Ik zie vooral geen ontwikkeling meer in het beleid.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ben ook nog niet persé fan. Maar met Milambo die is uitgevallen had iedereen met dit elftal gespeeld. De Don heeft hem best wel in de steek gelaten vind ik.
Dat laatste baart me nog het meeste zorgen. Een stroef begin is niet rampzalig, daar zijn ook best verklaringen voor te bedenken. Maar als er geen vertrouwen meer is tussen spelers onderling en zichtbare irritatie over beslissingen van Priske is dat een groot probleem. Om te slagen moet je iedereen aan boord hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zie vooral geen ontwikkeling meer in het beleid.
Priske die dan 3-4-3 wil spelen maar daar de spelers niet voor heeft. Een van je belangrijkste positie vroeg verkopen maar dan niet met een gerichte aankoop kunnen of willen versterken. Het Stengs project op rechts, dat vorig jaar eindelijk vaker niet dan wel werkte.
Je zag vandaag ook best veel frustraties, ook onderling.
Begin wel serieus te twijfelen aan Priske. Ik denk niet dat het een heel slechte trainer is maar voor iemand die zijn mond vol heeft over dominant voetbal zie ik eigenlijk bar weinig terug waar dat uit moet blijken. Behalve dat ie er heel erg op hamert dat de statistiekjes wel heel dominant waren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Het positieve is dat ie hier zelf ook niet tevreden over is. Maar hoop ook dat ie verder komt dan "ik had niet de juiste spelers tot m'n beschikking" en "spelers haalden hun niveau niet". Je mag wel wat duidelijker aangeven waar het mis ging, al zijn we op dat vlak enorm verwend geweest de afgelopen jaren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begin wel serieus te twijfelen aan Priske. Ik denk niet dat het een heel slechte trainer is maar voor iemand die zijn mond vol heeft over dominant voetbal zie ik eigenlijk bar weinig terug waar dat uit moet blijken. Behalve dat ie er heel erg op hamert dat de statistiekjes wel heel dominant waren.
Als je de verhalen mee krijgt was Arnesen qua visie/netwerk echt top, maar niet aan de onderhandeltafel. Daar waren wat frustraties over.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het nog steeds schandalig hoe die eruit is gewerkt. Al het succes hebben we aan hem te danken
Irriteer me werkelijk dood hoe zijn rol in de wederopstanding gedownplayed word
Terwijl Dennis alle credits krijgt voor het werk dat Arnesen heeft gedaan
Schijnt dat ze ergens in 020 nog een derde spits hebben achter Brobby en Akpom die snel op te pikken is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef fetX het volgende:
Als Santi weg is komt er vast een vervanger. Dat kan bijna niet anders.
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het positieve is dat ie hier zelf ook niet tevreden over is. Maar hoop ook dat ie verder komt dan "ik had niet de juiste spelers tot m'n beschikking" en "spelers haalden hun niveau niet". Je mag wel wat duidelijker aangeven waar het mis ging, al zijn we op dat vlak enorm verwend geweest de afgelopen jaren.
Dat vind ik wel heel dik aangezet. Je hoeft Priske niet uit te leggen dat tijdens de Klassieker balbezit en expected goals niet tellen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.
Ik heb het idee dat de tegenstander met de rug tegen de muur zetten en de bal rondspelen juist helemaal niet de speelstijl van Priske is. Dat het nu wel 2x daarop uitdraait betekent dat hij nog zoekende is naar een manier om het elftal sneller richting de goal van de tegenstander te laten voetballen op momenten dat die ruimte er is. Denk dat een middenvelder die het spel versnelt ipv vertraagt zoals Zerrouki in ieder geval essentieel is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer ook verder te kijken dan zijn media-optredens aangezien het geen Slot is (bovendien vind ik hem niet eens verkeerd in interviews, gewoon een beetje vlak/saai). Ik krijg alleen een beetje het idee dat zijn manier van ‘wedstrijden domineren’ meer draait om wie er volgens de statistiekjes de meeste balbezit of expected goals heeft, waardoor het allemaal wat statischer is. Voor mijn gevoel streefde Slot een veel hoger speltempo na, bij hem is ‘domineren’ de tegenstander echt wegdrukken.
Het is in ieder geval heel makkelijk nu voor de meeste ploegen om gewoon Feyenoord dat balletje te laten rondspelen en te wachten tot er iets fout gaat in de opbouw. Dat Zerrouki het grote probleem is in deze formatie ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat de tegenstander met de rug tegen de muur zetten en de bal rondspelen juist helemaal niet de speelstijl van Priske is. Dat het nu wel 2x daarop uitdraait betekent dat hij nog zoekende is naar een manier om het elftal sneller richting de goal van de tegenstander te laten voetballen op momenten dat die ruimte er is. Denk dat een middenvelder die het spel versnelt ipv vertraagt zoals Zerrouki in ieder geval essentieel is.
Gelukkig kunnen we hem nog tot zeker 30 juni 2028 de kans gevenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat Ueda opeens wél een prima spits blijkt als je maar seizoenen lang wacht
Arnesen heeft ontzettend goed werk geleverd, maar heeft met al z’n veranderingen in de (consequent falende) organisatie teveel plucheplakkers tegen zich in het harnas gejaagd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ontkom niet aan de gedachte dat hij een tijd uit de roulatie was, DtK zijn werk overnam, dat beviel hem erg goed, Arnesen wilde wel terugkeren maar daar had DtK geen zin in. Dat is geen ondenkbare gang van zaken toch?
Dr noemt men nou een gouden handdruk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Arnesen zat er minder mee dan de meeste supporters hier.
Leroy Ferquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral benieuwd aan welke middenvelder Feyenoord denkt.
30 potjes, ruim 1800 minuten gemaakt, 10 goals. Hij was toen 18.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Broja zat een paar jaar geleden toch op de bank bij Vitesse?
Slowcookingquote:
Eens. Bijna alles wat die man uitkraamt zijn algemeenheden, containerbegrippen, etc. Het is nooit concreet of inhoudelijk. Misschien ligt het aan het feit dat hij niet kan praten in zijn eigen taal, maar tot nu toe komt hij over als gebakken lucht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het positieve is dat ie hier zelf ook niet tevreden over is. Maar hoop ook dat ie verder komt dan "ik had niet de juiste spelers tot m'n beschikking" en "spelers haalden hun niveau niet". Je mag wel wat duidelijker aangeven waar het mis ging, al zijn we op dat vlak enorm verwend geweest de afgelopen jaren.
Het valt allemaal wel mee hoor. Kijk wij zijn natuurlijk enorm verwend met Arne Slot, die had fijne analyses, bespeelde de pers perfect en had de gave het heel goed te verwoorden. Dat ga je niet nog een keer vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Bijna alles wat die man uitkraamt zijn algemeenheden, containerbegrippen, etc. Het is nooit concreet of inhoudelijk. Misschien ligt het aan het feit dat hij niet kan praten in zijn eigen taal, maar tot nu toe komt hij over als gebakken lucht.
Vermoeiend weer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:08 schreef trein2000 het volgende:
Politiestaking bij de Klassieker. Die gaat afgelast worden.
Komt opzich wel lekker uitquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan spelen we straks misschien 3 weken niet, door die kut interlands hierna.
Dat is helemaal top. Nu maar hopen dat ze bij de politie niet de keutel intrekken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je daarna uit naar Groningen, lekker man.
Stiekem wel gunstigquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:08 schreef trein2000 het volgende:
Politiestaking bij de Klassieker. Die gaat afgelast worden.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is helemaal top. Nu maar hopen dat ze bij de politie niet de keutel intrekken.
Daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mag Zerrouki gewoon mee doen!
quote:Geen politie bij klassieker tussen Feyenoord en Ajax om actie vroegpensioen
De politie is zondag niet aanwezig bij de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip, melden politiebonden die zich hebben verenigd in het Landelijk Actiecentrum Politieacties (LAC). Dit in verband met de acties voor een ‘fatsoenlijk vroegpensioen’.
Agenten zullen zich dit weekend niet bezighouden met operationele zaken rondom de Klassieker. In plaats daarvan richten ze zich op vakbondsactiviteiten. Ze gaan zich verzamelen voor een speciale vakbondsbijeenkomst op afstand van De Kuip.
De politiebonden voeren al langer actie voor een betere pensioenregeling. Afgelopen juni sloten alle politiebureaus met een publieksfunctie in Nederland tijdens actiedagen 24 uur lang de deuren vanwege een actie voor ‘fatsoenlijk vroegpensioen’. Medewerkers van de politie hebben sinds 2021 de mogelijkheid om tot drie jaar voor hun AOW-leeftijd te stoppen met werken, maar die regeling is tijdelijk. De bonden willen een permanente regeling, maar daar is vooralsnog geen zicht op.
In de periode daarvoor waren er ook al acties. Zo worden er sinds 7 mei niet altijd bekeuringen uitgeschreven voor kleine overtredingen en werden snelheidsovertredingen niet automatisch meer beboet. Ook verlenen agenten geen bijstand meer bij deurwaarders en zetten ze wekelijks bij gemeentehuizen hun zwaailichten en sirenes aan tijdens de zogenoemde ‘alarmactie’.
Wedstrijden gingen bij eerdere acties door
Het is niet voor het eerst dat de politiebonden dit seizoen actievoeren rondom voetbalwedstrijden. Afgelopen weekend waren er geen agenten actief bij de wedstrijden tussen Almere City FC en PSV op zaterdag en FC Groningen en AZ op zondag. De week ervoor werd actiegevoerd bij de wedstrijden FC Twente - Sparta in Enschede en NAC - Ajax in Breda. Beide wedstrijden gingen ondanks de acties gewoon door en verliepen zonder grote incidenten.
In het verleden werden wedstrijden bij soortgelijke acties wel afgelast. Zo gingen in 2008 de topwedstrijd tussen PSV en Ajax niet door vanwege acties van de politiebonden voor een verbeterde cao. In het seizoen 2015-2016 werd de openingsspeelronde grotendeels uitgesteld vanwege werkonderbrekingen door de politie.
Of de wedstrijd in De Kuip zal worden afgelast, is nog niet bekend. Omdat de Klassieker te boek staat als risicowedstrijd, is die kans wel groot. De Rotterdamse burgemeester Achmed Aboutaleb zal daar uiteindelijk een beslissing over moeten nemen. De afgelopen jaren waren er veel agenten nodig om ongeregeldheden te voorkomen, onder meer rondom de binnenkomst van de spelersbus van Ajax.
Same, ja. En dat weekend ben ik waarschijnlijk weg dus gaat oktober worden voor mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, tegen de tijd dat ik dan weer eens een keer in de Kuip zit is het eind september.
Dennis regelt maar gewoon een vervanger. Wat een bron van ergernis die kerel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht eerst "misschien wel even gunstig" maar toen dacht ik inderdaad "maar dan is Zerrouki weer speelgerechtigd".
Wie? Dennis? Met zijn Ueda/Ivanusec/Zerrouki of Zerrouki zelf met zijn veel te trage spelquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dennis regelt maar gewoon een vervanger. Wat een bron van ergernis die kerel.
Er komt echt wel een vervanger deze week. Anders #DennisOutquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht eerst "misschien wel even gunstig" maar toen dacht ik inderdaad "maar dan is Zerrouki weer speelgerechtigd".
Dat ben ik met je oneens. Ten Hag is geen prater en moreel een dubieus persoon, maar op de inhoud vind ik hem erg goed. Peter Bosz is ook iemand die zijn visie duidelijk kan uitleggen, alleen heeft hij bij vlagen een ontzettende meltdown. Priske vind ik tot dusver iemand die vooral in statistieken en containerbegrippen praat. Hij legt niet echt dingen uit. Dat is in de pers niet ideaal, maar ook niet heel erg, maar als je Timber en Santi zag reageren bij hun wissels (die ik sowieso vreemd vond) is het voor mij de vraag of het voor de spelersgroep navolgbaar is waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor. Kijk wij zijn natuurlijk enorm verwend met Arne Slot, die had fijne analyses, bespeelde de pers perfect en had de gave het heel goed te verwoorden. Dat ga je niet nog een keer vinden.
Priske is qua overkomen niet anders dan een andere trainer. Een Peter Bosz praat ook alleen in standaard algemeenheden en typische voetbal uitspraken en acteert ook dan weer boos (na een 5-0 overwinning) en dan weer heel positief (na een kut pot). Erik ten Hag kraamt ook alleen maar onzinnigheden uit.
Uiteindelijk gaat het om de prestaties. Dat hij saai is waar, maar dat zegt niks over de man zijn kwaliteiten.
Inderdaad ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie? Dennis? Met zijn Ueda/Ivanusec/Zerrouki of Zerrouki zelf met zijn veel te trage spel
Voor de komende week hebben we niet echt een andere keuze dan DtK de kans geven een paar goeie transfers te doen. Daarna mag de organisatie wel op de schop inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DtK begint gewoon scheurtjes te vertonen maat. Het wordt tijd voor een echte TD.
Ramiz zelf uiteraard, al vind ik dat Dennis er ook maar lang over doet. Maar goed, de markt schijnt erg lastig te zijn dit jaar dus wel te begrijpen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie? Dennis? Met zijn Ueda/Ivanusec/Zerrouki of Zerrouki zelf met zijn veel te trage spel
Ik ben benieuwd wat deze week gaat brengen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de komende week hebben we niet echt een andere keuze dan DtK de kans geven een paar goeie transfers te doen. Daarna mag de organisatie wel op de schop inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |