abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214844767
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:24 schreef tja77 het volgende:

[..]
Bord op schoot scouten is niet goed, maar een speler die je niet kent is ook niet goed? Lastig om het goed te doen. Natuurlijk heeft Stewart te lang z’n pijlen op Sepp en die Jappanner gericht.

Maar dan moet Stewart z’n spullen maar pakken?
Resumé.

Hij heeft vastgelegd, Dest, Tillman en Flamingo

Vooralsnog lijken daar Nagalo, Ndalo, Karsdorp en Younis bij te komen.

Je behoud (zoals het er naar uitziet) Schouten, Boscagli, Veerman en Bakayoko.

Vertrokken zijn…Teze en Ramalho (die laatste kon er geen kut van volgens de kenners) en Teze stelde ook geen ruk voor maar daar kreeg je 12 miljoen voor terwijl hij slechts een éénjarig contract had.

Natuurlijk ontbreekt die top CV maar 20 miljoen voor die Japanner of 30 miljoen voor Sepp is ook niet echt verantwoord.
Op zichzelf is het inderdaad een wonder dat je zoveel spelers hebt weten te behouden. En het kopen van Dest en Tillman was zeker niet vanzelfsprekend.

Eigenlijk het enige waar ik echt vraagtekens bij zet is dat men Van Aanholt niet een extra jaar heeft aangehouden. Kan immers linksback spelen, maar ook op de plek van Schouten als de nood aan de man komt. Maar ook daar geldt: ze zullen wel een reden hebben...
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:09:07 #277
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_214844792
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Het is meer dat het een 21-jarige uit de Deense competitie is. Er is een vrij behoorlijke kans dat die dit jaar niet de pannen van het dak gaat spelen toch?

Ik vind het inderdaad wanbeleid dat je, by far, slechtste linie op een of andere manier (tenzij die Nagalo echt een beest is) nog slechter is geworden terwijl je ruim 4 maanden de tijd hebt om je zaakjes op orde te hebben. En dit is niet de eerste keer he, de winter transferperiode was ook een grote grap waardoor we langere tijd 1 fitte vleugelspeler over hadden.
Nagalo en Karsdorp voor Teze en Ramalho al zou Flamingo dat ook kunnen, of eventueel zou Schouten als CV kunnen met Flamingo vervolgens op de posistie van Schouten.

Iedereen is het erover eens dat Ramalho met afstand de slechste basisspeler was bij PSV, dus hoezo zou Nagalo de pannen van het dak moeten spelen om het beter te doen?

Oppegard en Ledezma is natuurlijk oogaids op de backposities. Hopen dat Mauro jr en Karsdorp fit zijn en blijven en niet te lang na de winterstop Dest terug is. Maar Dest kost ruim 3 miljoen aan salaris dus ik kan me best voorstellen dat ze bij PSV niet te happig zijn om dure backs te kopen om zijn gemis tijdelijk op te vangen.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:10:43 #278
342627 tja77
pi_214844806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op zichzelf is het inderdaad een wonder dat je zoveel spelers hebt weten te behouden. En het kopen van Dest en Tillman was zeker niet vanzelfsprekend.

Eigenlijk het enige waar ik echt vraagtekens bij zet is dat men Van Aanholt niet een extra jaar heeft aangehouden. Kan immers linksback spelen, maar ook op de plek van Schouten als de nood aan de man komt. Maar ook daar geldt: ze zullen wel een reden hebben...
Eens, van Aanholt vind ik echt een gemiste kans. Kan me voorstellen dat van Aanholt zelf daar niet zoveel zin in had.
pi_214844871
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:10 schreef tja77 het volgende:

[..]
Eens, van Aanholt vind ik echt een gemiste kans. Kan me voorstellen dat van Aanholt zelf daar niet zoveel zin in had.
Volgens Rik wilde van Aanholt wel, maar PSV niet. Bizar tenzij er nog een andere LB komt, maar aangezien je Mauro en Dest terug krijgt zou een dure LB kopen ook raar zijn, maar lijkt er op dat er gewoon niks komt wat nog het aller raarst is.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:45:01 #280
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214845038
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:09 schreef tja77 het volgende:

[..]
Nagalo en Karsdorp voor Teze en Ramalho al zou Flamingo dat ook kunnen, of eventueel zou Schouten als CV kunnen met Flamingo vervolgens op de posistie van Schouten.

Iedereen is het erover eens dat Ramalho met afstand de slechste basisspeler was bij PSV, dus hoezo zou Nagalo de pannen van het dak moeten spelen om het beter te doen?

Oppegard en Ledezma is natuurlijk oogaids op de backposities. Hopen dat Mauro jr en Karsdorp fit zijn en blijven en niet te lang na de winterstop Dest terug is. Maar Dest kost ruim 3 miljoen aan salaris dus ik kan me best voorstellen dat ze bij PSV niet te happig zijn om dure backs te kopen om zijn gemis tijdelijk op te vangen.
Zou toch wel fijn zijn om eens een flinke stap naar voren te zetten in de verdediging ipv dat constant aanmodderen met B-keuzes? Nou schrijven we die Nagalo natuurlijk nog niet af oid, en hopelijk is het gewoon echt een goede, maar marginaal beter dan Ramalho zit ik ook niet op te wachten voor 9 miljoen oid.

Dat je geen dure linksback gaat kopen (Gosens bijv) snap ik helemaal, maar een plug and play speler als Van Aanholt of een huur-constructie (en dan geen Lodi die 10 miljoen per jaar pakt) zijn toch wel opties die je aan moet pakken imo. Ik vind dat PSV een gigantisch risico neemt nu met Mauro die per jaar ongeveer 4x geblesseerd is, en Mauro is al geen geweldenaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214845191
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:

Zou toch wel fijn zijn om eens een flinke stap naar voren te zetten in de verdediging ipv dat constant aanmodderen met B-keuzes?
Ik denk dat clubs in Nederland geen zekerheden meer kunnen halen. Dus ofwel je leidt zelf op. Ofwel je haalt een jong talent in de hoop dat die doorgroeit.

Zelfs een speler in de Nederlandse competitie die het al echt heeft laten zien kun je nauwelijks nog halen.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:03:16 #282
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214845225
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat clubs in Nederland geen zekerheden meer kunnen halen. Dus ofwel je leidt zelf op. Ofwel je haalt een jong talent in de hoop dat die doorgroeit.

Zelfs een speler in de Nederlandse competitie die het al echt heeft laten zien kun je nauwelijks nog halen.
Blijkbaar kosten die 20+ miljoen ja. Al had je Itakura voor 15 kunnen halen als je sneller zou handelen ipv Liverpool smeken of ze alsjeblieft 15 miljoen minder willen accepteren.
pi_214845348
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Blijkbaar kosten die 20+ miljoen ja. Al had je Itakura voor 15 kunnen halen als je sneller zou handelen ipv Liverpool smeken of ze alsjeblieft 15 miljoen minder willen accepteren.
Maar is Itakura dan echt zo goed? Ik snap wel dat ze liever Sepp hadden willen hebben voor om en nabij de 20 miljoen. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat je beter 30 miljoen voor Sepp kan betalen dan 20 voor Itakura. Want van die 20 zie je weinig terug. Die 30 kan nog 40 worden.

(Dat is iets anders dan dat PSV echt 30 had kunnen aftikken)
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:17:37 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214845375
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook wel een beetje onzin, zekerheden halen is voor nagenoeg elke club onmogelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:18:56 #285
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214845386
Ik sta volledig achter Itakura.

Jammer.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:25:51 #286
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214845448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar is Itakura dan echt zo goed? Ik snap wel dat ze liever Sepp hadden willen hebben voor om en nabij de 20 miljoen. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat je beter 30 miljoen voor Sepp kan betalen dan 20 voor Itakura. Want van die 20 zie je weinig terug. Die 30 kan nog 40 worden.

(Dat is iets anders dan dat PSV echt 30 had kunnen aftikken)
PSV lijkt te denken van wel in ieder geval. Anders willen ze geen 15 miljoen betalen, probleem is dat die 15 miljoen je Itakura op had kunnen leveren als je voor 1 augustus (dacht ik) dat geboden had en hij zelf naar PSV zou willen, wat volgens Rikkert geen probleem was. Nu waren ze weer eens te laat en gaat het hele feest niet door.

Ik had ook liever Sepp gezien, maar dat was gewoon niet realistisch. PSV en Earnie hebben daar veel en veel te lang op zitten hopen, en nu is ieder alternatief onhaalbaar of lastig lastig en ook weer duurder geworden.
pi_214845460
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
Ik sta volledig achter Itakura.

Jammer.
-.-
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:43:13 #288
342627 tja77
pi_214845565
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
PSV lijkt te denken van wel in ieder geval. Anders willen ze geen 15 miljoen betalen, probleem is dat die 15 miljoen je Itakura op had kunnen leveren als je voor 1 augustus (dacht ik) dat geboden had en hij zelf naar PSV zou willen, wat volgens Rikkert geen probleem was. Nu waren ze weer eens te laat en gaat het hele feest niet door.

Ik had ook liever Sepp gezien, maar dat was gewoon niet realistisch. PSV en Earnie hebben daar veel en veel te lang op zitten hopen, en nu is ieder alternatief onhaalbaar of lastig lastig en ook weer duurder geworden.
Het is en blijft speculeren natuurlijk, wie zegt dat BMG akkoord was gegaan met die 15 miljoen en niet had afgewacht op andere ploegen om mee te gaan bieden? Wie zegt dat Itakura akkoord was gegaan met “slechts” PSV zo vroeg in de transferzomer en niet liever had gewacht op een andere club uit een uitdagendere competitie met een beter salaris?

Achteraf is makkelijk lullen, als Sepp voor 20 miljoen naar Brentford was vertrokken en je had vlak daarvoor 15 miljoen afgetikt voor Itakura, dan sla je jezelf ook voor je kop. 10x Liever 20 miljoen voor Sepp dan 15 miljoen voor Itakura.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:43:57 #289
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214845570
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 20:43 schreef tja77 het volgende:

[..]
Het is en blijft speculeren natuurlijk, wie zegt dat BMG akkoord was gegaan met die 15 miljoen en niet had afgewacht op andere ploegen om mee te gaan bieden? Wie zegt dat Itakura akkoord was gegaan met “slechts” PSV zo vroeg in de transferzomer en niet liever had gewacht op een andere club uit een uitdagendere competitie met een beter salaris?

Achteraf is makkelijk lullen, als Sepp voor 20 miljoen naar Brentford was vertrokken en je had vlak daarvoor 15 miljoen afgetikt voor Itakura, dan sla je jezelf ook voor je kop. 10x Liever 20 miljoen voor Sepp dan 15 miljoen voor Itakura.
Omdat je weinig te willen hebt als dat de afkoop clausule van zijn contract is.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:54:50 #290
342627 tja77
pi_214845658
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Omdat je weinig te willen hebt als dat de afkoop clausule van zijn contract is.
Dan nog zou je jezelf voor je kop slaan als je 15 miljoen aftikt voor een Japanner als je droomkandidaat voor 5 miljoen meer verkast naar een andere club.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:00:37 #291
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214845692
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 20:54 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dan nog zou je jezelf voor je kop slaan als je 15 miljoen aftikt voor een Japanner als je droomkandidaat voor 5 miljoen meer verkast naar een andere club.
En nu zit je met niks of vraagtekens. Tja, zeg maar wat beter is.

Uiteindelijk heb je, hoe je het ook went of keert, meer dan 1,5 maand vergooit omdat je achter een speler aan zat die ten eerste heel gewild was, ten tweede een veel hogere vraagprijs had dan PSV ooit zou uitgeven en ten derde ben je aan het onderhandelen met een club die absoluut geen geld nodig heeft. Succes gegarandeerd denk ik dan maar.
pi_214845707
Het is wel gek dat jullie het zelf nog iets van spannend maken. Nog steeds hebben jullie by far het beste team van NL, maar had 2 redelijke verdedigers gehaald en het was al beslist.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_214845839
- De sterkhouders behouden , wat niemand vooraf had verwacht

- Tillman en Dest definitief vastgelegd

- Contract Saibari en Land verlengd (baka is next)

- 2 potentiele toppers Driouch en Flamingo aangetrokken

- Een mooi bedrag ontvangen voor Teze en gratis vervangen voor minstens een gelijkwaardige ervaren speler (Karsdorp)

- Daarnaast is alleen Ramalho vertrokken die onterecht door vele supporters werd uitgekotst en vervangen door die verdediger uit Denemarken

- Topleveltalent van City overgenomen

Maar wat is het toch een kutwindow jongens ! _O-
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:28:23 #294
342627 tja77
pi_214845892
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
En nu zit je met niks of vraagtekens. Tja, zeg maar wat beter is.

Uiteindelijk heb je, hoe je het ook went of keert, meer dan 1,5 maand vergooit omdat je achter een speler aan zat die ten eerste heel gewild was, ten tweede een veel hogere vraagprijs had dan PSV ooit zou uitgeven en ten derde ben je aan het onderhandelen met een club die absoluut geen geld nodig heeft. Succes gegarandeerd denk ik dan maar.
Itakura is voor mij ook een vraagteken en dan vind ik 15 miljoen erg veel knaken. Wellicht heb jij hem wel veel zien spelen, ik niet in ieder geval.
Hetzelfde geldt voor Nagala, geen idee wat die kan en gaat brengen. De markt is schijnbaar erg vertieft waardoor je in een andere vijver moet vissen dan pak ‘m beet 5 jaar geleden.

Die vraagprijs van Sepp is door de maanden heen steeds hoger geworden, van 20 miljoen Euro naar 20 miljoen pond, naar 25 miljoen pond (29 miljoen Euro).
Die 20 miljoen was een haalbare kaart, die 29 miljoen niet. Dus om nu te stellen dat PSV 1,5 maand achter een speler zat die veel duurder was dan wat PSV ervoor uit wilde geven, is gewoonweg niet waar. Het te dure kwam pas richting sluiting transferwindow omdat er meerdere ploegen achter hem aan zaten.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:36:50 #295
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214845975
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef tja77 het volgende:

[..]
Itakura is voor mij ook een vraagteken en dan vind ik 15 miljoen erg veel knaken. Wellicht heb jij hem wel veel zien spelen, ik niet in ieder geval.
Hetzelfde geldt voor Nagala, geen idee wat die kan en gaat brengen. De markt is schijnbaar erg vertieft waardoor je in een andere vijver moet vissen dan pak ‘m beet 5 jaar geleden.

Die vraagprijs van Sepp is door de maanden heen steeds hoger geworden, van 20 miljoen Euro naar 20 miljoen pond, naar 25 miljoen pond (29 miljoen Euro).
Die 20 miljoen was een haalbare kaart, die 29 miljoen niet. Dus om nu te stellen dat PSV 1,5 maand achter een speler zat die veel duurder was dan wat PSV ervoor uit wilde geven, is gewoonweg niet waar. Het te dure kwam pas richting sluiting transferwindow omdat er meerdere ploegen achter hem aan zaten.
Ik ga in deze volledig af op PSV die blijkbaar 15 miljoen voor Itakura zouden willen neerleggen, dan neem ik aan dat je er iets van kan.

Maar zelfs 20 miljoen euro gaat PSV toch niet betalen? Dat is nog steeds 33% meer dan wat PSV lijkt te willen betalen met 15 miljoen voor de geachte top versterkingen (Lang, Schouten, Sepp/Itakura), flink gat uiteindelijk. Die prijs gaat ook steeds omhoog omdat Liverpool andere biedingen krijgt of andere clubs interesse hebben natuurlijk, het is niet alsof Liverpool denkt we gooien de prijs omhoog want PSV wil geen 20 miljoen euro betalen en is de enige club met interesse, lijkt mij :P

Tuurlijk had je het 'geluk' kunnen hebben dat je hem voor pak hem beet 16 of 17 over had kunnen nemen, maar ik zie berichten van eind juli dat Liverpool 20 miljoen pond vraagt. Dan moet je af haken en het niet door laten sudderen tot 3 weken later wanneer een Engelse club het lachend op tafel gooit, waardoor je zelf in de penarie zit imo.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:39:50 #296
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214845999
In ander nieuws:
quote:
PSV is met alle spelers, behalve Benitez, in gesprek over verlenging of aanpassing van hun contract. In het geval van Boscagli, Veerman en Bakayoko gaat het om een verlenging. Boscagli heeft al aangegeven niet te willen verlengen, terwijl Bakayoko in gesprek is met PSV.
Boscagli pak je dus het verlies op, opzich wel logisch dat hij niet bij zou willen tekenen. Ook volkomen begrijpelijk dat PSV dat verlies neemt natuurlijk, die heb je echt nodig dit jaar.
pi_214846093
twitter

Dit moet een record zijn _O-
Die geven minimaal 2 keer paar maand een overwinning/gelijkspel weg in de laatste minuut
pi_214846368
pi_214846409
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 22:29 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je wilde al roepen dat dit een toplevel speler is he
pi_214846901
Nog steeds geen spelers😅 gelukkig wachten we altijd tot de laatste dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: