quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben die Nketiah toch al binnen?
quote:Sky EXCL: Feyenoord🇳🇱 talking to Chelsea about A possible rental of Armando Broja Feyenoord wants Armando Broja as a replacement for the Mexican striker Santiago Giminez
Lijkt mij onzin. Paar dagen terug zou die naar Ipswich gaan met een verplichte koopoptie van 30 miljoen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb onderstaande tweet al een paar keer voorbij zien komen op de 2 bekende Feyenoord sites, maar kan de bron maar niet achterhalen (en dus de betrouwbaarheid beoordelen):
[..]
Deal is geklapt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin. Paar dagen terug zou die naar Ipswich gaan met een verplichte koopoptie van 30 miljoen.
Dan nog zou het raar zijn als Chelsea akkoord gaat met het verhuren tegen een veel lagere koopoptie. Feyenoord gaat niet eens in de buurt komen van dat bedrag.quote:
Ben ook nog niet persé fan. Maar met Milambo die is uitgevallen had iedereen met dit elftal gespeeld. De Don heeft hem best wel in de steek gelaten vind ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Ik zie vooral geen ontwikkeling meer in het beleid.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ben ook nog niet persé fan. Maar met Milambo die is uitgevallen had iedereen met dit elftal gespeeld. De Don heeft hem best wel in de steek gelaten vind ik.
Dat laatste baart me nog het meeste zorgen. Een stroef begin is niet rampzalig, daar zijn ook best verklaringen voor te bedenken. Maar als er geen vertrouwen meer is tussen spelers onderling en zichtbare irritatie over beslissingen van Priske is dat een groot probleem. Om te slagen moet je iedereen aan boord hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zie vooral geen ontwikkeling meer in het beleid.
Priske die dan 3-4-3 wil spelen maar daar de spelers niet voor heeft. Een van je belangrijkste positie vroeg verkopen maar dan niet met een gerichte aankoop kunnen of willen versterken. Het Stengs project op rechts, dat vorig jaar eindelijk vaker niet dan wel werkte.
Je zag vandaag ook best veel frustraties, ook onderling.
Begin wel serieus te twijfelen aan Priske. Ik denk niet dat het een heel slechte trainer is maar voor iemand die zijn mond vol heeft over dominant voetbal zie ik eigenlijk bar weinig terug waar dat uit moet blijken. Behalve dat ie er heel erg op hamert dat de statistiekjes wel heel dominant waren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Het positieve is dat ie hier zelf ook niet tevreden over is. Maar hoop ook dat ie verder komt dan "ik had niet de juiste spelers tot m'n beschikking" en "spelers haalden hun niveau niet". Je mag wel wat duidelijker aangeven waar het mis ging, al zijn we op dat vlak enorm verwend geweest de afgelopen jaren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begin wel serieus te twijfelen aan Priske. Ik denk niet dat het een heel slechte trainer is maar voor iemand die zijn mond vol heeft over dominant voetbal zie ik eigenlijk bar weinig terug waar dat uit moet blijken. Behalve dat ie er heel erg op hamert dat de statistiekjes wel heel dominant waren.
Als je de verhalen mee krijgt was Arnesen qua visie/netwerk echt top, maar niet aan de onderhandeltafel. Daar waren wat frustraties over.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het nog steeds schandalig hoe die eruit is gewerkt. Al het succes hebben we aan hem te danken
Irriteer me werkelijk dood hoe zijn rol in de wederopstanding gedownplayed word
Terwijl Dennis alle credits krijgt voor het werk dat Arnesen heeft gedaan
Schijnt dat ze ergens in 020 nog een derde spits hebben achter Brobby en Akpom die snel op te pikken is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef fetX het volgende:
Als Santi weg is komt er vast een vervanger. Dat kan bijna niet anders.
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het positieve is dat ie hier zelf ook niet tevreden over is. Maar hoop ook dat ie verder komt dan "ik had niet de juiste spelers tot m'n beschikking" en "spelers haalden hun niveau niet". Je mag wel wat duidelijker aangeven waar het mis ging, al zijn we op dat vlak enorm verwend geweest de afgelopen jaren.
Dat vind ik wel heel dik aangezet. Je hoeft Priske niet uit te leggen dat tijdens de Klassieker balbezit en expected goals niet tellen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.
Ik heb het idee dat de tegenstander met de rug tegen de muur zetten en de bal rondspelen juist helemaal niet de speelstijl van Priske is. Dat het nu wel 2x daarop uitdraait betekent dat hij nog zoekende is naar een manier om het elftal sneller richting de goal van de tegenstander te laten voetballen op momenten dat die ruimte er is. Denk dat een middenvelder die het spel versnelt ipv vertraagt zoals Zerrouki in ieder geval essentieel is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.
Het is in ieder geval heel makkelijk nu voor de meeste ploegen om gewoon Feyenoord dat balletje te laten rondspelen en te wachten tot er iets fout gaat in de opbouw. Dat Zerrouki het grote probleem is in deze formatie ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat de tegenstander met de rug tegen de muur zetten en de bal rondspelen juist helemaal niet de speelstijl van Priske is. Dat het nu wel 2x daarop uitdraait betekent dat hij nog zoekende is naar een manier om het elftal sneller richting de goal van de tegenstander te laten voetballen op momenten dat die ruimte er is. Denk dat een middenvelder die het spel versnelt ipv vertraagt zoals Zerrouki in ieder geval essentieel is.
Gelukkig kunnen we hem nog tot zeker 30 juni 2028 de kans gevenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat Ueda opeens wél een prima spits blijkt als je maar seizoenen lang wacht
Arnesen heeft ontzettend goed werk geleverd, maar heeft met al z’n veranderingen in de (consequent falende) organisatie teveel plucheplakkers tegen zich in het harnas gejaagd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ontkom niet aan de gedachte dat hij een tijd uit de roulatie was, DtK zijn werk overnam, dat beviel hem erg goed, Arnesen wilde wel terugkeren maar daar had DtK geen zin in. Dat is geen ondenkbare gang van zaken toch?
Dr noemt men nou een gouden handdruk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Arnesen zat er minder mee dan de meeste supporters hier.
Leroy Ferquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral benieuwd aan welke middenvelder Feyenoord denkt.
30 potjes, ruim 1800 minuten gemaakt, 10 goals. Hij was toen 18.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Broja zat een paar jaar geleden toch op de bank bij Vitesse?
Slowcookingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |