kunnen aftikken)
Het is en blijft speculeren natuurlijk, wie zegt dat BMG akkoord was gegaan met die 15 miljoen en niet had afgewacht op andere ploegen om mee te gaan bieden? Wie zegt dat Itakura akkoord was gegaan met “slechts” PSV zo vroeg in de transferzomer en niet liever had gewacht op een andere club uit een uitdagendere competitie met een beter salaris?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV lijkt te denken van wel in ieder geval. Anders willen ze geen 15 miljoen betalen, probleem is dat die 15 miljoen je Itakura op had kunnen leveren als je voor 1 augustus (dacht ik) dat geboden had en hij zelf naar PSV zou willen, wat volgens Rikkert geen probleem was. Nu waren ze weer eens te laat en gaat het hele feest niet door.
Ik had ook liever Sepp gezien, maar dat was gewoon niet realistisch. PSV en Earnie hebben daar veel en veel te lang op zitten hopen, en nu is ieder alternatief onhaalbaar of lastig lastig en ook weer duurder geworden.
Omdat je weinig te willen hebt als dat de afkoop clausule van zijn contract is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is en blijft speculeren natuurlijk, wie zegt dat BMG akkoord was gegaan met die 15 miljoen en niet had afgewacht op andere ploegen om mee te gaan bieden? Wie zegt dat Itakura akkoord was gegaan met “slechts” PSV zo vroeg in de transferzomer en niet liever had gewacht op een andere club uit een uitdagendere competitie met een beter salaris?
Achteraf is makkelijk lullen, als Sepp voor 20 miljoen naar Brentford was vertrokken en je had vlak daarvoor 15 miljoen afgetikt voor Itakura, dan sla je jezelf ook voor je kop. 10x Liever 20 miljoen voor Sepp dan 15 miljoen voor Itakura.
Dan nog zou je jezelf voor je kop slaan als je 15 miljoen aftikt voor een Japanner als je droomkandidaat voor 5 miljoen meer verkast naar een andere club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat je weinig te willen hebt als dat de afkoop clausule van zijn contract is.
En nu zit je met niks of vraagtekens. Tja, zeg maar wat beter is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog zou je jezelf voor je kop slaan als je 15 miljoen aftikt voor een Japanner als je droomkandidaat voor 5 miljoen meer verkast naar een andere club.
Itakura is voor mij ook een vraagteken en dan vind ik 15 miljoen erg veel knaken. Wellicht heb jij hem wel veel zien spelen, ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En nu zit je met niks of vraagtekens. Tja, zeg maar wat beter is.
Uiteindelijk heb je, hoe je het ook went of keert, meer dan 1,5 maand vergooit omdat je achter een speler aan zat die ten eerste heel gewild was, ten tweede een veel hogere vraagprijs had dan PSV ooit zou uitgeven en ten derde ben je aan het onderhandelen met een club die absoluut geen geld nodig heeft. Succes gegarandeerd denk ik dan maar.
Ik ga in deze volledig af op PSV die blijkbaar 15 miljoen voor Itakura zouden willen neerleggen, dan neem ik aan dat je er iets van kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Itakura is voor mij ook een vraagteken en dan vind ik 15 miljoen erg veel knaken. Wellicht heb jij hem wel veel zien spelen, ik niet in ieder geval.
Hetzelfde geldt voor Nagala, geen idee wat die kan en gaat brengen. De markt is schijnbaar erg vertieft waardoor je in een andere vijver moet vissen dan pak ‘m beet 5 jaar geleden.
Die vraagprijs van Sepp is door de maanden heen steeds hoger geworden, van 20 miljoen Euro naar 20 miljoen pond, naar 25 miljoen pond (29 miljoen Euro).
Die 20 miljoen was een haalbare kaart, die 29 miljoen niet. Dus om nu te stellen dat PSV 1,5 maand achter een speler zat die veel duurder was dan wat PSV ervoor uit wilde geven, is gewoonweg niet waar. Het te dure kwam pas richting sluiting transferwindow omdat er meerdere ploegen achter hem aan zaten.
Boscagli pak je dus het verlies op, opzich wel logisch dat hij niet bij zou willen tekenen. Ook volkomen begrijpelijk dat PSV dat verlies neemt natuurlijk, die heb je echt nodig dit jaar.quote:PSV is met alle spelers, behalve Benitez, in gesprek over verlenging of aanpassing van hun contract. In het geval van Boscagli, Veerman en Bakayoko gaat het om een verlenging. Boscagli heeft al aangegeven niet te willen verlengen, terwijl Bakayoko in gesprek is met PSV.
Zijn onderwegquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:07 schreef Pablo84 het volgende:
Nog steeds geen spelers😅 gelukkig wachten we altijd tot de laatste dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |