abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215150739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Trailer van de nieuwe James Fox docu 'The Program'.

[ x ]
Denk niet dat dit iets nieuws gaat toevoegen eerlijk gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215164329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk niet dat dit iets nieuws gaat toevoegen eerlijk gezegd.
Er zouden wat nieuwe namen naar voren komen in de docu van James, oa. de dame die onlangs ook al in de media was vanuit de UAPTF (kan even niet op de naam komen).
Ik ben ergens wel benieuwd naar de docu.
I want to believe...
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:12:17 #128
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215213565
Topgeheim UFO programma zou "Immaculate Constellation" heten volgens een nieuwe klokkenluider.

Bijbelse referentie (van immaculate conception, de onbevlekte ontvangenis) in combi met 'sterrenbeeld'.

Maar eens afwachten waar dit toe leidt.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_215216456
Leuk detail:

quote:
The report concludes that “the existence of IMMACULATE CONSTELLATION demonstrates the extant capability to detect, quarantine, and transfer UAP and ARV [Alien Reproduction Vehicle] collection incidents before they are observed and circulated within the Military Intelligence Enterprise, thus serving as a means of enforcing internal information security.”
We hebben er weer een nieuwe term bij. ARV. Wat suggereert dat 'we' ook over replica's beschikken. Ik acht het steeds meer mogelijk dat hetgeen men feb 2023 heeft neergehaald in (o.a. Alaska) zomaar eens een eigen geheim toestel kan zijn. En dat dat de reden is dat we staan waar we nu staan. Dat er daardoor mensen bij het DoD wakker zijn geschud en zijn gaan lekken. Biden heeft dan - zonder het zelf te weten - akkoord gegeven voor het neerhalen van eigen technologie. Dat is puur speculatie natuurlijk maar gezien de snelle ontwikkelingen daarna, acht ik dat niet ondenkbaar.
pi_215220811
Ik heb werkelijk waar geen idee, maar er moet een keer iets substantieels komen. Zo'n dingetje zegt me vrij weinig eerlijk gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215241739
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Leuk detail:
[..]
We hebben er weer een nieuwe term bij. ARV. Wat suggereert dat 'we' ook over replica's beschikken.
ARV is geen nieuwe term. :)

Er werd voor zover ik weet voor het eerst openbaar gesproken over ARV's op de allereerste: "Disclosure Project" locatie National Press Club in 2001 door Steven Greer, en Mark McCandlish welke onder verdachte omstandigheden in 2021 door een vuurwapen overleed.

Hier een uitgebreide uitleg over ARV en wat het zijn in deze documentaire

[ Bericht 3% gewijzigd door Monomeism op 11-10-2024 23:37:30 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215241803
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:25 schreef Monomeism het volgende:

[..]
ARV is geen nieuwe term. :)

Er werd voor zover ik weet voor het eerst openbaar gesproken over ARV's op de allereerste: "Disclosure Project" locatie National Press Club in 2001 door Steven Greer, en Mark McCandlish welke onder verdachte omstandigheden in 2021 door een vuurwapen overleed.

Hier een uitgebreide uitleg over ARV en wat het zijn in deze documentaire

The Why Files heeft er ook een (luchtig) filmpje over gemaakt.

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215241827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
The Why Files heeft er ook een (luchtig) filmpje over gemaakt.

Ja ik kijk nooit naar de why files want ik irriteer me altijd aan die k#tvis :Y

Overigens kunnen sommige "Easter Eggs" van de serie de X-Files hier eigenlijk niet ontbreken.

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:22:03 #134
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215245557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja ik kijk nooit naar de why files want ik irriteer me altijd aan die k#tvis :Y

Overigens kunnen sommige "Easter Eggs" van de serie de X-Files hier eigenlijk niet ontbreken.

Damnit waarom heb ik die serie nooit gekeken.
pi_215249615
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Damnit waarom heb ik die serie nooit gekeken.
Beetje zoeken en je kunt ze allemaal wel ergens gratis op online streaming vinden.
Of je koopt ze op dvd. Dit was uit het allerlaatste seizoen.

Iets anders. Er bestaat zoiets als Elizondo vs Greer.
Ze moeten niets hebben van elkaar.
Dat is dus erg interessant. ;)
Vooral omdat Greer, op wat vage zaken na, veel in de melk heeft te brokkelen gehad de laatste decennia als 1e pionier van Disclosure en talloze getuigen heeft geïnterviewd en gedocumenteerd, en ik Elizondo soms ook niet zomaar met alles vertrouw.
Maar nu even objectief. Deze testimonies gezien van 2023?
ARV's en locaties van vermeende geheime basissen wereldwijd komen er regelmatig in voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 12-10-2024 23:15:26 ]
― Thomas Sowell
pi_215249937
@Brave_Sir_Robin

Alles van de X-files is op Disney+ te zien. Topseries.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215252272
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
@:Brave_Sir_Robin

Inderdaad...en er komt best wat in voor wat afgelopen jaren naar buiten is gekomen...mooie fictie, met bekende conspiraties, maar ook, zoals blijkt uit bijv. Zabel aangeeft in de Needtoknow podcast dat er toch wel eens wat richting Hollywood gelekt wordt...een soort trage soft disclosure, gewenning voor het grote publiek. (sorry offtopic...grote X-Files fan)
I want to believe...
pi_215252414
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Beetje zoeken en je kunt ze allemaal wel ergens gratis op online streaming vinden.
Of je koopt ze op dvd. Dit was uit het allerlaatste seizoen.

Iets anders. Er bestaat zoiets als Elizondo vs Greer.
Ze moeten niets hebben van elkaar.
Dat is dus erg interessant. ;)
Vooral omdat Greer, op wat vage zaken na, veel in de melk heeft te brokkelen gehad de laatste decennia als 1e pionier van Disclosure en talloze getuigen heeft geïnterviewd en gedocumenteerd, en ik Elizondo soms ook niet zomaar met alles vertrouw.
Maar nu even objectief. Deze testimonies gezien van 2023?
ARV's en locaties van vermeende geheime basissen wereldwijd komen er regelmatig in voor.

Wat is hier een beetje de gemene deler qua mening over Greer?
Ik heb het idee dat de laatste tijd hij niet bepaald serieus genomen wordt, ik weet niet hoe/waar ik hem moet plaatsen. Wel een belangrijke stem gehad in de ontwikkeling van disclosure, maar ook vooral gericht op eigen portemonnee, met name CE-5, waarvan ik niet weet wat ik er van moet vinden.
I want to believe...
pi_215253560
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat de laatste tijd hij niet bepaald serieus genomen wordt, ik weet niet hoe/waar ik hem moet plaatsen.
Neem nooit iemand echt serieus zou ik zeggen. Noch Greer, noch Elizondo. Hoor ze aan. Dan heb je een completer plaatje.
Er zit veel meer vlees aan Greer's klokkenluiders bot dan het afgemeten verhaaltje en handjevol getuigen van team Elizondo. Greer's getuigen zeiden jaren geleden al rake dingen over UAP die vandaag wel stapsvoets lijken te moeten worden bevestigd door Elizondo omdat ze kennelijk niet meer verborgen kunnen worden gehouden.
Greer en Elizondo lopen elkaar in de weg. Elizondo is en blijft CIA. Elizondo heeft m.i. de taak de beerput dicht te houden en moet mogelijk liegen over tal van zaken over UAP die natuurlijk allang bekend zijn om zodoende "disclosure" te laten verlopen zoals "men" bovenaf wil dat het verloopt. Greer loopt in de weg. De gemene deler tussen Elizondo en Greer is voor mij persoonlijk dat Greer een shitload aan ongewilde info via talloze klokkenluiders de wereld in heeft geholpen. Ik vind de zorgvuldig afgeknepen uitlatingen van de klokkenluiders die Elizondo mag bespreken namens een vermeend (we weten zogenaamd niet wat en hoe) deepstate narratief, en een soort van simplistische versie in vergelijking tot wat ik zo'n 12 jaar geleden al heb aangehoord.

Korte voorbeelden.

Ik heb ook jaren lang Stephen Bassett gevolgd.

Daar heb ik meer aan gehad dan aan Elizondo. Blij dat sommige zaken nu echt 'officieel' (?) lijken te worden bevestigd. Begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind het af en toe: "Booooooriiinng"

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 13-10-2024 14:10:00 ]
― Thomas Sowell
pi_215254373

Ik vind Elizondo hier ook erg onnozel reageren waar hij zogenaamd zegt Greer niet te kennen maar dan natuurlijk weer wel weet over zijn vermeende bedrog aangaande de zogenaamde "flares kwestie". ;)

"Where are the whistleblowers"? zegt 'ie... :')

Natuurlijk kent iedereen bovenin de top Greer en zijn talloze whistleblowers. Elizondo mag m.i. niet praten met, en over, verschillende getuigen die "te ver" gaan. Maar juist die getuigen vertellen een meer volledig verhaal.

Elizondo zou ik ook wel eens met Bob Lazar in gesprek willen zien.
Maar dat gaat natuurlijk ook niet gebeuren.

Terwijl we allemaal zitten te wachten wanneer er weer eens wat nieuwe info uit Elizondo's mond komt raad ik iedereen aan om ondertussen alle Citizen Hearing On Disclosure video's uit 2013 met getuigenverklaringen eens te gaan bekijken. Een heel lange zit overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door Monomeism op 13-10-2024 15:22:20 ]
― Thomas Sowell
  zondag 13 oktober 2024 @ 21:03:38 #141
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215257022
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
@:Brave_Sir_Robin

I know. Ben ook wel eens begonnen met de top gerankte afleveringen van het eerste seizoen, maar het is alsnog een lange zit. Tand des tijds zit er echt wel in, stuk trager dan ik tegenwoordig gewend ben. En er is zoveel ander aanbod...

Maar als ik dit soort fragmenten zie, dan kriebelt het toch weer om erin te duiken.
  zondag 13 oktober 2024 @ 21:08:23 #142
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215257062
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat de laatste tijd hij niet bepaald serieus genomen wordt, ik weet niet hoe/waar ik hem moet plaatsen. Wel een belangrijke stem gehad in de ontwikkeling van disclosure, maar ook vooral gericht op eigen portemonnee, met name CE-5, waarvan ik niet weet wat ik er van moet vinden.
Heb hetzelfde. Weet niet goed wat ik van hem moet denken. Elizondo en consorten vermijden zijn naam in ieder geval, dat vind ik ook wel opvallend.

Ik probeer dit 'drama' op de achtergrond ook zoveel mogelijk links te laten liggen. Geen kant kiezen, het gaat om wat eruit het proces komt.
pi_215257329
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Heb hetzelfde. Weet niet goed wat ik van hem moet denken. Elizondo en consorten vermijden zijn naam in ieder geval, dat vind ik ook wel opvallend.

Ik probeer dit 'drama' op de achtergrond ook zoveel mogelijk links te laten liggen. Geen kant kiezen, het gaat om wat eruit het proces komt.
Drama op de achtergrond? Kant kiezen? Ik kies in ieder geval geen kant. Heb je de video's bekeken. Het gaat daar toch niet om Greer? Of Elizondo? Geen messiassen. Het gaat om de getuigen die daar aan het woord zijn en de documentatie. Jij schuift al die getuigen uit hoge posities van de afgelopen decennia aan de kant? De enige winst is dat dit onderwerp eindelijk niet iets is om ooit nog belachelijk te maken zoals ik dat hier 12 jaar geleden op FOK nog meemaakte als ik er over begon.
Ik hoopte dat er meer objectiviteit in zou zitten dan slechts een eenzijdige Elizondo fetisj.
― Thomas Sowell
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:41:15 #144
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215257703
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:43 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Drama op de achtergrond? Kant kiezen? Ik kies in ieder geval geen kant. Heb je de video's bekeken. Het gaat daar toch niet om Greer? Of Elizondo? Geen messiassen. Het gaat om de getuigen die daar aan het woord zijn en de documentatie. Jij schuift al die getuigen uit hoge posities van de afgelopen decennia aan de kant? De enige winst is dat dit onderwerp eindelijk niet iets is om ooit nog belachelijk te maken zoals ik dat hier 12 jaar geleden op FOK nog meemaakte als ik er over begon.
Ik hoopte dat er meer objectiviteit in zou zitten dan slechts een eenzijdige Elizondo fetisj.
Wacht even, denk dat je iets anders leest dan wat ik bedoel. En het was ook zeker niet op jou gericht.

Ik schuif Greer of de getuigen die hij aanreikte zeker niet terzijde, maar heb me simpelweg niet zo in zijn verhaal verdiept. Heb een docu met hem op Netflix gezien. Interessant materiaal.

Met drama bedoel ik alle poppetjes die rond dit onderwerp (op twitter) vooral bezig zijn met elkaar. Daar reken ik een Elizondo vs Greer discussie ook toe. I don't care. Het gaat me om wat eruit komt, zoals klokkenluiders, hearings of wetgeving.
pi_215257779
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Wacht even, denk dat je iets anders leest dan wat ik bedoel. En het was ook zeker niet op jou gericht.

Ik schuif Greer of de getuigen die hij aanreikte zeker niet terzijde, maar heb me simpelweg niet zo in zijn verhaal verdiept. Heb een docu met hem op Netflix gezien. Interessant materiaal.

Met drama bedoel ik alle poppetjes die rond dit onderwerp (op twitter) vooral bezig zijn met elkaar. Daar reken ik een Elizondo vs Greer discussie ook toe. I don't care. Het gaat me om wat eruit komt, zoals klokkenluiders, hearings of wetgeving.
Ik richt ook geen pijlen ofzo. Maar het is nogal wat, wat al die getuigen de afgelopen decennia allemaal hebben beweerd. Dit gaat het Pentagon en diegenen die daar weer boven zitten veel te ver. Grush heeft in de buitenring gezeten als getuige. Maar Greer heeft mensen aan het woord gelaten die letterlijk zeggen gewerkt te hebben aan ARV's. Zij weten te veel. Ik denk dat Elizondo (en Mellon etc.) er zijn gekomen om dit verhaal te stagneren en te rekken op de strenge voorwaarden van bovenaf. Dit binnen een gewild "narratief" te houden. Een "Limited Hangout" heet dat dus. Maare nu ga ik slapen. ;)
― Thomas Sowell
pi_215264376
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Het gaat me om wat eruit komt, zoals klokkenluiders, hearings of wetgeving.
Ik denk dat dit de essentie is..hoe komen we tot disclosure....hoe positief/negatief we bepaalde personen ook ervaren, het helpt de discussie hopelijk verder.
I want to believe...
pi_215283010
Hearings hier, hearings daar. En nog even wachten tot 13 November.
Ondertussen gebeuren er interessante dingen.

Onbekende 'drones' die regelmatig over militaire basissen verschijnen, maar er wordt niet op geschoten wat je wel zou verwachten.

De reacties onder de video zijn ook interessant.
― Thomas Sowell
pi_215283329
― Thomas Sowell
pi_215308438
Weet iemand wat de laatste stand is met betrekking tot Grusch? Hij zou een OpEd publiceren in het voorjaar...maar het blijft erg stil rondom hem.

De datum van 13 november voor de eerstvolgende hearing blijft rondzingen. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk doorgaat en niet ondergesneeuwd gaat worden door de verkiezingen.
I want to believe...
pi_215308695
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:32 schreef NoFoksGiven het volgende:
Weet iemand wat de laatste stand is met betrekking tot Grusch? Hij zou een OpEd publiceren in het voorjaar...maar het blijft erg stil rondom hem.

De datum van 13 november voor de eerstvolgende hearing blijft rondzingen. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk doorgaat en niet ondergesneeuwd gaat worden door de verkiezingen.
Over David Grusch valt niks te vinden in 2024. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')