Heeft al geelquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom wordt Timber gewisseld joh?
Ik hoop dat dat nu wel eens een keer klaar is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Document1 het volgende:
Hoeveel krediet heeft die zerouki eigenlijk?
Je hebt je tv eindelijk aangezet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende wissels, maar uiteraard snapt het volkomen hersendode volk hier er weer gaan klote van.
Dat blijkt pas na 90 minutenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende wissels, maar uiteraard snapt het volkomen hersendode volk hier er weer gaan klote van.
DNA uit meerdere mengprofielen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu gaan we meemaken wat voor toppers Kassanwirjo en Nadje zijn hoor.
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.quote:
Dus dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.
Reactie op z'n fout? Ik snap 'm ook niet helemaal, maar okquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |