Ik slaap vannacht niet bij die gedachtequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
Misschien komen we wel bij de grootste nachtmerrie van @:caland uit.
Vreemde teksten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
En Hugo wordt ineens heel cryptisch. Stukje alles afgescheurd.
Hoognodig en Broodnodig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral benieuwd aan welke middenvelder Feyenoord denkt.
En nu gaan ze ook helemaal los op Q, de allerliefste jongen aller tijden..quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Ook Q is het gefocus op Ramiz helemaal zat.
Q is het helemaal zat dat iedereen maar afgeschreven wordt.
Veermanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral benieuwd aan welke middenvelder Feyenoord denkt.
Niet teveel naar permanent boze supporters op twitter X kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En nu gaan ze ook helemaal los op Q, de allerliefste jongen aller tijden..
Er is echt geen enkele club in de wereld die meer kapot wordt gemaakt door haar 'supporters' dan Feyenoord. On-ge-kend.
Jij hebt wel iets met lieve jongontjes he viespeuk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En nu gaan ze ook helemaal los op Q, de allerliefste jongen aller tijden..
Er is echt geen enkele club in de wereld die meer kapot wordt gemaakt door haar 'supporters' dan Feyenoord. On-ge-kend.
Probleem is dus dat ze niet alleen bestaan op X maar ook in de echte wereld. En het zijn er héél veel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet teveel naar permanent boze supporters op twitter X kijken.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben die Nketiah toch al binnen?
quote:Sky EXCL: Feyenoord🇳🇱 talking to Chelsea about A possible rental of Armando Broja Feyenoord wants Armando Broja as a replacement for the Mexican striker Santiago Giminez
Lijkt mij onzin. Paar dagen terug zou die naar Ipswich gaan met een verplichte koopoptie van 30 miljoen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb onderstaande tweet al een paar keer voorbij zien komen op de 2 bekende Feyenoord sites, maar kan de bron maar niet achterhalen (en dus de betrouwbaarheid beoordelen):
[..]
Deal is geklapt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin. Paar dagen terug zou die naar Ipswich gaan met een verplichte koopoptie van 30 miljoen.
Dan nog zou het raar zijn als Chelsea akkoord gaat met het verhuren tegen een veel lagere koopoptie. Feyenoord gaat niet eens in de buurt komen van dat bedrag.quote:
Ben ook nog niet persé fan. Maar met Milambo die is uitgevallen had iedereen met dit elftal gespeeld. De Don heeft hem best wel in de steek gelaten vind ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |