SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch knap dat ze dan precies 0 enorme kansen hebben gehad. Zelfs die goal van ze kan je amper een grote kans noemen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke keer balverlies is een enorme kans voor Sparta.
Je kijkt met de tv uit?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch knap dat ze dan precies 0 enorme kansen hebben gehad. Zelfs die goal van ze kan je amper een grote kans noemen.
Dit klopt niet helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch knap dat ze dan precies 0 enorme kansen hebben gehad. Zelfs die goal van ze kan je amper een grote kans noemen.
Je hebt die bal op de lat gemistquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je vergeet die geweldige redding van Wellenreuther op een kopbal die via de vingertoppen en de lat tot corner werd verwerkt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uitstekend schot/kopbal en uitstekende redding, maar dat valt niet onder de noemer 'enorme kans' natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je hebt die bal op de lat gemist
OK, dan is het niet erg om een kopsterke spits zo tyfusvrij te laten staan in de 16.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uitstekend schot en uitstekende redding, maar dat valt niet onder de noemer 'enorme kans' natuurlijk.
Dan vraag ik me af wat je in hemelsnaam wel een grote kans vindt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uitstekend schot/kopbal en uitstekende redding, maar dat valt niet onder de noemer 'enorme kans' natuurlijk.
Al maanden lang hoorquote:
Maar die rekenen we niet meequote:Op zondag 25 augustus 2024 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta heeft nog geen enkele grote kans gehad behalve die drie grote kansen.
lolquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta heeft nog geen enkele grote kans gehad behalve die drie grote kansen.
Hou op man. Trouwens zet je tv aanz, zojuist weer een enorme kans.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uitstekend schot/kopbal en uitstekende redding, maar dat valt niet onder de noemer 'enorme kans' natuurlijk.
Ah, die negeren we gewoon ff...quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hou op man. Trouwens zet je tv aanz, zojuist weer een enorme kans.
Moet jij zeggen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je doet niet eens moeite meer met je eindeloze trollact heh?
Ik zou bijna zeggen; "welke defensie"quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Defensief is het allemaal wel heel erg slecht zeg.
De touwtjes.
Die is zó goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber is zo TYFUS sterk niet normaal
namen en rugnummersquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is zó goed
Vorig seizoen wilden sommigen hem nog weg doen.
Áls die doorgaat, ivm die politiestakingenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig volgende week geen Zerrouki.
Je gedraagt je maar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Áls die doorgaat, ivm die politiestakingen
Op zich was het een logische wissel. Je kunt als trainer ook niet inschatten dat Zerrouki dit als een debiel aanpakt en voor hem is er niet echt een alternatief. Of die Nadje moet totaal out of the blue gegroeid zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:54 schreef Haringkop het volgende:
De middenvelder met de gele kaart laten staan is wel een inschattingsfoutje…
Die Nadje komt er zo inquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich was het een logische wissel. Je kunt als trainer ook niet inschatten dat Zerrouki dit als een debiel aanpakt en voor hem is er niet echt een alternatief. Of die Nadje moet totaal out of the blue gegroeid zijn.
Zerrouki raakt natuurlijk geen pepernoot, vind hem en Zechiel redelijk vergelijkbaar. Je hoopt dan op de ervaring van Zerrouki waarschijnlijk…quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich was het een logische wissel. Je kunt als trainer ook niet inschatten dat Zerrouki dit als een debiel aanpakt en voor hem is er niet echt een alternatief. Of die Nadje moet totaal out of the blue gegroeid zijn.
Vol emoties.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:58 schreef De_Pel het volgende:
Dit ziet toch iedereen - behalve een enkele debiel als Pistolero en Dombo - al maanden aankomen.
Heeft al geelquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom wordt Timber gewisseld joh?
Ik hoop dat dat nu wel eens een keer klaar is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Document1 het volgende:
Hoeveel krediet heeft die zerouki eigenlijk?
Je hebt je tv eindelijk aangezet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende wissels, maar uiteraard snapt het volkomen hersendode volk hier er weer gaan klote van.
Dat blijkt pas na 90 minutenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende wissels, maar uiteraard snapt het volkomen hersendode volk hier er weer gaan klote van.
DNA uit meerdere mengprofielen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu gaan we meemaken wat voor toppers Kassanwirjo en Nadje zijn hoor.
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.quote:
Dus dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.
Reactie op z'n fout? Ik snap 'm ook niet helemaal, maar okquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.
Nee, maar dat is typisch zo'n speler die je in een goed draaiend elftal elke keer wat minuten moet geven.quote:
Eh, niet op deze manier...quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Kasanwirjo heel snel bij die bal weggaan
Benieuwd wat @DombohetOlifantje1 hiervan vindtquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja joh Ueda die ook nog die nooit wat heeft laten zien.
Met het invallen al meer dan Santi in de hele wedstrijd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja joh Ueda die ook nog die nooit wat heeft laten zien.
Dat wordt waarschijnlijk geen 6-0 meerquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:12 schreef ashardalan het volgende:
Gelukkig volgende week tegen een middenmoter. Zou wat zijn als je met dit elftal tegen een topclub moet spelen
Boeiend. Jij bent toch voor PSV.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:13 schreef KingRoland het volgende:
de 90 minuten zijn niet eens voorbij en nogmaals wordt de volgende tegenstander onderschat hier
typisch
Ja, dat is wel heel opmerkelijk.quote:
Higler..quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe geef je hier geen tweede geel voor
jij voor Excelsiorquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. Jij bent toch voor PSV.
Ga ik niet van uit, idd... 0-6 eerderquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk geen 6-0 meer
Nuja de scheids had dan meteen geel moeten geven. (Penal of niet)quote:
De vleermuizen zijn dat niet met je eens.quote:
Zerrouki heeft al twintig minuten niks meer fouts gedaan hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Ueda 8 miljoen
Zerrouki 8 miljoen
Ivanusec 8 miljoen
Ze kunnen het allemaal niet belopen.
DtKgod
Had er af moeten blijven, het blinde paard.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme Ueda, kansen verprutser.
Witheetquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:23 schreef De_Pel het volgende:
Masterclass van Brian en Dennis: vanaf september kunnen we ons vol op de Champions League richten
Je kan natuurlijk niet altijd 6 gooienquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:24 schreef GGMM het volgende:
Ueda valt niet zo goed in
Terwijl dit de ideale wedstrijd is voor hem
We hebben vorig seizoen 30 miljoen stukgeslagen aan rotzooi.quote:
Ik waardeer deze positieve instellingquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, nu nog leren richten en wie weet wordt het ooit wat
Jammer dat het hem nog niet eens is gelukt om ooit 3 te gooien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet altijd 6 gooien
Nee, maar iedere keer een 1 gooien is wel best knap.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet altijd 6 gooien
Alle drie verkopen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Ueda 8 miljoen
Zerrouki 8 miljoen
Ivanusec 8 miljoen
Ze kunnen het allemaal niet belopen.
DtKgod
Dan wel graag 1 speler van de bovencategorie in plaats van veel te dure rommel als Ueda, Moussa en Zerrouki. De scout die die 2 heeft aangeraden moeten ze er ook echt uitflikkeren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Ga eens investeren Dennis, zo wordt het helemaal niets dit seizoen.
Als Kasanwirjo in moet vallen heb je een gigantisch probleemquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef hhh38 het volgende:
Met een volledig basisteam denk ik nog steeds dat er genoeg kwaliteit is, maar wat er verder in de selectie zit is niet veel
En de organisatie is te veel los zand.
Yup.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan wel graag 1 speler van de bovencategorie in plaats van veel te dure rommel als Ueda, Moussa en Zerrouki. De scout die die 2 heeft aangeraden moeten ze er ook echt uitflikkeren.
Met 'vrienden' als Dombo en Pistolero heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Echt zo'n beetje élke take die ik hier de afgelopen 90 minuten heb gelezen is totaal onjuiste bullshit, dat is toch wel heel knap.
Die zit er niet mee, zolang er iedere maand maar een flink bedrag op z,n rekening wordt bijgeschreven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef CR7 het volgende:
Zerrouki echt teab verkopen. Zijn nonchalante manier van voetballen en zijn reactie na de rode kaart. Schandalig gewoon.
Als iedereen behalve jij ongelijk heeft, zou het wel eens kunnen dat je zelf degene bent die verkeerd zit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Echt zo'n beetje élke take die ik hier de afgelopen 90 minuten heb gelezen is totaal onjuiste bullshit, dat is toch wel heel knap.
Als alles wat je leest onzin is moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam zo blijkt maar weer @Zipportalquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God heeft dit blijkbaar zo gewild.
Jup, totaal niks geleerd van vorig jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Haringkop het volgende:
Voortuitgang: het duurde dit seizoen drie wedstrijden voordat we vier verliespunten hadden.
Ontzettend slecht ingekocht.
Wat heb ik hier precies mee vandoen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met 'vrienden' als Dombo en Pistolero heb je geen vijanden nodig.
Ja, maar jij hebt een grandioos Feyenoord gezien natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel zeggen dat Ueda best ongelukkig inviel.
Laat Dombo met rustquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met 'vrienden' als Dombo en Pistolero heb je geen vijanden nodig.
Ik zou me pas zorgen gaan maken als iedereen het hier met me eens is, gezien de mentale capaciteiten van 99,9% van alle voetbalfans mensen op deze planeet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iedereen behalve jij ongelijk heeft, zou het wel eens kunnen dat je zelf degene bent die verkeerd zit.
wat heeft die goser nou laten zien tot nu toequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel zeggen dat Ueda best ongelukkig inviel.
Ik denk dat dat volgende week wel meevaltquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:33 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk dat er hier wel wekelijks geklaagd wordt over speler Zerrouki.
Het is onbegrijpelijk dat de RvC akkoord is gegaan met een constructie waarin de TD ook de AD is. Nog los van of Te Kloese het wel of niet goed doet, er is gewoon teveel macht bij 1 persoon.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:33 schreef Maastoren het volgende:
Onbegrijpelijk dat Te Kloese nog blijven aanmodderen als TD. Zerrouki, Ueda en Ivanusec zijn dure miskopen..Keuze voor Priske kan je ook vraagtekens bij zetten.
Die is dan ook echt hopeloosquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:33 schreef Coco het volgende:
Gelukkig heeft hij vandaag laten zien waarom dat allemaal onterecht was (lol)quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:33 schreef Coco het volgende:
Nee, met deze selectie gaat het niets worden. Het staat compleet stil en je hebt 0 creativiteit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit seizoen wordt PSV weer met 2 vingers in de neus kampioen, dat kan je nu al invullen.
Hopelijk worden wij 2e, maar geloof op dit moment niet dat het makkelijk gaat worden.
Gast, kap gewoon. Je bent nu al 4 punten kwijt. In 3(!) potten. Tegen 2 degradatiekandidaten en een middenmoter.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
PSV is het praktisch aan zijn stand verplicht om met 34 overwinningen en een doelsaldo van dik 100+ kampioen te worden, dus wat is je punt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gast, kap gewoon. Je bent nu al 4 punten kwijt. In 3(!) potten. Tegen 2 degradatiekandidaten en een middenmoter.
Dat terwijl PSV op z'n sloffen weer alle potjes aan het winnen is.
Toch zou het ook wel eens lekker zijn dan toch 3 punten te pakken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Overigens wel belachelijk dat die Eerdhuizen geen 2e geel kreeg. Maar gezien het spel verdienden we de 3 punten niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Overigens wel belachelijk dat die Eerdhuizen geen 2e geel kreeg. Maar gezien het spel verdienden we de 3 punten niet.
Niet tegen Heracles Heracles.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gast, kap gewoon. Je bent nu al 4 punten kwijt. In 3(!) potten. Tegen 2 degradatiekandidaten en een middenmoter.
Dat terwijl PSV op z'n sloffen weer alle potjes aan het winnen is.
Hij zei ook dat het gewoon beter moetquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef bbuddybb het volgende:
"Er moeten harde woorden vallen," aldus Timber.
Feyenoord is weer terug.
Haha de arrogantie in deze post zeg. Niet normaal. Jij bent wel echt een soort supermens die boven het plebs uitreikt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als iedereen het hier met me eens is, gezien de mentale capaciteiten van 99,9% van alle voetbalfans mensen op deze planeet.
De enige juiste conclusies zijn dat er nog steeds veel te weinig aandacht en training is op het gebied van mentale fitheid en dat de club volledig ten gronde wordt gericht door de 'supporters'.
Wat een onzin. Die hebben vooral een betere trainer, verder is het verschil niet zo groot als het nu lijkt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PSV is het praktisch aan zijn stand verplicht om met 34 overwinningen en een doelsaldo van dik 100+ kampioen te worden, dus wat is je punt?
Wat wil je ook als iemand als Sjaak Troost zeggenschap heeft…quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat de RvC akkoord is gegaan met een constructie waarin de TD ook de AD is. Nog los van of Te Kloese het wel of niet goed doet, er is gewoon teveel macht bij 1 persoon.
Komt die weer met zn mentale fitheid aanzetten. Man je ziet toch dat bepaalde spelers totaal door de ondergrens zakken. Jouw favoriete speler Zerrouki die weer bar slecht speelt en 1 minuut na de 1-1 als een debiel zn tweede gele pakt .quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als iedereen het hier met me eens is, gezien de mentale capaciteiten van 99,9% van alle voetbalfans mensen op deze planeet.
De enige juiste conclusies zijn dat er nog steeds veel te weinig aandacht en training is op het gebied van mentale fitheid en dat de club volledig ten gronde wordt gericht door de 'supporters'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |