abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214956621
twitter
pi_214956854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 22:59 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Wie is dat?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_214956939
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 00:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Wie is dat?
Als ik zo rond neus, niet veel bijzonders.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_214956977
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 00:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Wie is dat?
Hij claimt een insider te zijn, afwachten of het zo is. Hij is wel geverifieerd.
  donderdag 12 september 2024 @ 04:41:59 #80
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214957164
quote:
[ x ]
dit wordt al 20 jaar geroepen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_214957993
quote:
[ x ]
Nu is Richard Doty wel weer iemand die in zijn functie belast was met het verspreiden van desinformatie. Dat is wel een beetje iets dat tegen veel van die figuren speelt die nu naar buiten komen. Zeker de oude garde. Waarom moeten we die nu wel geloven?
pi_214958003
quote:

[..]
Wie is dat?
Richard Doty

https://www.8newsnow.com/(...)exclusive-interview/

quote:
For decades, Rick Doty has been portrayed as the ultimate UFO boogeyman, a purveyor of disinformation, a spook.
Het is een beetje alsof Joran van der Sloot zou aankondigen dat hij nu (wel) de waarheid gaat vertellen. Zonder bewijs is dat niks waard.

[ Bericht 9% gewijzigd door alpeko op 12-09-2024 09:05:40 ]
pi_214958063
Ook leuk. Sean Kirkpatrick, voormalig hoofd van het Pentagon's UFO office, die onder ede vorig jaar nog verklaarde dat er niets iets bestaat als UFO's en dat daar nog nooit bewijs van gevonden is. Die organiseerde in zijn functie nog een meeting om te bespreken hoe te reageren op UAP's en het bergen en verplaatsen van UAP materiaal.

Wat een shitshow.

twitter
pi_214958078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:47 schreef alpeko het volgende:

[..]
Nu is Richard Doty wel weer iemand die in zijn functie belast was met het verspreiden van desinformatie. Dat is wel een beetje iets dat tegen veel van die figuren speelt die nu naar buiten komen. Zeker de oude garde. Waarom moeten we die nu wel geloven?
Dit dus. Uiteindelijk worden er boeken en lezingen verkocht wat mij ook altijd een beetje een nare smaak geeft. Ik volg dit onderwerp al 25 jaar en dit soort types roepen eigenlijk al die jaren al hetzelfde. Ik hoop graag anders, maar ik blijf enorm sceptisch en hou het woord verdienmodel in het achterhoofd.
pi_214958197
quote:

[..]
Oude garde/nieuwe garde maakt niet zoveel uit, iedereen speelt spelletjes. Geld verdienen over de ruggen van naeve mensen speelt natuurlijk een rol. Maar er is net iets teveel organisatie en overheidsbemoeienis om het daarmee af te doen IMO.
pi_214958269
quote:

[..]
Richard Doty heeft natuurlijk een uiterst dubieuze rol gespeeld, heeft een man ook tot zelfmoord gedreven. Het was vroeger in ieder geval een piece of shit. Maar je ziet vaker dat mensen later in hun leven qua dit onderwerp een draai van 180 graden maken en uit de school klappen en hij heeft mogelijk info die hij kan delen.
Uiteindelijk weten we van niemand wie er te vertrouwen is. Ook niet van Lue Elizondo en Bob Lazar. Toch heb ik het gevoel dat we het meer van klokkeluiders moeten hebben dan van welke hearing ook. De tegenwerking van bijv. de drie Mikes is enorm en ALS er ook private belangen mee gemoeid dan kan het trekken aan een dood paard worden.

Sowieso blijft disclosure een mijnenveld met mensen met meerdere vaak verschillende belangen.
pi_214964847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:48 schreef alpeko het volgende:

[..]
Richard Doty

https://www.8newsnow.com/(...)exclusive-interview/
[..]
Het is een beetje alsof Joran van der Sloot zou aankondigen dat hij nu (wel) de waarheid gaat vertellen. Zonder bewijs is dat niks waard.
Dit is weird, wat je zegt....de meest verdraaiende, maar toch soms ook snippets interessante dingen vertellende insider....had Knapp dat niet gezegd in een van de Weaponized? Dat hij met een bizarre leugen en een vreemde waarheid het topic geheel ongeloofwaardig weet te maken.
Of haal ik nu weer podcasts door elkaar?

Wel ineens een golf aan mensen die naar buiten treden...zou er wat te gebeuren staan?
I want to believe...
  vrijdag 13 september 2024 @ 00:33:58 #88
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214965443
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:35 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]

Wel ineens een golf aan mensen die naar buiten treden...zou er wat te gebeuren staan?
Zelfs Taylor Swift endorsed nu UFO'S!

twitter
  zaterdag 14 september 2024 @ 02:51:54 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214974298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 00:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Zelfs Taylor Swift endorsed nu UFO'S!

[ x ]
Dan moet de openbaring wel aanstaande zijn! :o
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 14 september 2024 @ 13:10:39 #90
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214977510
Behoorlijk zeldzaam begrijp ik, hearings over hetzelfde onderwerp zowel in congress als in het huis van afgevaardigen.

twitter

Alleen de timing vind ik eigenaardig, zo midden in de hectiek van de verkiezingen.

Als je het onderwerp wilt laten ondersneeuwen door de verkiezingen, waarom dan uberhaupt hearings houden?

En dan in zowel het huis als in congress? Wellicht nodig om meer urgentie achter de UAPDA te krijgen?
pi_214981653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Behoorlijk zeldzaam begrijp ik, hearings over hetzelfde onderwerp zowel in congress als in het huis van afgevaardigen.

[ x ]

Alleen de timing vind ik eigenaardig, zo midden in de hectiek van de verkiezingen.

Als je het onderwerp wilt laten ondersneeuwen door de verkiezingen, waarom dan uberhaupt hearings houden?

En dan in zowel het huis als in congress? Wellicht nodig om meer urgentie achter de UAPDA te krijgen?
Tim Gallaudet was ook uitgenodigd om gehoord te worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 14 september 2024 @ 20:31:10 #92
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214981739
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tim Gallaudet was ook uitgenodigd om gehoord te worden.
Zag het net ook. Gaat alleen dan weer over november. Zou m.i. logischer zijn, na de verkiezingen en voor het finaal maken van de NDAA.

twitter
pi_214992371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]

Inderdaad bijzonder, volgens mij hoorde ik het ook in de NeedtoKnow Podcast.
Misschien goed qua timing, om juist de UAP Disclosure act er door te krijgen.
Anderzijds, misschien (mocht er nog een laatste debat komen), goed om toch wat mainstream aandacht te krijgen en een UAP gerelateerde vraag aan de presidentskandidaten te stellen.
I want to believe...
  woensdag 18 september 2024 @ 20:28:06 #94
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215022152
Elizondo bij The Daily Show gisteren. Hij lijkt echt wel wat publiek te bereiken inmiddels.

En eindelijk een interviewer die naar verhouding lijkt te reageren op wat Elizondo zegt.

quote:
Lue: They're coming into our controlled airspace, over our sensitive military installations and may have the ability to interfere with our nuclear equities. Our pilots see and report them, plus we pick them up on gun-cameras (FLIR) and radar. And it's not just in the US but all over the world.

Ronny: "So there's f**king aliens on Earth right now and they're doing sh*t. What are they doing?"
twitter
  woensdag 18 september 2024 @ 20:35:24 #95
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215022293
Hearing in de senaat wordt ook November, na de verkiezingen.

twitter
pi_215022625
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Inderdaad bijzonder, volgens mij hoorde ik het ook in de NeedtoKnow Podcast.
Misschien goed qua timing, om juist de UAP Disclosure act er door te krijgen.
Anderzijds, misschien (mocht er nog een laatste debat komen), goed om toch wat mainstream aandacht te krijgen en een UAP gerelateerde vraag aan de presidentskandidaten te stellen.
Die vraag is al aan Donald Trump gesteld, en hij zegt openheid van zaken te geven mocht hij POTUS worden.

https://www.hindustantime(...)101725431257985.html
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215026371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Elizondo bij The Daily Show gisteren. Hij lijkt echt wel wat publiek te bereiken inmiddels.

En eindelijk een interviewer die naar verhouding lijkt te reageren op wat Elizondo zegt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[..]
[ x ]
En een bijzonder platform, toch een hele andere doelgroep dan de diehard UFOX volgers die de bekende podcast luisteren, die geen RosCo kijken. Dit kan best eens een goede impact hebben.
I want to believe...
pi_215026388
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Die vraag is al aan Donald Trump gesteld, en hij zegt openheid van zaken te geven mocht hij POTUS worden.

https://www.hindustantime(...)101725431257985.html
Benieuwd of de vraag ook aan Kamala Harris gesteld gaat worden en wat haar positie is.
I want to believe...
  vrijdag 20 september 2024 @ 14:22:46 #99
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215044040
Mellon klinkt positief over nieuwe directeur AARO.

quote:
Everyone interested in UAP has reason to feel optimistic about a more informative, open-minded, productive,
and transparent future for that office.
twitter
  zaterdag 21 september 2024 @ 00:05:39 #100
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215048983
Prut. Weer geen UAP Disclosure Act dit jaar.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')