SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Kijk eens in de spiegel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu kan je user @:CR7 natuurlijk onmogelijk serieus nemen met zijn idiote mongolische gedrag in dit subfora.
Hij moet wel héél uitgebreid aan het koken zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk zijn de gerechten van Dennis snel klaar.
Iedereen ziet het, zelfs een Ajacied als Pieter Zwartquote:
Zeker weten.quote:
PSV heeft defensief ook een probleem, die zijn niet zo goed als afgelopen jaar. Verschil is dat die tegen bv Heracles waar het ook matig was wel de punten pakken. PSV gaat waarschijnlijk wel kampioen worden, maar niet met zoveel punten als afgelopen jaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef Pistolero het volgende: [..] PSV is het praktisch aan zijn stand verplicht om met 34 overwinningen en een doelsaldo van dik 100+ kampioen te worden, dus wat is je punt?
Neuh, maar diehard zijn van C-spelers is ook zo wat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je allemaal iets teveel laat meeslepen door wat nobuddys
Ben je wel heel erg hard voor onze halve selectie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Neuh, maar diehard zijn van C-spelers is ook zo wat.
Het punt is vooral dat wij niks dichter bij PSV zijn gekomen, dat is wel kwalijk, er spreekt ook nul ambitie uit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:40 schreef alopio het volgende:
[..]
PSV heeft defensief ook een probleem, die zijn niet zo goed als afgelopen jaar. Verschil is dat die tegen bv Heracles waar het ook matig was wel de punten pakken. PSV gaat waarschijnlijk wel kampioen worden, maar niet met zoveel punten als afgelopen jaar
Yup, de bezem er door, die brengen ons geen stap verder.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je wel heel erg hard voor onze halve selectie.
Voorlopig doen we niet mee en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet zo gek aangezien je er tov vorig jaar alleen maar op achteruit bent gegaan. Wieffer is weg, Minteh is weg en je zit nog steeds met het probleem van vorig seizoen dat er te weinig creativiteit is om dit soort wedstrijden over de streep te trekken omdat een Ivanusec totaal niet levert. Ook nog teveel andere matige spelers in de selectie zoals Ueda, Kasanwirjo, Zerrouki, Nieuwkoop en Smal lijkt nu ook niet meteen een versterking (goh).quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:40 schreef alopio het volgende:
[..]
PSV heeft defensief ook een probleem, die zijn niet zo goed als afgelopen jaar. Verschil is dat die tegen bv Heracles waar het ook matig was wel de punten pakken. PSV gaat waarschijnlijk wel kampioen worden, maar niet met zoveel punten als afgelopen jaar
Je kan wel dichterbij komen met 1-2 aankopen, afgelopen jaar hadden we qua punten ook gewoon een prima seizoen. Maar je hebt duidelijk iemand nodig op het middenveld want Zerrouki kan echt niet. En het is balen dat Bueno en Milambo niet fit waren voor vandaag. Osman kan ook wat zijn, vergeet niet dat Minteh in het begin ook niet was zoals aan het einde van het seizoenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat wij niks dichter bij PSV zijn gekomen, dat is wel kwalijk, er spreekt ook nul ambitie uit.
Dit heb je nou al 10 keer gezegd maar je legt 0 keer uit waarom het niet zijn schuld isquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds zijn er mensen die de schuld van de eerste goal in de schoenen van Timon schuiven.
Dat is echt lachwekkend.
Ik denk dat je die versterkingen al nodig hebt om überhaupt richting tweede plek te gaan. Anders wordt het gewoon strijden met AZ, Twente en Ajax.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorlopig doen we niet mee en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet zo gek aangezien je er tov vorig jaar alleen maar op achteruit bent gegaan. Wieffer is weg, Minteh is weg en je zit nog steeds met het probleem van vorig seizoen dat er te weinig creativiteit is om dit soort wedstrijden over de streep te trekken omdat een Ivanusec totaal niet levert. Ook nog teveel andere matige spelers in de selectie zoals Ueda, Kasanwirjo, Zerrouki, Nieuwkoop en Smal lijkt nu ook niet meteen een versterking (goh).
Je moet hopen dat die Osman echt iets toe kan voegen en dat je nog 2 goede spelers erbij kan halen. Anders wordt het ‘gewoon’ plekje twee (en met een beetje pech 3).
Ik dacht dat jij dit wel begreep. Hier had hij niks anders kunnen doen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb je nou al 10 keer gezegd maar je legt 0 keer uit waarom het niet zijn schuld is
Ik vind de fitheid ook wel opmerkelijk. Het seizoen is amper begonnen en de een na de andere kan al niet mee doen..quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan wel dichterbij komen met 1-2 aankopen, afgelopen jaar hadden we qua punten ook gewoon een prima seizoen. Maar je hebt duidelijk iemand nodig op het middenveld want Zerrouki kan echt niet. En het is balen dat Bueno en Milambo niet fit waren voor vandaag. Osman kan ook wat zijn, vergeet niet dat Minteh in het begin ook niet was zoals aan het einde van het seizoen
Maar snel een middenvelder erbij en Zerrouki nooit meer opstellen.
Nouja, je mist nog meerdere kwaliteitsspelers. Smal is een stuk minder dan Bueno en ik verwacht echt veel van Osman. Maar er moet gewoon echt een speler komen die het spel dicteert op het middenveld.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dit is het punt dat ik mij een klein beetje zorgen begin te maken. Nu al vier punten in de achtervolging, en er spelen toch ietsje teveel kneusjes mee vind ik.
Die zijn nog matiger dan ons hoor. Die 2e plek moet je makkelijk pakken. Daar zie ik echt geen probleem in. Ajax afgelopen week gezien? Of AZ gisteren?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat je die versterkingen al nodig hebt om überhaupt richting tweede plek te gaan. Anders wordt er gewoon strijden met AZ, Twente en Ajax.
Tja, dat was gewoon 2e geel. Maar je moet zorgen dat je daar niet afhankelijk van bentquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Als die Eerdhuizen er vanaf wordt gestuurd win je hem waarschijnlijk nog 'gewoon' hoe slecht het ook was. Hij haalde op het laatst wel die bal van de lijn.
Hij komt uit, want de verdediging ligt open. Als hij blijft staan komt de spits 1op1. Wat hier mis gaat is dat we zelf de 2e bal niet winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb je nou al 10 keer gezegd maar je legt 0 keer uit waarom het niet zijn schuld is
Eenvoudig naast de 40-45 miljoen grijpenquote:
Wel tenenkrommend inderdaad. En het lijkt ook niet echt ergens goed voor te zijn.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Die zijn nog matiger dan ons hoor. Die 2e plek moet je makkelijk pakken. Daar zie ik echt geen probleem in. Ajax afgelopen week gezien? Of AZ gisteren?
Als je die verliest zou ik oprecht al snel op zoek naar een nieuwe trainer. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Volgende week wordt heel belangrijk. Als dat misgaat zit je onderhand al in een lichte crisissituatie.
Is er niemand binnen de selectie die hem tot de orde kan roepen met zijn teambespreking op het veld? Dat kan toch echt niet? Halve zool.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je die verliest zou ik oprecht al snel op zoek naar een nieuwe trainer. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Hij kan hem alsnog overnemen, voor 8 miljoen mag hij vast wel naar Liverpool .quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zou toch graag nog eens van Arend Martijn willen horen waarom hij die Zerrouki nou per se wilde hebben.
Daar moeite mee hebben vind ik wel typisch supportersgeneuzel. Als hij denkt dat het helpt moet ie dat lekker doen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is er niemand binnen de selectie die hem tot de orde kan roepen met zijn teambespreking op het veld? Dat kan toch echt niet? Halve zool.
Ik heb niet het idee dat het aan de trainer ligt het is gewoon een matige selectie. Onze Algerijnse vriend moet je zo snel mogelijk zien te lozen. En de spitspositie ook doorselecteren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je die verliest zou ik oprecht al snel op zoek naar een nieuwe trainer. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Sparta-uit is echt geen super makkelijke wedstrijd. Die hebben het vorig jaar ook meerdere topteams lastig gemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beginnen met een pretprogramma, 2 van de 3 potjes puntverlies pakken, niet investeren in de selectie en tóch Joods-arrogant doen.
Tja…
Ik vind het niet een heel matige selectie, met spelers als Santi, Timber, Geert, Stengs en Hancko mag je echt niet zo’n matig optreden op de mat leggen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het aan de trainer ligt het is gewoon een matige selectie. Onze Algerijnse vriend moet je zo snel mogelijk zien te lozen. En de spitspositie ook doorselecteren.
Verzachtende omstandigheden zijn natuurlijk het vertrek van Wieffer en Minteh; daar is amper wat voor teruggekomen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het aan de trainer ligt het is gewoon een matige selectie. Onze Algerijnse vriend moet je zo snel mogelijk zien te lozen. En de spitspositie ook doorselecteren.
Nou nou. Nu ga je wel heel erg snelquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blessures helpen ook niet mee. Als Kasanwirjo nu al op 2 wedstrijden staat gaat er ergens anders echt iets mis.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheden zijn natuurlijk het vertrek van Wieffer en Minteh; daar is amper wat voor teruggekomen.
Maar het is toch wel behoorlijk minder dan in de voorgaande seizoenen. Ook met Zerrouki op de positie van Wieffer was het onder Arne bij lange na niet zo kwetsbaar in verdedigend opzicht.
Maar Klaas. Timber is gewoon geen aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb gewoon een aanvallende scorende middenvelder nodig
ik vind timber gewoon niet goed genoeg
types als symanski en kokcu dat is het verschil tussen meedoen en afhaken
neequote:Op zondag 25 augustus 2024 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Klaas. Timber is gewoon geen aanvallende middenvelder.
De man die de grote aankoop was, de verlosser. War mocht Feyenoord blij zijn dat hij kwam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
De eerste 15-20 minuten waren nog best wel goed. Dan zie je alleen wel dat je wat creativiteit mist om die verdediging open te breken en de 1-0 te maken. Dan speel je waarschijnlijk een simpel potje. Daarna was het wel echt matig en kreeg Sparta de beste kansen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet een heel matige selectie, met spelers als Santi, Timber, Geert, Stengs en Hancko mag je echt niet zo’n matig optreden op de mat leggen.
Nieuwkoop en Trauner zijn vorig seizoen ook vaak genoeg geblesseerd geweest, dus dat is eigenlijk niets nieuws.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blessures helpen ook niet mee. Als Kasanwirjo nu al op 2 wedstrijden staat gaat er ergens anders echt iets mis.
En hij werd voor de wedstrijd nog opgehemeld ESPN.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Klaas. Timber is gewoon geen aanvallende middenvelder.
Klaas of Timber?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
En hij werd voor de wedstrijd nog opgehemeld ESPN.
Timber. Dat-ie op het EK had moeten spelen.quote:
De rest is wel matig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet een heel matige selectie, met spelers als Santi, Timber, Geert, Stengs en Hancko mag je echt niet zo’n matig optreden op de mat leggen.
Gimenez heeft ruimte achter de verdediging nodig. Tegen Sparta en Willem II speelde je tegen een dubbele muur op de rand van de 16.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
De rest is wel matig.
Gimenez is ook echt geen schim van zichzelf meer.
Als hij zo blijft presteren leggen we er geld op toe.
Prima samenvatting dit eigenlijk wel ja. Als je er zo naar kijkt en je niet meer zo in "wedstrijdmodus" (want ja, volgens mijn vriendin ben ik tijdens de wedstrijd een compleet ander mensquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 15-20 minuten waren nog best wel goed. Dan zie je alleen wel dat je wat creativiteit mist om die verdediging open te breken en de 1-0 te maken. Dan speel je waarschijnlijk een simpel potje. Daarna was het wel echt matig en kreeg Sparta de beste kansen.
Dan een of andere goal met een bal die hij nooit weer zo raakt en een domme rode kaart van Zerrouki en je komt dan nog redelijk weg met 1-1.
Maar eens dat het beter moet, maar ik snap de roep om aankopen van Priske wel. Wieffer is niet op te vangen met Zerrouki en dat gebrek aan creativiteit breekt je zo vaak op in dit soort potjes. Vermoeiend om naar te kijken omdat vrijwel iedereen ziet waar het probleem ligt.
Een middenveld Zerrouki - Timber - Zechiël is gewoon totaal onvergelijkbaar met Timber - Stengs - Wieffer. Als je middenveld niet functioneert gaat het heel lastig worden om kansen te creëren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:26 schreef H.FR het volgende:
Gebrek aan kwaliteit vind ik echt een onzinnige reactie. Er missen 2 spelers vs vorig jaar en we hebben alleen nog maar clubs uit het rechterrijtje gehad.
Ondanks dat Priske vandaag niet vrijuit gaat, heeft hij wel gelijk. Kijk eens wat er allemaal op de bank zat, dat kan echt niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Brian slaat met de vuist op tafel.
Ook niet echt sterk. Dit zijn dezelfde spelers als vorig jaar op één of twee uitzonderingen na. Die werden hier nog zo opgehemeld.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Brian slaat met de vuist op tafel.
Op je twee beste spelers na is het inderdaad gewoon dezelfde selectiequote:Op zondag 25 augustus 2024 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet echt sterk. Dit zijn dezelfde spelers als vorig jaar op één of twee uitzonderingen na. Die werden hier nog zo opgehemeld.
Misschien moet hij eens kijken hoe hij wisselt.
Maar toen speelde we ook gelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet echt sterk. Dit zijn dezelfde spelers als vorig jaar op één of twee uitzonderingen na. Die werden hier nog zo opgehemeld.
Niks aan de hand dan tochquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar toen speelde we ook gelijk.
Ik vond zijn wissel in de rust juist eigenlijk wel prima. Hij zag waar het probleem lag en ondanks dat ik Zechiël had laten staan ipv Zerrouki snapte ik ook die afweging wel. Verder zit er met 2-3 blessures gewoon niet zoveel spelers op de bank die je direct beter maken. Daarom snap ik ook de roep om een speler of 2 wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht je volgende week weer punten verspelen dan kun je er gif op innemen dat de media en eerste supporters voorzichtig een bommetje gaan droppen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou nou. Nu ga je wel heel erg snel
Het zegt wel iets, maar lekker counteren is nu ook weer niet helemaal aan Luka besteed. Dus in zoverre zal ik er nog maar niet teveel conclusies aan hangen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:44 schreef hhh38 het volgende:
Er moet nu een keeper komen, een controlerende middenvelder en eigenlijk ook nog een buitenspeler of creatieve middenvelder. Dat Ivanusec niet eens invalt vandaag vind ik veelzeggend.
Hij kiest er toch echt zelf voor om Zechiel te laten spelen op het middenveld ipv Stengs.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een middenveld Zerrouki - Timber - Zechiël is gewoon totaal onvergelijkbaar met Timber - Stengs - Wieffer. Als je middenveld niet functioneert gaat het heel lastig worden om kansen te creëren.
Dat komt weer door het alternatief op de rechtsvoor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij kiest er toch echt zelf voor om Zechiel te laten spelen op het middenveld ipv Stengs.
Ja het was vast beter gegaan als je vandaag met 7 verdedigend ingestelde spelers had gespeeld tegen, checks notes, Sparta.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat komt weer door het alternatief op de rechtsvoor.
Het is gewoon jammer dat Brian zijn oren iets teveel naar de selectie en media/buitenwacht heeft laten hangen want deze selectie schreeuwt gewoon 3-4-3.
Het fabeltje dat we ooit met 7 verdedigend ingestelde spelers hebben gespeeld mag wel eens stoppen. Dat waren er hoogstens 5.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het was vast beter gegaan als je vandaag met 7 verdedigend ingestelde spelers had gespeeld tegen, checks notes, Sparta.
Caland houdt gewoon niet zo van verandering. Gewoon laten uitrazen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fabeltje dat we ooit met 7 verdedigend ingestelde spelers hebben gespeeld mag wel eens stoppen. Dat waren er hoogstens 5.
5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders maakt 7 wat mij betreftquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fabeltje dat we ooit met 7 verdedigend ingestelde spelers hebben gespeeld mag wel eens stoppen. Dat waren er hoogstens 5.
Nieuwkoop is niet verdedigend ingesteld (die rent alleen maar naar voren) en Milambo ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders maakt 7 wat mij betreft
Terwijl Lopez ook alleen maar aan het naar voren rennen was.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwkoop is niet verdedigend ingesteld (die rent alleen maar naar voren) en Milambo ook niet.
Dan zou het opzich wel fijn zijn als hij een bijdrage kan leveren als hij aanvallend de bal krijgtquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwkoop is niet verdedigend ingesteld (die rent alleen maar naar voren) en Milambo ook niet.
Ja dat het niet de juiste speler is als de ruimtes klein zijn ben ik met je eens, maar dat maakt hem nog geen verdedigend ingestelde speler.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou het opzich wel fijn zijn als hij een bijdrage kan leveren als hij aanvallend de bal krijgt
Een heel modaal backje, op geen enkele manier een geschikte aanvallende wingback.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat het niet de juiste speler is als de ruimtes klein zijn ben ik met je eens, maar dat maakt hem nog geen verdedigend ingestelde speler.
Wanneer speelt hij dan wel? Want het eerste half uur speel je tegen een muur en dat zou hem dan wel moeten liggen. Hij is gewoon niet goed genoeg, vindt ook Priske.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zegt wel iets, maar lekker counteren is nu ook weer niet helemaal aan Luka besteed. Dus in zoverre zal ik er nog maar niet teveel conclusies aan hangen.
Ivanusec is ook gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord ook niet als hij straks in het hele seizoen wel drie wedstrijden een keertje leuk speelt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zegt wel iets, maar lekker counteren is nu ook weer niet helemaal aan Luka besteed. Dus in zoverre zal ik er nog maar niet teveel conclusies aan hangen.
Dat vindt Priske ook, want anders had hij wel in de basis gestaan, maar het spel wat in het laatste half uur gespeeld werd ligt hem al helemaal niet. Dus wat dat betreft moet je daar niet blind op gaan staan starenquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer speelt hij dan wel? Want het eerste half uur speel je tegen een muur en dat zou hem dan wel moeten liggen. Hij is gewoon niet goed genoeg, vindt ook Priske.
Ze hebben die Nketiah toch al binnen?quote:
De spitsenmarkt heb ik totaal geen zicht op, eigenlijk. Weet niet of er een goede speler rondloopt, Eredivisie sowieso niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben die Nketiah toch al binnen?
Aan de ene kant denk ik dat je dit gewoon moet doen, maar ik ben bang dat er echt geen goede spits voor terug gaat komen
Goed dat je je bij het kamp van de realisten voegtquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na een wedstrijd zoals vandaag denk ik ook dat je dit wel gewoon moet doen als Santi dit ook wil.
Ben ik ook wel weer zo eerlijk dat je niet met Ueda/Carranza het seizoen in kan
Alleen doen als je een vervanger kunt halen. Anders houden. Volgend jaar krijg je er ook nog wel 30 voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik dat je dit gewoon moet doen, maar ik ben bang dat er echt geen goede spits voor terug gaat komen
Carranza kan er gewoon geen pepernoot vanquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed dat je je bij het kamp van de realisten voegt
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben ik ook wel weer zo eerlijk dat je niet met Ueda/Carranza het seizoen in kan
Ondanks dat het onze beste spits is, denk ik dat het tijd is om afscheid van hem te nemenquote:
Dat heeft niks met Joods arrogant doen te maken, je ziet toch gewoon de kwaliteit van de andere teams? PSV is beter, de rest is matig. Of wil de daadwerkelijk zeggen dat ze in Amsterdam een betere selectie hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beginnen met een pretprogramma, 2 van de 3 potjes puntverlies pakken, niet investeren in de selectie en tóch Joods-arrogant doen.
Tja…
Eens hoor, maar wie dan rechtsbuiten? Mousa komt tekort. Het is wel balen dat Osman nu geen werkvergunning heeft, ik verwacht als dat geregeld is Stengs weer op 10 en Osman RB. Dat scheelt al. En dan wat mij betreft nog een vervanger voor Wiefer zodat je met aankoop - Timber - Stengs kan spelen op het middenveldquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij kiest er toch echt zelf voor om Zechiel te laten spelen op het middenveld ipv Stengs.
Sparta laat weer eens zien waarom ze de club van Rotterdam zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan gebeuren boys. Verschil met PSV is nihil. Jullie hadden een zwaar programma volgens Pistolero en Gurney.
Iemand die bloedserieus het woord 'Joods-arrogant' gebruikt in een discussie is natuurlijk per definitie al voor eeuwig af.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Joods arrogant doen te maken, je ziet toch gewoon de kwaliteit van de andere teams? PSV is beter, de rest is matig. Of wil de daadwerkelijk zeggen dat ze in Amsterdam een betere selectie hebben
Dan hoop ik dat die staking doorgaat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat wordt Ueda in de spits tegen Ajax
ueda zou bij de A junioren van feyenoord nog tekort komenquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien dat Ueda als een wonder toch ineens weer begint te scoren als hij meerdere wedstrijden achter elkaar in de basis mag beginnen en het vertrouwen krijgt?
Een mens mag dromen hé.
Maar doe toch maar een nieuwe spits bij een vertrek van Gimenez voor de zekerheid.
Dat heeft hij vorig seizoen al laten zienquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien dat Ueda als een wonder toch ineens weer begint te scoren als hij meerdere wedstrijden achter elkaar in de basis mag beginnen en het vertrouwen krijgt?
Een mens mag dromen hé.
Maar doe toch maar een nieuwe spits bij een vertrek van Gimenez voor de zekerheid.
Toen heeft hij inderdaad laten zien dat het ook niet veel was.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heeft hij vorig seizoen al laten zien
Hij is nu alleen een tikkie teveel opzoek.
Maar dan kan hij nog steeds niet voetballen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Een mens mag dromen hé.
Toen scoorde hij 4 wedstrijden op rij toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heeft hij vorig seizoen al laten zien
Hij is nu alleen een tikkie teveel opzoek.
dat is allemaal fake newsquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel apart dit ineens na dat bericht vorige week dat hij Forest niet zag zitten.
33 miljoen krijg je van je levensdagen niet meer. Vanmiddag 90 minuten in de zak bij de CV' s van Sparta van wie ik de namen niet eens ken. Nee, dit is voor Feyenoord een regelrechte topdeal als het waar zou zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel apart dit ineens na dat bericht vorige week dat hij Forest niet zag zitten.
Moet je helaas gelijk geven. Verdedigers Sparta > verdedigers PSVquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
33 miljoen krijg je van je levensdagen niet meer. Vanmiddag 90 minuten in de zak bij de CV' s van Sparta van wie ik de namen niet eens ken. Nee, dit is voor Feyenoord een regelrechte topdeal als het waar zou zijn.
Sparta is dé club van Eindhoven. @KingRolandquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moet je helaas gelijk geven. Verdedigers Sparta > verdedigers PSV
De meeste trainers zouden eerder op de flanken grotere aanpassingen maken dan in de as.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens hoor, maar wie dan rechtsbuiten? Mousa komt tekort. Het is wel balen dat Osman nu geen werkvergunning heeft, ik verwacht als dat geregeld is Stengs weer op 10 en Osman RB. Dat scheelt al. En dan wat mij betreft nog een vervanger voor Wiefer zodat je met aankoop - Timber - Stengs kan spelen op het middenveld
Yes, maar toch hoop ik dat Dennis er nog wat meer uit kan halen wat gegarandeerde miljoenen betreft. Deadline day komt eraan en Engelse clubs kunnen hele gekke dingen doen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ondanks dat het onze beste spits is, denk ik dat het tijd is om afscheid van hem te nemen
Zijn waarde zal alleen maar dalen onder deze nieuwe trainer
35 miljoen zonder bonussen en ik had hem laten gaan denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/FabrizioRomano/status/1827760227258679572
@:hhh38 Oei. Die gaan dus werkelijk doortrekken voor Santi.
Dennis is geen TD, hij doet maar watquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Yes, maar toch hoop ik dat Dennis er nog wat meer uit kan halen wat gegarandeerde miljoenen betreft. Deadline day komt eraan en Engelse clubs kunnen hele gekke dingen doen.
Maar met name dat laatste zal uitkomen, vrees ik. En dan geldt dat voor alle spelers.
Als je Ueda vandaag zag invallen wel slecht nieuws. Dan heb ik zelfs liever Kramer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/FabrizioRomano/status/1827760227258679572
@:hhh38 Oei. Die gaan dus werkelijk doortrekken voor Santi.
Nederlandse aso's halen, desnoods de modder.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
Ja, er is nog steeds voldoende tijd om spelers aan te trekken, maar dan moet je wel iemand hebben, die weet wat die doet
Gimenez waar je een bod van x5 binnen krijgt mag toch wel een succes worden genoemd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dennis is geen TD, hij doet maar wat
Van alle aankopen die hij heeft gedaan is wellicht Stengs de enige successtory
En dan bekijk, ik het nog door een roze bril
Ja, er is nog steeds voldoende tijd om spelers aan te trekken, maar dan moet je wel iemand hebben, die weet wat die doet
Voor Feyenoord is iedere tegenstander zwaar, ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan gebeuren boys. Verschil met PSV is nihil. Jullie hadden een zwaar programma volgens Pistolero en Gurney.
Getatoeëerde spelers, die niet kunnen voetballen maar wel werken voor hun kk geldquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederlandse aso's halen, desnoods de modder.
@:drizzt
Het kan nog!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis heeft natuurlijk gewoon prima aankopen gedaan met Timber, Gimenez, Hancko, Beelen en Stengs.
De spelers van afgelopen seizoen vallen dan wellicht misschien nog niet lekker tot dusver, maar dat kan natuurlijk nog altijd. Dat heeft ons Quinten wel laten zien. Dus een waardeloze TD zou ik hem zeker nog niet willen noemen, al is het niet helemaal ideaal dat hij een dubbelfunctie hanteert.
Welkom terug in het land van goede genuanceerde users Domboquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis heeft natuurlijk gewoon prima aankopen gedaan met Timber, Gimenez, Hancko, Beelen en Stengs.
De spelers van afgelopen seizoen vallen dan wellicht misschien nog niet lekker tot dusver, maar dat kan natuurlijk nog altijd. Dat heeft ons Quinten wel laten zien. Dus een waardeloze TD zou ik hem zeker nog niet willen noemen, al is het niet helemaal ideaal dat hij een dubbelfunctie hanteert.
Misschien dat Ueda opeens wél een prima spits blijkt als je maar seizoenen lang wachtquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug in het land van goede genuanceerde users Dombo
Nu moet je niet meer mijn goede vriend Ueda de schuld gaan geven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat Ueda opeens wél een prima spits blijkt als je maar seizoenen lang wacht
Ja maar Pelle werd ook van het strand afgeplukt achtige retoriekquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Sinisterra was eigenlijk ook al afgeschreven toen zijn doorbraak kwam, dus bij een enkeling komt het zeker voor dat ze wat meer aanpassingstijd nodig hebben.
Maar ik denk dat dit maar voor een enkeling opgaat eerlijk gezegd.
Ik zou snel proberen Weghorst te halenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Ueda vandaag zag invallen wel slecht nieuws. Dan heb ik zelfs liever Kramer.
Waarom geef je credits aan Dennisquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gimenez waar je een bod van x5 binnen krijgt mag toch wel een succes worden genoemd.
Maak geen grappen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou snel proberen Weghorst te halen
Sinisterra kwam op zijn 18/19e vanuit Colombia. Zerrouki is alweer 26. Ueda ook al 25. Dan ben je geen talent meer. Te bedenken dat je Sporting hebt afgetroefd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Sinisterra was eigenlijk ook al afgeschreven toen zijn doorbraak kwam, dus bij een enkeling komt het zeker voor dat ze wat meer aanpassingstijd nodig hebben.
Maar ik denk dat dit maar voor een enkeling opgaat eerlijk gezegd.
Werd Wieffer door Arnesen gehaald ja?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom geef je credits aan Dennis
Hij heeft Zerrouki, Stengs, Ueda binnen gehaald
De spelers waar we flinke winst op hebben geboekt waren de aankopen van Frank Arnesen. Sinds die weg is gestuurd is het alleen maar bergafwaarts gegaan met het aankoopbeleid
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd Wieffer door Arnesen gehaald ja?
quote:Technisch directeur Frank Arnesen is blij met de komst van Wieffer. ‘Mats is een jonge maar zeer solide middenvelder die we al een poosje in de gaten houden. Hij heeft afgelopen seizoen in de Keuken Kampioen Divisie als een van de dragende spelers van Excelsior bewezen uit het juiste hout gesneden te zijn. Bij ons krijgt hij de tijd en ruimte om zich verder te ontwikkelen als voetballer zodat hij kan laten zien ook op dit niveau mee te kunnen. Dat vertrouwen hebben we zeker.’
Was ook een vraag, dacht dat hij er net na kwam eigenlijkquote:
Nog een week vol met vuurwerk te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef hhh38 het volgende:
Komende zondag zit Dennis bij Goedemorgen Eredivisie en gaan we horen wat nou precies het probleem was deze transferperiode. Het is vast makkelijk praten vanaf onze zolderkamer.
Dat ook.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog een week vol met vuurwerk te gaan.
Ja, zie post domboquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd Wieffer door Arnesen gehaald ja?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog een week vol met vuurwerk te gaan.
Frank wil geen fulltime job maar is wel beschikbaar in de rol van een adviseurquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou Frank misschien weer tijd over hebben?
2 maar?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik verwacht nog minimaal 2 versterkingen, minimaal 1 aan de bovenkant.
Er staat minimaal. Als Gimenez (en Geertruida, Hancko etc) blijft zou het bij die eerste 2 kunnen blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2 maar?
Een vervanger voor Wieffer die er meteen staat.
Een vervanger voor Bijlow.
Een rechtsback misschien.
Een vervanger voor Gimenez.
Een extra centrale verdediger.
Allemaal in de laatste transferweek, want in de 8 weken hiervoor konden we niet toeslaan ofzo.
Arnesen kun je vergeten, die schijnt weer wat te doen bij de Raad van Commissarissen bij PSV, die bedenkt zich wel 2 keer voordat hij terugkeert naar het ondankbare Feyenoord.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Frank wil geen fulltime job maar is wel beschikbaar in de rol van een adviseur
Zou het proberen, de man heeft overduidelijk een oog voor talent
Er gaat niemand voor Wieffer komen. Wen er maar aan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2 maar?
Een vervanger voor Wieffer die er meteen staat.
Een vervanger voor Bijlow.
Een rechtsback misschien.
Een vervanger voor Gimenez.
Een extra centrale verdediger.
Allemaal in de laatste transferweek, want in de 8 weken hiervoor konden we niet toeslaan ofzo.
Dat was wel voor hij de hele scouting had vervangen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef CR7 het volgende:
Arnesen is een held, maar laten we niet vergeten dat hij ook veel rommel heeft gehaald met Walemark, Antonucci, Diemers, Pratto etc.
Minder duur dan de rommel die DtK heeft aangekocht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef CR7 het volgende:
Arnesen is een held, maar laten we niet vergeten dat hij ook veel rommel heeft gehaald met Walemark, Antonucci, Diemers, Pratto, Bozenik etc.
Ik ben er ook bang voor, maar dat zou echt schandalig zijn. Iedereen kan het manco zien momenteel met Zerrouki op die plek. Handelingssnelheid, duels als een mietje ingaan, tegenstanders laten lopen, onnodige overtredingen enz.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er gaat niemand voor Wieffer komen. Wen er maar aan.
Vind het nog steeds schandalig hoe die eruit is gewerkt. Al het succes hebben we aan hem te dankenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Arnesen kun je vergeten, die schijnt weer wat te doen bij de Raad van Commissarissen bij PSV, die bedenkt zich wel 2 keer voordat hij terugkeert naar het ondankbare Feyenoord.
Zoals hij aan de kant is gezet sloeg echt nergens op.
Zeker waar. Maar ok, ik weet niet of Arnesen het met dit budget veel beter had gedaan. Hij stond bij Chelsea en Anderlecht ook niet bekend als een hele goede koper als die geld uit mocht geven. Wellicht ligt zijn kracht juist in het scouten van goedkope onbekende spelers.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Minder duur dan de rommel die DtK heeft aangekocht.
te kloesse is gaan denken dat hij het kanquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het nog steeds schandalig hoe die eruit is gewerkt. Al het succes hebben we aan hem te danken
Irriteer me werkelijk dood hoe zijn rol in de wederopstanding gedownplayed word
Terwijl Dennis alle credits krijgt voor het werk dat Arnesen heeft gedaan
Frank moest shoppen met een lege portemonnee, logisch dat er spelers bij zitten die het niet hebben gehaaldquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef CR7 het volgende:
Arnesen is een held, maar laten we niet vergeten dat hij ook veel rommel heeft gehaald met Walemark, Antonucci, Diemers, Pratto, Bozenik etc.
Daar was ook wel net wat meer aan de hand dan er naar buiten is gekomen, anders ga je niet op zo’n gekke manier wegquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het nog steeds schandalig hoe die eruit is gewerkt. Al het succes hebben we aan hem te danken
Met nog een week te gaan en zonder echte geruchten rondom transfers (El Azzouzi uitgezonderd als ik het goed heb) lijkt het mij sterk dat Dennis in de slotdagen nog een topper uit de hoge hoed tovert.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik verwacht nog minimaal 2 versterkingen, minimaal 1 aan de bovenkant.
Lijkt me juist wel een goed teken dat Jannes buiten de C-spelers nergens weet van heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Met nog een week te gaan en zonder echte geruchten rondom transfers (El Azzouzi uitgezonderd als ik het goed heb) lijkt het mij sterk dat Dennis in de slotdagen nog een topper uit de hoge hoed tovert.
Ik ontkom niet aan de gedachte dat hij een tijd uit de roulatie was, DtK zijn werk overnam, dat beviel hem erg goed, Arnesen wilde wel terugkeren maar daar had DtK geen zin in. Dat is geen ondenkbare gang van zaken toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar was ook wel net wat meer aan de hand dan er naar buiten is gekomen, anders ga je niet op zo’n gekke manier weg
Je kan wel geld in kas hebben, maar als je er matige spelers voor terughaalt. Heb je er ook weinig aanquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
te kloesse is gaan denken dat hij het kan
dat moet hij dan maar is deze week gaan bewijzen......
hij heeft minimaal 80 miljoen in kas en daar kan nog minimaal die 35 miljoen van gimenez erbij komen
geld is geen excuus...dit wordt de week van de waarheid voor te kloesse....
Arnesen zat er minder mee dan de meeste supporters hier.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar was ook wel net wat meer aan de hand dan er naar buiten is gekomen, anders ga je niet op zo’n gekke manier weg
Dennis is een controlfreak, die alle beslissingen wil nemen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Al 3x besproken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef Wotte het volgende:
Volgens het AD kregen ze bij Feyenoord voorheen een krentenbol en werd er economy gevlogen. Dat topsportklimaat van Slot kost blijkbaar klauwen met geld. Ergens verder vermelden ze nog wat over negatieve reserves en sterk gestegen afschrijvingen.
Priske hamerde er vandaag nogmaals op. Ik verwacht er nog wel 2-3, afhankelijk van of er nog wat weggaat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel een goed teken dat Jannes buiten de C-spelers nergens weet van heeft.
Ik moet het eens vragen, maar ik heb de laatste tijd twee keer een man gehad die verdacht veel lijkt op Tim de Cler aan de kassa bij mijn Mac in Leiden. Ik weet niet of hij gescheiden is, maar zijn vriendin van 18 jaar geleden lijkt er niet op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sinds Tim de Cler niet meer bij de scouting zit gaat het downhill, just saying.
Jij bent zeker ook dit weekend naar Lowlands gegaan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef Wotte het volgende:
Volgens het AD kregen ze bij Feyenoord voorheen een krentenbol en werd er economy gevlogen. Dat topsportklimaat van Slot kost blijkbaar klauwen met geld. Ergens verder vermelden ze nog wat over negatieve reserves en sterk gestegen afschrijvingen.
Jouw Mac?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet het eens vragen, maar ik heb de laatste tijd twee keer een man gehad die verdacht veel lijkt op Tim de Cler aan de kassa bij mijn Mac in Leiden. Ik weet niet of hij gescheiden is, maar zijn vriendin van 18 jaar geleden lijkt er niet op.
Een technisch manager kwam juist uit de koker van Arnesen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dennis is een controlfreak, die alle beslissingen wil nemen.
Vandaar dat die op zoek is naar een technische manager en geen TD
Hij wil het laatste woord hebben
Zo bedoelde ik het niet..je had natuurlijke ook stamgast kunnen zijn.quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet..je had natuurlijke ook stamgast kunnen zijn.
Toen ik nog in Leiden studeerde, zag ik Tim best vaak zitten in het cafe op loopafstand van CS.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet het eens vragen, maar ik heb de laatste tijd twee keer een man gehad die verdacht veel lijkt op Tim de Cler aan de kassa bij mijn Mac in Leiden. Ik weet niet of hij gescheiden is, maar zijn vriendin van 18 jaar geleden lijkt er niet op.
De roep om aankopen is ook een terugkerend fenomeen dus ik vond het wel te verantwoorden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook dit weekend naar Lowlands gegaan?
dat verhaal kennen we van 020 jahquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan wel geld in kas hebben, maar als je er matige spelers voor terughaalt. Heb je er ook weinig aan
quote:Feyenoord heeft het nieuwste bod van Nottingham Forest op Santiago Giménez in beraad genomen. De club bestudeert het voorstel van, alles bij elkaar, 33 miljoen euro en gaat vervolgens nog in gesprek met de spits en zijn entourage. De twee eerdere aanbiedingen van de Engelsen veegde Feyenoord nog zo van tafel.
Dat Feyenoord nu niet meteen nee zegt, betekent dat het bod in de buurt komt bij wat de club wil hebben voor zijn spits. Giménez weet al wat hij kan gaan verdienen in Engeland, namelijk een megasalaris van rond de vijf miljoen pond, exclusief bonussen. Het feit dat Forest maar blijft proberen hem te halen, geeft de spits een goed gevoel.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)od-forest-op-gimenezquote:Het wordt sowieso een zeer drukke week voor Feyenoords algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese. De club is zelf ook nog van plan een aantal spelers aan te trekken. Na het vertrek van Justin Bijlow, hij vloog zondagavond naar Southampton, dat hem voor een seizoen huurt met een verplichte koopoptie (bij twintig gespeelde wedstrijden), zoeken de Rotterdammers nog een doelman, een middenvelder en het liefste ook nog een rechterspits.
Die gaan ook wel komen. De kosten zijn flink gestegen, maar de begroting ook. Die staat los van het transferbudget.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
De roep om aankopen is ook een terugkerend fenomeen dus ik vond het wel te verantwoorden.
Na die wedstrijd van vanmiddag heb ik ook het idee dat gimenez niet meer 100 procent geeftquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)od-forest-op-gimenez
Die is wel weg.
Mooi, hopelijk dus die middenvelder voor Zerrouki.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby wil Feyenoord deze week een keeper, middenvelder en rechtsbuiten halen.
Met Ueda en Carranza verder in de competitie, wordt smullen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby wil Feyenoord deze week een keeper, middenvelder en rechtsbuiten halen.
Mocht dat allemaal niet lukken......quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Maar Santi is nog niet weg he.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met Ueda en Carranza verder in de competitie, wordt smullen!
Als Santi weg is komt er vast een vervanger. Dat kan bijna niet anders.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Kan je net zo goed niet gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wout?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
Misschien komen we wel bij de grootste nachtmerrie van @:caland uit.
Ik slaap vannacht niet bij die gedachtequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
Misschien komen we wel bij de grootste nachtmerrie van @:caland uit.
Vreemde teksten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
En Hugo wordt ineens heel cryptisch. Stukje alles afgescheurd.
Hoognodig en Broodnodig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral benieuwd aan welke middenvelder Feyenoord denkt.
En nu gaan ze ook helemaal los op Q, de allerliefste jongen aller tijden..quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Ook Q is het gefocus op Ramiz helemaal zat.
Q is het helemaal zat dat iedereen maar afgeschreven wordt.
Veermanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet teveel naar permanent boze supporters op twitter X kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En nu gaan ze ook helemaal los op Q, de allerliefste jongen aller tijden..
Er is echt geen enkele club in de wereld die meer kapot wordt gemaakt door haar 'supporters' dan Feyenoord. On-ge-kend.
Jij hebt wel iets met lieve jongontjes he viespeuk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En nu gaan ze ook helemaal los op Q, de allerliefste jongen aller tijden..
Er is echt geen enkele club in de wereld die meer kapot wordt gemaakt door haar 'supporters' dan Feyenoord. On-ge-kend.
Probleem is dus dat ze niet alleen bestaan op X maar ook in de echte wereld. En het zijn er héél veel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet teveel naar permanent boze supporters op twitter X kijken.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Sky EXCL: Feyenoord🇳🇱 talking to Chelsea about A possible rental of Armando Broja Feyenoord wants Armando Broja as a replacement for the Mexican striker Santiago Giminez
Lijkt mij onzin. Paar dagen terug zou die naar Ipswich gaan met een verplichte koopoptie van 30 miljoen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb onderstaande tweet al een paar keer voorbij zien komen op de 2 bekende Feyenoord sites, maar kan de bron maar niet achterhalen (en dus de betrouwbaarheid beoordelen):
[..]
Deal is geklapt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin. Paar dagen terug zou die naar Ipswich gaan met een verplichte koopoptie van 30 miljoen.
Dan nog zou het raar zijn als Chelsea akkoord gaat met het verhuren tegen een veel lagere koopoptie. Feyenoord gaat niet eens in de buurt komen van dat bedrag.quote:
Ben ook nog niet persé fan. Maar met Milambo die is uitgevallen had iedereen met dit elftal gespeeld. De Don heeft hem best wel in de steek gelaten vind ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Ik zie vooral geen ontwikkeling meer in het beleid.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ben ook nog niet persé fan. Maar met Milambo die is uitgevallen had iedereen met dit elftal gespeeld. De Don heeft hem best wel in de steek gelaten vind ik.
Dat laatste baart me nog het meeste zorgen. Een stroef begin is niet rampzalig, daar zijn ook best verklaringen voor te bedenken. Maar als er geen vertrouwen meer is tussen spelers onderling en zichtbare irritatie over beslissingen van Priske is dat een groot probleem. Om te slagen moet je iedereen aan boord hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zie vooral geen ontwikkeling meer in het beleid.
Priske die dan 3-4-3 wil spelen maar daar de spelers niet voor heeft. Een van je belangrijkste positie vroeg verkopen maar dan niet met een gerichte aankoop kunnen of willen versterken. Het Stengs project op rechts, dat vorig jaar eindelijk vaker niet dan wel werkte.
Je zag vandaag ook best veel frustraties, ook onderling.
Begin wel serieus te twijfelen aan Priske. Ik denk niet dat het een heel slechte trainer is maar voor iemand die zijn mond vol heeft over dominant voetbal zie ik eigenlijk bar weinig terug waar dat uit moet blijken. Behalve dat ie er heel erg op hamert dat de statistiekjes wel heel dominant waren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Het positieve is dat ie hier zelf ook niet tevreden over is. Maar hoop ook dat ie verder komt dan "ik had niet de juiste spelers tot m'n beschikking" en "spelers haalden hun niveau niet". Je mag wel wat duidelijker aangeven waar het mis ging, al zijn we op dat vlak enorm verwend geweest de afgelopen jaren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begin wel serieus te twijfelen aan Priske. Ik denk niet dat het een heel slechte trainer is maar voor iemand die zijn mond vol heeft over dominant voetbal zie ik eigenlijk bar weinig terug waar dat uit moet blijken. Behalve dat ie er heel erg op hamert dat de statistiekjes wel heel dominant waren.
Als je de verhalen mee krijgt was Arnesen qua visie/netwerk echt top, maar niet aan de onderhandeltafel. Daar waren wat frustraties over.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ergens in 020 nog een derde spits hebben achter Brobby en Akpom die snel op te pikken is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef fetX het volgende:
Als Santi weg is komt er vast een vervanger. Dat kan bijna niet anders.
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het positieve is dat ie hier zelf ook niet tevreden over is. Maar hoop ook dat ie verder komt dan "ik had niet de juiste spelers tot m'n beschikking" en "spelers haalden hun niveau niet". Je mag wel wat duidelijker aangeven waar het mis ging, al zijn we op dat vlak enorm verwend geweest de afgelopen jaren.
Dat vind ik wel heel dik aangezet. Je hoeft Priske niet uit te leggen dat tijdens de Klassieker balbezit en expected goals niet tellen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.
Ik heb het idee dat de tegenstander met de rug tegen de muur zetten en de bal rondspelen juist helemaal niet de speelstijl van Priske is. Dat het nu wel 2x daarop uitdraait betekent dat hij nog zoekende is naar een manier om het elftal sneller richting de goal van de tegenstander te laten voetballen op momenten dat die ruimte er is. Denk dat een middenvelder die het spel versnelt ipv vertraagt zoals Zerrouki in ieder geval essentieel is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.
Het is in ieder geval heel makkelijk nu voor de meeste ploegen om gewoon Feyenoord dat balletje te laten rondspelen en te wachten tot er iets fout gaat in de opbouw. Dat Zerrouki het grote probleem is in deze formatie ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat de tegenstander met de rug tegen de muur zetten en de bal rondspelen juist helemaal niet de speelstijl van Priske is. Dat het nu wel 2x daarop uitdraait betekent dat hij nog zoekende is naar een manier om het elftal sneller richting de goal van de tegenstander te laten voetballen op momenten dat die ruimte er is. Denk dat een middenvelder die het spel versnelt ipv vertraagt zoals Zerrouki in ieder geval essentieel is.
Gelukkig kunnen we hem nog tot zeker 30 juni 2028 de kans gevenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat Ueda opeens wél een prima spits blijkt als je maar seizoenen lang wacht
Arnesen heeft ontzettend goed werk geleverd, maar heeft met al z’n veranderingen in de (consequent falende) organisatie teveel plucheplakkers tegen zich in het harnas gejaagd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ontkom niet aan de gedachte dat hij een tijd uit de roulatie was, DtK zijn werk overnam, dat beviel hem erg goed, Arnesen wilde wel terugkeren maar daar had DtK geen zin in. Dat is geen ondenkbare gang van zaken toch?
Dr noemt men nou een gouden handdruk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Arnesen zat er minder mee dan de meeste supporters hier.
Leroy Ferquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
30 potjes, ruim 1800 minuten gemaakt, 10 goals. Hij was toen 18.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Broja zat een paar jaar geleden toch op de bank bij Vitesse?
Slowcookingquote:
Eens. Bijna alles wat die man uitkraamt zijn algemeenheden, containerbegrippen, etc. Het is nooit concreet of inhoudelijk. Misschien ligt het aan het feit dat hij niet kan praten in zijn eigen taal, maar tot nu toe komt hij over als gebakken lucht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het positieve is dat ie hier zelf ook niet tevreden over is. Maar hoop ook dat ie verder komt dan "ik had niet de juiste spelers tot m'n beschikking" en "spelers haalden hun niveau niet". Je mag wel wat duidelijker aangeven waar het mis ging, al zijn we op dat vlak enorm verwend geweest de afgelopen jaren.
Het valt allemaal wel mee hoor. Kijk wij zijn natuurlijk enorm verwend met Arne Slot, die had fijne analyses, bespeelde de pers perfect en had de gave het heel goed te verwoorden. Dat ga je niet nog een keer vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Bijna alles wat die man uitkraamt zijn algemeenheden, containerbegrippen, etc. Het is nooit concreet of inhoudelijk. Misschien ligt het aan het feit dat hij niet kan praten in zijn eigen taal, maar tot nu toe komt hij over als gebakken lucht.
Vermoeiend weer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:08 schreef trein2000 het volgende:
Politiestaking bij de Klassieker. Die gaat afgelast worden.
Komt opzich wel lekker uitquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan spelen we straks misschien 3 weken niet, door die kut interlands hierna.
Dat is helemaal top. Nu maar hopen dat ze bij de politie niet de keutel intrekken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je daarna uit naar Groningen, lekker man.
Stiekem wel gunstigquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:08 schreef trein2000 het volgende:
Politiestaking bij de Klassieker. Die gaat afgelast worden.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is helemaal top. Nu maar hopen dat ze bij de politie niet de keutel intrekken.
Daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mag Zerrouki gewoon mee doen!
quote:Geen politie bij klassieker tussen Feyenoord en Ajax om actie vroegpensioen
De politie is zondag niet aanwezig bij de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip, melden politiebonden die zich hebben verenigd in het Landelijk Actiecentrum Politieacties (LAC). Dit in verband met de acties voor een ‘fatsoenlijk vroegpensioen’.
Agenten zullen zich dit weekend niet bezighouden met operationele zaken rondom de Klassieker. In plaats daarvan richten ze zich op vakbondsactiviteiten. Ze gaan zich verzamelen voor een speciale vakbondsbijeenkomst op afstand van De Kuip.
De politiebonden voeren al langer actie voor een betere pensioenregeling. Afgelopen juni sloten alle politiebureaus met een publieksfunctie in Nederland tijdens actiedagen 24 uur lang de deuren vanwege een actie voor ‘fatsoenlijk vroegpensioen’. Medewerkers van de politie hebben sinds 2021 de mogelijkheid om tot drie jaar voor hun AOW-leeftijd te stoppen met werken, maar die regeling is tijdelijk. De bonden willen een permanente regeling, maar daar is vooralsnog geen zicht op.
In de periode daarvoor waren er ook al acties. Zo worden er sinds 7 mei niet altijd bekeuringen uitgeschreven voor kleine overtredingen en werden snelheidsovertredingen niet automatisch meer beboet. Ook verlenen agenten geen bijstand meer bij deurwaarders en zetten ze wekelijks bij gemeentehuizen hun zwaailichten en sirenes aan tijdens de zogenoemde ‘alarmactie’.
Wedstrijden gingen bij eerdere acties door
Het is niet voor het eerst dat de politiebonden dit seizoen actievoeren rondom voetbalwedstrijden. Afgelopen weekend waren er geen agenten actief bij de wedstrijden tussen Almere City FC en PSV op zaterdag en FC Groningen en AZ op zondag. De week ervoor werd actiegevoerd bij de wedstrijden FC Twente - Sparta in Enschede en NAC - Ajax in Breda. Beide wedstrijden gingen ondanks de acties gewoon door en verliepen zonder grote incidenten.
In het verleden werden wedstrijden bij soortgelijke acties wel afgelast. Zo gingen in 2008 de topwedstrijd tussen PSV en Ajax niet door vanwege acties van de politiebonden voor een verbeterde cao. In het seizoen 2015-2016 werd de openingsspeelronde grotendeels uitgesteld vanwege werkonderbrekingen door de politie.
Of de wedstrijd in De Kuip zal worden afgelast, is nog niet bekend. Omdat de Klassieker te boek staat als risicowedstrijd, is die kans wel groot. De Rotterdamse burgemeester Achmed Aboutaleb zal daar uiteindelijk een beslissing over moeten nemen. De afgelopen jaren waren er veel agenten nodig om ongeregeldheden te voorkomen, onder meer rondom de binnenkomst van de spelersbus van Ajax.
Same, ja. En dat weekend ben ik waarschijnlijk weg dus gaat oktober worden voor mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, tegen de tijd dat ik dan weer eens een keer in de Kuip zit is het eind september.
Dennis regelt maar gewoon een vervanger. Wat een bron van ergernis die kerel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht eerst "misschien wel even gunstig" maar toen dacht ik inderdaad "maar dan is Zerrouki weer speelgerechtigd".
Wie? Dennis? Met zijn Ueda/Ivanusec/Zerrouki of Zerrouki zelf met zijn veel te trage spelquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dennis regelt maar gewoon een vervanger. Wat een bron van ergernis die kerel.
Er komt echt wel een vervanger deze week. Anders #DennisOutquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht eerst "misschien wel even gunstig" maar toen dacht ik inderdaad "maar dan is Zerrouki weer speelgerechtigd".
Dat ben ik met je oneens. Ten Hag is geen prater en moreel een dubieus persoon, maar op de inhoud vind ik hem erg goed. Peter Bosz is ook iemand die zijn visie duidelijk kan uitleggen, alleen heeft hij bij vlagen een ontzettende meltdown. Priske vind ik tot dusver iemand die vooral in statistieken en containerbegrippen praat. Hij legt niet echt dingen uit. Dat is in de pers niet ideaal, maar ook niet heel erg, maar als je Timber en Santi zag reageren bij hun wissels (die ik sowieso vreemd vond) is het voor mij de vraag of het voor de spelersgroep navolgbaar is waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor. Kijk wij zijn natuurlijk enorm verwend met Arne Slot, die had fijne analyses, bespeelde de pers perfect en had de gave het heel goed te verwoorden. Dat ga je niet nog een keer vinden.
Priske is qua overkomen niet anders dan een andere trainer. Een Peter Bosz praat ook alleen in standaard algemeenheden en typische voetbal uitspraken en acteert ook dan weer boos (na een 5-0 overwinning) en dan weer heel positief (na een kut pot). Erik ten Hag kraamt ook alleen maar onzinnigheden uit.
Uiteindelijk gaat het om de prestaties. Dat hij saai is waar, maar dat zegt niks over de man zijn kwaliteiten.
Inderdaad ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie? Dennis? Met zijn Ueda/Ivanusec/Zerrouki of Zerrouki zelf met zijn veel te trage spel
Voor de komende week hebben we niet echt een andere keuze dan DtK de kans geven een paar goeie transfers te doen. Daarna mag de organisatie wel op de schop inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DtK begint gewoon scheurtjes te vertonen maat. Het wordt tijd voor een echte TD.
Ramiz zelf uiteraard, al vind ik dat Dennis er ook maar lang over doet. Maar goed, de markt schijnt erg lastig te zijn dit jaar dus wel te begrijpen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie? Dennis? Met zijn Ueda/Ivanusec/Zerrouki of Zerrouki zelf met zijn veel te trage spel
Ik ben benieuwd wat deze week gaat brengen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de komende week hebben we niet echt een andere keuze dan DtK de kans geven een paar goeie transfers te doen. Daarna mag de organisatie wel op de schop inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |