Nee hèquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prut. Weer geen UAP Disclosure Act dit jaar.
[ x ]
Bijzonder, er leek (na afgeschaalde vorm vorig jaar), toch veel aandacht te zijn voor dit amendement. Er is best wat steun, maar toch apart dat het door tegenwerking van 1 senior member (als genoemd in het artikel), niet meegaat in de nieuwe ronde van de NDAA.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prut. Weer geen UAP Disclosure Act dit jaar.
[ x ]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.quote:Op maandag 23 september 2024 19:55 schreef NoFoksGiven het volgende:
Laatste paar dagen wat interessante ruis over een alledged gesloten briefing vanuit NASA over de James Web:
[ x ]
Iemand al wat meer interessants hier over gezien?
Nou, dat zeker! Via meerdere accounts dit soort berichten gezien, vind RossCo niet iemand die alleen op die speculatie afgaat...toch benieuwd of er wat borrelt...quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.
https://www.reddit.com/r/(...)community_is_mocked/quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.
Ik las wat dingen vanmorgen inderdaad...wellicht toch nog tijdig om het op te nemen in de komende bill!quote:Op donderdag 26 september 2024 15:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Toch nog mogelijkheden voor de UAP Disclosure Act?
[ x ]
Ik vind That UFO Podcast altijd prima in de auto, zeker de Breakdowns, maar ook veel afwisselende interessante gasten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een recente podcast? Ben lang aan het rijden dit weekend.
Mooi! 13 november las ik ergens?quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende hearing zal ook gewoon weer live te volgen zijn.
Wie is deze man?quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Malmgren gaat iets verder in zijn beweringen. Eerder gaf hij toe een UAP briefing te hebben gehad, nu claimt hij ronduit dat er meerdere partijen in het bezit zijn van NHI (non human intelligence) craft.
Als antwoord op een vraag of UAP niet ook plasma of bolbliksems oid kunnen zijn.
[ x ]
Inmiddels een oude knakker, dik in de 80 dacht ik. Voormalig senior adviseur van presidenten Kennedy, Johnson, Nixon en Ford.quote:
Toch niet de minste, qua ervaring, connecties, rollen....quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Inmiddels een oude knakker, dik in de 80 dacht ik. Voormalig senior adviseur van presidenten Kennedy, Johnson, Nixon en Ford.
Hoop dat iemand binnenkort een interview met hem doet.
Double standard inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
Kijk, die onzin moet ook eens stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |