https://www.bergisch-mal-(...)cultural%20programme.quote:The city of Solingen celebrates its 650th anniversary in 2024. Throughout the year, all parts of the city will be celebrating the city's anniversary. One highlight is the three-day "Festival of Diversity" from 23 to 25 August with a colourful musical and cultural programme.
Ja dus..quote:Der laut Zeugenaussagen arabisch aussehende Täter ist auf der Flucht.
Volgens Bild is dat zo idd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:06 schreef Momo het volgende:
Als ik het goed begrijp hebben ze de dader nog niet te pakken?
Nice, reactie 2 en de slachtofferrol is er alquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:03 schreef GerryDV het volgende:
Is gewoon cultuur. Zou er vooral niet teveel van zeggen of vinden. Laat het gewoon rustig over je heen komen. Je ziet in Engeland wat er gebeurt als je er wat van vind. Laten we dit topic dan ook gewoon sluiten, voor de goede vrede.
Ik ben (nog) geen direct slachtoffer hoor. Ik zeg bewust ‘direct’ omdat het natuurlijk indirect wel impact heeft, het moslimterrorisme.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Nice, reactie 2 en de slachtofferrol is er al
Hoeft natuurlijk geen reden achter te zitten, wel heel veel mensen bij elkaar vanavond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens wel passend, maar ben wel benieuwd wat hier achter zat voor onzin.
Zal wel iets van motivatie achter hebben gezeten. Normale mensen gaan niet spontaan steken in een menigte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk geen reden achter te zitten, wel heel veel mensen bij elkaar vanavond.
Nog even en de gedachtenpolitie staat aan je deur en via snelrecht ben je morgen in de gevangenis,quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:03 schreef GerryDV het volgende:
Is gewoon cultuur. Zou er vooral niet teveel van zeggen of vinden. Laat het gewoon rustig over je heen komen. Je ziet in Engeland wat er gebeurt als je er wat van vind. Laten we dit topic dan ook gewoon sluiten, voor de goede vrede.
Ik denk overigens niet dat ja weet wat de definitie is van het woord slachtofferrol. Dat is dat je je, onterecht, profileerd als slachtoffer en daar sympathie of geld uit probeerd te halen. Just so you know. Verlgebruikte tactiek van onze allochtone vrienden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ja vast, maar hoeft niet specifiek voor dit festival te zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel iets van motivatie achter hebben gezeten. Normale mensen gaan niet spontaan steken in een menigte.
Dit was grappig totdat het onlangs in Engeland realiteit werd. Nu is het een redelijk zwartgallige grap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nog even en de gedachtenpolitie staat aan je deur en via snelrecht ben je morgen in de gevangenis,
Qua motivatie is de illusie van 72 maagden en een gevoel van martelaarschal voldoende voor sommigen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel iets van motivatie achter hebben gezeten. Normale mensen gaan niet spontaan steken in een menigte.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze staan daar wel bekend om hun messen
Hoho, je bent al slachtoffer omdat je niet kan zeggen wat je wilt want anders gebeurt wat er in Engeland gebeurt (wat je daar ook mee bedoeld)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:12 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik ben (nog) geen direct slachtoffer hoor. Ik zeg bewust ‘direct’ omdat het natuurlijk indirect wel impact heeft, het moslimterrorisme.
Even aanzien of Duitsland even zelfhatend is als GB.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Haal er nog meer binnen om lekker divers te zijn
Ik kan dat best zeggen. Sterker nog; ik zeg het al. En blijkbaar heb je onder een steen gelegen, maar speciaal voor jou nog een keer; in Engeland zijn mensen vastgezet voor het feit dat ze zich op social media uitspraken tegen de spreekwoordelijke kanker die imigratie van moslims hun land in brengt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:21 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Hoho, je bent al slachtoffer omdat je niet kan zeggen wat je wilt want anders gebeurt wat er in Engeland gebeurt (wat je daar ook mee bedoeld)
Of 1 van die 2 is op dit moment opgepakt in Duitsland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:22 schreef Ploplap het volgende:
@:MikeyTT & Starhopper liggen opeens te slapen.
https://journals.sagepub.(...)Ethnic%20Minority%20(BAME)%20community.quote:Within the statistics of knife assaults, 186 young people are reported to have died due to knife crime in 2019 and a staggering two thirds of these were reported to be from the Black, African and Ethnic Minority (BAME) community.
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:03 schreef GerryDV het volgende:
Black on black crime heb ik niet zoveel moeite mee. Dat is vaak toch haantjesgedrag over wie welke wijk van drugs mag voorzien en ander paupergeruzie. Als het maar nirt overslaat op de normale mens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:25 schreef capricia het volgende:
In het VK is dat messengeweld wel populair.
En betreft voornamelijk black on black crime.
[..]
https://journals.sagepub.(...)Ethnic%20Minority%20(BAME)%20community.
Wat raar toch..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.
Ga je er gelijk een extreme bij halen die ook nog verdraait wordt. Het mandaat voor oppakken van mensen met een onwelgevallige mening ging veel verder dat 1 geval. Beetje stropoppen en gaslighten is wel makkelijk he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.
'Arabisch uiterlijk'quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Elan het volgende:
Wat ik niet snap waarom juist op een diversiteitsfestival.
Kwamen de daders wellicht uit extreemrechtse hoek?
Ieder type misdrijf wat niet aangepakt wordt, slaat uiteindelijk over, op alles. Dus beter direct de kop in drukken. Ongeacht etniciteit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Black on black crime heb ik niet zoveel moeite mee. Dat is vaak toch haantjesgedrag over wie welke wijk van drugs mag voorzien en ander paupergeruzie. Als het maar nirt overslaat op de normale mens.
Diversiteit gaat tegenwoordig biet on kleir of religie. Diversiteit is bijna synoniem aan transgenders en homo’s. Iets waar de gehele islamitische community een broertje dood aan heeft (letterlijk).quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Elan het volgende:
Wat ik niet snap waarom juist op een diversiteitsfestival.
Kwamen de daders wellicht uit extreemrechtse hoek?
100% eens!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ieder type misdrijf wat niet aangepakt wordt, slaat uiteindelijk over, op alles. Dus beter direct de kop in drukken. Ongeacht etniciteit.
Dat hoeft niks te zeggen er is teveel vrije sex tegenwoordig, men doet maar en iedereen lijkt op elkaar.quote:
quote:Solingen, de stad van de messen, waar kwaliteit en vakmanschap centraal staan. Sinds de Middeleeuwen is Solingen een bekende naam in de wereld van messen.
Was niet nodig geweest. Eerder in de buurt van de verkeerde mensen op een moment dat de poorten voor hun wagenwijd open staan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Momo het volgende:
Altijd wel bizar om te zien dat jonge mensen ineens zo aan hun einde komen. Op de verkeerde plek op het verkeerde moment en....
Waarom praten Nederlanders altijd zo over Duitsland, Frankrijk en Zweden? Alsof het hier een soort Polen is. Bij ons hangt toch dezelfde sfeer voortaan, tot in de dorpen aan toe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef Confetti het volgende:
Ik zat laatst in de trein in Duitsland. Enorm veel jonge Arabische mannen. En ja, je voelt je gewoon niet zo veilig meer als je weet dat er om de haverklap eentje iemand loopt te steken.
Eens. Moet zeggen dat bepaalde dorpen nog wel echt Nederlands aanvoelen, maar heb hetzelfde gevoel in alle steden en het OV.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom praten Nederlanders altijd zo over Duitsland, Frankrijk en Zweden? Alsof het hier een soort Polen is. Bij ons hangt toch dezelfde sfeer voortaan, tot in de dorpen aan toe.
Dat is een understatement. Maar het siert je dat je tot inkeer komt. Ga zo door.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:38 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Oke die was misschien out of line.
Klopt wel, maar we hebben bij Pim, Theo, de tramschutter en overige debielen altijd onze tactiek toegepast van relativeren, pappen en nat houden. Ook met rellen in de schilderswijk en andere opstootjes weten we het steeds in de kiem te smoren en te downplayen alsof het niks met een bepaalde bevolkingsgroep en dus ook niet met een cultuur of geloof te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom praten Nederlanders altijd zo over Duitsland, Frankrijk en Zweden? Alsof het hier een soort Polen is. Bij ons hangt toch dezelfde sfeer voortaan, tot in de dorpen aan toe.
Ja en de huidige immigranten zijn allemaal lieverdjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:33 schreef RotatoR het volgende:
Merkel heeft een miljoen primitievelingen uit de derdewereld geïmporteerd. Zij is verantwoordelijk voor deze slachtoffers.
Assimilatie, arische DNA...kom op man. Dit was stoere taal in 1941.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:37 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Die assimilatie en interraciale babies zijn inderdaad ook niet al te best voor de evolutie. Waarom zou je in godsnaam je goede Arische DNA willen mengen met een soort holbewoners.
Zelfs de Nazi's zouden hem terug roepen: "Ho ho, nu ga je te ver."quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Assimilatie, arische DNA...kom op man. Dit was stoere taal in 1941.
Dank je. Ik ben niet gemeen of onrealistich, voor rede vatbaar en ga graag in debat, en ik hou ook van de mensheid in het algemeen, maar ik zie problemen ontstaan door bevolkingsgroepen die voor mijn gevoel invasive zijn en haaks staan op mijn eigen normen en waarden. En dat blijkt ook keer op keer uit hun acties. Vandaar mijn felheid en afkeer van deze groep.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Maar het siert je dat je tot inkeer komt. Ga zo door.²
Dat zal wel een flinke demonstratie tegen massa-immigratie worden, waar naast bezorgde burgers randfiguren als hooligans en neo-nazis zich bij aan zullen sluiten. Kan eventueel op rellen uitlopen. Dag erop in heel (West-)Duitsland nog veel grotere tegendemonstraties en dan zit de geest weer even in de fles.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
nou dat gaat rellen worden in Duitslandje
Dit is realiteit. Hoe ga jij dan concluderen dat het barbarisme en aanhangen van een Middeleeuwse religie op eenzelfde level staat als de Westerse samenleving. Neem je jezelf dan wel serieus?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Assimilatie, arische DNA...kom op man. Dit was stoere taal in 1941.
Ter gelegenheid van het 650-jarig bestaan van de stadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef epicbeardman het volgende:
En dat op het festival van diversiteit..
Zal je maar overkomen zeg, tegenwoordig heeft iedereen bij grote festivals of evenementen zoals koningsdag, vierdaagse wel eens deze gedachten in zijn hoofd. Wat als en bij deze mensen kwam die macabere realiteit uit.
Kijk nou maar uit wat je zegt. Straks word je opgepakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef Fietsenrek het volgende:
Nou ik ben HEEL benieuwd wat de afkomst van de dader is. Maar voornamelijk, waarom zou je überhaupt op een festival van diversiteit gaan lopen steken? Ben ook benieuwd naar de Duitsers hoe zij gaan reageren, veiligheid komt steeds meer in het geding met al deze lieverdjes die we importeren in Europa.
We zijn hier niet in Engeland he. Je mag hier nog steeds je mening geven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit wat je zegt. Straks word je opgepakt.
Net als 7 oktober op dat festival in Israël. Het is echt verschrikkelijk. Dat je niet zonder dit soort gedachten een normaal festival kunt bezoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef epicbeardman het volgende:
En dat op het festival van diversiteit..
Zal je maar overkomen zeg, tegenwoordig heeft iedereen bij grote festivals of evenementen zoals koningsdag, vierdaagse wel eens deze gedachten in zijn hoofd. Wat als en bij deze mensen kwam die macabere angst uit.
De motivatie waarom je op een festival van diversiteit gaat lopen steken als moslim is toch volstrekt duidelijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef Fietsenrek het volgende:
Nou ik ben HEEL benieuwd wat de afkomst van de dader is. Maar voornamelijk, waarom zou je überhaupt op een festival van diversiteit gaan lopen steken? Ben ook benieuwd naar de Duitsers hoe zij gaan reageren, veiligheid komt steeds meer in het geding met al deze lieverdjes die we importeren in Europa.
Dit was ‘vroeger’ inderdaad ondenkbaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Net als 7 oktober op dat festival in Israël. Het is echt verschrikkelijk. Dat je niet zonder dit soort gedachten een normaal festival kunt bezoeken.
Het is inderdaad echt vreselijk. En toch als je kind naar zo'n festival gaat, dan zit je toch te denken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Net als 7 oktober op dat festival in Israël. Het is echt verschrikkelijk. Dat je niet zonder dit soort gedachten een normaal festival kunt bezoeken.
En de kerstmarkten moeten nog geopend worden.quote:
We kunnen nu wel stellen dat het seizoen geopend is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
En de kerstmarkten moeten nog geopend worden.
Dit is toch ook gewoon absurd. In een vrije samenleving als de onze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt vreselijk. En toch als je kind naar zo'n festival gaat, dan zit je toch te denken..
Er is nog geen signalement vrijgegeven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:43 schreef Aberkullie het volgende:
Maar weten we al of het een doorgedraaide salafist is
Volgens nu.nl wel degelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is nog geen signalement vrijgegeven.
Nee hoor, die worden geprezen, aangezien de "echte" Europeanen al gevlucht zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:55 schreef vacuum1 het volgende:
Ik hoop dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de massa-immigratie in Europa zich ooit nog eens moeten verantwoorden voor hun misdaden jegens de inheemse Europese bevolking.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wel degelijk.
Oh wacht, door omstanders. Niet door de autoriteiten inderdaad.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dader-gevlucht.htmlquote:Ooggetuigen melden dat een man op het stadsfestival rond 21.45 uur willekeurige voorbijgangers neerstak. Ze zeggen dat de dader er "Arabisch uitziet" en op de vlucht is geslagen.
Zodra ze het zeker weten veranderd het standaard in een verwarde man. Let maar op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wel degelijk.
Oh wacht, door omstanders. Niet door de autoriteiten inderdaad.
Misschien is het beter als er geen festivals meer plaatsvinden. En we ons gewoon aanpassen. Toch @BansheeBoy ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft niks te zeggen er is teveel vrije sex tegenwoordig, men doet maar en iedereen lijkt op elkaar.²
Hold your horses.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Weer een van de miljoenen kansenparels die Angela Merkel naar binnen heeft gehaald. Deutschland schaft das! Het paard van troje is binnengehaald in Europa. De massale immigratie van moslims zal de geschiedenisboeken ingaan als grootste fout in de mensheid voor de westerse wereld, daar ben ik van overtuigd.
De mensen die de massa-immigratie toejuichen zijn ironisch genoeg waarschijnlijk het slachtoffer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:55 schreef vacuum1 het volgende:
Ik hoop dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de massa-immigratie in Europa zich ooit nog eens moeten verantwoorden voor hun misdaden jegens de inheemse Europese bevolking.
En hier zie je al weer klein beetje het probleem, de politie die de dader geen terrorist durft te noemen maar "amokmaker"quote:
Je weet helemaal niet of de dader iemand uit het M-O is. Wacht nu maar af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef GerryDV het volgende:
Dit zou wel een mooi moment zijn om het hele MO in een parkeerplaats te veranderen. Al is het alleen maar om te laten zien dat hun ideologie hier niet met terrorisme door te drukken is.
Mocro's schieten elkaar van Amsterdam tot Antwerpen en Marseille aan toe uit het leven met AK-47's, Dan hebben we het nog niet eens over Duitsland waar het sinds jaar en dag wemelt van de diversiteit met alle desastreuze gevolgen van dien. Europa heeft zijn portie al hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:16 schreef capricia het volgende:
Laten we hopen dat dit niet overslaat naar ons vaste land Europa.
Laten we dat doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of de dader iemand uit het M-O is. Wacht nu maar af.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En hier zie je al weer klein beetje het probleem, de politie die de dader geen terrorist durft te noemen maar "amokmaker"
1) Bezetene 2) Gestoord persoon 3) Herrieschopper 4) Hinderlijk persoon 5) Iemand die een persoon lastigvalt 6) Iemand die zorgt voor overlast 7) FOK!ker die het in zijn hoofd haalde naar een festival te gaan en daar werd overvallen door alle sociale activiteiten en vervolgens in een psychose schoot en wild om zich heen ging steken ja, je weet het niet hoor
Arabisch uiterlijk. En hij loopt nog vrij rond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is nog geen signalement vrijgegeven.
Natuurlijk zal de dader een moslim of iemand met een migratieachtergrond zijn. Jij weet wel beter hopelijk. 1+1= vaak 2.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Hold your horses.
Het is niet bevestigd dat de dader een moslim is.
Maar sinds alle kerst aanslagen en 7 oktober op dat festival in Israël ben je minder onbevreesd. Dat klopt.
quote:Der Mann soll mit dem Messer gezielt auf den Hals seiner Opfer eingestochen haben. Deshalb ordnen die Ermittler die Tat als Terroranschlag und nicht mehr als Amoklauf ein.
quote:The man is said to have deliberately stabbed his victims in the neck with the knife. This is why investigators are classifying the crime as a terrorist attack and no longer as a shooting spree.
Wat een nachtmerrie, in je nek worden gestoken. Heb ooit filmpjes gezien op vage sites. Nou ik kan je vertellen dat dit geen pretje is. Je bent nog lang bij bewustzijn.quote:
Eigenlijk vind ik dat wel ja. Ik vind het alleen niet gepast het daar nu over te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien is het beter als er geen festivals meer plaatsvinden. En we ons gewoon aanpassen. Toch @:bansheeboy ?
Dit scenario wijst totaal niet naar een zwarte die een andere zwarte neersteekt. Dit is gewoon een terroristische daad, die worden doorgaans echt niet gepleegd door een zwarte dader.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:16 schreef capricia het volgende:
Ik wil nogmaals benadrukken dat in het VK "knife crime in the black community" het meeste voorkomt.
Het zijn zwarte jonge mannen, die daar "61% of knife murder perpetrators" zijn.
https://www.london.gov.uk(...)e-in-black-community
Laten we hopen dat dit niet overslaat naar ons vaste land Europa.
Meerdere doden en gewonden worden er nu gemeld.
Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk zal de dader een moslim of iemand met een migratieachtergrond zijn. Jij weet wel beter hopelijk. 1+1= vaak 2.
De consensus is dat het weer een misdaad betreft die niet plaats had mogen vinden, want deze mensen horen hier helemaal niet te zijn en zijn op onverantwoorde wijze hier naar binnen gehaald door globalistisch ingestelde bewindslieden. De grootste misdaad tegen de mensheid sinds de Tweede Wereldoorlog als je het mij vraagt. Beesten worden losgelaten op weerloze burgers, velen zijn door de jaren heen al slachtoffer geworden op verschillende vlakken.
Kan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:33 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dit scenario wijst totaal niet naar een zwarte die een andere zwarte neersteekt. Dit is gewoon een terroristische daad, die worden doorgaans echt niet gepleegd door een zwarte dader.
Ah, we gaan ook nog even het doden van miljoenen mensen nadrukkelijk promoten. Lekker man, er waren (en zijn) wel wat leiders in de wereldgeschiedenis die daar ook wel oren naar hebben!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef GerryDV het volgende:
Dit zou wel een mooi moment zijn om het hele MO in een parkeerplaats te veranderen. Al is het alleen maar om te laten zien dat hun ideologie hier niet met terrorisme door te drukken is.
Ja, maar dat staat los van moslim(terrorisme). Al die sodom en gomorra taferelen ben ik geen voorstander van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:36 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Wacht… wat? Jij vind eigenlijk dat we de festivals maar moeten stoppen? Onder dreiging van molsimterrorisme?
Oke. Dus als het gewoon een kerstmarkt is dan veroordeel je het wel? Je keurt het alleen goed als het over seks, losbandigheid en lhgtbi+ gaat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat los van moslim(terrorisme). Al die sodom en gomorra taferelen ben ik geen voorstander van.²
Jij trekt hele rare conclusies. Weet niet eens waar ik op moet ingaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:36 schreef GerryDV het volgende:
Je geeft in deze dus ronduit toe dat je achter dit terrorisme staat of in ieder geval vind dat de schuld ligt vij de mensen die naar een festival gaan?
Sterker nog, dat is nog erger. Kerst verwijst naar de christelijke Jezus. Dan worden er deelgenoten toegekend aan de Schepper: want "Jezus is God" (aldus Christenen). Dat is een groot onrecht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Oke. Dus als het gewoon een kerstmarkt is dan veroordeel je het wel?
Tip: dan ga je er niet naar toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is nog erger. Kerst verwijst naar de christelijke Jezus. Dan worden er deelgenoten toegekend aan de Schepper: want "Jezus is God" (aldus Christenen). Dat is een groot onrecht.²
Hahahahaha. Het is wel een verschilletje of je erom vraagt of niet en of je, inclusief je barbaarse volgers iets toevoegt aan de wereld of niet. Als je geen enkele normen of waarden kent is er niet zoveel mis mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, we gaan ook nog even het doden van miljoenen mensen nadrukkelijk promoten. Lekker man, er waren (en zijn) wel wat leiders in de wereldgeschiedenis die daar ook wel oren naar hebben!
in b4 'ja nee nee, zonder de onschuldigen te doden natuurlijk!'
Zie je mij haast maken om er heen te gaan dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tip: dan ga je er niet naar toe.
Er is niet zoveel mis met een soort massale genocide (noem het beestje gewoon bij de naam dan)? Ok man, fijne avond verder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Hahahahaha. Het is wel een verschilletje of je erom vraagt of niet en of je, inclusief je barbaarse volgers iets toevoegt aan de wereld of niet. Als je geen enkele normen of waarden kent is er niet zoveel mis mee.
Ontzettend heftig weer dit. Weet je wat eng is? Dat dit soort topics vroeger als een speer gingen. Er is een soort van afvlakking. Men kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
NOS is er nog niet zeker van dat het een "mesaanval" was. Alsof het mes zelf iemand aanviel.
Journalistieke klasse weer. Noem het gewoon een terroristische aanslag.
Maar als je thuis was gebleven. Of niet in onzedige kledij over straat was gegaan.quote:
Sturen ze daar ook de statistieken nog een beetje bij door migranten van de 2e of 3e generatie in de statistieken niet eens als migrant, maar als autochtoon te tellen en statistiek op basis van religie/cultuur af te dekken met de racismekaart?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan.
Ik lees het zo:
De daders zijn qua statistieken bijzonder oververtegenwoordigd in de mannelijke migranten populaties.
Kleur maakt me niet uit. Cultuur wel.
Ik vind het jammer dat ze de reacties hebben uitgezet onder het NU artikel. Ze zijn soms erg uitgesproken in die comments. Altijd goed om te weten hoe (sommige) mensen echt denken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
NOS is er nog niet zeker van dat het een "mesaanval" was. Alsof het mes zelf iemand aanviel.
Journalistieke klasse weer. Noem het gewoon een terroristische aanslag.
Die afvlakking zou jou en je moslim vriendjes als muziek in de oren klinken. Misschien heeft het tijdstip er iets mee te maken ouwe salafist.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend heftig weer dit. Weet je wat eng is? Dat dit soort topics vroeger als een speer gingen. Er is een soort van afvlakking. Men kijk nergens meer van op.
Enge ontwikkeling.²
Daar hoef je niet voor op nu.nl te lezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze de reacties hebben uitgezet onder het NU artikel. Ze zijn soms erg uitgesproken in die comments. Altijd goed om te weten hoe (sommige) mensen echt denken.²
Ik weet niet wat de oorzaak is maar het valt me wel op. Een soort gelatenheid die op zichzelf ook eng is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die afvlakking zou jou en je moslim vriendjes als muziek in de oren klinken. Misschien heeft het tijdstip er iets mee te maken ouwe salafist.
Ik heb de bron erboven gegeven. Het is jarenlang niet geregistreerd. En ieg niet met het publiek gedeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sturen ze daar ook de statistieken nog een beetje bij door migranten van de 2e of 3e generatie in de statistieken niet eens als migrant, maar als autochtoon te tellen en statistiek op basis van religie/cultuur af te dekken met de racismekaart?
Dat ze het expres niet meetbaar maken en daarna het probleem bagatelliseren op basis van waardeloze of gemanipuleerde cijfers maakt het wel dat situaties als deze steeds sceptischer worden bekeken en dat er net zoals in de UK steeds minder voor nodig is om steeds grotere groepen helemaal de kop gek te maken..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb de bron erboven gegeven. Het is jarenlang niet geregistreerd. En ieg niet met het publiek gedeeld.
Net als die 'oud en nieuw' seksuele aanvallen op vrouwen in Duitsland (taharrush gamea is de naam). Daar heeft men ook lang de etniciteit niet willen benoemen.
Ik deel deze mening absoluut. Er moet alleen meer tijd tegenaan worden gegooid. Dit gaat niet van de ene op de andere dag helaas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:05 schreef damsco het volgende:
De oplossing is om nu meer culturen te mengen. Juist nu krijg je spanningen; dat los je op door meer culturen te laten samenleven. We zitten gewoon even in een transitiefase.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deel deze mening absoluut. Er moet alleen meer tijd tegenaan worden gegooid. Dit gaat niet van de ene op de andere dag helaas.
De dader heeft zoveel kenmerken (man, jongere, voetbalsupporter etc.), waarom kijken we hem precies aan op zijn geloof of afkomst?²
En slachtoffers hadden zich eigenlijk het beste maar van te voren kunnen aanpassen. Dan hadden ze het risico verkleind. Toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deel deze mening absoluut. Er moet alleen meer tijd tegenaan worden gegooid. Dit gaat niet van de ene op de andere dag helaas.
De dader heeft zoveel kenmerken (man, jongere, voetbalsupporter etc.), waarom kijken we hem precies aan op zijn geloof of afkomst?²
De spanningen zijn er omdat sommige culturen (religies) niet tolerant zijn tov anderen. En daar hoef ik niet mee te mengen. Laat ze maar lekker optiefen en met z'n allen in de woestijn gaan zitten. Waar ze horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:05 schreef damsco het volgende:
De oplossing is om nu meer culturen te mengen. Juist nu krijg je spanningen; dat los je op door meer culturen te laten samenleven. We zitten gewoon even in een transitiefase.
Neen, de oplossing zit in remigratie. Het experiment is faliekant mislukt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:05 schreef damsco het volgende:
Laten we aub niet te emotioneel doen nu. Ik vind dat er behoorlijk irrationeel wordt gereageerd. Ergens snap ik dat, maar om er beleid tegenaan te gooien meteen. Hebben we al uitgesloten dat het een gek was?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De spanningen zijn er omdat sommige culturen (religies) niet tolerant zijn tov anderen. En daar hoef ik niet mee te mengen. Laat ze maar lekker optiefen en met z'n allen in de woestijn gaan zitten. Waar ze horen.
Omdat dat hetgene is wat hem intolerant maakt naar de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
De dader heeft zoveel kenmerken (man, jongere, voetbalsupporter etc.), waarom kijken we hem precies aan op zijn geloof of afkomst?
Je kon toch beter van te voren de risico's minimaliseren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we aub niet te emotioneel doen nu. Ik vind dat er behoorlijk irrationeel wordt gereageerd. Ergens snap ik dat, maar om er beleid tegenaan te gooien meteen. Hebben we al uitgesloten dat het een gek was?²
Ik vind dit een zwaktebod. Je hebt er de lusten van gehad. Het feit dat er nu ook lasten zijn betekent dat men ook zelf in de spiegel moet kijken. Want dat er fouten zijn gemaakt moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Neen, de oplossing zit in remigratie. Het experiment is faliekant mislukt.
Heb je voor mij de beelden waarin hij zijn beweegredenen uitlegt? Jij schijnt ze al te weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat dat hetgene is wat hem intolerant maakt naar de rest van de wereld.
De fout die is gemaakt is om de gastarbeiders na bewezen diensten niet vriendelijk terug te sturen naar hun shithole van herkomst, maar om ze de kans te geven zich permanent te vestigen. Daar is niks meer aan te doen. Maar er is niets geleerd van die fout, we blijven maar islamitische parasieten binnenhalen. Dus ja, een grote dikke spiegel is wel nodig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dit een zwaktebod. Je hebt er de lusten van gehad. Het feit dat er nu ook lasten zijn betekent dat men ook zelf in de spiegel moet kijken. Want dat er fouten zijn gemaakt moge duidelijk zijn.²
Je weet niet of dit een moslim was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf we. Optiefen met al die kut-moslims. Achterlijke religie. Lopen echt honderden jaren achter bij de rest van de wereld.
Iedereen met een iq boven de (70) en die geen moslim is, kent ze. Ik vrees echter dat jij aan beide criteria niet voldoet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je voor mij de beelden waarin hij zijn beweegredenen uitlegt? Jij schijnt ze al te weten.
De goeden zullen onder de kwaden lijden. Suck it up.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar je doet een hoop bonafide hardwerkende eerlijke belastingbetalende Moslims te kort.
Aannames. Normaliter niet zo erg, alleen nu heb je er een hoop fijne Moslims mee die hier niks mee van doen hebben en die dit ondubbelzinnig afkeuren inclusief ondergetekende. Er zit een goede kop op. maar het moet wel van 2 kanten komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Iedereen met een iq boven de (70) en die geen moslim is, kent ze. Ik vrees echter dat jij aan beide criteria niet voldoet.
Hardop gelachen 👍🏼quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Veel Moslims moeten maandag weer aan het werk om een steentje bij te dragen aan deze ontzettend fijne samenleving. We zetten de schouders er echt onder.²
Ja, ik lees net dat ze dader helemaal niet hebben gepakt. Komt me nu pas ter oren. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, daarom hoop ik dat ze hem snel weten uit te schakelen.quote:
Onderbouwd door de geschiedenis.quote:
Bieden geen garantie voor de toekomst. Wat is jouw ideale Nederland? Kun je daar concreet in zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Onderbouwd door de geschiedenis.
Dat zegt niemand. Maar jij sluit je ogen voor alles wat niet in je straatje past. Is een algemeen verschijnsel bij reli-fundi's van achterlijke religies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Bieden geen garantie voor de toekomst.
Geen religie. Daar wordt de wereld alleen maar toleranter van. En we waren goed onderweg.quote:Wat is jouw ideale Nederland? Kun je daar concreet in zijn.
Het is meer een soort voorzichtigheid om niet te uitgesproken te zijn met niet alle feiten op tafel. Je doet dan geheid iemand onrecht aan. Ik vind het een goede eigenschap juist. Helaas is het wel schaars in deze tijd waar het overgrote deel van de mensen het nadeel van de twijfel pakken en dus nooit van het goede uitgaan. Er zit een goede kop op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar jij sluit je ogen voor alles wat niet in je straatje past. Is een algemeen verschijnsel bij reli-fundi's van achterlijke religies.
quote:
Rome, sufkut. Rome is niet in een dag gebouwd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Parijs is ook niet in een dag gebouwd.
Ja, Rome ook niet. Blij dat we nu enigszins op een lijn zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Rome, sufkut. Rome is niet in een dag gebouwd.
Fixed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt gelijk. Ik doe alleen maar interessant, maar heb eigenlijk geen idee wat ik zeg.
Internet, social media en kapitalisme aan clickbaitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Gaat weer lekker. Wat is er toch aan de hand met de mensheid.²
Zal lastig worden na het opblazen van nord stream...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als de dader een jood is kunnen we misschien de dienstregeling aanpassen en de gaskamers weer aanzettenBring back the 40's
Stel je voor dat je gewoon andere dingen aan het doen bent i.p.v. chronisch op FOK! in de avond... bizar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:22 schreef Ploplap het volgende:
@:MikeyTT & Starhopper liggen opeens te slapen.
Daar is nog helemaal niks over bekend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:49 schreef matspontius het volgende:
"Wir schaffen das". Import shit - create a shithole. Hoe lang accepteert men dit nog?
Signalement en motief is vooralsnog onbekend bij de politie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 03:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar waren verschillende verhalen over, is er nu meer bekend?
De AfD groeit als kool dus er komt steeds meer verzet. Niet dat je nou blij wordt van de AfD maar de rest van de partijen verzaakt sowieso. Gevalletje oorzaak-gevolg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:49 schreef matspontius het volgende:
"Wir schaffen das". Import shit - create a shithole. Hoe lang accepteert men dit nog?
Ignorant .....quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar is nog helemaal niks over bekend.
Wachten op bewijs i.p.v. fantaseren is moeilijk ja.quote:
Taferelen zoals in Engeland ga je overal in Europa krijgen. Niet goed maar wel begrijpelijk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De AfD groeit als kool dus er komt steeds meer verzet. Niet dat je nou blij wordt van de AfD maar de rest van de partijen verzaakt sowieso. Gevalletje oorzaak-gevolg.
Nee, feiten onder ogen zien is moeilijk. Waarom wedden we dat het een roomblanke advocaat is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wachten op bewijs i.p.v. fantaseren is moeilijk ja.
Welke feiten? En wie zegt dat het een advocaat is? Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, feiten onder ogen zien is moeilijk. Waarom wedden we dat het een roomblanke advocaat is?
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik alquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke feiten? En wie zegt dat het een advocaat is? Dat maak jij ervan.
Jij vraagt waarom we erom moeten wedden dat het een advocaat is. Dat heeft helemaal niemand gesuggereerd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik al
Als het een moslim was, zou het best kunnen dat er een verband zou zijn met het geloof, maar we weten nu simpelweg nog niets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik volg daarin ook de lijn @:MikeyTT We zijn nogal hijgerig op het feit dat de dader mogelijk een Arabier was. Maar wat weten we nou voor de rest nog meer? En zelfs dan, de beste man was in dat geval zoveel meer dan alleen Arabier:
• Mens
• Man
• Volwassen
• Wereldburger
Dan vind ik het onredelijk om hem juist op zijn (mogelijk) Arabier zijn aan te spreken. En nog schandaliger op zijn geloof. De kans dat dit een praktiserende Moslim was is net zo groot als dat ik de Braboneger ben.
Laten we de feiten afwachten, dat past een bij beschaafde samenleving. Tot die tijd is het een geestelijk gestoorde. En zelfs na mogelijk onweerlegbare feiten blijf ik daar bij. Er zit bij mij gewoon een goede kop op.²
Daar voeg ik nog aan toe. Humor en sarcasme is ook niet je sterkste kant.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij vraagt waarom we erom moeten wedden dat het een advocaat is. Dat heeft helemaal niemand gesuggereerd.
Er liggen nog geen feiten op tafel, dus daar kunnen we even op wachten. Niet dat dat verder heel belangrijk zou zijn verder.
Er zijn doden gevallen. Je hoeft niet over de rug van dode mensen je radicaal-rechtse agenda te zitten promoten hier.
Ik weet nog wel dat die Mike het verdiend vond dat iemand werd doodgebeten door een hondquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar voeg ik nog aan toe. Humor en sarcasme is ook niet je sterkste kant.
Tuurlijk zijn die feiten niet belangrijk omdat die niet in je woke knuffel de asielzoeker policy past
Ik doe niet aan humor met mensen die zo ver heen zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar voeg ik nog aan toe. Humor en sarcasme is ook niet je sterkste kant.
Tuurlijk zijn die feiten niet belangrijk omdat die niet in je woke knuffel de asielzoeker policy past
Ik vind vind het eigenlijk erg onsmakelijk en disrespectvol. Er zijn 3 mensen gestorven en 4 zwaargewond. En de prio voor velen hier is heel hijgerig over de ruggen van deze slachtoffers een soort van gelijk te halen over de Islam, Arabieren en vluchtelingen. Even stilstaan bij het leed is er niet meer bij. En dat zonder ook maar echt iets te weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als het een moslim was, zou het best kunnen dat er een verband zou zijn met het geloof, maar we weten nu simpelweg nog niets.
Je begint met een hypothese en vervolgens bouw je daar op verder alsof je hypothese een feit is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:46 schreef Oud_student het volgende:
Merkwaardig dat de dader heeft kunnen ontsnappen, is hier misschien sprake van het Molenbeek effect.
De pleger van de aansalgen In Brussel kon ongehinderd een half jaar lang onderduiken in een wijk met geloofsgenoten. Zijn er tips uit de moslimgemeenschap over de verblijfsplaats van de dader? Nee natuurlijk niet.
Dat is het werkelijke probleem, niet die ene dader maar het Umfeld (milieu) van begrip en toestemming van een bepaalde bevolkingsgroep.
Zou goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:46 schreef Oud_student het volgende:
Merkwaardig dat de dader heeft kunnen ontsnappen, is hier misschien sprake van het Molenbeek effect.
De pleger van de aansalgen In Brussel kon ongehinderd een half jaar lang onderduiken in een wijk met geloofsgenoten. Zijn er tips uit de moslimgemeenschap over de verblijfsplaats van de dader? Nee natuurlijk niet.
Dat is het werkelijke probleem, niet die ene dader maar het Umfeld (milieu) van begrip en toestemming van een bepaalde bevolkingsgroep.
Of dit "incident" nu wel of niet door een moslim is uitgevoerd doet eigenlijk al helemaal niet meer ter zake. Er zijn zoveel andere "incidenten" met moslims geweest. Daardoor denkt men gelijk dat de dader een moslim is, want ook alle uiterlijkheden wijzen daarop: Gebruik van een mes en het specifiek steken in nek of halfs zoals bij het hallal slachten of de manier waar ISIS zijn slachtoffers ombrengt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je begint met een hypothese en vervolgens bouw je daar op verder alsof je hypothese een feit is.
Jullie willen zo graag dat aannames en feiten door elkaar lopen. Julie doen dit wel over onder andere mijn rug. Een fijne Moslim zonder strafblad die ten dienste staat van de samenleving en keiharde centen spekt aan de belastingdienst. Erg onaardig.²
Ik distantieer me van deze persoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:00 schreef Oud_student het volgende:
maar dan distantieer ik mij van deze persoon.
Je bent anders wel chronisch topics aan het openen zodra het je uitkomt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Stel je voor dat je gewoon andere dingen aan het doen bent i.p.v. chronisch op FOK! in de avond... bizar.
Het meest voor de hand liggende is dat het om een geesteszieke persoon ging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:01 schreef MichaelScott het volgende:
Die man wilde gewoon een stukje cultuur delen op een cultuurfestival, onnodig om een hele klopjacht op touw te zetten.
Ja, precies. Religie maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het meest voor de hand liggende is dat het om een geesteszieke persoon ging.²
Nee, ik bedoel echt een "gek". Iemand die mogelijk aan de antipsychotica zit: Haldol en/of Lorazepam.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, precies. Religie maakt meer kapot dan je lief is...
Nee een Arabisch uitziende man die een terroristische aanslag heeft gepleegd. Tyf op met je jehova gelul.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een geestesziekte moslim iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga je er nu alle mannen op aankijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:22 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Nee een Arabisch uitziende man die een terroristische aanslag heeft gepleegd. Tyf op met je jehova gelul.
Nee, het zou onjuist zijn om zijn gender zomaar aan te nemen. Beter om te wachten totdat hij gepakt is en hij zijn pronouns aan kan geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:25 schreef Aberkullie het volgende:
Hebben alle mannen al afstand genomen van deze walgelijke daad
Waarom niet alle mensen? Alle zoogdieren? Allle dieren? Alle organismen? Alle cellen? Alle moleculen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:25 schreef Aberkullie het volgende:
Dank je wel Akathisia. Het is niet altijd makkelijk bij dit soort berichtgevingen inderdaad. Had graag wat meer bijval gezien. Maar jouw bericht is een eerste stap. Ik hoop dat de velen zullen volgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:26 schreef Akathisia het volgende:
Alle medeleven naar een van de voornaamste slachtoffers van deze steekpartij; BansheeBoy.
Juist! Deze leer verkondig ik al een tijdje en ben erg blij dat er nu meer mensen op die bandwagon springen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom niet alle mensen? Alle zoogdieren? Allle dieren? Alle organismen? Alle cellen? Alle moleculen?
Dat is toch ook gewoon verwerpelijk, zo'n diversiteitenfestival.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:26 schreef Poefbank het volgende:
Een Arabisch uitziende man op een diversiteitenfestival.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diversiteit. En dit is nu precies welke 'diversiteit' er gebracht wordt door dat volk: een diversiteit aan hommeles.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:28 schreef Tjoent het volgende:
Zie post #101
Bild geeft aan dat het een man met een Arabisch uiterlijk betreft.
https://www.bild.de/news/(...)e8c9d020c344f0b8ee09
Polizei spricht von Terroranschlag
Solingen – Tote und Verletzte auf dem Stadtfest! Gegen 21.45 Uhr hat ein Mann in Solingen mit einem Messer wahllos auf mehrere feiernde Besucher eingestochen. Der Täter, laut Zeugenaussagen ein arabisch aussehender Mann, ist auf der Flucht.
Klopt. Om het probleem met tijgeraanvallen op te lossen gaat India zich vanaf heden focussen op álle molucelen. Dat is veel verstandiger dan te kijken naar de meest specifieke categorieën.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist! Deze leer verkondig ik al een tijdje en ben erg blij dat er nu meer mensen op die bandwagon springen.²
Vanuit dat oogpunt had ik het nog niet bekeken. Maar het is een verfrissende kijk. Vanuit het Westen wordt er vaak lacherig gedaan naar dit soort landen. Ik zeg: we kunnen nog veel van ze leren!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Klopt. Om het probleem met tijgeraanvallen op te lossen gaat India zich vanaf heden focussen op álle molucelen. Dat is veel verstandiger dan te kijken naar de meest specifieke categorieën.
Ik zie alle mannen hier deze daad veroordelen, dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:25 schreef Aberkullie het volgende:
En zelfs dat is nog prematuur. We weten feitelijk nog niks. Ik ben van de school dat het een gek is, tenzij....quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
Verder wel opvallend dat ik in de officiële berichtgeving lees dat er geen signalement is. Kennelijk is het belangrijker om niet te stigmatiseren dan een levensgevaarlijke terrorist te pakken te krijgen voordat hij weer toeslaat.
Religie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik had per ongeluk op zo een filmpje geklikt met die lijken.
Op X.
Welk motief zou iemand hebben om 9 mensen neer te steken op een festival van diversiteit?
Het eerste wat in mij opkomt en het meest voor de hand liggend is? Psychopaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Welk motief zou iemand hebben om 9 mensen neer te steken op een festival van diversiteit?
Nee, de aard van de aanval, die vast staat, maakt dat de daad officieel is aangemerkt als terreurdaad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En zelfs dat is nog prematuur. We weten feitelijk nog niks. Ik ben van de school dat het een gek is, tenzij....²
Sowiesoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En zelfs dat is nog prematuur. We weten feitelijk nog niks. Ik ben van de school dat het een gek is²
Die was ook zeker ooggetuige. Op nu.nl werd dat ook gezegd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:55 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Deze journalist zegt dat het gaat om een "Arabisch uitziende man"
[ x ]
Dus die journalist zegt dat he?
waarom zou je een vermoedelijke jihad strijder zijn plekje in de hemel ontzeggen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het eerste wat in mij opkomt en het meest voor de hand liggend is? Psychopaat.²
Ik vind hier niets over op de NOS.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:26 schreef Poefbank het volgende:
Een Arabisch uitziende man op een diversiteitenfestival.
[ afbeelding ]
Dat is wel erg naïef gedacht dat het daarom is verwijderd…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:02 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik vind hier niets over op de NOS.
Op nu.nl stond het eerst wel, maar daar is het nu ook weggehaald.
zal vermoedelijk wel niet kloppen dus.
Ik acht de kans groter dat dit gewoon weer de gebruikelijke modus operandi van met name nu.nl is om selectief vaag te doen over signalementen, dan dat dit gedaan is omdat het toch een inheemse Heinz of Helmut is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:02 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik vind hier niets over op de NOS.
Op nu.nl stond het eerst wel, maar daar is het nu ook weggehaald.
zal vermoedelijk wel niet kloppen dus.
Wacht. Waren het 2 gekken?quote:
Dat zegt de getuige.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wacht. Waren het 2 gekken?
Of begrijp ik het Germaans niet goed genoeg.²
Dat lijkt me sterk, want waarom zouden ze het in eerste instantie dan wel plaatsen…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat dit gewoon weer de gebruikelijke modus operandi van met name nu.nl is om selectief vaag te doen over signalementen, dan dat dit gedaan is omdat het toch een inheemse Heinz of Helmut is.
eerder leugenachtigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is wel erg naïef gedacht dat het daarom is verwijderd…
Ja, maar zouden ze die aangifte bij dat politie-bureau dan ook helemaal in scene hebben gezet. Met hun gezicht vol op camera? Volgens mij is dat een misdrijf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef deedeetee het volgende:
Als dat ooggetuige verslag klopt dan gaat t dus om mannen in t zwart die marokkaans/turks waren ? Dat verschil zie je toch wel ? En de ene had een baard de andere een snor ? Ze spraken over keel afsnijden en neersteken.
Weet niet of ik deze jongens nu serieus moet nemen.
Dat lijkt er wel op ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:55 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Deze journalist zegt dat het gaat om een "Arabisch uitziende man"
[ x ]
Dus die journalist zegt dat he?
Geen idee want ik zie het nu net pas. Heb me niet ingelezen. Nu geen tijd, moet boodschappen doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:27 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, maar zouden ze die aangifte bij dat politie-bureau dan ook helemaal in scene hebben gezet. Met hun gezicht vol op camera? Volgens mij is dat een misdrijf.
Want ik dacht ook wel wat jij dacht.
Ik haal het voor de zekerheid wel weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen idee want ik zie het nu net pas. Heb me niet ingelezen. Nu geen tijd, moet boodschappen doen.![]()
Pfff maar wat een ellende weer.....
En niemand een idee heeft hoe hij/zij eruit ziet/zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:40 schreef nostra het volgende:
Toch redelijk bizar dat je je uit zo'n menigte weet te ontfutselen en niemand ook maar een idee heeft waar te zoeken.
Je gaat bijna denken dat overheden dit hebben laten gebeuren. Je ziet vaak dat er privacy beperkende maatregelen worden doorgevoerd na dit soort aanvallen. Waar je normaal 10 of 20 jaar nodig hebt om het volk er van te overtuigen heb je dit soort maatregelen met een aanval als deze er met een week doorheen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:40 schreef nostra het volgende:
Toch redelijk bizar dat je je uit zo'n menigte weet te ontfutselen en niemand ook maar een idee heeft waar te zoeken.
Ik doe niet aan speculeren, speculeert een complot van de overheidquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat overheden dit hebben laten gebeuren. Je ziet vaak dat er privacy beperkende maatregelen worden doorgevoerd na dit soort aanvallen. Waar je normaal 10 of 20 jaar nodig hebt om het volk er van te overtuigen heb je dit soort maatregelen met een aanval als deze er met een week doorheen.
Maar dat is speculeren en daar doe ik liever niet aan mee.²
Over welk privacy beperkende maatregelen praat je dan? Heb je er ook last van in de praktijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat overheden dit hebben laten gebeuren. Je ziet vaak dat er privacy beperkende maatregelen worden doorgevoerd na dit soort aanvallen. Waar je normaal 10 of 20 jaar nodig hebt om het volk er van te overtuigen heb je dit soort maatregelen met een aanval als deze er met een week doorheen.
Je doet het wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een malloot ben je toch ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen moeite met al die maatregelen. Ze raken me niet echt. Maar je moet het zien als een soort van salamiworst waar ze elke keer wat plakjes vanaf snijden. Voor je het weet is je salamiworst op en heb je geen privacy meer. Dat moeten we ook weer niet willen me dunkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat een malloot ben je toch ookIk mag toch hopen dat de veiligheidsdiensten jou in ieder geval goed in de gaten houden
Wel een hele mooie vergelijking met die salamiworst.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen moeite met al die maatregelen. Ze raken me niet echt. Maar je moet het zien als een soort van salamiworst waar ze elke keer wat plakjes vanaf snijden. Voor je het weet is je salamiworst op en heb je geen privacy meer. Dat moeten we ook weer niet willen me dunkt.²
Waar ik het over heb overstijgt de festivals. Ik heb het over samenlevingbreed in alle lagen van de bevolking. We leveren privacy in. Dit soort aanvallen versnellen deze privacybeperkende maatregelen met rasse schreden. Hoe je het went of keert, dit soort aanvallen van gestoorden zorgen voor meer draagvlak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:52 schreef MissButterflyy het volgende:
En wie weet zal er in de toekomst als dit festival plaatsvind op het terrein gefouilleerd worden bij toetreden bij het festival, dat is toch geen groot offer?
Ik weet niet wat jij allemaal gebruikt hebt, maar dat zal vast niet alleen salamiworst geweest zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen moeite met al die maatregelen. Ze raken me niet echt. Maar je moet het zien als een soort van salamiworst waar ze elke keer wat plakjes vanaf snijden. Voor je het weet is je salamiworst op en heb je geen privacy meer. Dat moeten we ook weer niet willen me dunkt.²
Nogmaals, dit heeft niet alleen betrekking op festivals. En het feit dat ik er geen last van heb mag nooit en te nimmer een graadmeter zijn. Over een jaar of 15 sluit ik niet uit dat ze onze slaapkamers gaan monitoren. Vanwege mijn geloofsovertuiging zie ik dat derhalve niet zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal gebruikt hebt, maar dat zal vast niet alleen salamiworst geweest zijn
Stagiairquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want waarom zouden ze het in eerste instantie dan wel plaatsen…
Vanwege jouw geloofsovertuiging vind ik het minder erg dat mensen meer gemonitord wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals, dit heeft niet alleen betrekking op festivals. En het feit dat ik er geen last van heb mag nooit en te nimmer een graadmeter zijn. Over een jaar of 15 sluit ik niet uit dat ze onze slaapkamers gaan monitoren. Vanwege mijn geloofsovertuiging zie ik dat derhalve niet zitten.²
Gaan ze het nog druk krijgen. Er is een ontzettend mooie ontwikkeling gaande op het moment: steeds meer westerlingen embracen de Islam. Elke grote moskee heeft het erg druk met de bekeringen naar de Islam en daarbij behorende begeleiding.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanwege jouw geloofsovertuiging vind ik het minder erg dat mensen meer gemonitord worden
Lol dat noem jij een mooie ontwikkeling. De islam hoort niet in Europa.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaan ze het nog druk krijgen. Er is een ontzettend mooie ontwikkeling gaande op het moment: steeds meer westerlingen embracen de Islam. Elke grote moskee heeft het erg druk met de bekeringen naar de Islam en daarbij behorende begeleiding.
Dus het chagrijn dat ik enerzijds heb vanwege die privacy beperkende maatregelen heb weegt in de verste verte niet op tegen het gelukzalige gevoel dat ik heb door deze (breed gedragen) ontwikkeling.
Ze doen maar.²
Diversity = Low Trust Society.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:52 schreef MissButterflyy het volgende:
En wie weet zal er in de toekomst als dit festival plaatsvind op het terrein gefouilleerd worden bij toetreden bij het festival, dat is toch geen groot offer?
En camera’s hangen tegenwoordig bijna overal.
quote:De minister van Binnenlandse Zaken van de deelstaat, Herbert Reul, waarschuwt voor speculaties over de dader. "Uit het niets steekt iemand willekeurig mensen neer. Je kunt niets zeggen over de persoon of het motief", aldus Reul.
Hij heeft wel een punt. Hij zegt hetzelfde als ik. Niet gek want het is gewoon common sense.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]en dan zeggen ze dat Duitsers geen humor hebben.
De vraag stellen is hem beantwoorden, moslims houden niet van diversiteit en zeker niet uit de LTBQ etc hoek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik had per ongeluk op zo een filmpje geklikt met die lijken.
Op X.
De politieke correctheid is weer om te kotsen ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]en dan zeggen ze dat Duitsers geen humor hebben.
Een van de grootste WC-eenden waar je mee op de proppen kunt komen. De demonische grijns op zijn gezicht spreekt ook niet echt in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarschuwing van Douglas Murray. Als wij niets doen dan krijgen wij in het Westen onze eigen '7 oktober'
De collaborateurs…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaan ze het nog druk krijgen. Er is een ontzettend mooie ontwikkeling gaande op het moment: steeds meer westerlingen embracen de Islam. Elke grote moskee heeft het erg druk met de bekeringen naar de Islam en daarbij behorende begeleiding.
Dus het chagrijn dat ik enerzijds heb vanwege die privacy beperkende maatregelen heb weegt in de verste verte niet op tegen het gelukzalige gevoel dat ik heb door deze (breed gedragen) ontwikkeling.
Ze doen maar.²
Met de 1e en 2e wet van Croughs had de progressieveling nog het hoogste woord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden, moslims houden niet van diversiteit en zeker niet uit de LTBQ etc hoek.
Er is een ernstige cognitieve dissonatie bij lijksen, die opkomen voor zowel moslims als de LTBQ etc groep.
Ik zie het van dichtbij gebeuren en het zorgt altijd voor een ontzettend saamhorig feestje. Fijn man.quote:
Vooralsnog gok ik gewoon weer op een Syrier, een Afghaan of misschien een Irakees.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De politieke correctheid is weer om te kotsen ja.
De modus oprandi van de dader..het afsnijden van kelen..wijst op een moslim. Beschrijving van het uiterlijk door getuigen wijst op een moslim. Maar goed, misschien willen ze toestanden zoals in Engeland voorkomen.
Dat dit uitgerekend uit jou mond moet komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Stel je voor dat je gewoon andere dingen aan het doen bent i.p.v. chronisch op FOK! in de avond... bizar.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaan ze het nog druk krijgen. Er is een ontzettend mooie ontwikkeling gaande op het moment: steeds meer westerlingen [i]embracen de Islam. Elke grote moskee heeft het erg druk met de bekeringen naar de Islam en daarbij behorende begeleiding. [/i]
Ze doen maar.²
Ik sluit het ook niet uit moet ik zeggen. Ik vraag me ook af of we dit los kunnen zien van de huidige gebeurtenissen in Palestina? Maar een ding staat buiten kijf, wat de uitkomsten ook zijn, en dat zijn we gelukkig allemaal eens: het gaat om een gek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vooralsnog gok ik gewoon weer op een Syrier, een Afghaan of misschien een Irakees.
Een gek uit alweer dezelfde hoek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sluit het ook niet uit moet ik zeggen. Ik vraag me ook af of we dit los kunnen zien van de huidige gebeurtenissen in Palestina? Maar een ding staat buiten kijf, wat de uitkomsten ook zijn, en dat zijn we gelukkig allemaal eens: het gaat om een gek.
Laten we het afwachten.²
Waarom zijn gekken die dit soort laffe misdaden met messen plegen altijd van Arabische komaf en nou nooit zionisten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sluit het ook niet uit moet ik zeggen. Ik vraag me ook af of we dit los kunnen zien van de huidige gebeurtenissen in Palestina? Maar een ding staat buiten kijf, wat de uitkomsten ook zijn, en dat zijn we gelukkig allemaal eens: het gaat om een gek.
Laten we het afwachten.²
Dat zoek ik meer in de sociaaleconomische hoek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zijn gekken die dit soort laffe misdaden met messen plegen altijd van Arabische komaf en nou nooit zionisten?
Wat verwacht je dan? Mensen worden het zat en niet gehoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik wordt af en toe heel moe van het gejank dat je niets mag zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:30 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Mensen worden het zat en niet gehoord.
En maar door janken over intolerantie. En voor de racisme kaart getrokken wordt, het maakt mij niet uit welke afkomst of motivatie, een geradicaliseerde vluchteling of een autochtoon met stemmen in zijn hoofd, ik ben dat loslopende tuig gewoon zat.
Daar heb ik een methode voor. gewoon wel zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik wordt af en toe heel moe van het gejank dat je niets mag zeggen.
Een van de belachelijkste maatregelen die ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:36 schreef vacuum1 het volgende:
Een permanente asielstop uit Afrika en het Midden-Oosten is een eerste stap, naast het bevorderen van remigratie. Verder is het misschien tijd om de Islam het predicaat 'terroristische organisatie' te geven met uiteindelijk een volledig verbod.
Die waren inderdaad hardstikke legitiem..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een van de belachelijkste maatregelen die ik ooit heb gehoord.En dat is niet alleen omdat we allang voorbij het point of no return zijn (gelukkig). Gaat wat ver om voor het gedrag van een paar gekken een hele groep te straffen. Deden we ook niet met andere groepen of religies tpen de Ira, ETA of RAF weer huishielden.
Laten we aub normaal gaan doen.²
Mooi verhaal Starhopper.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik dacht dat MikeyTT die user was die een paar jaar geleden deed alsof ie kanker had maar daar hoor ik verder niemand over dus daar zal ik me wel in vergist hebben... Ik vraag me wel af wie dat ook alweer was dan...quote:
Volgens de NOS, tja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
Volgens de NOS is er nog helemaal geen signalement bekend? Opmerkelijk, je zou toch zeggen dat tijdens een festival er meer dan genoeg ooggetuigen zijn.
NOS is zich nog in alle bochten aan het wringen om het beestje niet bij de naam te benoemen.quote:
Volgens Bild is er iemand gearresteerd, maar ze kunnen niet bevestigen of het om de dader gaatquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
Volgens de NOS is er nog helemaal geen signalement bekend? Opmerkelijk, je zou toch zeggen dat tijdens een festival er meer dan genoeg ooggetuigen zijn.
Goed Topicquote:Hij moest doorspelen
De Duitse dj Topic, die bezig was aan een optreden toen de aanval plaatsvond, werd gevraagd om door te spelen toen al duidelijk was dat er een aanvaller met een mes slachtoffers had gemaakt. ,,Zo moest worden voorkomen dat er massaal paniek uitbrak”, schrijft hij op Instagram.
,,Ik kan het nog altijd niet geloven. Dit was een gratis festival voor iedereen, er waren vrienden met hun kleine kinderen aanwezig”, aldus Tobias Topic, zoals de dj eigenlijk heet. Topic zegt dat zijn optreden nog zo’n 10 à 15 minuten doorging ,,voordat eindelijk de muziek werd uitgezet”.
De oven in. @Momoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:18 schreef Stoorzendert het volgende:
"Bild zegt wel informatie te hebben over de dader. Het zou gaan om een man van 20 tot 30 jaar oud met een 'zuidelijk' uiterlijk, een dikke korte volle baard en gekleed in het zwart. Het is niet duidelijk waar Bild dit vandaan heeft."
Een 'zuidelijk uiterlijk'![]()
Wat is er gebeurd met het 'Arabisch uiterlijk'?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:18 schreef Stoorzendert het volgende:
"Bild zegt wel informatie te hebben over de dader. Het zou gaan om een man van 20 tot 30 jaar oud met een 'zuidelijk' uiterlijk, een dikke korte volle baard en gekleed in het zwart. Het is niet duidelijk waar Bild dit vandaan heeft."
Dat is een quote van de NOS. Bild heeft wel 'Arabisch uiterlijk' staan. Dus dit is aangepast door de NOSquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met het 'Arabisch uiterlijk'?
De Staatsomroep heeft het erg moeilijk mee.
Verdomde Spanjaarden altijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Bron NOS
Nemen zij niet gewoon letterlijk over wat Bild zegt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met het 'Arabisch uiterlijk'?
De Staatsomroep heeft het erg moeilijk mee.
Ja ik zie het. In een ander artikel op Bild staat dit; 'südländisches Erscheinungsbild'quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nemen zij niet gewoon letterlijk over wat Bild zegt?
https://m.bild.de/regiona(...)3A%2F%2Fm.bild.de%2F
Dat zeg ik. Heeft dus weinig met NOS FAKENEWS STAATSOMROEP te maken, maar letterlijk overgenomen zoals er ook al stond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik zie het. In een ander artikel op Bild staat dit; 'südländisches Erscheinungsbild'
Niet alleen de NOS. Vrijwel alle media liegt hierover. Zoals wel vaker is X weer het medium waar je de waarheid wel kan vinden. Maar ja, dat houdt dus in dat als de vlam in de pan slaat Elon Musk, de Russen en extreem rechts de schuld krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben geen fan van 'iedereen verantwoordelijk houden voor het gedrag van enkelen', en weet ook niet veel af van de ETA of RAF. Maar weet je zeker dat de Ieren niet gestraft werden om de acties van de IRA?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een van de belachelijkste maatregelen die ik ooit heb gehoord.En dat is niet alleen omdat we allang voorbij het point of no return zijn (gelukkig). Gaat wat ver om voor het gedrag van een paar gekken een hele groep te straffen. Deden we ook niet met andere groepen of religies tpen de Ira, ETA of RAF weer huishielden.
Laten we aub normaal gaan doen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |