Dan wel graag 1 speler van de bovencategorie in plaats van veel te dure rommel als Ueda, Moussa en Zerrouki. De scout die die 2 heeft aangeraden moeten ze er ook echt uitflikkeren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Ga eens investeren Dennis, zo wordt het helemaal niets dit seizoen.
Als Kasanwirjo in moet vallen heb je een gigantisch probleemquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef hhh38 het volgende:
Met een volledig basisteam denk ik nog steeds dat er genoeg kwaliteit is, maar wat er verder in de selectie zit is niet veel
En de organisatie is te veel los zand.
Yup.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan wel graag 1 speler van de bovencategorie in plaats van veel te dure rommel als Ueda, Moussa en Zerrouki. De scout die die 2 heeft aangeraden moeten ze er ook echt uitflikkeren.
Met 'vrienden' als Dombo en Pistolero heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Echt zo'n beetje élke take die ik hier de afgelopen 90 minuten heb gelezen is totaal onjuiste bullshit, dat is toch wel heel knap.
Die zit er niet mee, zolang er iedere maand maar een flink bedrag op z,n rekening wordt bijgeschreven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef CR7 het volgende:
Zerrouki echt teab verkopen. Zijn nonchalante manier van voetballen en zijn reactie na de rode kaart. Schandalig gewoon.
Als iedereen behalve jij ongelijk heeft, zou het wel eens kunnen dat je zelf degene bent die verkeerd zit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Echt zo'n beetje élke take die ik hier de afgelopen 90 minuten heb gelezen is totaal onjuiste bullshit, dat is toch wel heel knap.
Als alles wat je leest onzin is moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam zo blijkt maar weer @Zipportalquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God heeft dit blijkbaar zo gewild.
Jup, totaal niks geleerd van vorig jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Haringkop het volgende:
Voortuitgang: het duurde dit seizoen drie wedstrijden voordat we vier verliespunten hadden.
Ontzettend slecht ingekocht.
Wat heb ik hier precies mee vandoen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met 'vrienden' als Dombo en Pistolero heb je geen vijanden nodig.
Ja, maar jij hebt een grandioos Feyenoord gezien natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel zeggen dat Ueda best ongelukkig inviel.
Laat Dombo met rustquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met 'vrienden' als Dombo en Pistolero heb je geen vijanden nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |