Dan heb je het verhaal niet gevolgd, er is geen geld verdiend...hopelijk komt dat wat goed met z'n boek,quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Er moet geld verdiend worden.
Maar io zie m al jaren overal opduiken
Jay Stratton gaat (ook) z'n memoires publiceren!quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen komt er naar het schijnt ook een voormalig lid de UAP Task Force naar buiten.
Nancy Mace zal de hearing voorzitten. Wel interessant om stukje van de hearing met Grusch terug te zien. Blijft een historische hearing.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Deze maand een nieuwe UAP hearing volgens senator Gillibrand.
[ x ]
Bedoel je Stratton?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen komt er naar het schijnt ook een voormalig lid de UAP Task Force naar buiten.
Voor wie hem niet kent, Stratton was ook werkzaam bij AATIP (net als Elizondo). En later (2020) directeur bij de UAP Taskforce.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Jay Stratton gaat (ook) z'n memoires publiceren!
quote:Amongst Stratton’s hand-picked team members was whistleblower David Grusch, who testified under oath to Congress last year about technological and biological evidence of non-human intelligence.
Ik bedoelde het boek ookquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:48 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Dan heb je het verhaal niet gevolgd, er is geen geld verdiend...hopelijk komt dat wat goed met z'n boek,
Als gezegd, al jaren een relatieve mediastilte.
Wie is dat?quote:
Als ik zo rond neus, niet veel bijzonders.quote:
Nu is Richard Doty wel weer iemand die in zijn functie belast was met het verspreiden van desinformatie. Dat is wel een beetje iets dat tegen veel van die figuren speelt die nu naar buiten komen. Zeker de oude garde. Waarom moeten we die nu wel geloven?quote:
Richard Dotyquote:
Het is een beetje alsof Joran van der Sloot zou aankondigen dat hij nu (wel) de waarheid gaat vertellen. Zonder bewijs is dat niks waard.quote:For decades, Rick Doty has been portrayed as the ultimate UFO boogeyman, a purveyor of disinformation, a spook.
Dit dus. Uiteindelijk worden er boeken en lezingen verkocht wat mij ook altijd een beetje een nare smaak geeft. Ik volg dit onderwerp al 25 jaar en dit soort types roepen eigenlijk al die jaren al hetzelfde. Ik hoop graag anders, maar ik blijf enorm sceptisch en hou het woord verdienmodel in het achterhoofd.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu is Richard Doty wel weer iemand die in zijn functie belast was met het verspreiden van desinformatie. Dat is wel een beetje iets dat tegen veel van die figuren speelt die nu naar buiten komen. Zeker de oude garde. Waarom moeten we die nu wel geloven?
Oude garde/nieuwe garde maakt niet zoveel uit, iedereen speelt spelletjes. Geld verdienen over de ruggen van naeve mensen speelt natuurlijk een rol. Maar er is net iets teveel organisatie en overheidsbemoeienis om het daarmee af te doen IMO.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu is Richard Doty wel weer iemand die in zijn functie belast was met het verspreiden van desinformatie. Dat is wel een beetje iets dat tegen veel van die figuren speelt die nu naar buiten komen. Zeker de oude garde. Waarom moeten we die nu wel geloven?
Richard Doty heeft natuurlijk een uiterst dubieuze rol gespeeld, heeft een man ook tot zelfmoord gedreven. Het was vroeger in ieder geval een piece of shit. Maar je ziet vaker dat mensen later in hun leven qua dit onderwerp een draai van 180 graden maken en uit de school klappen en hij heeft mogelijk info die hij kan delen.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit is weird, wat je zegt....de meest verdraaiende, maar toch soms ook snippets interessante dingen vertellende insider....had Knapp dat niet gezegd in een van de Weaponized? Dat hij met een bizarre leugen en een vreemde waarheid het topic geheel ongeloofwaardig weet te maken.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Richard Doty
https://www.8newsnow.com/(...)exclusive-interview/
[..]
Het is een beetje alsof Joran van der Sloot zou aankondigen dat hij nu (wel) de waarheid gaat vertellen. Zonder bewijs is dat niks waard.
Zelfs Taylor Swift endorsed nu UFO'S!quote:Op donderdag 12 september 2024 22:35 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Wel ineens een golf aan mensen die naar buiten treden...zou er wat te gebeuren staan?
Dan moet de openbaring wel aanstaande zijn!quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zelfs Taylor Swift endorsed nu UFO'S!
[ x ]
Tim Gallaudet was ook uitgenodigd om gehoord te worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Behoorlijk zeldzaam begrijp ik, hearings over hetzelfde onderwerp zowel in congress als in het huis van afgevaardigen.
[ x ]
Alleen de timing vind ik eigenaardig, zo midden in de hectiek van de verkiezingen.
Als je het onderwerp wilt laten ondersneeuwen door de verkiezingen, waarom dan uberhaupt hearings houden?
En dan in zowel het huis als in congress? Wellicht nodig om meer urgentie achter de UAPDA te krijgen?
Zag het net ook. Gaat alleen dan weer over november. Zou m.i. logischer zijn, na de verkiezingen en voor het finaal maken van de NDAA.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tim Gallaudet was ook uitgenodigd om gehoord te worden.
Inderdaad bijzonder, volgens mij hoorde ik het ook in de NeedtoKnow Podcast.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Behoorlijk zeldzaam begrijp ik, hearings over hetzelfde onderwerp zowel in congress als in het huis van afgevaardigen.
[ x ]
Alleen de timing vind ik eigenaardig, zo midden in de hectiek van de verkiezingen.
Als je het onderwerp wilt laten ondersneeuwen door de verkiezingen, waarom dan uberhaupt hearings houden?
En dan in zowel het huis als in congress? Wellicht nodig om meer urgentie achter de UAPDA te krijgen?
quote:Lue: They're coming into our controlled airspace, over our sensitive military installations and may have the ability to interfere with our nuclear equities. Our pilots see and report them, plus we pick them up on gun-cameras (FLIR) and radar. And it's not just in the US but all over the world.
Ronny: "So there's f**king aliens on Earth right now and they're doing sh*t. What are they doing?"
Die vraag is al aan Donald Trump gesteld, en hij zegt openheid van zaken te geven mocht hij POTUS worden.quote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Inderdaad bijzonder, volgens mij hoorde ik het ook in de NeedtoKnow Podcast.
Misschien goed qua timing, om juist de UAP Disclosure act er door te krijgen.
Anderzijds, misschien (mocht er nog een laatste debat komen), goed om toch wat mainstream aandacht te krijgen en een UAP gerelateerde vraag aan de presidentskandidaten te stellen.
En een bijzonder platform, toch een hele andere doelgroep dan de diehard UFOX volgers die de bekende podcast luisteren, die geen RosCo kijken. Dit kan best eens een goede impact hebben.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Elizondo bij The Daily Show gisteren. Hij lijkt echt wel wat publiek te bereiken inmiddels.
En eindelijk een interviewer die naar verhouding lijkt te reageren op wat Elizondo zegt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[..]
[ x ]
Benieuwd of de vraag ook aan Kamala Harris gesteld gaat worden en wat haar positie is.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die vraag is al aan Donald Trump gesteld, en hij zegt openheid van zaken te geven mocht hij POTUS worden.
https://www.hindustantime(...)101725431257985.html
quote:Everyone interested in UAP has reason to feel optimistic about a more informative, open-minded, productive,
and transparent future for that office.
Nee hquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prut. Weer geen UAP Disclosure Act dit jaar.
[ x ]
Bijzonder, er leek (na afgeschaalde vorm vorig jaar), toch veel aandacht te zijn voor dit amendement. Er is best wat steun, maar toch apart dat het door tegenwerking van 1 senior member (als genoemd in het artikel), niet meegaat in de nieuwe ronde van de NDAA.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prut. Weer geen UAP Disclosure Act dit jaar.
[ x ]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.quote:Op maandag 23 september 2024 19:55 schreef NoFoksGiven het volgende:
Laatste paar dagen wat interessante ruis over een alledged gesloten briefing vanuit NASA over de James Web:
[ x ]
Iemand al wat meer interessants hier over gezien?
Nou, dat zeker! Via meerdere accounts dit soort berichten gezien, vind RossCo niet iemand die alleen op die speculatie afgaat...toch benieuwd of er wat borrelt...quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.
https://www.reddit.com/r/(...)community_is_mocked/quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.
Ik las wat dingen vanmorgen inderdaad...wellicht toch nog tijdig om het op te nemen in de komende bill!quote:Op donderdag 26 september 2024 15:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Toch nog mogelijkheden voor de UAP Disclosure Act?
[ x ]
Ik vind That UFO Podcast altijd prima in de auto, zeker de Breakdowns, maar ook veel afwisselende interessante gasten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een recente podcast? Ben lang aan het rijden dit weekend.
Mooi! 13 november las ik ergens?quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende hearing zal ook gewoon weer live te volgen zijn.
Wie is deze man?quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Malmgren gaat iets verder in zijn beweringen. Eerder gaf hij toe een UAP briefing te hebben gehad, nu claimt hij ronduit dat er meerdere partijen in het bezit zijn van NHI (non human intelligence) craft.
Als antwoord op een vraag of UAP niet ook plasma of bolbliksems oid kunnen zijn.
[ x ]
Inmiddels een oude knakker, dik in de 80 dacht ik. Voormalig senior adviseur van presidenten Kennedy, Johnson, Nixon en Ford.quote:
Toch niet de minste, qua ervaring, connecties, rollen....quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Inmiddels een oude knakker, dik in de 80 dacht ik. Voormalig senior adviseur van presidenten Kennedy, Johnson, Nixon en Ford.
Hoop dat iemand binnenkort een interview met hem doet.
Double standard inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
Kijk, die onzin moet ook eens stoppen.
Denk niet dat dit iets nieuws gaat toevoegen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Trailer van de nieuwe James Fox docu 'The Program'.
[ x ]
Er zouden wat nieuwe namen naar voren komen in de docu van James, oa. de dame die onlangs ook al in de media was vanuit de UAPTF (kan even niet op de naam komen).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk niet dat dit iets nieuws gaat toevoegen eerlijk gezegd.
We hebben er weer een nieuwe term bij. ARV. Wat suggereert dat 'we' ook over replica's beschikken. Ik acht het steeds meer mogelijk dat hetgeen men feb 2023 heeft neergehaald in (o.a. Alaska) zomaar eens een eigen geheim toestel kan zijn. En dat dat de reden is dat we staan waar we nu staan. Dat er daardoor mensen bij het DoD wakker zijn geschud en zijn gaan lekken. Biden heeft dan - zonder het zelf te weten - akkoord gegeven voor het neerhalen van eigen technologie. Dat is puur speculatie natuurlijk maar gezien de snelle ontwikkelingen daarna, acht ik dat niet ondenkbaar.quote:The report concludes that “the existence of IMMACULATE CONSTELLATION demonstrates the extant capability to detect, quarantine, and transfer UAP and ARV [Alien Reproduction Vehicle] collection incidents before they are observed and circulated within the Military Intelligence Enterprise, thus serving as a means of enforcing internal information security.”
ARV is geen nieuwe term.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Leuk detail:
[..]
We hebben er weer een nieuwe term bij. ARV. Wat suggereert dat 'we' ook over replica's beschikken.
The Why Files heeft er ook een (luchtig) filmpje over gemaakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:25 schreef Monomeism het volgende:
[..]
ARV is geen nieuwe term.![]()
Er werd voor zover ik weet voor het eerst openbaar gesproken over ARV's op de allereerste: "Disclosure Project" locatie National Press Club in 2001 door Steven Greer, en Mark McCandlish welke onder verdachte omstandigheden in 2021 door een vuurwapen overleed.
Hier een uitgebreide uitleg over ARV en wat het zijn in deze documentaire
Ja ik kijk nooit naar de why files want ik irriteer me altijd aan die k#tvisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
The Why Files heeft er ook een (luchtig) filmpje over gemaakt.
Damnit waarom heb ik die serie nooit gekeken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja ik kijk nooit naar de why files want ik irriteer me altijd aan die k#tvis![]()
Overigens kunnen sommige "Easter Eggs" van de serie de X-Files hier eigenlijk niet ontbreken.
Beetje zoeken en je kunt ze allemaal wel ergens gratis op online streaming vinden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Damnit waarom heb ik die serie nooit gekeken.
Inderdaad...en er komt best wat in voor wat afgelopen jaren naar buiten is gekomen...mooie fictie, met bekende conspiraties, maar ook, zoals blijkt uit bijv. Zabel aangeeft in de Needtoknow podcast dat er toch wel eens wat richting Hollywood gelekt wordt...een soort trage soft disclosure, gewenning voor het grote publiek. (sorry offtopic...grote X-Files fan)quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
@:Brave_Sir_Robin
Alles van de X-files is op Disney+ te zien. Topseries.
Wat is hier een beetje de gemene deler qua mening over Greer?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Beetje zoeken en je kunt ze allemaal wel ergens gratis op online streaming vinden.
Of je koopt ze op dvd. Dit was uit het allerlaatste seizoen.
Iets anders. Er bestaat zoiets als Elizondo vs Greer.
Ze moeten niets hebben van elkaar.
Dat is dus erg interessant.![]()
Vooral omdat Greer, op wat vage zaken na, veel in de melk heeft te brokkelen gehad de laatste decennia als 1e pionier van Disclosure en talloze getuigen heeft genterviewd en gedocumenteerd, en ik Elizondo soms ook niet zomaar met alles vertrouw.
Maar nu even objectief. Deze testimonies gezien van 2023?
ARV's en locaties van vermeende geheime basissen wereldwijd komen er regelmatig in voor.
Neem nooit iemand echt serieus zou ik zeggen. Noch Greer, noch Elizondo. Hoor ze aan. Dan heb je een completer plaatje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Wat is hier een beetje de gemene deler qua mening over Greer?
Ik heb het idee dat de laatste tijd hij niet bepaald serieus genomen wordt, ik weet niet hoe/waar ik hem moet plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |