abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214944922
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:41 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Er moet geld verdiend worden.

Maar io zie m al jaren overal opduiken
Dan heb je het verhaal niet gevolgd, er is geen geld verdiend...hopelijk komt dat wat goed met z'n boek,
Als gezegd, al jaren een relatieve mediastilte.
I want to believe...
pi_214944959
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen komt er naar het schijnt ook een voormalig lid de UAP Task Force naar buiten.
Jay Stratton gaat (ook) z'n memoires publiceren!
I want to believe...
  dinsdag 10 september 2024 @ 23:02:58 #73
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214947070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Deze maand een nieuwe UAP hearing volgens senator Gillibrand.

[ x ]
Nancy Mace zal de hearing voorzitten. Wel interessant om stukje van de hearing met Grusch terug te zien. Blijft een historische hearing.

Erg benieuwd wie ze dit keer naar voren zullen roepen.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 10 september 2024 @ 23:08:41 #74
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214947106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen komt er naar het schijnt ook een voormalig lid de UAP Task Force naar buiten.
Bedoel je Stratton?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Jay Stratton gaat (ook) z'n memoires publiceren!
Voor wie hem niet kent, Stratton was ook werkzaam bij AATIP (net als Elizondo). En later (2020) directeur bij de UAP Taskforce.

quote:
Amongst Stratton’s hand-picked team members was whistleblower David Grusch, who testified under oath to Congress last year about technological and biological evidence of non-human intelligence.
twitter

A new chapter for humanity.

Tja.. Disclosure gaat niet komen vanuit een boek..
  woensdag 11 september 2024 @ 02:12:07 #75
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214947575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:48 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Dan heb je het verhaal niet gevolgd, er is geen geld verdiend...hopelijk komt dat wat goed met z'n boek,
Als gezegd, al jaren een relatieve mediastilte.
Ik bedoelde het boek ook
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_214956621
twitter
pi_214956854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 22:59 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Wie is dat?
pi_214956939
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 00:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Wie is dat?
Als ik zo rond neus, niet veel bijzonders.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_214956977
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 00:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Wie is dat?
Hij claimt een insider te zijn, afwachten of het zo is. Hij is wel geverifieerd.
  donderdag 12 september 2024 @ 04:41:59 #80
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214957164
quote:
[ x ]
dit wordt al 20 jaar geroepen
pi_214957993
quote:
[ x ]
Nu is Richard Doty wel weer iemand die in zijn functie belast was met het verspreiden van desinformatie. Dat is wel een beetje iets dat tegen veel van die figuren speelt die nu naar buiten komen. Zeker de oude garde. Waarom moeten we die nu wel geloven?
pi_214958003
quote:

[..]
Wie is dat?
Richard Doty

https://www.8newsnow.com/(...)exclusive-interview/

quote:
For decades, Rick Doty has been portrayed as the ultimate UFO boogeyman, a purveyor of disinformation, a spook.
Het is een beetje alsof Joran van der Sloot zou aankondigen dat hij nu (wel) de waarheid gaat vertellen. Zonder bewijs is dat niks waard.

[ Bericht 9% gewijzigd door alpeko op 12-09-2024 09:05:40 ]
pi_214958063
Ook leuk. Sean Kirkpatrick, voormalig hoofd van het Pentagon's UFO office, die onder ede vorig jaar nog verklaarde dat er niets iets bestaat als UFO's en dat daar nog nooit bewijs van gevonden is. Die organiseerde in zijn functie nog een meeting om te bespreken hoe te reageren op UAP's en het bergen en verplaatsen van UAP materiaal.

Wat een shitshow.

twitter
pi_214958078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:47 schreef alpeko het volgende:

[..]
Nu is Richard Doty wel weer iemand die in zijn functie belast was met het verspreiden van desinformatie. Dat is wel een beetje iets dat tegen veel van die figuren speelt die nu naar buiten komen. Zeker de oude garde. Waarom moeten we die nu wel geloven?
Dit dus. Uiteindelijk worden er boeken en lezingen verkocht wat mij ook altijd een beetje een nare smaak geeft. Ik volg dit onderwerp al 25 jaar en dit soort types roepen eigenlijk al die jaren al hetzelfde. Ik hoop graag anders, maar ik blijf enorm sceptisch en hou het woord verdienmodel in het achterhoofd.
pi_214958197
quote:

[..]
Oude garde/nieuwe garde maakt niet zoveel uit, iedereen speelt spelletjes. Geld verdienen over de ruggen van naeve mensen speelt natuurlijk een rol. Maar er is net iets teveel organisatie en overheidsbemoeienis om het daarmee af te doen IMO.
pi_214958269
quote:

[..]
Richard Doty heeft natuurlijk een uiterst dubieuze rol gespeeld, heeft een man ook tot zelfmoord gedreven. Het was vroeger in ieder geval een piece of shit. Maar je ziet vaker dat mensen later in hun leven qua dit onderwerp een draai van 180 graden maken en uit de school klappen en hij heeft mogelijk info die hij kan delen.
Uiteindelijk weten we van niemand wie er te vertrouwen is. Ook niet van Lue Elizondo en Bob Lazar. Toch heb ik het gevoel dat we het meer van klokkeluiders moeten hebben dan van welke hearing ook. De tegenwerking van bijv. de drie Mikes is enorm en ALS er ook private belangen mee gemoeid dan kan het trekken aan een dood paard worden.

Sowieso blijft disclosure een mijnenveld met mensen met meerdere vaak verschillende belangen.
pi_214964847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:48 schreef alpeko het volgende:

[..]
Richard Doty

https://www.8newsnow.com/(...)exclusive-interview/
[..]
Het is een beetje alsof Joran van der Sloot zou aankondigen dat hij nu (wel) de waarheid gaat vertellen. Zonder bewijs is dat niks waard.
Dit is weird, wat je zegt....de meest verdraaiende, maar toch soms ook snippets interessante dingen vertellende insider....had Knapp dat niet gezegd in een van de Weaponized? Dat hij met een bizarre leugen en een vreemde waarheid het topic geheel ongeloofwaardig weet te maken.
Of haal ik nu weer podcasts door elkaar?

Wel ineens een golf aan mensen die naar buiten treden...zou er wat te gebeuren staan?
I want to believe...
  vrijdag 13 september 2024 @ 00:33:58 #88
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214965443
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:35 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]

Wel ineens een golf aan mensen die naar buiten treden...zou er wat te gebeuren staan?
Zelfs Taylor Swift endorsed nu UFO'S!

twitter
  zaterdag 14 september 2024 @ 02:51:54 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214974298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 00:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Zelfs Taylor Swift endorsed nu UFO'S!

[ x ]
Dan moet de openbaring wel aanstaande zijn! :o
  zaterdag 14 september 2024 @ 13:10:39 #90
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214977510
Behoorlijk zeldzaam begrijp ik, hearings over hetzelfde onderwerp zowel in congress als in het huis van afgevaardigen.

twitter

Alleen de timing vind ik eigenaardig, zo midden in de hectiek van de verkiezingen.

Als je het onderwerp wilt laten ondersneeuwen door de verkiezingen, waarom dan uberhaupt hearings houden?

En dan in zowel het huis als in congress? Wellicht nodig om meer urgentie achter de UAPDA te krijgen?
pi_214981653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Behoorlijk zeldzaam begrijp ik, hearings over hetzelfde onderwerp zowel in congress als in het huis van afgevaardigen.

[ x ]

Alleen de timing vind ik eigenaardig, zo midden in de hectiek van de verkiezingen.

Als je het onderwerp wilt laten ondersneeuwen door de verkiezingen, waarom dan uberhaupt hearings houden?

En dan in zowel het huis als in congress? Wellicht nodig om meer urgentie achter de UAPDA te krijgen?
Tim Gallaudet was ook uitgenodigd om gehoord te worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 14 september 2024 @ 20:31:10 #92
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214981739
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tim Gallaudet was ook uitgenodigd om gehoord te worden.
Zag het net ook. Gaat alleen dan weer over november. Zou m.i. logischer zijn, na de verkiezingen en voor het finaal maken van de NDAA.

twitter
pi_214992371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]

Inderdaad bijzonder, volgens mij hoorde ik het ook in de NeedtoKnow Podcast.
Misschien goed qua timing, om juist de UAP Disclosure act er door te krijgen.
Anderzijds, misschien (mocht er nog een laatste debat komen), goed om toch wat mainstream aandacht te krijgen en een UAP gerelateerde vraag aan de presidentskandidaten te stellen.
I want to believe...
  woensdag 18 september 2024 @ 20:28:06 #94
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215022152
Elizondo bij The Daily Show gisteren. Hij lijkt echt wel wat publiek te bereiken inmiddels.

En eindelijk een interviewer die naar verhouding lijkt te reageren op wat Elizondo zegt.

quote:
Lue: They're coming into our controlled airspace, over our sensitive military installations and may have the ability to interfere with our nuclear equities. Our pilots see and report them, plus we pick them up on gun-cameras (FLIR) and radar. And it's not just in the US but all over the world.

Ronny: "So there's f**king aliens on Earth right now and they're doing sh*t. What are they doing?"
twitter
  woensdag 18 september 2024 @ 20:35:24 #95
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215022293
Hearing in de senaat wordt ook November, na de verkiezingen.

twitter
pi_215022625
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Inderdaad bijzonder, volgens mij hoorde ik het ook in de NeedtoKnow Podcast.
Misschien goed qua timing, om juist de UAP Disclosure act er door te krijgen.
Anderzijds, misschien (mocht er nog een laatste debat komen), goed om toch wat mainstream aandacht te krijgen en een UAP gerelateerde vraag aan de presidentskandidaten te stellen.
Die vraag is al aan Donald Trump gesteld, en hij zegt openheid van zaken te geven mocht hij POTUS worden.

https://www.hindustantime(...)101725431257985.html
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215026371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Elizondo bij The Daily Show gisteren. Hij lijkt echt wel wat publiek te bereiken inmiddels.

En eindelijk een interviewer die naar verhouding lijkt te reageren op wat Elizondo zegt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[..]
[ x ]
En een bijzonder platform, toch een hele andere doelgroep dan de diehard UFOX volgers die de bekende podcast luisteren, die geen RosCo kijken. Dit kan best eens een goede impact hebben.
I want to believe...
pi_215026388
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Die vraag is al aan Donald Trump gesteld, en hij zegt openheid van zaken te geven mocht hij POTUS worden.

https://www.hindustantime(...)101725431257985.html
Benieuwd of de vraag ook aan Kamala Harris gesteld gaat worden en wat haar positie is.
I want to believe...
  vrijdag 20 september 2024 @ 14:22:46 #99
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215044040
Mellon klinkt positief over nieuwe directeur AARO.

quote:
Everyone interested in UAP has reason to feel optimistic about a more informative, open-minded, productive,
and transparent future for that office.
twitter
  zaterdag 21 september 2024 @ 00:05:39 #100
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215048983
Prut. Weer geen UAP Disclosure Act dit jaar.

twitter
pi_215049038
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 00:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]
Nee h -O-
pi_215051168
Ik ben daar niet verbaasd over gezien alles wat er in de wereld gebeurd aan machtsverschuivingen, regeringen coups, wereldwijde stemfraude, inflatie, medialeugens, censuur, hypnose propaganda, corruptie en politieke infiltraties. De USA en Europa hangen aan een zijden draad. De westerse hegemonie is voorbij. Er moet kennelijk eerst oorlog gevoerd worden en de mensheid uitgedund. Tegelijkertijd werkt men aan ons aller 'gezondheid'. aHaha
pi_215058283
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 00:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]
Bijzonder, er leek (na afgeschaalde vorm vorig jaar), toch veel aandacht te zijn voor dit amendement. Er is best wat steun, maar toch apart dat het door tegenwerking van 1 senior member (als genoemd in het artikel), niet meegaat in de nieuwe ronde van de NDAA.

Eindelijk wat positieve ontwikkelingen rondom AARO, waarschijnlijk twee UAP hearings, de wetgeving van afgelopen jaren begint wel vruchten af te wikkelen....het is meer afwachten op verdere whistleblowers met interessante openbaringen als ze naar buiten treden.
I want to believe...
pi_215075415
Laatste paar dagen wat interessante ruis over een alledged gesloten briefing vanuit NASA over de James Web:

twitter

Iemand al wat meer interessants hier over gezien?
I want to believe...
  maandag 23 september 2024 @ 20:18:18 #105
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215075701
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 19:55 schreef NoFoksGiven het volgende:
Laatste paar dagen wat interessante ruis over een alledged gesloten briefing vanuit NASA over de James Web:

[ x ]

Iemand al wat meer interessants hier over gezien?
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.
pi_215075763
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.
Nou, dat zeker! Via meerdere accounts dit soort berichten gezien, vind RossCo niet iemand die alleen op die speculatie afgaat...toch benieuwd of er wat borrelt...
I want to believe...
pi_215075765
dubbel
I want to believe...
pi_215075991
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
https://www.reddit.com/r/(...)community_is_mocked/

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
pi_215079303
Gister was Lue Elizondo te gast in de Triggered podcast van Donald Trump Jr. Bijzondere keus, heb de opname nog niet terug gezien.

twitter

PS. UAP related....geen uitnodiging tot US elections en Trump vs. Harris bashing.
I want to believe...
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:47:28 #110
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215084552
Eindelijk wat beeldmateriaal van de UAP die vorig jaar februari boven Alaska is neergeschoten.

https://www.ctvnews.ca/ca(...)fz=medium%3Dsharebar

Een scan van een papieren kopietje... kristalhelder.. }:|

Treffende tweet, vergelijk dat eens met het fotomateriaal van de chinese ballon die vlak daarvoor is neergehaald.
twitter
pi_215085506
Die foto is niet goed georinteerd, dat is een C.
pi_215088477
In ieder geval duidelijk dat het geen ballon was. Jammer dat het weer zo moet. Een scan van een print van een foto. CTV heeft gevraagd om een scherpere foto.

Lijkt op
  donderdag 26 september 2024 @ 15:47:49 #113
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215099263
Toch nog mogelijkheden voor de UAP Disclosure Act?

twitter
pi_215099508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Toch nog mogelijkheden voor de UAP Disclosure Act?

[ x ]
Ik las wat dingen vanmorgen inderdaad...wellicht toch nog tijdig om het op te nemen in de komende bill!
I want to believe...
  vrijdag 27 september 2024 @ 10:00:15 #115
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215105594
Iemand nog een aanrader voor een recente podcast? Ben lang aan het rijden dit weekend.
pi_215106999
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 10:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een recente podcast? Ben lang aan het rijden dit weekend.
Ik vind That UFO Podcast altijd prima in de auto, zeker de Breakdowns, maar ook veel afwisselende interessante gasten.
I want to believe...
pi_215114848
Volgende hearing zal ook gewoon weer live te volgen zijn.
  zaterdag 28 september 2024 @ 16:34:57 #118
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215117883
Malmgren gaat iets verder in zijn beweringen. Eerder gaf hij toe een UAP briefing te hebben gehad, nu claimt hij ronduit dat er meerdere partijen in het bezit zijn van NHI (non human intelligence) craft.

Als antwoord op een vraag of UAP niet ook plasma of bolbliksems oid kunnen zijn.

twitter
  zaterdag 28 september 2024 @ 16:36:55 #119
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215117911
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende hearing zal ook gewoon weer live te volgen zijn.
Mooi! 13 november las ik ergens?

Hopelijk niet nog middenin gesteggel over de verkiezingsuitslag..
pi_215118550
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 16:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Malmgren gaat iets verder in zijn beweringen. Eerder gaf hij toe een UAP briefing te hebben gehad, nu claimt hij ronduit dat er meerdere partijen in het bezit zijn van NHI (non human intelligence) craft.

Als antwoord op een vraag of UAP niet ook plasma of bolbliksems oid kunnen zijn.

[ x ]
Wie is deze man?
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:09:51 #121
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215121202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wie is deze man?
Inmiddels een oude knakker, dik in de 80 dacht ik. Voormalig senior adviseur van presidenten Kennedy, Johnson, Nixon en Ford.

Hoop dat iemand binnenkort een interview met hem doet.
pi_215122386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Inmiddels een oude knakker, dik in de 80 dacht ik. Voormalig senior adviseur van presidenten Kennedy, Johnson, Nixon en Ford.

Hoop dat iemand binnenkort een interview met hem doet.
Toch niet de minste, qua ervaring, connecties, rollen....
I want to believe...
pi_215149106
twitter

Kijk, die onzin moet ook eens stoppen.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:16:06 #124
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215150565
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]

Kijk, die onzin moet ook eens stoppen.
Double standard inderdaad.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:18:32 #125
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215150614
Trailer van de nieuwe James Fox docu 'The Program'.

twitter
pi_215150739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Trailer van de nieuwe James Fox docu 'The Program'.

[ x ]
Denk niet dat dit iets nieuws gaat toevoegen eerlijk gezegd.
pi_215164329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk niet dat dit iets nieuws gaat toevoegen eerlijk gezegd.
Er zouden wat nieuwe namen naar voren komen in de docu van James, oa. de dame die onlangs ook al in de media was vanuit de UAPTF (kan even niet op de naam komen).
Ik ben ergens wel benieuwd naar de docu.
I want to believe...
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:12:17 #128
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215213565
Topgeheim UFO programma zou "Immaculate Constellation" heten volgens een nieuwe klokkenluider.

Bijbelse referentie (van immaculate conception, de onbevlekte ontvangenis) in combi met 'sterrenbeeld'.

Maar eens afwachten waar dit toe leidt.

twitter
pi_215216456
Leuk detail:

quote:
The report concludes that “the existence of IMMACULATE CONSTELLATION demonstrates the extant capability to detect, quarantine, and transfer UAP and ARV [Alien Reproduction Vehicle] collection incidents before they are observed and circulated within the Military Intelligence Enterprise, thus serving as a means of enforcing internal information security.”
We hebben er weer een nieuwe term bij. ARV. Wat suggereert dat 'we' ook over replica's beschikken. Ik acht het steeds meer mogelijk dat hetgeen men feb 2023 heeft neergehaald in (o.a. Alaska) zomaar eens een eigen geheim toestel kan zijn. En dat dat de reden is dat we staan waar we nu staan. Dat er daardoor mensen bij het DoD wakker zijn geschud en zijn gaan lekken. Biden heeft dan - zonder het zelf te weten - akkoord gegeven voor het neerhalen van eigen technologie. Dat is puur speculatie natuurlijk maar gezien de snelle ontwikkelingen daarna, acht ik dat niet ondenkbaar.
pi_215220811
Ik heb werkelijk waar geen idee, maar er moet een keer iets substantieels komen. Zo'n dingetje zegt me vrij weinig eerlijk gezegd.
pi_215241739
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Leuk detail:
[..]
We hebben er weer een nieuwe term bij. ARV. Wat suggereert dat 'we' ook over replica's beschikken.
ARV is geen nieuwe term. :)

Er werd voor zover ik weet voor het eerst openbaar gesproken over ARV's op de allereerste: "Disclosure Project" locatie National Press Club in 2001 door Steven Greer, en Mark McCandlish welke onder verdachte omstandigheden in 2021 door een vuurwapen overleed.

Hier een uitgebreide uitleg over ARV en wat het zijn in deze documentaire

[ Bericht 3% gewijzigd door Monomeism op 11-10-2024 23:37:30 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215241803
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:25 schreef Monomeism het volgende:

[..]
ARV is geen nieuwe term. :)

Er werd voor zover ik weet voor het eerst openbaar gesproken over ARV's op de allereerste: "Disclosure Project" locatie National Press Club in 2001 door Steven Greer, en Mark McCandlish welke onder verdachte omstandigheden in 2021 door een vuurwapen overleed.

Hier een uitgebreide uitleg over ARV en wat het zijn in deze documentaire

The Why Files heeft er ook een (luchtig) filmpje over gemaakt.

pi_215241827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
The Why Files heeft er ook een (luchtig) filmpje over gemaakt.

Ja ik kijk nooit naar de why files want ik irriteer me altijd aan die k#tvis :Y

Overigens kunnen sommige "Easter Eggs" van de serie de X-Files hier eigenlijk niet ontbreken.

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:22:03 #134
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215245557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja ik kijk nooit naar de why files want ik irriteer me altijd aan die k#tvis :Y

Overigens kunnen sommige "Easter Eggs" van de serie de X-Files hier eigenlijk niet ontbreken.

Damnit waarom heb ik die serie nooit gekeken.
pi_215249615
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Damnit waarom heb ik die serie nooit gekeken.
Beetje zoeken en je kunt ze allemaal wel ergens gratis op online streaming vinden.
Of je koopt ze op dvd. Dit was uit het allerlaatste seizoen.

Iets anders. Er bestaat zoiets als Elizondo vs Greer.
Ze moeten niets hebben van elkaar.
Dat is dus erg interessant. ;)
Vooral omdat Greer, op wat vage zaken na, veel in de melk heeft te brokkelen gehad de laatste decennia als 1e pionier van Disclosure en talloze getuigen heeft genterviewd en gedocumenteerd, en ik Elizondo soms ook niet zomaar met alles vertrouw.
Maar nu even objectief. Deze testimonies gezien van 2023?
ARV's en locaties van vermeende geheime basissen wereldwijd komen er regelmatig in voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 12-10-2024 23:15:26 ]
― Thomas Sowell
pi_215249937
@Brave_Sir_Robin

Alles van de X-files is op Disney+ te zien. Topseries.
pi_215252272
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
@:Brave_Sir_Robin

Alles van de X-files is op Disney+ te zien. Topseries.
Inderdaad...en er komt best wat in voor wat afgelopen jaren naar buiten is gekomen...mooie fictie, met bekende conspiraties, maar ook, zoals blijkt uit bijv. Zabel aangeeft in de Needtoknow podcast dat er toch wel eens wat richting Hollywood gelekt wordt...een soort trage soft disclosure, gewenning voor het grote publiek. (sorry offtopic...grote X-Files fan)
I want to believe...
pi_215252414
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Beetje zoeken en je kunt ze allemaal wel ergens gratis op online streaming vinden.
Of je koopt ze op dvd. Dit was uit het allerlaatste seizoen.

Iets anders. Er bestaat zoiets als Elizondo vs Greer.
Ze moeten niets hebben van elkaar.
Dat is dus erg interessant. ;)
Vooral omdat Greer, op wat vage zaken na, veel in de melk heeft te brokkelen gehad de laatste decennia als 1e pionier van Disclosure en talloze getuigen heeft genterviewd en gedocumenteerd, en ik Elizondo soms ook niet zomaar met alles vertrouw.
Maar nu even objectief. Deze testimonies gezien van 2023?
ARV's en locaties van vermeende geheime basissen wereldwijd komen er regelmatig in voor.

Wat is hier een beetje de gemene deler qua mening over Greer?
Ik heb het idee dat de laatste tijd hij niet bepaald serieus genomen wordt, ik weet niet hoe/waar ik hem moet plaatsen. Wel een belangrijke stem gehad in de ontwikkeling van disclosure, maar ook vooral gericht op eigen portemonnee, met name CE-5, waarvan ik niet weet wat ik er van moet vinden.
I want to believe...
pi_215253560
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Wat is hier een beetje de gemene deler qua mening over Greer?
Ik heb het idee dat de laatste tijd hij niet bepaald serieus genomen wordt, ik weet niet hoe/waar ik hem moet plaatsen.
Neem nooit iemand echt serieus zou ik zeggen. Noch Greer, noch Elizondo. Hoor ze aan. Dan heb je een completer plaatje.
Er zit veel meer vlees aan Greer's klokkenluiders bot dan het afgemeten verhaaltje en handjevol getuigen van team Elizondo. Greer's getuigen zeiden jaren geleden al rake dingen over UAP die vandaag wel stapsvoets lijken te moeten worden bevestigd door Elizondo omdat ze kennelijk niet meer verborgen kunnen worden gehouden.
Greer en Elizondo lopen elkaar in de weg. Elizondo is en blijft CIA. Elizondo heeft m.i. de taak de beerput dicht te houden en moet mogelijk liegen over tal van zaken over UAP die natuurlijk allang bekend zijn om zodoende "disclosure" te laten verlopen zoals "men" bovenaf wil dat het verloopt. Greer loopt in de weg. De gemene deler tussen Elizondo en Greer is voor mij persoonlijk dat Greer een shitload aan ongewilde info via talloze klokkenluiders de wereld in heeft geholpen. Ik vind de zorgvuldig afgeknepen uitlatingen van de klokkenluiders die Elizondo mag bespreken namens een vermeend (we weten zogenaamd niet wat en hoe) deepstate narratief, en een soort van simplistische versie in vergelijking tot wat ik zo'n 12 jaar geleden al heb aangehoord.

Korte voorbeelden.

Ik heb ook jaren lang Stephen Bassett gevolgd.

Daar heb ik meer aan gehad dan aan Elizondo. Blij dat sommige zaken nu echt 'officieel' (?) lijken te worden bevestigd. Begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind het af en toe: "Booooooriiinng"

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 13-10-2024 14:10:00 ]
― Thomas Sowell
pi_215254373

Ik vind Elizondo hier ook erg onnozel reageren waar hij zogenaamd zegt Greer niet te kennen maar dan natuurlijk weer wel weet over zijn vermeende bedrog aangaande de zogenaamde "flares kwestie". ;)

"Where are the whistleblowers"? zegt 'ie... :')

Natuurlijk kent iedereen bovenin de top Greer en zijn talloze whistleblowers. Elizondo mag m.i. niet praten met, en over, verschillende getuigen die "te ver" gaan. Maar juist die getuigen vertellen een meer volledig verhaal.

Elizondo zou ik ook wel eens met Bob Lazar in gesprek willen zien.
Maar dat gaat natuurlijk ook niet gebeuren.

Terwijl we allemaal zitten te wachten wanneer er weer eens wat nieuwe info uit Elizondo's mond komt raad ik iedereen aan om ondertussen alle Citizen Hearing On Disclosure video's uit 2013 met getuigenverklaringen eens te gaan bekijken. Een heel lange zit overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door Monomeism op 13-10-2024 15:22:20 ]
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')