Of een Forbs 2.0quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:42 schreef DutchSL het volgende:
Ene Joel Ndala, van ManCity, die Lozano moet gaan vervangen.
Soort Madueke aankoop?
Ik moest hier zo ongelofelijk hard om lachen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel degelijk maar je mist hier zijn taalfout, stomme idioot![]()
![]()
![]()
Verscheurd![]()
Man man man
De nieuwe Maduekequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja na Forbs ben ik daar toch sceptisch over.
Eind september staat daar gewoon Mauro.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Van Aanholt aldus Rik.
Met fucking Oppekneus de CL in, ongelofelijk.
Is er überhaupt al een verdediger gecontracteerd of moeten ze er nog steeds 3 of 4?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Van Aanholt aldus Rik.
Met fucking Oppekneus de CL in, ongelofelijk.
Ja, leuk, en begin oktober ligt die weer in de lappenmand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:22 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Eind september staat daar gewoon Mauro.
Dan maag Oppie weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, leuk, en begin oktober ligt die weer in de lappenmand.
Flamingo. Maar dat is eigenlijk helemaal geen verdediger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is er überhaupt al een verdediger gecontracteerd of moeten ze er nog steeds 3 of 4?
Dan mag je dus lekker voor lul staan. Zelfs in de Eredivisie komt die kneus niet mee, schei uit zeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Dan maag Oppie weer.
We hebben al een vaste man op links, geen nut om er nog eentje bij te halen. In Dest we trust.
Heb vertrouwen, wie had ooit gedacht dat Boscagli en Teze vaste basisklanten zouden worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flamingo. Maar dat is eigenlijk helemaal geen verdediger.
Karsdorp en Nagalo schijnen dan te komen, dan heb je in ieder geval iets binnen gehaald. Maar ja, 1 is vaak niet fit en de ander is onbekend. Kan best een goeie zijn natuurlijk, maar is wel weer afwachten.
Uiteindelijk gewoon een disasterclass van Earnie deze periode, en wat mij betreft pakt die lekker z’n koffers. Zelden zulk amateurisme gezien, en dan heb je de periode John de Jong nog meegemaakt ook.
Teze wel toch? Maar dan wel als CV eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:29 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Heb vertrouwen, wie had ooit gedacht dat Boscagli en Teze vaste basisklanten zouden worden.
Het is aan Bosz en zijn staf om van Mauro/Ledezma/Dams/Oppegaard/Obispo waardevolle spelers te maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Teze wel toch? Maar dan wel als CV eerlijk gezegd.
Ha lol, meen je dat? Ik heb al 17 jaar een abonnement op Kortrijk en vind Mehssatou een leuke jongen, maar die kan helemaal niet mee met PSV hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ze kunnen beter nog even die Mehssatou van KV Kortrijk halen.
Dat is potentiële wereldtop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ha lol, meen je dat? Ik heb al 17 jaar een abonnement op Kortrijk en vind Mehssatou een leuke jongen, maar die kan helemaal niet mee met PSV hoor.
Jezus, gaat het?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik heb al 17 jaar een abonnement op Kortrijk en vind Mehssatou een leuke jongen
Bord op schoot scouten is niet goed, maar een speler die je niet kent is ook niet goed? Lastig om het goed te doen. Natuurlijk heeft Stewart te lang z’n pijlen op Sepp en die Jappanner gericht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flamingo. Maar dat is eigenlijk helemaal geen verdediger.
Karsdorp en Nagalo schijnen dan te komen, dan heb je in ieder geval iets binnen gehaald. Maar ja, 1 is vaak niet fit en de ander is onbekend. Kan best een goeie zijn natuurlijk, maar is wel weer afwachten.
Uiteindelijk gewoon een disasterclass van Earnie deze periode, en wat mij betreft pakt die lekker z’n koffers. Zelden zulk amateurisme gezien, en dan heb je de periode John de Jong nog meegemaakt ook.
Het is meer dat het een 21-jarige uit de Deense competitie is. Er is een vrij behoorlijke kans dat die dit jaar niet de pannen van het dak gaat spelen toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bord op schoot scouten is niet goed, maar een speler die je niet kent is ook niet goed? Lastig om het goed te doen. Natuurlijk heeft Stewart te lang z’n pijlen op Sepp en die Jappanner gericht.
Maar dan moet Stewart z’n spullen maar pakken?
Resumé.
Hij heeft vastgelegd, Dest, Tillman en Flamingo
Vooralsnog lijken daar Nagalo, Ndalo, Karsdorp en Younis bij te komen.
Je behoud (zoals het er naar uitziet) Schouten, Boscagli, Veerman en Bakayoko.
Vertrokken zijn…Teze en Ramalho (die laatste kon er geen kut van volgens de kenners) en Teze stelde ook geen ruk voor maar daar kreeg je 12 miljoen voor terwijl hij slechts een éénjarig contract had.
Natuurlijk ontbreekt die top CV maar 20 miljoen voor die Japanner of 30 miljoen voor Sepp is ook niet echt verantwoord.
Ik heb echt geen flauw idee 😀quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Dit zal toch gewoon om Karsdorp, Nagolo en Ndala gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |