Die kost minstens net zoveel als Flamingo, vooral zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Moet je dat wel doen voor een speler die leuk is om erbij te hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Die Hilgers is leuk voor erbij, meer niet.
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:22 schreef Pablo84 het volgende:
Dus je gaat nu echt tegen 8 verschillende tegenstanders spelen?
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:01 schreef DutchSL het volgende:
Dus je treft 2 ploegen uit elke poule?
Dus het maakt eigenlijk geen fluit uit in welke poule je zit?
Toch durf ik er geld op te zetten dat ze zelfs met de huidige verdediging overwinteren. Doe ik 3:1 (dus als ze niet overwinteren betaal ik 3x de inzet). Minimale inzet 1.000 euro. Wie biedt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met de huidige verdediging heb je het tegen Slovan Bratislava nog lastig
Helemaal mee eens, eerst kanonnen halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die kost minstens net zoveel als Flamingo, vooral zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Moet je dat wel doen voor een speler die leuk is om erbij te hebben?
Ze overwinteren sowieso..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch durf ik er geld op te zetten dat ze zelfs met de huidige verdediging overwinteren. Doe ik 3:1 (dus als ze niet overwinteren betaal ik 3x de inzet). Minimale inzet 1.000 euro. Wie biedt?
Tja, het ging allemaal weg goed komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Het is ongelofelijk. Het wordt er al een beetje ingemasseerd dat het niet gaat lukken. Al een jaar bezig om een fatsoenlijke centrale verdediger te halen. Teze laten gaan, maar nog altijd geen vervanger gehaald. Sambo als back-up laten gaan, maar nog altijd geen vervanger als back-up gehaald. Wat een zooitje maakt Stewart ervan.
type Douglas?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben we wel scouts eigenlijk? Ik bedoel zo lastig kan het niet zijn om een negerverdediger van 2 bij 2 meter uit de Braziliaanse competitie hiernaar toe te halen met een mooie smak geld.
Echt kansloos, het is maar voetbal uiteindelijk maar hier kun je toch wel lichtelijk boos om worden. Eerst 1,5 maand als een mak lammetje achter van den Berg aanzitten die 2x zo duur is, om vervolgens niet de clausule van Itakura te activeren waardoor je ook voor hem een godsvermogen kan gaan betalen.quote:
Ik denk niet dat PSV nog verder gaat verhogen voor hem. Vind het zelf eerlijk gezegd ook wel meer dan mooi geweest zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Echt kansloos, het is maar voetbal uiteindelijk maar hier kun je toch wel lichtelijk boos om worden. Eerst 1,5 maand als een mak lammetje achter van den Berg aanzitten die 2x zo duur is, om vervolgens niet de clausule van Itakura te activeren waardoor je ook voor hem een godsvermogen kan gaan betalen.
Dit gestuntel kan iedereen wel voor elkaar krijgen, daar hoef je Earnie geen prima salaris voor te betalen.
Vind het ook teveel geld, maar wat is de andere optie? Dams?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV nog verder gaat verhogen voor hem. Vind het zelf eerlijk gezegd ook wel meer dan mooi geweest zo.
Het lukt mij ook niet. Zo onnodig, dat maakt het gewoon frustrerend. Straks komt er nog een C-keus van Everton op huurbasis en daar moeten we het mee doen. Tot nu toe is het gewoon ronduit prutswerk van Stewart.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik had me nog wel zo voorgenomen om me er allemaal niet druk over te maken. Dat is niet helemaal gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |