Je gedraagt je maar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Áls die doorgaat, ivm die politiestakingen
Op zich was het een logische wissel. Je kunt als trainer ook niet inschatten dat Zerrouki dit als een debiel aanpakt en voor hem is er niet echt een alternatief. Of die Nadje moet totaal out of the blue gegroeid zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:54 schreef Haringkop het volgende:
De middenvelder met de gele kaart laten staan is wel een inschattingsfoutje…
Die Nadje komt er zo inquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich was het een logische wissel. Je kunt als trainer ook niet inschatten dat Zerrouki dit als een debiel aanpakt en voor hem is er niet echt een alternatief. Of die Nadje moet totaal out of the blue gegroeid zijn.
Zerrouki raakt natuurlijk geen pepernoot, vind hem en Zechiel redelijk vergelijkbaar. Je hoopt dan op de ervaring van Zerrouki waarschijnlijk…quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich was het een logische wissel. Je kunt als trainer ook niet inschatten dat Zerrouki dit als een debiel aanpakt en voor hem is er niet echt een alternatief. Of die Nadje moet totaal out of the blue gegroeid zijn.
Vol emoties.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:58 schreef De_Pel het volgende:
Dit ziet toch iedereen - behalve een enkele debiel als Pistolero en Dombo - al maanden aankomen.
Heeft al geelquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom wordt Timber gewisseld joh?
Ik hoop dat dat nu wel eens een keer klaar is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Document1 het volgende:
Hoeveel krediet heeft die zerouki eigenlijk?
Je hebt je tv eindelijk aangezet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende wissels, maar uiteraard snapt het volkomen hersendode volk hier er weer gaan klote van.
Dat blijkt pas na 90 minutenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende wissels, maar uiteraard snapt het volkomen hersendode volk hier er weer gaan klote van.
DNA uit meerdere mengprofielen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu gaan we meemaken wat voor toppers Kassanwirjo en Nadje zijn hoor.
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.quote:
Dus dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.
Reactie op z'n fout? Ik snap 'm ook niet helemaal, maar okquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Snap ik, maar Zerrouki liet hij wel staan. Die had ik eerder gewisseld met zijn gele kaart.
Nee, maar dat is typisch zo'n speler die je in een goed draaiend elftal elke keer wat minuten moet geven.quote:
Eh, niet op deze manier...quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Kasanwirjo heel snel bij die bal weggaan
Benieuwd wat @DombohetOlifantje1 hiervan vindtquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja joh Ueda die ook nog die nooit wat heeft laten zien.
Met het invallen al meer dan Santi in de hele wedstrijd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja joh Ueda die ook nog die nooit wat heeft laten zien.
Dat wordt waarschijnlijk geen 6-0 meerquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:12 schreef ashardalan het volgende:
Gelukkig volgende week tegen een middenmoter. Zou wat zijn als je met dit elftal tegen een topclub moet spelen
Boeiend. Jij bent toch voor PSV.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:13 schreef KingRoland het volgende:
de 90 minuten zijn niet eens voorbij en nogmaals wordt de volgende tegenstander onderschat hier
typisch
Ja, dat is wel heel opmerkelijk.quote:
Higler..quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe geef je hier geen tweede geel voor
jij voor Excelsiorquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. Jij bent toch voor PSV.
Ga ik niet van uit, idd... 0-6 eerderquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk geen 6-0 meer
Nuja de scheids had dan meteen geel moeten geven. (Penal of niet)quote:
De vleermuizen zijn dat niet met je eens.quote:
Zerrouki heeft al twintig minuten niks meer fouts gedaan hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Ueda 8 miljoen
Zerrouki 8 miljoen
Ivanusec 8 miljoen
Ze kunnen het allemaal niet belopen.
DtKgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |