Aankomend weekend weer een kans, maar dat zullen wel restpartijen zijn, en langzaam zal de nieuwe variant de schappen betreden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:55 schreef Scuidward het volgende:
Je zou als echte autist natuurlijk niet zomaar naar een andere supermarkt gaan om te kijken of ze daar nog verkocht worden.
Klopt. Dit is gewoon een volledig ander merk. Alsof je klaagt dat er Fanta in de winkel staat i.p.v. Cassis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:11 schreef Kriegel het volgende:
Joh, rustâg. Als ik Google kom ik Rademaker overal nog tegen. Die supermarkt zal gewoon van leverancier zijn veranderd om een of andere vage reden.
En anders, stel dat ze toch verdwijnen gaan, dan koop je gewoon nu als de sodemieter op internet een paar pallets aan kilozakken. Kun je de rest van je leven op vooruit, dat spul bederft toch niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Dit is gewoon een volledig ander merk. Alsof je klaagt dat er Fanta in de winkel staat i.p.v. Cassis.
Dat zei je ma gisternacht ook.quote:Bij iedere zuigkracht vindt er een overheerlijke smaaksensatie plaats in je mond.
Wat men al zegt, ik krijg ook de indruk dat dit een compleet ander merk is onder de Napoleon vlag.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:01 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Aankomend weekend weer een kans, maar dat zullen wel restpartijen zijn, en langzaam zal de nieuwe variant de schappen betreden.
Door de OP kwam ik ook op een google/wiki rabbithole van hopjes historie uit, en die Rademakers Hopjes kwamen sinds 2012 uit een fabriek in Italie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:35 schreef Scuidward het volgende:
Desnoods pak je eens de koets naar Den Haag.
Ok, ik acht de kans wel groot dat je in Den Haag meerdere speciaalzaakjes hebt met divers assortiment.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Door de OP kwam ik ook op een google/wiki rabbithole van hopjes historie uit, en die Rademakers Hopjes kwamen sinds 2012 uit een fabriek in Italie.
Die zijn genottelijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:34 schreef marc0871 het volgende:
Of anders deze eens proberen
[ afbeelding ]
Toch, @:kopiko ?
@Haagsquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:34 schreef Ploplap het volgende:
Klacht: Rademakers Hopjes bestaat niet meer, de Haagsche Hopjes zijn verkracht en komen nooit meer terug
Deze zijn ook goddelijk inderdaad. Alleen ook uit de schappen bij de plaatselijke AHquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:34 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt de originele gewoon bestellen via internet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:55 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Deze zijn ook goddelijk inderdaad. Alleen ook uit de schappen bij de plaatselijke AH
Ja, hoe durven wij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, vieze Nederlanders, met hun snoep.
Ik ben in september en oktober wel 10 verschillende supermarkten afgegaan om ze te zoeken maar geen enkele dirk, jumbo of appie heeft ze meer. Het is verschrikkelijk!quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:34 schreef Ploplap het volgende:lding[/url] ]
Klacht: Rademakers Hopjes bestaat niet meer, de Haagsche Hopjes zijn verkracht en komen nooit meer terug
Deze hopjes zijn voor Lonsdale dragers met New Balance schoenenquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:20 schreef NatteLont het volgende:
Ik vond ze toch al een nationalistisch smaakje hebben. Ik vind dat ze E.U. hopjes moeten gaan heten
En dat is nog in het gunstigste geval, namelijk dat het oorspronkelijke product nog wel gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:27 schreef Sjuul2027 het volgende:
[..]
Ik ben in september en oktober wel 10 verschillende supermarkten afgegaan om ze te zoeken maar geen enkele dirk, jumbo of appie heeft ze meer. Het is verschrikkelijk!
En nu moet je dus 20 pakken kopen voor 50 euro gvd bij een of andere louche online shop. Waarom staan de kranten hier niet vol mee met dit schandaal!
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:34 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar staat "Uit het assortiment".quote:Op zondag 10 november 2024 09:23 schreef Leandra het volgende:
Online bestellen bij AH?
Rademaker Haagsche hopjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi162025
Ik ben inmiddels aan een rooftocht bezig om deze heerlijke hopjes te verkrijgen. Bij de Vomar lagen er nog welgeteld 2 stuks. Uit schrik zag ik een hoogbejaarde vrouw voor het schap van deze hopjes staan, en langzaam begon haar hand naar het schap te reiken. Uit beleefdheid heb ik haar verteld dat ik haast heb, en als een soort van Speedy Gonzales wist ik ze te pakken te krijgen. Ik heb de beste mevrouw nog 1 hopje aangeboden, maar uit haar mond klonk het prachtige woord uit het jaar 1599, SCHAVUIT!quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:27 schreef Sjuul2027 het volgende:
[..]
Ik ben in september en oktober wel 10 verschillende supermarkten afgegaan om ze te zoeken maar geen enkele dirk, jumbo of appie heeft ze meer. Het is verschrikkelijk!
En nu moet je dus 20 pakken kopen voor 50 euro gvd bij een of andere louche online shop. Waarom staan de kranten hier niet vol mee met dit schandaal!
Staan ze inmiddels al op Marktplaats voor woekerprijzen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:06 schreef Sjuul2027 het volgende:
Nog maar 52 kilo, wat gebeurt hier?
Mag niet van de pinup club, typisch AH.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Terechte klacht. Ik had vorige week toevallig ook hopjes gekocht. Toen viel me al op dat er geen Rademakers meer op staat. Daarna ontdekte ik de gewijzigde vorm; geen succes. Ook qua smaak zijn ze nét wat minder. Op zich voldoende, maar minder goed dan het origineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |