Het is inderdaad echt vreselijk. En toch als je kind naar zo'n festival gaat, dan zit je toch te denken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Net als 7 oktober op dat festival in Israël. Het is echt verschrikkelijk. Dat je niet zonder dit soort gedachten een normaal festival kunt bezoeken.
En de kerstmarkten moeten nog geopend worden.quote:
We kunnen nu wel stellen dat het seizoen geopend is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
En de kerstmarkten moeten nog geopend worden.
Dit is toch ook gewoon absurd. In een vrije samenleving als de onze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt vreselijk. En toch als je kind naar zo'n festival gaat, dan zit je toch te denken..
Er is nog geen signalement vrijgegeven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:43 schreef Aberkullie het volgende:
Maar weten we al of het een doorgedraaide salafist is
Volgens nu.nl wel degelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is nog geen signalement vrijgegeven.
Nee hoor, die worden geprezen, aangezien de "echte" Europeanen al gevlucht zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:55 schreef vacuum1 het volgende:
Ik hoop dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de massa-immigratie in Europa zich ooit nog eens moeten verantwoorden voor hun misdaden jegens de inheemse Europese bevolking.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wel degelijk.
Oh wacht, door omstanders. Niet door de autoriteiten inderdaad.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dader-gevlucht.htmlquote:Ooggetuigen melden dat een man op het stadsfestival rond 21.45 uur willekeurige voorbijgangers neerstak. Ze zeggen dat de dader er "Arabisch uitziet" en op de vlucht is geslagen.
Zodra ze het zeker weten veranderd het standaard in een verwarde man. Let maar op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wel degelijk.
Oh wacht, door omstanders. Niet door de autoriteiten inderdaad.
Misschien is het beter als er geen festivals meer plaatsvinden. En we ons gewoon aanpassen. Toch @BansheeBoy ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft niks te zeggen er is teveel vrije sex tegenwoordig, men doet maar en iedereen lijkt op elkaar.²
Hold your horses.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Weer een van de miljoenen kansenparels die Angela Merkel naar binnen heeft gehaald. Deutschland schaft das! Het paard van troje is binnengehaald in Europa. De massale immigratie van moslims zal de geschiedenisboeken ingaan als grootste fout in de mensheid voor de westerse wereld, daar ben ik van overtuigd.
De mensen die de massa-immigratie toejuichen zijn ironisch genoeg waarschijnlijk het slachtoffer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:55 schreef vacuum1 het volgende:
Ik hoop dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de massa-immigratie in Europa zich ooit nog eens moeten verantwoorden voor hun misdaden jegens de inheemse Europese bevolking.
En hier zie je al weer klein beetje het probleem, de politie die de dader geen terrorist durft te noemen maar "amokmaker"quote:
Je weet helemaal niet of de dader iemand uit het M-O is. Wacht nu maar af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef GerryDV het volgende:
Dit zou wel een mooi moment zijn om het hele MO in een parkeerplaats te veranderen. Al is het alleen maar om te laten zien dat hun ideologie hier niet met terrorisme door te drukken is.
Mocro's schieten elkaar van Amsterdam tot Antwerpen en Marseille aan toe uit het leven met AK-47's, Dan hebben we het nog niet eens over Duitsland waar het sinds jaar en dag wemelt van de diversiteit met alle desastreuze gevolgen van dien. Europa heeft zijn portie al hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:16 schreef capricia het volgende:
Laten we hopen dat dit niet overslaat naar ons vaste land Europa.
Laten we dat doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of de dader iemand uit het M-O is. Wacht nu maar af.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En hier zie je al weer klein beetje het probleem, de politie die de dader geen terrorist durft te noemen maar "amokmaker"
1) Bezetene 2) Gestoord persoon 3) Herrieschopper 4) Hinderlijk persoon 5) Iemand die een persoon lastigvalt 6) Iemand die zorgt voor overlast 7) FOK!ker die het in zijn hoofd haalde naar een festival te gaan en daar werd overvallen door alle sociale activiteiten en vervolgens in een psychose schoot en wild om zich heen ging steken ja, je weet het niet hoor
Arabisch uiterlijk. En hij loopt nog vrij rond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is nog geen signalement vrijgegeven.
Natuurlijk zal de dader een moslim of iemand met een migratieachtergrond zijn. Jij weet wel beter hopelijk. 1+1= vaak 2.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Hold your horses.
Het is niet bevestigd dat de dader een moslim is.
Maar sinds alle kerst aanslagen en 7 oktober op dat festival in Israël ben je minder onbevreesd. Dat klopt.
quote:Der Mann soll mit dem Messer gezielt auf den Hals seiner Opfer eingestochen haben. Deshalb ordnen die Ermittler die Tat als Terroranschlag und nicht mehr als Amoklauf ein.
quote:The man is said to have deliberately stabbed his victims in the neck with the knife. This is why investigators are classifying the crime as a terrorist attack and no longer as a shooting spree.
Wat een nachtmerrie, in je nek worden gestoken. Heb ooit filmpjes gezien op vage sites. Nou ik kan je vertellen dat dit geen pretje is. Je bent nog lang bij bewustzijn.quote:
Eigenlijk vind ik dat wel ja. Ik vind het alleen niet gepast het daar nu over te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien is het beter als er geen festivals meer plaatsvinden. En we ons gewoon aanpassen. Toch @:bansheeboy ?
Dit scenario wijst totaal niet naar een zwarte die een andere zwarte neersteekt. Dit is gewoon een terroristische daad, die worden doorgaans echt niet gepleegd door een zwarte dader.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:16 schreef capricia het volgende:
Ik wil nogmaals benadrukken dat in het VK "knife crime in the black community" het meeste voorkomt.
Het zijn zwarte jonge mannen, die daar "61% of knife murder perpetrators" zijn.
https://www.london.gov.uk(...)e-in-black-community
Laten we hopen dat dit niet overslaat naar ons vaste land Europa.
Meerdere doden en gewonden worden er nu gemeld.
Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk zal de dader een moslim of iemand met een migratieachtergrond zijn. Jij weet wel beter hopelijk. 1+1= vaak 2.
De consensus is dat het weer een misdaad betreft die niet plaats had mogen vinden, want deze mensen horen hier helemaal niet te zijn en zijn op onverantwoorde wijze hier naar binnen gehaald door globalistisch ingestelde bewindslieden. De grootste misdaad tegen de mensheid sinds de Tweede Wereldoorlog als je het mij vraagt. Beesten worden losgelaten op weerloze burgers, velen zijn door de jaren heen al slachtoffer geworden op verschillende vlakken.
Kan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:33 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dit scenario wijst totaal niet naar een zwarte die een andere zwarte neersteekt. Dit is gewoon een terroristische daad, die worden doorgaans echt niet gepleegd door een zwarte dader.
Ah, we gaan ook nog even het doden van miljoenen mensen nadrukkelijk promoten. Lekker man, er waren (en zijn) wel wat leiders in de wereldgeschiedenis die daar ook wel oren naar hebben!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef GerryDV het volgende:
Dit zou wel een mooi moment zijn om het hele MO in een parkeerplaats te veranderen. Al is het alleen maar om te laten zien dat hun ideologie hier niet met terrorisme door te drukken is.
Ja, maar dat staat los van moslim(terrorisme). Al die sodom en gomorra taferelen ben ik geen voorstander van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:36 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Wacht… wat? Jij vind eigenlijk dat we de festivals maar moeten stoppen? Onder dreiging van molsimterrorisme?
Oke. Dus als het gewoon een kerstmarkt is dan veroordeel je het wel? Je keurt het alleen goed als het over seks, losbandigheid en lhgtbi+ gaat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat los van moslim(terrorisme). Al die sodom en gomorra taferelen ben ik geen voorstander van.²
Jij trekt hele rare conclusies. Weet niet eens waar ik op moet ingaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:36 schreef GerryDV het volgende:
Je geeft in deze dus ronduit toe dat je achter dit terrorisme staat of in ieder geval vind dat de schuld ligt vij de mensen die naar een festival gaan?
Sterker nog, dat is nog erger. Kerst verwijst naar de christelijke Jezus. Dan worden er deelgenoten toegekend aan de Schepper: want "Jezus is God" (aldus Christenen). Dat is een groot onrecht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Oke. Dus als het gewoon een kerstmarkt is dan veroordeel je het wel?
Tip: dan ga je er niet naar toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is nog erger. Kerst verwijst naar de christelijke Jezus. Dan worden er deelgenoten toegekend aan de Schepper: want "Jezus is God" (aldus Christenen). Dat is een groot onrecht.²
Hahahahaha. Het is wel een verschilletje of je erom vraagt of niet en of je, inclusief je barbaarse volgers iets toevoegt aan de wereld of niet. Als je geen enkele normen of waarden kent is er niet zoveel mis mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, we gaan ook nog even het doden van miljoenen mensen nadrukkelijk promoten. Lekker man, er waren (en zijn) wel wat leiders in de wereldgeschiedenis die daar ook wel oren naar hebben!
in b4 'ja nee nee, zonder de onschuldigen te doden natuurlijk!'
Zie je mij haast maken om er heen te gaan dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tip: dan ga je er niet naar toe.
Er is niet zoveel mis met een soort massale genocide (noem het beestje gewoon bij de naam dan)? Ok man, fijne avond verder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Hahahahaha. Het is wel een verschilletje of je erom vraagt of niet en of je, inclusief je barbaarse volgers iets toevoegt aan de wereld of niet. Als je geen enkele normen of waarden kent is er niet zoveel mis mee.
Ontzettend heftig weer dit. Weet je wat eng is? Dat dit soort topics vroeger als een speer gingen. Er is een soort van afvlakking. Men kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
NOS is er nog niet zeker van dat het een "mesaanval" was. Alsof het mes zelf iemand aanviel.
Journalistieke klasse weer. Noem het gewoon een terroristische aanslag.
Maar als je thuis was gebleven. Of niet in onzedige kledij over straat was gegaan.quote:
Sturen ze daar ook de statistieken nog een beetje bij door migranten van de 2e of 3e generatie in de statistieken niet eens als migrant, maar als autochtoon te tellen en statistiek op basis van religie/cultuur af te dekken met de racismekaart?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan.
Ik lees het zo:
De daders zijn qua statistieken bijzonder oververtegenwoordigd in de mannelijke migranten populaties.
Kleur maakt me niet uit. Cultuur wel.
Ik vind het jammer dat ze de reacties hebben uitgezet onder het NU artikel. Ze zijn soms erg uitgesproken in die comments. Altijd goed om te weten hoe (sommige) mensen echt denken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
NOS is er nog niet zeker van dat het een "mesaanval" was. Alsof het mes zelf iemand aanviel.
Journalistieke klasse weer. Noem het gewoon een terroristische aanslag.
Die afvlakking zou jou en je moslim vriendjes als muziek in de oren klinken. Misschien heeft het tijdstip er iets mee te maken ouwe salafist.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend heftig weer dit. Weet je wat eng is? Dat dit soort topics vroeger als een speer gingen. Er is een soort van afvlakking. Men kijk nergens meer van op.
Enge ontwikkeling.²
Daar hoef je niet voor op nu.nl te lezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze de reacties hebben uitgezet onder het NU artikel. Ze zijn soms erg uitgesproken in die comments. Altijd goed om te weten hoe (sommige) mensen echt denken.²
Ik weet niet wat de oorzaak is maar het valt me wel op. Een soort gelatenheid die op zichzelf ook eng is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die afvlakking zou jou en je moslim vriendjes als muziek in de oren klinken. Misschien heeft het tijdstip er iets mee te maken ouwe salafist.
Ik heb de bron erboven gegeven. Het is jarenlang niet geregistreerd. En ieg niet met het publiek gedeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sturen ze daar ook de statistieken nog een beetje bij door migranten van de 2e of 3e generatie in de statistieken niet eens als migrant, maar als autochtoon te tellen en statistiek op basis van religie/cultuur af te dekken met de racismekaart?
Dat ze het expres niet meetbaar maken en daarna het probleem bagatelliseren op basis van waardeloze of gemanipuleerde cijfers maakt het wel dat situaties als deze steeds sceptischer worden bekeken en dat er net zoals in de UK steeds minder voor nodig is om steeds grotere groepen helemaal de kop gek te maken..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb de bron erboven gegeven. Het is jarenlang niet geregistreerd. En ieg niet met het publiek gedeeld.
Net als die 'oud en nieuw' seksuele aanvallen op vrouwen in Duitsland (taharrush gamea is de naam). Daar heeft men ook lang de etniciteit niet willen benoemen.
Ik deel deze mening absoluut. Er moet alleen meer tijd tegenaan worden gegooid. Dit gaat niet van de ene op de andere dag helaas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:05 schreef damsco het volgende:
De oplossing is om nu meer culturen te mengen. Juist nu krijg je spanningen; dat los je op door meer culturen te laten samenleven. We zitten gewoon even in een transitiefase.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deel deze mening absoluut. Er moet alleen meer tijd tegenaan worden gegooid. Dit gaat niet van de ene op de andere dag helaas.
De dader heeft zoveel kenmerken (man, jongere, voetbalsupporter etc.), waarom kijken we hem precies aan op zijn geloof of afkomst?²
En slachtoffers hadden zich eigenlijk het beste maar van te voren kunnen aanpassen. Dan hadden ze het risico verkleind. Toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deel deze mening absoluut. Er moet alleen meer tijd tegenaan worden gegooid. Dit gaat niet van de ene op de andere dag helaas.
De dader heeft zoveel kenmerken (man, jongere, voetbalsupporter etc.), waarom kijken we hem precies aan op zijn geloof of afkomst?²
De spanningen zijn er omdat sommige culturen (religies) niet tolerant zijn tov anderen. En daar hoef ik niet mee te mengen. Laat ze maar lekker optiefen en met z'n allen in de woestijn gaan zitten. Waar ze horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:05 schreef damsco het volgende:
De oplossing is om nu meer culturen te mengen. Juist nu krijg je spanningen; dat los je op door meer culturen te laten samenleven. We zitten gewoon even in een transitiefase.
Neen, de oplossing zit in remigratie. Het experiment is faliekant mislukt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:05 schreef damsco het volgende:
Laten we aub niet te emotioneel doen nu. Ik vind dat er behoorlijk irrationeel wordt gereageerd. Ergens snap ik dat, maar om er beleid tegenaan te gooien meteen. Hebben we al uitgesloten dat het een gek was?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De spanningen zijn er omdat sommige culturen (religies) niet tolerant zijn tov anderen. En daar hoef ik niet mee te mengen. Laat ze maar lekker optiefen en met z'n allen in de woestijn gaan zitten. Waar ze horen.
Omdat dat hetgene is wat hem intolerant maakt naar de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
De dader heeft zoveel kenmerken (man, jongere, voetbalsupporter etc.), waarom kijken we hem precies aan op zijn geloof of afkomst?
Je kon toch beter van te voren de risico's minimaliseren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we aub niet te emotioneel doen nu. Ik vind dat er behoorlijk irrationeel wordt gereageerd. Ergens snap ik dat, maar om er beleid tegenaan te gooien meteen. Hebben we al uitgesloten dat het een gek was?²
Ik vind dit een zwaktebod. Je hebt er de lusten van gehad. Het feit dat er nu ook lasten zijn betekent dat men ook zelf in de spiegel moet kijken. Want dat er fouten zijn gemaakt moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Neen, de oplossing zit in remigratie. Het experiment is faliekant mislukt.
Heb je voor mij de beelden waarin hij zijn beweegredenen uitlegt? Jij schijnt ze al te weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat dat hetgene is wat hem intolerant maakt naar de rest van de wereld.
De fout die is gemaakt is om de gastarbeiders na bewezen diensten niet vriendelijk terug te sturen naar hun shithole van herkomst, maar om ze de kans te geven zich permanent te vestigen. Daar is niks meer aan te doen. Maar er is niets geleerd van die fout, we blijven maar islamitische parasieten binnenhalen. Dus ja, een grote dikke spiegel is wel nodig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dit een zwaktebod. Je hebt er de lusten van gehad. Het feit dat er nu ook lasten zijn betekent dat men ook zelf in de spiegel moet kijken. Want dat er fouten zijn gemaakt moge duidelijk zijn.²
Je weet niet of dit een moslim was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf we. Optiefen met al die kut-moslims. Achterlijke religie. Lopen echt honderden jaren achter bij de rest van de wereld.
Iedereen met een iq boven de (70) en die geen moslim is, kent ze. Ik vrees echter dat jij aan beide criteria niet voldoet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je voor mij de beelden waarin hij zijn beweegredenen uitlegt? Jij schijnt ze al te weten.
De goeden zullen onder de kwaden lijden. Suck it up.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar je doet een hoop bonafide hardwerkende eerlijke belastingbetalende Moslims te kort.
Aannames. Normaliter niet zo erg, alleen nu heb je er een hoop fijne Moslims mee die hier niks mee van doen hebben en die dit ondubbelzinnig afkeuren inclusief ondergetekende. Er zit een goede kop op. maar het moet wel van 2 kanten komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Iedereen met een iq boven de (70) en die geen moslim is, kent ze. Ik vrees echter dat jij aan beide criteria niet voldoet.
Hardop gelachen 👍🏼quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Veel Moslims moeten maandag weer aan het werk om een steentje bij te dragen aan deze ontzettend fijne samenleving. We zetten de schouders er echt onder.²
Ja, ik lees net dat ze dader helemaal niet hebben gepakt. Komt me nu pas ter oren. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, daarom hoop ik dat ze hem snel weten uit te schakelen.quote:
Onderbouwd door de geschiedenis.quote:
Bieden geen garantie voor de toekomst. Wat is jouw ideale Nederland? Kun je daar concreet in zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Onderbouwd door de geschiedenis.
Dat zegt niemand. Maar jij sluit je ogen voor alles wat niet in je straatje past. Is een algemeen verschijnsel bij reli-fundi's van achterlijke religies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Bieden geen garantie voor de toekomst.
Geen religie. Daar wordt de wereld alleen maar toleranter van. En we waren goed onderweg.quote:Wat is jouw ideale Nederland? Kun je daar concreet in zijn.
Het is meer een soort voorzichtigheid om niet te uitgesproken te zijn met niet alle feiten op tafel. Je doet dan geheid iemand onrecht aan. Ik vind het een goede eigenschap juist. Helaas is het wel schaars in deze tijd waar het overgrote deel van de mensen het nadeel van de twijfel pakken en dus nooit van het goede uitgaan. Er zit een goede kop op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar jij sluit je ogen voor alles wat niet in je straatje past. Is een algemeen verschijnsel bij reli-fundi's van achterlijke religies.
quote:
Rome, sufkut. Rome is niet in een dag gebouwd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Parijs is ook niet in een dag gebouwd.
Ja, Rome ook niet. Blij dat we nu enigszins op een lijn zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Rome, sufkut. Rome is niet in een dag gebouwd.
Fixed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt gelijk. Ik doe alleen maar interessant, maar heb eigenlijk geen idee wat ik zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |