Het zegt wel iets, maar lekker counteren is nu ook weer niet helemaal aan Luka besteed. Dus in zoverre zal ik er nog maar niet teveel conclusies aan hangen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:44 schreef hhh38 het volgende:
Er moet nu een keeper komen, een controlerende middenvelder en eigenlijk ook nog een buitenspeler of creatieve middenvelder. Dat Ivanusec niet eens invalt vandaag vind ik veelzeggend.
Hij kiest er toch echt zelf voor om Zechiel te laten spelen op het middenveld ipv Stengs.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een middenveld Zerrouki - Timber - Zechiël is gewoon totaal onvergelijkbaar met Timber - Stengs - Wieffer. Als je middenveld niet functioneert gaat het heel lastig worden om kansen te creëren.
Dat komt weer door het alternatief op de rechtsvoor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:46 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij kiest er toch echt zelf voor om Zechiel te laten spelen op het middenveld ipv Stengs.
Ja het was vast beter gegaan als je vandaag met 7 verdedigend ingestelde spelers had gespeeld tegen, checks notes, Sparta.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat komt weer door het alternatief op de rechtsvoor.
Het is gewoon jammer dat Brian zijn oren iets teveel naar de selectie en media/buitenwacht heeft laten hangen want deze selectie schreeuwt gewoon 3-4-3.
Het fabeltje dat we ooit met 7 verdedigend ingestelde spelers hebben gespeeld mag wel eens stoppen. Dat waren er hoogstens 5.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het was vast beter gegaan als je vandaag met 7 verdedigend ingestelde spelers had gespeeld tegen, checks notes, Sparta.
Caland houdt gewoon niet zo van verandering. Gewoon laten uitrazen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fabeltje dat we ooit met 7 verdedigend ingestelde spelers hebben gespeeld mag wel eens stoppen. Dat waren er hoogstens 5.
5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders maakt 7 wat mij betreftquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fabeltje dat we ooit met 7 verdedigend ingestelde spelers hebben gespeeld mag wel eens stoppen. Dat waren er hoogstens 5.
Nieuwkoop is niet verdedigend ingesteld (die rent alleen maar naar voren) en Milambo ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders maakt 7 wat mij betreft
Terwijl Lopez ook alleen maar aan het naar voren rennen was.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwkoop is niet verdedigend ingesteld (die rent alleen maar naar voren) en Milambo ook niet.
Dan zou het opzich wel fijn zijn als hij een bijdrage kan leveren als hij aanvallend de bal krijgtquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwkoop is niet verdedigend ingesteld (die rent alleen maar naar voren) en Milambo ook niet.
Ja dat het niet de juiste speler is als de ruimtes klein zijn ben ik met je eens, maar dat maakt hem nog geen verdedigend ingestelde speler.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou het opzich wel fijn zijn als hij een bijdrage kan leveren als hij aanvallend de bal krijgt
Een heel modaal backje, op geen enkele manier een geschikte aanvallende wingback.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat het niet de juiste speler is als de ruimtes klein zijn ben ik met je eens, maar dat maakt hem nog geen verdedigend ingestelde speler.
Wanneer speelt hij dan wel? Want het eerste half uur speel je tegen een muur en dat zou hem dan wel moeten liggen. Hij is gewoon niet goed genoeg, vindt ook Priske.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zegt wel iets, maar lekker counteren is nu ook weer niet helemaal aan Luka besteed. Dus in zoverre zal ik er nog maar niet teveel conclusies aan hangen.
Ivanusec is ook gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord ook niet als hij straks in het hele seizoen wel drie wedstrijden een keertje leuk speelt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zegt wel iets, maar lekker counteren is nu ook weer niet helemaal aan Luka besteed. Dus in zoverre zal ik er nog maar niet teveel conclusies aan hangen.
Dat vindt Priske ook, want anders had hij wel in de basis gestaan, maar het spel wat in het laatste half uur gespeeld werd ligt hem al helemaal niet. Dus wat dat betreft moet je daar niet blind op gaan staan starenquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer speelt hij dan wel? Want het eerste half uur speel je tegen een muur en dat zou hem dan wel moeten liggen. Hij is gewoon niet goed genoeg, vindt ook Priske.
Ze hebben die Nketiah toch al binnen?quote:
De spitsenmarkt heb ik totaal geen zicht op, eigenlijk. Weet niet of er een goede speler rondloopt, Eredivisie sowieso niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben die Nketiah toch al binnen?
Aan de ene kant denk ik dat je dit gewoon moet doen, maar ik ben bang dat er echt geen goede spits voor terug gaat komen
Goed dat je je bij het kamp van de realisten voegtquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na een wedstrijd zoals vandaag denk ik ook dat je dit wel gewoon moet doen als Santi dit ook wil.
Ben ik ook wel weer zo eerlijk dat je niet met Ueda/Carranza het seizoen in kan
Alleen doen als je een vervanger kunt halen. Anders houden. Volgend jaar krijg je er ook nog wel 30 voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben die Nketiah toch al binnen?
Aan de ene kant denk ik dat je dit gewoon moet doen, maar ik ben bang dat er echt geen goede spits voor terug gaat komen
Carranza kan er gewoon geen pepernoot vanquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed dat je je bij het kamp van de realisten voegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |