Even aanzien of Duitsland even zelfhatend is als GB.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Haal er nog meer binnen om lekker divers te zijn
Ik kan dat best zeggen. Sterker nog; ik zeg het al. En blijkbaar heb je onder een steen gelegen, maar speciaal voor jou nog een keer; in Engeland zijn mensen vastgezet voor het feit dat ze zich op social media uitspraken tegen de spreekwoordelijke kanker die imigratie van moslims hun land in brengt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:21 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Hoho, je bent al slachtoffer omdat je niet kan zeggen wat je wilt want anders gebeurt wat er in Engeland gebeurt (wat je daar ook mee bedoeld)
Of 1 van die 2 is op dit moment opgepakt in Duitsland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:22 schreef Ploplap het volgende:
@:MikeyTT & Starhopper liggen opeens te slapen.
https://journals.sagepub.(...)Ethnic%20Minority%20(BAME)%20community.quote:Within the statistics of knife assaults, 186 young people are reported to have died due to knife crime in 2019 and a staggering two thirds of these were reported to be from the Black, African and Ethnic Minority (BAME) community.
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:03 schreef GerryDV het volgende:
Is gewoon cultuur. Zou er vooral niet teveel van zeggen of vinden. Laat het gewoon rustig over je heen komen. Je ziet in Engeland wat er gebeurt als je er wat van vind. Laten we dit topic dan ook gewoon sluiten, voor de goede vrede.
Black on black crime heb ik niet zoveel moeite mee. Dat is vaak toch haantjesgedrag over wie welke wijk van drugs mag voorzien en ander paupergeruzie. Als het maar nirt overslaat op de normale mens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:25 schreef capricia het volgende:
In het VK is dat messengeweld wel populair.
En betreft voornamelijk black on black crime.
[..]
https://journals.sagepub.(...)Ethnic%20Minority%20(BAME)%20community.
Wat raar toch..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.
Ga je er gelijk een extreme bij halen die ook nog verdraait wordt. Het mandaat voor oppakken van mensen met een onwelgevallige mening ging veel verder dat 1 geval. Beetje stropoppen en gaslighten is wel makkelijk he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.
'Arabisch uiterlijk'quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Elan het volgende:
Wat ik niet snap waarom juist op een diversiteitsfestival.
Kwamen de daders wellicht uit extreemrechtse hoek?
Ieder type misdrijf wat niet aangepakt wordt, slaat uiteindelijk over, op alles. Dus beter direct de kop in drukken. Ongeacht etniciteit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Black on black crime heb ik niet zoveel moeite mee. Dat is vaak toch haantjesgedrag over wie welke wijk van drugs mag voorzien en ander paupergeruzie. Als het maar nirt overslaat op de normale mens.
Diversiteit gaat tegenwoordig biet on kleir of religie. Diversiteit is bijna synoniem aan transgenders en homo’s. Iets waar de gehele islamitische community een broertje dood aan heeft (letterlijk).quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Elan het volgende:
Wat ik niet snap waarom juist op een diversiteitsfestival.
Kwamen de daders wellicht uit extreemrechtse hoek?
100% eens!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ieder type misdrijf wat niet aangepakt wordt, slaat uiteindelijk over, op alles. Dus beter direct de kop in drukken. Ongeacht etniciteit.
Dat hoeft niks te zeggen er is teveel vrije sex tegenwoordig, men doet maar en iedereen lijkt op elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |