https://www.bergisch-mal-(...)cultural%20programme.quote:The city of Solingen celebrates its 650th anniversary in 2024. Throughout the year, all parts of the city will be celebrating the city's anniversary. One highlight is the three-day "Festival of Diversity" from 23 to 25 August with a colourful musical and cultural programme.
Ja dus..quote:Der laut Zeugenaussagen arabisch aussehende Täter ist auf der Flucht.
Volgens Bild is dat zo idd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:06 schreef Momo het volgende:
Als ik het goed begrijp hebben ze de dader nog niet te pakken?
Nice, reactie 2 en de slachtofferrol is er alquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:03 schreef GerryDV het volgende:
Is gewoon cultuur. Zou er vooral niet teveel van zeggen of vinden. Laat het gewoon rustig over je heen komen. Je ziet in Engeland wat er gebeurt als je er wat van vind. Laten we dit topic dan ook gewoon sluiten, voor de goede vrede.
Ik ben (nog) geen direct slachtoffer hoor. Ik zeg bewust ‘direct’ omdat het natuurlijk indirect wel impact heeft, het moslimterrorisme.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Nice, reactie 2 en de slachtofferrol is er al
Hoeft natuurlijk geen reden achter te zitten, wel heel veel mensen bij elkaar vanavond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens wel passend, maar ben wel benieuwd wat hier achter zat voor onzin.
Zal wel iets van motivatie achter hebben gezeten. Normale mensen gaan niet spontaan steken in een menigte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk geen reden achter te zitten, wel heel veel mensen bij elkaar vanavond.
Nog even en de gedachtenpolitie staat aan je deur en via snelrecht ben je morgen in de gevangenis,quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:03 schreef GerryDV het volgende:
Is gewoon cultuur. Zou er vooral niet teveel van zeggen of vinden. Laat het gewoon rustig over je heen komen. Je ziet in Engeland wat er gebeurt als je er wat van vind. Laten we dit topic dan ook gewoon sluiten, voor de goede vrede.
Ik denk overigens niet dat ja weet wat de definitie is van het woord slachtofferrol. Dat is dat je je, onterecht, profileerd als slachtoffer en daar sympathie of geld uit probeerd te halen. Just so you know. Verlgebruikte tactiek van onze allochtone vrienden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Nice, reactie 2 en de slachtofferrol is er al
Ja vast, maar hoeft niet specifiek voor dit festival te zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel iets van motivatie achter hebben gezeten. Normale mensen gaan niet spontaan steken in een menigte.
Dit was grappig totdat het onlangs in Engeland realiteit werd. Nu is het een redelijk zwartgallige grap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nog even en de gedachtenpolitie staat aan je deur en via snelrecht ben je morgen in de gevangenis,
Qua motivatie is de illusie van 72 maagden en een gevoel van martelaarschal voldoende voor sommigen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel iets van motivatie achter hebben gezeten. Normale mensen gaan niet spontaan steken in een menigte.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze staan daar wel bekend om hun messen
Hoho, je bent al slachtoffer omdat je niet kan zeggen wat je wilt want anders gebeurt wat er in Engeland gebeurt (wat je daar ook mee bedoeld)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:12 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik ben (nog) geen direct slachtoffer hoor. Ik zeg bewust ‘direct’ omdat het natuurlijk indirect wel impact heeft, het moslimterrorisme.
Even aanzien of Duitsland even zelfhatend is als GB.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Haal er nog meer binnen om lekker divers te zijn
Ik kan dat best zeggen. Sterker nog; ik zeg het al. En blijkbaar heb je onder een steen gelegen, maar speciaal voor jou nog een keer; in Engeland zijn mensen vastgezet voor het feit dat ze zich op social media uitspraken tegen de spreekwoordelijke kanker die imigratie van moslims hun land in brengt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:21 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Hoho, je bent al slachtoffer omdat je niet kan zeggen wat je wilt want anders gebeurt wat er in Engeland gebeurt (wat je daar ook mee bedoeld)
Of 1 van die 2 is op dit moment opgepakt in Duitsland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:22 schreef Ploplap het volgende:
@:MikeyTT & Starhopper liggen opeens te slapen.
https://journals.sagepub.(...)Ethnic%20Minority%20(BAME)%20community.quote:Within the statistics of knife assaults, 186 young people are reported to have died due to knife crime in 2019 and a staggering two thirds of these were reported to be from the Black, African and Ethnic Minority (BAME) community.
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:03 schreef GerryDV het volgende:
Black on black crime heb ik niet zoveel moeite mee. Dat is vaak toch haantjesgedrag over wie welke wijk van drugs mag voorzien en ander paupergeruzie. Als het maar nirt overslaat op de normale mens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:25 schreef capricia het volgende:
In het VK is dat messengeweld wel populair.
En betreft voornamelijk black on black crime.
[..]
https://journals.sagepub.(...)Ethnic%20Minority%20(BAME)%20community.
Wat raar toch..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.
Ga je er gelijk een extreme bij halen die ook nog verdraait wordt. Het mandaat voor oppakken van mensen met een onwelgevallige mening ging veel verder dat 1 geval. Beetje stropoppen en gaslighten is wel makkelijk he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik Engeland mocht je op Twitter niet eens oproepen tot het platbranden van een moskee inderdaad, jeetje.
'Arabisch uiterlijk'quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Elan het volgende:
Wat ik niet snap waarom juist op een diversiteitsfestival.
Kwamen de daders wellicht uit extreemrechtse hoek?
Ieder type misdrijf wat niet aangepakt wordt, slaat uiteindelijk over, op alles. Dus beter direct de kop in drukken. Ongeacht etniciteit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Black on black crime heb ik niet zoveel moeite mee. Dat is vaak toch haantjesgedrag over wie welke wijk van drugs mag voorzien en ander paupergeruzie. Als het maar nirt overslaat op de normale mens.
Diversiteit gaat tegenwoordig biet on kleir of religie. Diversiteit is bijna synoniem aan transgenders en homo’s. Iets waar de gehele islamitische community een broertje dood aan heeft (letterlijk).quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Elan het volgende:
Wat ik niet snap waarom juist op een diversiteitsfestival.
Kwamen de daders wellicht uit extreemrechtse hoek?
100% eens!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ieder type misdrijf wat niet aangepakt wordt, slaat uiteindelijk over, op alles. Dus beter direct de kop in drukken. Ongeacht etniciteit.
Dat hoeft niks te zeggen er is teveel vrije sex tegenwoordig, men doet maar en iedereen lijkt op elkaar.quote:
quote:Solingen, de stad van de messen, waar kwaliteit en vakmanschap centraal staan. Sinds de Middeleeuwen is Solingen een bekende naam in de wereld van messen.
Was niet nodig geweest. Eerder in de buurt van de verkeerde mensen op een moment dat de poorten voor hun wagenwijd open staan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Momo het volgende:
Altijd wel bizar om te zien dat jonge mensen ineens zo aan hun einde komen. Op de verkeerde plek op het verkeerde moment en....
Waarom praten Nederlanders altijd zo over Duitsland, Frankrijk en Zweden? Alsof het hier een soort Polen is. Bij ons hangt toch dezelfde sfeer voortaan, tot in de dorpen aan toe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef Confetti het volgende:
Ik zat laatst in de trein in Duitsland. Enorm veel jonge Arabische mannen. En ja, je voelt je gewoon niet zo veilig meer als je weet dat er om de haverklap eentje iemand loopt te steken.
Eens. Moet zeggen dat bepaalde dorpen nog wel echt Nederlands aanvoelen, maar heb hetzelfde gevoel in alle steden en het OV.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom praten Nederlanders altijd zo over Duitsland, Frankrijk en Zweden? Alsof het hier een soort Polen is. Bij ons hangt toch dezelfde sfeer voortaan, tot in de dorpen aan toe.
Dat is een understatement. Maar het siert je dat je tot inkeer komt. Ga zo door.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:38 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Oke die was misschien out of line.
Klopt wel, maar we hebben bij Pim, Theo, de tramschutter en overige debielen altijd onze tactiek toegepast van relativeren, pappen en nat houden. Ook met rellen in de schilderswijk en andere opstootjes weten we het steeds in de kiem te smoren en te downplayen alsof het niks met een bepaalde bevolkingsgroep en dus ook niet met een cultuur of geloof te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom praten Nederlanders altijd zo over Duitsland, Frankrijk en Zweden? Alsof het hier een soort Polen is. Bij ons hangt toch dezelfde sfeer voortaan, tot in de dorpen aan toe.
Ja en de huidige immigranten zijn allemaal lieverdjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:33 schreef RotatoR het volgende:
Merkel heeft een miljoen primitievelingen uit de derdewereld geïmporteerd. Zij is verantwoordelijk voor deze slachtoffers.
Assimilatie, arische DNA...kom op man. Dit was stoere taal in 1941.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:37 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Die assimilatie en interraciale babies zijn inderdaad ook niet al te best voor de evolutie. Waarom zou je in godsnaam je goede Arische DNA willen mengen met een soort holbewoners.
Zelfs de Nazi's zouden hem terug roepen: "Ho ho, nu ga je te ver."quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Assimilatie, arische DNA...kom op man. Dit was stoere taal in 1941.
Dank je. Ik ben niet gemeen of onrealistich, voor rede vatbaar en ga graag in debat, en ik hou ook van de mensheid in het algemeen, maar ik zie problemen ontstaan door bevolkingsgroepen die voor mijn gevoel invasive zijn en haaks staan op mijn eigen normen en waarden. En dat blijkt ook keer op keer uit hun acties. Vandaar mijn felheid en afkeer van deze groep.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Maar het siert je dat je tot inkeer komt. Ga zo door.²
Dat zal wel een flinke demonstratie tegen massa-immigratie worden, waar naast bezorgde burgers randfiguren als hooligans en neo-nazis zich bij aan zullen sluiten. Kan eventueel op rellen uitlopen. Dag erop in heel (West-)Duitsland nog veel grotere tegendemonstraties en dan zit de geest weer even in de fles.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
nou dat gaat rellen worden in Duitslandje
Dit is realiteit. Hoe ga jij dan concluderen dat het barbarisme en aanhangen van een Middeleeuwse religie op eenzelfde level staat als de Westerse samenleving. Neem je jezelf dan wel serieus?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Assimilatie, arische DNA...kom op man. Dit was stoere taal in 1941.
Ter gelegenheid van het 650-jarig bestaan van de stadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef epicbeardman het volgende:
En dat op het festival van diversiteit..
Zal je maar overkomen zeg, tegenwoordig heeft iedereen bij grote festivals of evenementen zoals koningsdag, vierdaagse wel eens deze gedachten in zijn hoofd. Wat als en bij deze mensen kwam die macabere realiteit uit.
Kijk nou maar uit wat je zegt. Straks word je opgepakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef Fietsenrek het volgende:
Nou ik ben HEEL benieuwd wat de afkomst van de dader is. Maar voornamelijk, waarom zou je überhaupt op een festival van diversiteit gaan lopen steken? Ben ook benieuwd naar de Duitsers hoe zij gaan reageren, veiligheid komt steeds meer in het geding met al deze lieverdjes die we importeren in Europa.
We zijn hier niet in Engeland he. Je mag hier nog steeds je mening geven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit wat je zegt. Straks word je opgepakt.
Net als 7 oktober op dat festival in Israël. Het is echt verschrikkelijk. Dat je niet zonder dit soort gedachten een normaal festival kunt bezoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef epicbeardman het volgende:
En dat op het festival van diversiteit..
Zal je maar overkomen zeg, tegenwoordig heeft iedereen bij grote festivals of evenementen zoals koningsdag, vierdaagse wel eens deze gedachten in zijn hoofd. Wat als en bij deze mensen kwam die macabere angst uit.
De motivatie waarom je op een festival van diversiteit gaat lopen steken als moslim is toch volstrekt duidelijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef Fietsenrek het volgende:
Nou ik ben HEEL benieuwd wat de afkomst van de dader is. Maar voornamelijk, waarom zou je überhaupt op een festival van diversiteit gaan lopen steken? Ben ook benieuwd naar de Duitsers hoe zij gaan reageren, veiligheid komt steeds meer in het geding met al deze lieverdjes die we importeren in Europa.
Dit was ‘vroeger’ inderdaad ondenkbaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Net als 7 oktober op dat festival in Israël. Het is echt verschrikkelijk. Dat je niet zonder dit soort gedachten een normaal festival kunt bezoeken.
Het is inderdaad echt vreselijk. En toch als je kind naar zo'n festival gaat, dan zit je toch te denken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Net als 7 oktober op dat festival in Israël. Het is echt verschrikkelijk. Dat je niet zonder dit soort gedachten een normaal festival kunt bezoeken.
En de kerstmarkten moeten nog geopend worden.quote:
We kunnen nu wel stellen dat het seizoen geopend is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
En de kerstmarkten moeten nog geopend worden.
Dit is toch ook gewoon absurd. In een vrije samenleving als de onze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt vreselijk. En toch als je kind naar zo'n festival gaat, dan zit je toch te denken..
Er is nog geen signalement vrijgegeven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:43 schreef Aberkullie het volgende:
Maar weten we al of het een doorgedraaide salafist is
Volgens nu.nl wel degelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is nog geen signalement vrijgegeven.
Nee hoor, die worden geprezen, aangezien de "echte" Europeanen al gevlucht zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:55 schreef vacuum1 het volgende:
Ik hoop dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de massa-immigratie in Europa zich ooit nog eens moeten verantwoorden voor hun misdaden jegens de inheemse Europese bevolking.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wel degelijk.
Oh wacht, door omstanders. Niet door de autoriteiten inderdaad.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dader-gevlucht.htmlquote:Ooggetuigen melden dat een man op het stadsfestival rond 21.45 uur willekeurige voorbijgangers neerstak. Ze zeggen dat de dader er "Arabisch uitziet" en op de vlucht is geslagen.
Zodra ze het zeker weten veranderd het standaard in een verwarde man. Let maar op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wel degelijk.
Oh wacht, door omstanders. Niet door de autoriteiten inderdaad.
Misschien is het beter als er geen festivals meer plaatsvinden. En we ons gewoon aanpassen. Toch @BansheeBoy ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft niks te zeggen er is teveel vrije sex tegenwoordig, men doet maar en iedereen lijkt op elkaar.²
Hold your horses.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Weer een van de miljoenen kansenparels die Angela Merkel naar binnen heeft gehaald. Deutschland schaft das! Het paard van troje is binnengehaald in Europa. De massale immigratie van moslims zal de geschiedenisboeken ingaan als grootste fout in de mensheid voor de westerse wereld, daar ben ik van overtuigd.
De mensen die de massa-immigratie toejuichen zijn ironisch genoeg waarschijnlijk het slachtoffer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:55 schreef vacuum1 het volgende:
Ik hoop dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de massa-immigratie in Europa zich ooit nog eens moeten verantwoorden voor hun misdaden jegens de inheemse Europese bevolking.
En hier zie je al weer klein beetje het probleem, de politie die de dader geen terrorist durft te noemen maar "amokmaker"quote:
Je weet helemaal niet of de dader iemand uit het M-O is. Wacht nu maar af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef GerryDV het volgende:
Dit zou wel een mooi moment zijn om het hele MO in een parkeerplaats te veranderen. Al is het alleen maar om te laten zien dat hun ideologie hier niet met terrorisme door te drukken is.
Mocro's schieten elkaar van Amsterdam tot Antwerpen en Marseille aan toe uit het leven met AK-47's, Dan hebben we het nog niet eens over Duitsland waar het sinds jaar en dag wemelt van de diversiteit met alle desastreuze gevolgen van dien. Europa heeft zijn portie al hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:16 schreef capricia het volgende:
Laten we hopen dat dit niet overslaat naar ons vaste land Europa.
Laten we dat doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of de dader iemand uit het M-O is. Wacht nu maar af.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En hier zie je al weer klein beetje het probleem, de politie die de dader geen terrorist durft te noemen maar "amokmaker"
1) Bezetene 2) Gestoord persoon 3) Herrieschopper 4) Hinderlijk persoon 5) Iemand die een persoon lastigvalt 6) Iemand die zorgt voor overlast 7) FOK!ker die het in zijn hoofd haalde naar een festival te gaan en daar werd overvallen door alle sociale activiteiten en vervolgens in een psychose schoot en wild om zich heen ging steken ja, je weet het niet hoor
Arabisch uiterlijk. En hij loopt nog vrij rond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is nog geen signalement vrijgegeven.
Natuurlijk zal de dader een moslim of iemand met een migratieachtergrond zijn. Jij weet wel beter hopelijk. 1+1= vaak 2.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Hold your horses.
Het is niet bevestigd dat de dader een moslim is.
Maar sinds alle kerst aanslagen en 7 oktober op dat festival in Israël ben je minder onbevreesd. Dat klopt.
quote:Der Mann soll mit dem Messer gezielt auf den Hals seiner Opfer eingestochen haben. Deshalb ordnen die Ermittler die Tat als Terroranschlag und nicht mehr als Amoklauf ein.
quote:The man is said to have deliberately stabbed his victims in the neck with the knife. This is why investigators are classifying the crime as a terrorist attack and no longer as a shooting spree.
Wat een nachtmerrie, in je nek worden gestoken. Heb ooit filmpjes gezien op vage sites. Nou ik kan je vertellen dat dit geen pretje is. Je bent nog lang bij bewustzijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |