Nee hquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prut. Weer geen UAP Disclosure Act dit jaar.
[ x ]
Bijzonder, er leek (na afgeschaalde vorm vorig jaar), toch veel aandacht te zijn voor dit amendement. Er is best wat steun, maar toch apart dat het door tegenwerking van 1 senior member (als genoemd in het artikel), niet meegaat in de nieuwe ronde van de NDAA.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prut. Weer geen UAP Disclosure Act dit jaar.
[ x ]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.quote:Op maandag 23 september 2024 19:55 schreef NoFoksGiven het volgende:
Laatste paar dagen wat interessante ruis over een alledged gesloten briefing vanuit NASA over de James Web:
[ x ]
Iemand al wat meer interessants hier over gezien?
Nou, dat zeker! Via meerdere accounts dit soort berichten gezien, vind RossCo niet iemand die alleen op die speculatie afgaat...toch benieuwd of er wat borrelt...quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.
https://www.reddit.com/r/(...)community_is_mocked/quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Voor nu zie ik het als niet meer dan onduidelijke geruchten. Er wordt nu wel heel veel ingevuld op basis van een 'no comment' opmerking.
Ik las wat dingen vanmorgen inderdaad...wellicht toch nog tijdig om het op te nemen in de komende bill!quote:Op donderdag 26 september 2024 15:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Toch nog mogelijkheden voor de UAP Disclosure Act?
[ x ]
Ik vind That UFO Podcast altijd prima in de auto, zeker de Breakdowns, maar ook veel afwisselende interessante gasten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een recente podcast? Ben lang aan het rijden dit weekend.
Mooi! 13 november las ik ergens?quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende hearing zal ook gewoon weer live te volgen zijn.
Wie is deze man?quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Malmgren gaat iets verder in zijn beweringen. Eerder gaf hij toe een UAP briefing te hebben gehad, nu claimt hij ronduit dat er meerdere partijen in het bezit zijn van NHI (non human intelligence) craft.
Als antwoord op een vraag of UAP niet ook plasma of bolbliksems oid kunnen zijn.
[ x ]
Inmiddels een oude knakker, dik in de 80 dacht ik. Voormalig senior adviseur van presidenten Kennedy, Johnson, Nixon en Ford.quote:
Toch niet de minste, qua ervaring, connecties, rollen....quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Inmiddels een oude knakker, dik in de 80 dacht ik. Voormalig senior adviseur van presidenten Kennedy, Johnson, Nixon en Ford.
Hoop dat iemand binnenkort een interview met hem doet.
Double standard inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
Kijk, die onzin moet ook eens stoppen.
Denk niet dat dit iets nieuws gaat toevoegen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Trailer van de nieuwe James Fox docu 'The Program'.
[ x ]
Er zouden wat nieuwe namen naar voren komen in de docu van James, oa. de dame die onlangs ook al in de media was vanuit de UAPTF (kan even niet op de naam komen).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk niet dat dit iets nieuws gaat toevoegen eerlijk gezegd.
We hebben er weer een nieuwe term bij. ARV. Wat suggereert dat 'we' ook over replica's beschikken. Ik acht het steeds meer mogelijk dat hetgeen men feb 2023 heeft neergehaald in (o.a. Alaska) zomaar eens een eigen geheim toestel kan zijn. En dat dat de reden is dat we staan waar we nu staan. Dat er daardoor mensen bij het DoD wakker zijn geschud en zijn gaan lekken. Biden heeft dan - zonder het zelf te weten - akkoord gegeven voor het neerhalen van eigen technologie. Dat is puur speculatie natuurlijk maar gezien de snelle ontwikkelingen daarna, acht ik dat niet ondenkbaar.quote:The report concludes that “the existence of IMMACULATE CONSTELLATION demonstrates the extant capability to detect, quarantine, and transfer UAP and ARV [Alien Reproduction Vehicle] collection incidents before they are observed and circulated within the Military Intelligence Enterprise, thus serving as a means of enforcing internal information security.”
ARV is geen nieuwe term.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Leuk detail:
[..]
We hebben er weer een nieuwe term bij. ARV. Wat suggereert dat 'we' ook over replica's beschikken.
The Why Files heeft er ook een (luchtig) filmpje over gemaakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:25 schreef Monomeism het volgende:
[..]
ARV is geen nieuwe term.![]()
Er werd voor zover ik weet voor het eerst openbaar gesproken over ARV's op de allereerste: "Disclosure Project" locatie National Press Club in 2001 door Steven Greer, en Mark McCandlish welke onder verdachte omstandigheden in 2021 door een vuurwapen overleed.
Hier een uitgebreide uitleg over ARV en wat het zijn in deze documentaire
Ja ik kijk nooit naar de why files want ik irriteer me altijd aan die k#tvisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
The Why Files heeft er ook een (luchtig) filmpje over gemaakt.
Damnit waarom heb ik die serie nooit gekeken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja ik kijk nooit naar de why files want ik irriteer me altijd aan die k#tvis![]()
Overigens kunnen sommige "Easter Eggs" van de serie de X-Files hier eigenlijk niet ontbreken.
Beetje zoeken en je kunt ze allemaal wel ergens gratis op online streaming vinden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Damnit waarom heb ik die serie nooit gekeken.
Inderdaad...en er komt best wat in voor wat afgelopen jaren naar buiten is gekomen...mooie fictie, met bekende conspiraties, maar ook, zoals blijkt uit bijv. Zabel aangeeft in de Needtoknow podcast dat er toch wel eens wat richting Hollywood gelekt wordt...een soort trage soft disclosure, gewenning voor het grote publiek. (sorry offtopic...grote X-Files fan)quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
@:Brave_Sir_Robin
Alles van de X-files is op Disney+ te zien. Topseries.
Wat is hier een beetje de gemene deler qua mening over Greer?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Beetje zoeken en je kunt ze allemaal wel ergens gratis op online streaming vinden.
Of je koopt ze op dvd. Dit was uit het allerlaatste seizoen.
Iets anders. Er bestaat zoiets als Elizondo vs Greer.
Ze moeten niets hebben van elkaar.
Dat is dus erg interessant.![]()
Vooral omdat Greer, op wat vage zaken na, veel in de melk heeft te brokkelen gehad de laatste decennia als 1e pionier van Disclosure en talloze getuigen heeft genterviewd en gedocumenteerd, en ik Elizondo soms ook niet zomaar met alles vertrouw.
Maar nu even objectief. Deze testimonies gezien van 2023?
ARV's en locaties van vermeende geheime basissen wereldwijd komen er regelmatig in voor.
Neem nooit iemand echt serieus zou ik zeggen. Noch Greer, noch Elizondo. Hoor ze aan. Dan heb je een completer plaatje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Wat is hier een beetje de gemene deler qua mening over Greer?
Ik heb het idee dat de laatste tijd hij niet bepaald serieus genomen wordt, ik weet niet hoe/waar ik hem moet plaatsen.
I know. Ben ook wel eens begonnen met de top gerankte afleveringen van het eerste seizoen, maar het is alsnog een lange zit. Tand des tijds zit er echt wel in, stuk trager dan ik tegenwoordig gewend ben. En er is zoveel ander aanbod...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
@:Brave_Sir_Robin
Alles van de X-files is op Disney+ te zien. Topseries.
Heb hetzelfde. Weet niet goed wat ik van hem moet denken. Elizondo en consorten vermijden zijn naam in ieder geval, dat vind ik ook wel opvallend.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Wat is hier een beetje de gemene deler qua mening over Greer?
Ik heb het idee dat de laatste tijd hij niet bepaald serieus genomen wordt, ik weet niet hoe/waar ik hem moet plaatsen. Wel een belangrijke stem gehad in de ontwikkeling van disclosure, maar ook vooral gericht op eigen portemonnee, met name CE-5, waarvan ik niet weet wat ik er van moet vinden.
Drama op de achtergrond? Kant kiezen? Ik kies in ieder geval geen kant. Heb je de video's bekeken. Het gaat daar toch niet om Greer? Of Elizondo? Geen messiassen. Het gaat om de getuigen die daar aan het woord zijn en de documentatie. Jij schuift al die getuigen uit hoge posities van de afgelopen decennia aan de kant? De enige winst is dat dit onderwerp eindelijk niet iets is om ooit nog belachelijk te maken zoals ik dat hier 12 jaar geleden op FOK nog meemaakte als ik er over begon.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Heb hetzelfde. Weet niet goed wat ik van hem moet denken. Elizondo en consorten vermijden zijn naam in ieder geval, dat vind ik ook wel opvallend.
Ik probeer dit 'drama' op de achtergrond ook zoveel mogelijk links te laten liggen. Geen kant kiezen, het gaat om wat eruit het proces komt.
Wacht even, denk dat je iets anders leest dan wat ik bedoel. En het was ook zeker niet op jou gericht.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Drama op de achtergrond? Kant kiezen? Ik kies in ieder geval geen kant. Heb je de video's bekeken. Het gaat daar toch niet om Greer? Of Elizondo? Geen messiassen. Het gaat om de getuigen die daar aan het woord zijn en de documentatie. Jij schuift al die getuigen uit hoge posities van de afgelopen decennia aan de kant? De enige winst is dat dit onderwerp eindelijk niet iets is om ooit nog belachelijk te maken zoals ik dat hier 12 jaar geleden op FOK nog meemaakte als ik er over begon.
Ik hoopte dat er meer objectiviteit in zou zitten dan slechts een eenzijdige Elizondo fetisj.
Ik richt ook geen pijlen ofzo. Maar het is nogal wat, wat al die getuigen de afgelopen decennia allemaal hebben beweerd. Dit gaat het Pentagon en diegenen die daar weer boven zitten veel te ver. Grush heeft in de buitenring gezeten als getuige. Maar Greer heeft mensen aan het woord gelaten die letterlijk zeggen gewerkt te hebben aan ARV's. Zij weten te veel. Ik denk dat Elizondo (en Mellon etc.) er zijn gekomen om dit verhaal te stagneren en te rekken op de strenge voorwaarden van bovenaf. Dit binnen een gewild "narratief" te houden. Een "Limited Hangout" heet dat dus. Maare nu ga ik slapen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wacht even, denk dat je iets anders leest dan wat ik bedoel. En het was ook zeker niet op jou gericht.
Ik schuif Greer of de getuigen die hij aanreikte zeker niet terzijde, maar heb me simpelweg niet zo in zijn verhaal verdiept. Heb een docu met hem op Netflix gezien. Interessant materiaal.
Met drama bedoel ik alle poppetjes die rond dit onderwerp (op twitter) vooral bezig zijn met elkaar. Daar reken ik een Elizondo vs Greer discussie ook toe. I don't care. Het gaat me om wat eruit komt, zoals klokkenluiders, hearings of wetgeving.
Ik denk dat dit de essentie is..hoe komen we tot disclosure....hoe positief/negatief we bepaalde personen ook ervaren, het helpt de discussie hopelijk verder.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wacht even, denk dat je iets anders leest dan wat ik bedoel. En het was ook zeker niet op jou gericht.
Het gaat me om wat eruit komt, zoals klokkenluiders, hearings of wetgeving.
Over David Grusch valt niks te vinden in 2024. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:32 schreef NoFoksGiven het volgende:
Weet iemand wat de laatste stand is met betrekking tot Grusch? Hij zou een OpEd publiceren in het voorjaar...maar het blijft erg stil rondom hem.
De datum van 13 november voor de eerstvolgende hearing blijft rondzingen. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk doorgaat en niet ondergesneeuwd gaat worden door de verkiezingen.
Zelfs de 'verkiezingen' zelf worden ondergesneeuwd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:32 schreef NoFoksGiven het volgende:
Weet iemand wat de laatste stand is met betrekking tot Grusch? Hij zou een OpEd publiceren in het voorjaar...maar het blijft erg stil rondom hem.
De datum van 13 november voor de eerstvolgende hearing blijft rondzingen. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk doorgaat en niet ondergesneeuwd gaat worden door de verkiezingen.
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Zelfs de 'verkiezingen' zelf worden ondergesneeuwd.
Dat die verkiezingen niet eerlijk verlopen. Een uit elkaar vallende USA kan het zich niet permitteren dat burgers het voor het zeggen krijgen voor zover ze die illusie al hadden . Dat proces heet op papier democratie. Onder andere staan we op de rand van een 3e wereldoorlog. Hoe gaat daarbinnen deze heibel en wereldwijde inflatie een disclosure er dan uit zien? Hoe breng je zulk nieuws op dit moment? Gezien de wereldwijde ontwikkelingen en de afbrokkelende staat waarin de USA en het Westen zich bevinden kan ik me persoonlijk niet aan de indruk onttrekken dat welk "nieuws" dan ook, dat we dagelijks voor onze kiezen krijgen recht door zee is en te vertrouwen. Daar horen niet alleen een vermeende "alien disclosure" welke baanbrekende (militaire) technologie met zich zou meebrengen bij, maar m.i. dus ook verkiezingen bij die de zaak helpen, dan wel tegenwerken. Er gebeurd zoveel tegelijk in de wereld dat het 1 m.i. niet meer kan worden los gezien van het ander. Maar daarover verder speculerende zou ik niet meer binnen de lijnen van dit onderwerp kunnen blijven praten dus blijf ik verder maar ontopic.quote:
Dank voor de toelichting! Snap nu wat je bedoelde! Interessant voer voor discussie, maar idd. buiten dit topic. Thanks!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:05 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat die verkiezingen niet eerlijk verlopen. Een uit elkaar vallende USA kan het zich niet permitteren dat burgers het voor het zeggen krijgen voor zover ze die illusie al hadden . Dat proces heet op papier democratie. Onder andere staan we op de rand van een 3e wereldoorlog. Hoe gaat daarbinnen deze heibel en wereldwijde inflatie een disclosure er dan uit zien? Hoe breng je zulk nieuws op dit moment? Gezien de wereldwijde ontwikkelingen en de afbrokkelende staat waarin de USA en het Westen zich bevinden kan ik me persoonlijk niet aan de indruk onttrekken dat welk "nieuws" dan ook, dat we dagelijks voor onze kiezen krijgen recht door zee is en te vertrouwen. Daar horen niet alleen een vermeende "alien disclosure" welke baanbrekende (militaire) technologie met zich zou meebrengen bij, maar m.i. dus ook verkiezingen bij die de zaak helpen, dan wel tegenwerken. Er gebeurd zoveel tegelijk in de wereld dat het 1 m.i. niet meer kan worden los gezien van het ander. Maar daarover verder speculerende zou ik niet meer binnen de lijnen van dit onderwerp kunnen blijven praten dus blijf ik verder maar ontopic.
Zag hem ook langskomen, en dacht hetzelfde. Hij zou een goede opvolger van Grusch zijn bij de volgende hearing.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:08 schreef Discombobulate het volgende:
Karl Nell laat doorschemeren dat hij een ´first-hand witness' is. Als ze hem nou bij de aankomende hearing doen...
Nog goede timestamps van dat filmpje? Ik heb het niet helemaal gekeken, puur de kop er boven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zag hem ook langskomen, en dacht hetzelfde. Hij zou een goede opvolger van Grusch zijn bij de volgende hearing.
"There's zero doubt this is absolutely true, I know this personally."
[ x ]
Via X is het nog te kijken: https://twitter.com/NPI_SoCal/status/1848049303660749198quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:03 schreef NoFoksGiven het volgende:
Helaas ben ik gister vergeten dat de 2 uur durende live stream van Global Disclosure Day te volgen was, georganiseerd door Sheenan's New Paradigm Institute:
https://newparadigminstit(...)obal-disclosure-day/
Helaas is de link naar de live-stream achter inlog, weet iemand of deze nog ergens terug te kijken is?
mensen die claimen geen twijfels te hebben zijn vaak de grootste charlatans.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zag hem ook langskomen, en dacht hetzelfde. Hij zou een goede opvolger van Grusch zijn bij de volgende hearing.
"There's zero doubt this is absolutely true, I know this personally."
[ x ]
Zou kunnen. Daarom kijk je bij dit soort claims altijd naar de staat van dienst van de personen. Die van Karl Nell is uitstekend. Tenzij jij andere info hebt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
mensen die claimen geen twijfels te hebben zijn vaak de grootste charlatans.
Disclaimer:
Met uitzondering van Gwen Stefani
Ik hoor nu hier voor het eerst van deze Karl Nell. als ik zo naar de Google resultaten kijk is dit en zijn claim van geen twijfel ook zijn eerste sessie in het grote spotlicht der publiek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zou kunnen. Daarom kijk je bij dit soort claims altijd naar de staat van dienst van de personen. Die van Karl Nell is uitstekend. Tenzij jij andere info hebt?
En als mensen met goede reputatie vervolgens ook nog bereid zijn om zulke claims onder ede te doen, dan heeft dat toch echt wel waarde. Bij Karl Nell moeten we dat nog afwachten, maar Grusch heeft dat al wel gedaan.
Iemand is pas te serieus te nemen als die bekend is bij het grote publiek? Er zijn natuurlijk genoeg mensen met een goede staat van dienst die niet direct in de spotlights staan. Dat hangt er niet vanaf of jij hem kent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik hoor nu hier voor het eerst van deze Karl Nell. als ik zo naar de Google resultaten kijk is dit en zijn claim van geen twijfel ook zijn eerste sessie in het grote spotlicht der publiek.
Laten we het over het onderwerp hebben.quote:dus dat jij over deze man al een sterke mening hebt over zijn capaciteiten om waarheid te herkennen en te spreken... is bijzonder.
Laat me je daar stoppen voordat je helemaal fanboy gaat uithangen en iemands linkedin profiel gaat posten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Iemand is pas te serieus te nemen als die bekend is bij het grote publiek?
Voordat je op de inhoud in zou moeten gaan..quote:
Nell heeft een imposante carriere, zowel zakelijk als militair. Was als Army Director betrokken bij de UAP Taskforce. Hij heeft meer gezien dan wij op dit onderwerp. Zijn opmerkingen zijn opmerkelijk.quote:Neen. Dat zeg ik niet. Iemand is pas serieus te nemen als ze een geschiedenis hebben opgebouwd van het maken van verstandige beslissingen en het doen van accurate voorspellingen binnen hun veld der expertise. En nee. astronomie en exo-biologie is niet het veld van expertise voor een militair.
Dat iemand een mooie witte hoed heeft mogen dragen in het leger of de marine zegt verder niks over of ze verstandige mensen zijn als het gaat over dit specifieke onderwerp.
Fijn dat je zo bezorgt bent. Ik maak zelf uit waar mijn interesses liggen.quote:Ik vraag me echt af hoe lang we nog door moeten gaan met "imminent!!!" en "any day now" en "someone's gonna blow the roof off this whole thing"... voordat zelfs jij zoiets hebt van.. "ok dit was een aandachtsscam en hoewel niet iedereen expres hieraan meedeed... ben ik wel een beetje in het ootje genomen".
Hoe lang nog met 0 op je rekest? Dagen? Maanden? Jaren? Wat is de deadline voordat je het los laat? Nooit? Hoe is dat anders dan faith of godgeloof?
Je gedrag en ... de hele cult hieromheen heeft echt bizar parallel met de Bed Bath & Beyond community
Vooral het die statement van de true believer op 1:03:32 op het einde van deze docu... de deadline blijft maar eeuwig uitgesteld en iedere keer weer verklaringen en excuses waarom het weer niet is gebeurd deze keer.
Enige positieve is dat er geen geld of gezondheidskeuzes aan gebonden zijn. Vooral en alleen time wasting.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Voordat je op de inhoud in zou moeten gaan..
Ik loop lang genoeg mee op fok om te herkennen wat je doet. Inhoud vermijden en op de man spelen. Gelul over een cult. Terwijl niemand hier de woorden van Nell, Grusch of Elizondo (of wie dan ook) blindelings gelooft.
Ik vind hun uitspraken opvallend genoeg om te volgen en kritisch te analyseren, juist vanwege hun achtergrond en staat van dienst. Dat betekent niet dat ik alles klakkeloos geloof, maar het verdient zeker een open blik.
En of je ze nu gelooft of niet (en het zijn er veel inmiddels), er is iets aan de hand. Zoals Senator Rubio zei:
"Either what he [David Grusch] is saying is partially true or entirely true, or we have some really smart, educated people with high clearances and very important positions in our government who are crazy and are leading us on a goose chase. One of these two things is true. Either what they're telling us is true or we've got some people in important positions that are doing this for some reason. So either one is a problem."
[..]
Nell heeft een imposante carriere, zowel zakelijk als militair. Was als Army Director betrokken bij de UAP Taskforce. Hij heeft meer gezien dan wij op dit onderwerp. Zijn opmerkingen zijn opmerkelijk.
En - heel belangrijk - hij is niet de enige. Dat negeer je. Heb je de UAPDA van Schumer al eens gelezen?
[..]
Fijn dat je zo bezorgt bent. Ik maak zelf uit waar mijn interesses liggen.
Meer je best doen. Ik ben namelijk niet echt overtuigt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik loop lang genoeg mee op fok om te herkennen wat je doet. Inhoud vermijden en op de man spelen. Gelul over een cult. Terwijl niemand hier de woorden van Nell, Grusch of Elizondo (of wie dan ook) blindelings gelooft.
Ik vind hun uitspraken opvallend genoeg om te volgen en kritisch te analyseren, juist vanwege hun achtergrond en staat van dienst. Dat betekent niet dat ik alles klakkeloos geloof, maar het verdient zeker een open blik.
En of je ze nu gelooft of niet (en het zijn er veel inmiddels), er is iets aan de hand. Zoals Senator Rubio zei:
"Either what he [David Grusch] is saying is partially true or entirely true, or we have some really smart, educated people with high clearances and very important positions in our government who are crazy and are leading us on a goose chase. One of these two things is true. Either what they're telling us is true or we've got some people in important positions that are doing this for some reason. So either one is a problem."
[..]
Nell heeft een imposante carriere, zowel zakelijk als militair. Was als Army Director betrokken bij de UAP Taskforce. Hij heeft meer gezien dan wij op dit onderwerp. Zijn opmerkingen zijn opmerkelijk.
En - heel belangrijk - hij is niet de enige. Dat negeer je. Heb je de UAPDA van Schumer al eens gelezen?
[..]
Ga gewoon weg, je voegt hier niks toe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken:
Ik zie dat mensen een flink verhaal maken om hun fascisme goed te praten.
Het spijt me dat te constateren.
Het gaat hier dan ook niet om buitenaards leven te ontdekken ergens anders in het heelal, waar je astronoom en exobioloog voor moet zijn, maar om of ze hier op aarde zijn en ons luchtruim binnendringen, daar waargenomen worden door bijv. piloten in de militaire luchtvaart, en of het leger in het bezit is van geborgen ruimtevaartuigen, technologien en lichamen van niet-menselijke origine. En als ervaren militair officier en luchtvaart-executive valt dit wel degelijk binnen de expertise van Karl Nell (en anderen die naar buiten zijn gekomen).quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Laat me je daar stoppen voordat je helemaal fanboy gaat uithangen en iemands linkedin profiel gaat posten.
Neen. Dat zeg ik niet. Iemand is pas serieus te nemen als ze een geschiedenis hebben opgebouwd van het maken van verstandige beslissingen en het doen van accurate voorspellingen binnen hun veld der expertise. En nee. astronomie en exo-biologie is niet het veld van expertise voor een militair.
Wat heeft dit met "fascisme" te maken, laat staan het goedpraten?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wat de fok is dit nou weer dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
En dat raakt jou persoonlijk? Van jouw mis-conclusie klopt helemaal niets. Er is nergens sprake van een deadline die steeds uitgesteld zou worden en er zijn ook nergens excuses voor geuit. Je lijkt behoorlijk emotioneel geraakt door dit onderwerp en reageert je frustratie af op users die dit nieuws over UAP interessant vinden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
de deadline blijft maar eeuwig uitgesteld en iedere keer weer verklaringen en excuses waarom het weer niet is gebeurd deze keer.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Die opponenten en hun agenda. Niemand geloofde destijds in 2017 dat een Amerikaans muzikant als ene Tom DeLonge serieus te nemen was over zijn beweringen over zijn contacten met allerlei hooggeplaatsten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:27 schreef Dutchguy het volgende:
Anywaytjes, ben benieuwd of the hearing van 13 november door gaat. Nancy Mace lijkt stevig in te zetten op dat het doorgang vindt maar ik lees ook dat er opponenten zijn die het af willen blazen.
Iemands LinkedIn profiel copy-pasten is niet "inhoud" maar een poging om inhoudelijke discussie dood te slaan bij gebrek aan echt inhoudelijk sluitend bewijs. Ik heb niks dus hier maar de reputatie van de UFO-frontman van de maand.. Het is ook iedere keer weer een nieuw figuur en we horen steeds weer niks of minder van het vorige figuur die zichzelf op deze heuvel heeft gegooid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Er is geen inhoud vanuit jou. Alleen maar artikelen en teksten over de mensen die claimen inhoud in hun bezit te hebben maar die dat lekker voor zichzelf houden. Of ... als er dan inhoud is, dingen die al lang en breed zijn ge-debunked.quote:Ik loop lang genoeg mee op fok om te herkennen wat je doet. Inhoud vermijden en op de man spelen.
Leuk dat je de disclaimer blindelings er even tussen sneakt idd.. I see you.quote:Gelul over een cult. Terwijl niemand hier de woorden van Nell, Grusch of Elizondo (of wie dan ook) blindelings gelooft.
Het verdient pas een open blik als iemand met wat bewijsmateriaal aan komt zetten. Dan gaan we het daar over hebben. En dan pas is het toepasselijk dat we gaan kijken naar iemands reputatie en loopbaan.quote:Ik vind hun uitspraken opvallend genoeg om te volgen en kritisch te analyseren, juist vanwege hun achtergrond en staat van dienst. Dat betekent niet dat ik alles klakkeloos geloof, maar het verdient zeker een open blik.
Waarquote:En of je ze nu gelooft of niet (en het zijn er veel inmiddels), er is iets aan de hand. Zoals Senator Rubio zei:
[..]
Oefen maar vast met dat dwijlenquote:[..]
Ik ben ervaren programmeur en ik kan je vertellen.. ik ben, ondanks dat ik de go-to persoon ben voor onoplosbare en overklaarbare bugs in het bedrijf waar ik nu wel... dan ik minimaal wel 3x in mijn loopbaan van 18 jaar heb meegemaakt dat ik geen aardse verklaring kon bedenken voor waarom iets stuk was gegaan. Ik bedoel.. GIT logs die niks opleverden mbt hoe een stuk code er in is gekomen... een keer zelfs wat ik vermoed een GUID collision was (iets wat een kans is van 1^-13). Oprecht weird shit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:01 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook niet om buitenaards leven te ontdekken ergens anders in het heelal, waar je astronoom en exobioloog voor moet zijn, maar om of ze hier op aarde zijn en ons luchtruim binnendringen, daar waargenomen worden door bijv. piloten in de militaire luchtvaart, en of het leger in het bezit is van geborgen ruimtevaartuigen, technologien en lichamen van niet-menselijke origine. En als ervaren militair officier en luchtvaart-executive valt dit wel degelijk binnen de expertise van Karl Nell (en anderen die naar buiten zijn gekomen).
Dit topic loopt al een langere tijd. En ook buiten dit topic heb ik regelmatig discussies met Brave_Sir_Robin gehad. Dus je zal die wat meer op de persoon gerichte comments moeten zien binnen die context.quote:Heel jammer dat je meteen bij de eerste zin van BSR stopt en op de man gaat spelen, terwijl als je zijn post(s) had gelezen of het topic (reeks) een beetje had gevolgd je had kunnen weten dat er meer speelt, zowel vanuit de defensie met verschillende klokkenluiders/getuigen als politiek.
Er gaan een hoop (foutieve) aannames in zo'n post. Laten we zeggen dat als het waar is dan is er 1 conclusie die we kunnen aannemen en dat is:quote:Je gaat niet bij zo'n onderwerp (waar grote belangen spelen, en wat een grote impact op de mensheid gaat hebben, wat ook bij jou zo te zien weerstand opwekt) van de ene op de andere dag openbaar maken.
Wat is volgens jou druk? Angry tweets? Als een Amerikaanse overheid dit echt geheim wil houden dan doen ze dat gewoon. Desnoods door mensen het zwijgen op te leggen.quote:Dat doe je geleidelijk en alleen als er blijvend druk vanuit de bevolking is.
Ik heb niet de illusie dat ik Brave_Sir_Robin ga overtuigen van ook maar iets. Maar ik hoop dat lezers en lurkers hier wel zien dat dit true-believer gedoe nog een andere kant heeft. Een kant waarbij bewijsmateriaal voorzichtiger afgewogen wordt en waar er iets meer logisch nadenken en iets meer inzicht is dan "ik wil dat aliens bestaan dus ik ga me obsessief bezighouden met de claims van losse figuren als een varkentje die naar truffels zoekt.".quote:Geduld is de sleutel hier. Niet gelijk verwachten dat er marsmannetjes op de TV verschijnen. De bedoeling van dit topic is niet dat anderen je moeten gaan "overtuigen", maar dat het nieuws hieromtrent gevolgd wordt en daar kan je dan je eigen conclusies aan hangen.
Hoop kromme vergelijkingen, ontwijkingen, misvattingen over het onderwerp en doel van het topic, invullingen voor een ander, over wat een ander zou moeten loslaten en zou moeten leven, schelden, enz.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Iemands LinkedIn profiel copy-pasten is niet "inhoud" maar een poging om inhoudelijke discussie dood te slaan bij gebrek aan echt inhoudelijk sluitend bewijs. Ik heb niks dus hier maar de reputatie van de UFO-frontman van de maand.. Het is ook iedere keer weer een nieuw figuur en we horen steeds weer niks of minder van het vorige figuur die zichzelf op deze heuvel heeft gegooid.
Voor mij is reputatie ietwat belangrijk maar het komt op een plek ergens ver NA:
1. In bezit van sluitend, door andere mensen onderzoekbaar bewijs
2. Logische inhoudelijke argumenten om een harde casus te maken
3. Een geschiedenis van verstandige posities mbt het onderwerp
Dan nog een zooi andere parameters... en dan ergens onderaan de lijst:
48. Een CV waaruit blijkt dat deze persoon minimaal wel in de positie zou kunnen zijn om iets over het onderwerp te mogen zeggen.
[..]
Er is geen inhoud vanuit jou. Alleen maar artikelen en teksten over de mensen die claimen inhoud in hun bezit te hebben maar die dat lekker voor zichzelf houden. Of ... als er dan inhoud is, dingen die al lang en breed zijn ge-debunked.
Dus wat er dan voor mij overblijft is dat speculeren over waarom jij zo all-in bent om dit te geloven. En ik vraag me eigenlijk af wat er uberhaupt zou moeten gebeuren voordat jij dit los laat.
Want er zal altijd een persoon in de wereld zijn die claimt dingen te weten over dit. Zelfs als het niet waar is zal zo'n persoon altijd zichzelf naar voren schuiven voor wat voor reden dan ook. Dus jij al tot in de oneindigheid dit puntje-van-je-stoel gevoel behouden? Dat is toch geen manier om te leven, man.
[..]
Leuk dat je de disclaimer blindelings er even tussen sneakt idd.. I see you.
Zonder sceptici die op de harde feiten (of vaak het gebrek daaraan) wijzen wat je allang de sperma-dwijler geweest van een of andere UFO/UAP-seks-cult.. Je smacht er naar dat het allemaal waar is. Dus ... you're welcome dat de skeptische community, door hun tegengas, jou die toekomst hebben bespaard.
[..]
Het verdient pas een open blik als iemand met wat bewijsmateriaal aan komt zetten. Dan gaan we het daar over hebben. En dan pas is het toepasselijk dat we gaan kijken naar iemands reputatie en loopbaan.
Niet na een losse opmerking in de media of twitter met als intentie dat die controle op zijn loopbaan dus maar voldoende is om te concluderen of hij met die opmerking gelijk heeft. Dat is waanzin.
Als ik nu claim dat kabouters bestaan en ik kom aanzetten met mijn CV en ik laat je zien dat ik al jaren lang werk als lead software ontwikkelaar voor vele verschillende bedrijven voor belangrijke projecten. Zeg jij dan "nou die jongen weet iig wel hoe hij moet nadenken over dingen dus als hij het zegt.. we moeten open blijven voor zijn claims en het serieus nemen ... en dat de overheid weigert definitieve conferenties te doen over de kabouters zegt wel dat er IETS aan de hand is".
Neen. Dat is belachelijk. Je zou vragen om bewijs. En waarom.. omdat je geen emotionele voorkeur hebt voor het bestaan van kabouters... Bij aliens toevallig wel dus daar is je drempel voor wat telt als overtuigend zo laag dat je iemands linkedin profiel al genoeg vind om een claim serieus te nemen.
[..]
Waar
Is
Het
Bewijs
[..]
Oefen maar vast met dat dwijlen
Feit is dat er hooggeplaatste politici zijn met innige banden met het het militaire industrile complex. Zij schijnen ook degenen zijn die naar verluidt steeds op de rem trappen. Wel pikant dat een republikeinse nu gas wil geven terwijl de tegenkrachten ook vaak republikeins zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Die opponenten en hun agenda. Niemand geloofde destijds in 2017 dat een Amerikaans muzikant als ene Tom DeLonge serieus te nemen was over zijn beweringen over zijn contacten met allerlei hooggeplaatsten.
[ afbeelding ]
Het doel van het topic is om een hoop poeha te genereren rond een nothing burger en als een soort "oehh kijk eens wat voor grootse dingen er in onze generatie aan de hand zijn" vibe te onderhouden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:43 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Hoop kromme vergelijkingen, ontwijkingen, misvattingen over het onderwerp en doel van het topic, invullingen voor een ander, over wat een ander zou moeten loslaten en hoe zou moeten leven, schelden, enz.
Nul inhoud, een hoop emotie en op de man. Heel jammer weer.
Nogmaals: we volgen hierover de 'ontwikkelingen' in de media en politiek. Vooralsnog krijg je dus te maken met getuigen, klokkenluiders, beeldmateriaal (zoals vrijgegeven door o.a. het Pentagon), enz. Als je direct vraagt om "bewijs" dan begrijp je het doel van het topic en wat er gaande is niet.
Ik zeg nergens 'nog 1 conferentie nu gaat het komen' inclusief onnodige hoofdletters en uitroeptekens. Ik ben wel genteresseerd wat zo'n conferentie brengt en of het iets op gaat leveren. Net als de vorige. Het is een schakel in een lang en taai proces. Zo zie ik het. Veel zal ook van de getuigen afhangen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het doel van het topic is om een hoop poeha te genereren rond een nothing burger en als een soort "oehh kijk eens wat voor grootse dingen er in onze generatie aan de hand zijn" vibe te onderhouden.
Besef... dit is alweer het 11e topic rond specifiek dit over een spanne van hoe veel jaar inmiddels? We zijn geen cm opgeschoten maar men doet hier al jaren alsof we echt nog 5 minuten zal duren voordat de hele boel door het mandje valt.. Dat is niet gezond. MORGEN JONGENS!! NOG 1 CONFERENTIE!! NU GAAT HET KOMEN!!.. NU!!.. nee.. NU!!
En ik wijs die pijnlijke conclusie aan dat er niks is en dat het ongezond is om een lege pinata te blijven rammen terwijl we al lang en breed aan de worstjes zijn begonnen. En ik snap dat dat mij niet in dank wordt afgenomen. Heb ook geen dank nodig. Het gaat ook allang niet meer om jullie maar om de lezers die anders overtuigd zouden raken dat er wel echt wat is waar ze hun tijd / energie / geld / aandacht aan zouden moeten schenken.
Mijn vragen aan jou zijn dan:quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zeg nergens 'nog 1 conferentie nu gaat het komen' inclusief onnodige hoofdletters en uitroeptekens. Ik ben wel genteresseerd wat zo'n conferentie brengt en of het iets op gaat leveren. Net als de vorige. Het is een schakel in een lang en taai proces. Zo zie ik het. Veel zal ook van de getuigen afhangen.
Hoe vormt dit een reactie op wat ik daar postte, serieus? Waar heb je het over?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben ervaren programmeur en ik kan je vertellen.. ik ben, ondanks dat ik de go-to persoon ben voor onoplosbare en overklaarbare bugs in het bedrijf waar ik nu wel... dan ik minimaal wel 3x in mijn loopbaan van 18 jaar heb meegemaakt dat ik geen aardse verklaring kon bedenken voor waarom iets stuk was gegaan. Ik bedoel.. GIT logs die niks opleverden mbt hoe een stuk code er in is gekomen... een keer zelfs wat ik vermoed een GUID collision was (iets wat een kans is van 1^-13). Oprecht weird shit.
Dat een piloot of wat voor een "getrainde observator" geen verklaring voor iets heeft betekent niet dat dat uitsluit dat het iets aards is. Het zou raar zijn dat iemand na 30 jaar vliegen niks heeft gezien wat gek is.
Er zijn talloze getuigenissen van mensen (zowel individuen als groepen mensen, van kinderen tot volwassenen) over dit fenomeen, wereldwijd, binnen als buiten het leger, inclusief beeldmateriaal, van gewone burgers tot overheidsfunctionarissen, enz. De ontwikkelingen die nu plaatsvinden zijn interessant, omdat het in de media belicht wordt en vanuit overheidsinstellingen komt. Je bevestigd weer dat je totaal niks afweet van dit onderwerp en hier het topic met een gestrekt been binnen komt stormen.quote:Er gaan een hoop (foutieve) aannames in zo'n post. Laten we zeggen dat als het waar is dan is er 1 conclusie die we kunnen aannemen en dat is:
Het is niet maar 1 observatie die ten grondslag ligt aan de ontdekking daarvan maar meerdere van de observaties die zijn gedaan door verschillende personen. Ofwel als er echt iets aan de hand is. Wat is de kans dat maar 1 persoon bewijs heeft ontvangen en dat binnen dit zogenaamde cornucopia aan observaties maar 1 van de verhalen waar is. Ik zou zeggen laag. Als aliens ons bezoeken dan zijn meerdere van deze verhalen waar en hebben meerdere mensen over de hele wereld dingen gezien. Binnen het leger en buiten het leger. En hebben ook meerdere mensen bewijsmateriaal wat niet goed te debunken is ipv alleen maar verhalen.
Ipv daarvan moeten we het hebben van wazige beelden van de Amerikaanse overheid en een handjevol mensen die al dan niet over hetzelfde setje blurry filmpjes hun mening pissen.
Disclosure ziet er niet uit zoals dit. Dat weet ik vrij zeker. Als het zo is dan komt het bewijs uit vele hoeken. Onstopbaar. Niet alleen van de Amerikanen.
Ik krijg bij je emotionele reacties (zonder logica) de indruk dat het precies andersom is: "Ik wil dat aliens niet bestaan dus ga ik zonder kennis van zaken met een gestrekt been dit topic binnenstormen." Is je goed recht overigens, maar je slaat daarmee wel de plank compleet mis.quote:Ik heb niet de illusie dat ik Brave_Sir_Robin ga overtuigen van ook maar iets. Maar ik hoop dat lezers en lurkers hier wel zien dat dit true-believer gedoe nog een andere kant heeft. Een kant waarbij bewijsmateriaal voorzichtiger afgewogen wordt en waar er iets meer logisch nadenken en iets meer inzicht is dan "ik wil dat aliens bestaan dus ik ga me obsessief bezighouden met de claims van losse figuren als een varkentje die naar truffels zoekt.".
Laten we even voor de gein er vanuit gaan dat jij een wapenfeit weet waarvan jij denkt "dat weet die jongen niet over dit onderwerp en als hij dat wist... nou dan zou hij compleet omslaan".quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:13 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Hoe vormt dit een reactie op wat ik daar postte, serieus? Waar heb je het over?
M.a.w. je hebt de ontwikkelingen van de afgelopen jaren en wat er hierover allemaal in de media en vanuit de politiek naar buiten is gekomen (wat in dit topicreeks behandeld is) totaal niet gevolgd.
Kom maar met je top 3 meest overtuigende bewijzen.quote:[..]
Er zijn talloze getuigenissen van mensen (zowel individuen als groepen mensen, van kinderen tot volwassenen) over dit fenomeen, wereldwijd, binnen als buiten het leger, inclusief beeldmateriaal, van gewone burgers tot overheidsfunctionarissen, enz. De ontwikkelingen die nu plaatsvinden zijn interessant, omdat het in de media belicht wordt en vanuit overheidsinstellingen komt. Je bevestigd weer dat je totaal niks afweet van dit onderwerp en hier het topic met een gestrekt been binnen komt stormen.
Van mij mogen aliens best wel bestaan maar... ik weet dat mensen bijzonder hype-gevoelig zijn en dat mensen graag elkaars nonsens rondzingen. Dat is de hele basis van deze topicreeks. Hoe meer tijd je verspilt aan de onzin hoe minder resources er gaan naar de echte zoektocht. Of hoe groter de kans dat je bij het ontwerpen van een zoektocht de verkeerde parameters meeneemt in het ontwerp van je instrumenten.quote:[..]
Ik krijg bij je emotionele reacties (zonder logica) de indruk dat het precies andersom is: "Ik wil dat aliens niet bestaan dus ga ik zonder kennis van zaken met een gestrekt been dit topic binnenstormen." Is je goed recht overigens, maar je slaat daarmee wel de plank compleet mis.
Er zou geen interesse zijn als men niet dacht dat het over aliens ging.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:21 schreef Monomeism het volgende:
1. Er worden hoorzittingen over UAP gehouden.
Er is bewijs voor ganzen en voor andere vliegtuigen. En bewijs voor het feit dat soms zelfs experts niet snappen hoe lenzen en lens/aperture artifacts werken.quote:2. Daar is keihard bewijs voor.
Al 3 jaar.quote:3. We wachten allemaal waar dit heengaat.
Wat kan jij oeverloos slap lullen zeg. Een soort Dolf Jansen. Zo zal je er ook wel uit zien ahahaquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mijn vragen aan jou zijn dan:
1. Wat zijn voor jou nodig zijn aan bewijs dat er uiteindelijk gewoon eigenlijk niks was. Wat zou er moeten gebeuren voor jou om te zeggen: ok het was niks dus... ik ben er klaar mee met deze figuren.. ze hebben genoeg van mijn aandacht gejat.
2. Hoe zou je je voelen over deze betrokken figuren als blijkt dat er niks was. Hoe zou je je voelen over de tijd die jij er in hebt gestoken.
Ik doe hier even de aanname dat je er minimaal wel wat tijd aan leeswerk en volgen in hebt zitten. Ik weet dat Brave_Sir_Robin er VEEL tijd er in heeft zitten maar ik wil er niet per se vanuit gaan dat dat voor iedere believer of wanter in dit topic zo is.
Er is een simpele oplossing SpecialK: niet klikken op het topic. Het topic staat om een reden in NWS. Als je het topicreeks had gevolgd en de nieuwsberichten hierin, dan had je geweten waarom het zolang duurt. Niemand zegt dat het NU gaat komen of morgen of zelfs over een jaar, je overdrijft, zodat je mensen kan vertellen wat gezond en ongezond is voor hen. Nogmaals: rechtsboven is een kruisje waar je op kan klikken en dan kan je zelf "gezond gaan leven".quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het doel van het topic is om een hoop poeha te genereren rond een nothing burger en als een soort "oehh kijk eens wat voor grootse dingen er in onze generatie aan de hand zijn" vibe te onderhouden.
Besef... dit is alweer het 11e topic rond specifiek dit over een spanne van hoe veel jaar inmiddels? We zijn geen cm opgeschoten maar men doet hier al jaren alsof we echt nog 5 minuten zal duren voordat de hele boel door het mandje valt.. Dat is niet gezond. MORGEN JONGENS!! NOG 1 CONFERENTIE!! NU GAAT HET KOMEN!!.. NU!!.. nee.. NU!!
En ik wijs die pijnlijke conclusie aan dat er niks is en dat het ongezond is om een lege pinata te blijven rammen terwijl we al lang en breed aan de worstjes zijn begonnen. En ik snap dat dat mij niet in dank wordt afgenomen. Heb ook geen dank nodig. Het gaat ook allang niet meer om jullie maar om de lezers die anders overtuigd zouden raken dat er wel echt wat is waar ze hun tijd / energie / geld / aandacht aan zouden moeten schenken.
Dat is voor jou een oplossing. Ik zie geen probleem. Ik reageer gewoon op wat mensen hier zeggen . Voor mijn eigen redenen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:27 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Er is een simpele oplossing SpecialK: niet klikken op het topic.
Het duurt lang omdat men het voor de news cycle in leven houdt. Expres. UAP's spreken tot de verbeelding bij de makkelijk-overtuigbaren.. en die klikken soms op de ads. $$$quote:Het topic staat om een reden in NWS. Als je het topicreeks had gevolgd en de nieuwsberichten hierin, dan had je geweten waarom het zolang duurt.
Ah deze discussie. Wat ik bedoel met gezond of ongezond is dat men hier een cultuurtje van "dingen geloven op basis van slechte redenen of gebrekkig bewijs" cultiveert. Iets wat je ook in religieuze kringen ziet. Gezien we in een democratie leven en jullie stemgedrag ook echt invloed heeft op waar we straks ons geld gaan uitgeven draag ik mijn steentje bij aan een gezonder denkpatroon mbt dit onderwerp. Niet alleen voor de typers hier maar ook vooral voor de lezers.quote:Niemand zegt dat het NU gaat komen of morgen of zelfs over een jaar, je overdrijft, zodat je mensen kan vertellen wat gezond en ongezond is voor hen. Nogmaals: rechtsboven is een kruisje waar je op kan klikken en dan kan je zelf "gezond gaan leven".
Ik volg dit onderwerp al jaren. Dat er 'niets is' is een stadium dat ik allang voorbij ben en ook niet over ga doen voor iemand die zelf bewijs wil. Ga op zoek zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mijn vragen aan jou zijn dan:
1. Wat zijn voor jou nodig zijn aan bewijs dat er uiteindelijk gewoon eigenlijk niks was. Wat zou er moeten gebeuren voor jou om te zeggen: ok het was niks dus... ik ben er klaar mee met deze figuren.. ze hebben genoeg van mijn aandacht gejat.
2. Hoe zou je je voelen over deze betrokken figuren als blijkt dat er niks was. Hoe zou je je voelen over de tijd die jij er in hebt gestoken.
Ik doe hier even de aanname dat je er minimaal wel wat tijd aan leeswerk en volgen in hebt zitten. Ik weet dat Brave_Sir_Robin er VEEL tijd er in heeft zitten maar ik wil er niet per se vanuit gaan dat dat voor iedere believer of wanter in dit topic zo is.
Lees nogmaals wat ik eerder postte over "bewijs", het "overtuigen" van anderen en het doel van het topic.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Laten we even voor de gein er vanuit gaan dat jij een wapenfeit weet waarvan jij denkt "dat weet die jongen niet over dit onderwerp en als hij dat wist... nou dan zou hij compleet omslaan".
Presenteer dat feit maar wat dit "je ziet iets over het hoofd maar ik ga er niet over praten" ding wat je doet werkt niet.
Zie boven. Lees een keer met aandacht wat users posten ipv in het wild reageren.quote:[..]
Kom maar met je top 3 meest overtuigende bewijzen.
We volgen hier de ontwikkelingen in de media en vanuit overheidsinstellingen, dat is geen nonsens anders stond het topic niet in NWS. En nogmaals vertel anderen niet waar ze hun tijd aan moeten besteden.quote:[..]
Van mij mogen aliens best wel bestaan maar... ik weet dat mensen bijzonder hype-gevoelig zijn en dat mensen graag elkaars nonsens rondzingen. Dat is de hele basis van deze topicreeks. Hoe meer tijd je verspilt aan de onzin hoe minder resources er gaan naar de echte zoektocht. Of hoe groter de kans dat je bij het ontwerpen van een zoektocht de verkeerde parameters meeneemt in het ontwerp van je instrumenten.
Ik wacht sinds 2011 en ik ben niet teleurgesteld. Alleen mag het wat meer opschieten.quote:
"zie hierboven" is equivalent aan: I got nothingquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:46 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Lees nogmaals wat ik eerder postte over "bewijs", het "overtuigen" van anderen en het doel van het topic.
[..]
Zie boven. Lees een keer met aandacht wat users posten ipv in het wild reageren.
[..]
We volgen hier de ontwikkelingen in de media en vanuit overheidsinstellingen, dat is geen nonsens anders stond het topic niet in NWS. En nogmaals vertel anderen niet waar ze hun tijd aan moeten besteden.
Ja het topic hier heeft heel veel invloed op de "echte" zoektocht en de parameters van die instrumenten. Volgens mij speelt er heel iets anders als je met dit soort argumenten komt.
Ga je eindelijk weg? Lekker Dolf.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"zie hierboven" is equivalent aan: I got nothing
Als er inmiddels wat hards was dan zou dat het stokpaardje zijn waar iedereen eventjes mee rond zou willen galloperen. ipv vage verwijzingen maken naar ergens een post hierboven. ik moet maar ruiken welke van de posts van de afgelopen topics jij overtuigend vindt?
Maargoed de wens is dat ik mijn bek hou en jullie een kleine 3 jaar laat circle-jerken zonder een tegen piepje of tegengeluid zodat deze verkapte kerkdienst ongestoord kan blijven.
Veel plezier er mee.
Kneusjequote:Op zondag 27 oktober 2024 15:13 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ga je eindelijk weg? Lekker Dolf.
Als ik je lange posts lees, waarin je met veel emotie reageert, dan lijk je wel een groot probleem te zien. Ik volg het echter met interesse, en omdat je het topic niet gezond vindt stelde ik voor dat je topic zelf niet volgt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is voor jou een oplossing. Ik zie geen probleem. Ik reageer gewoon op wat mensen hier zeggen . Voor mijn eigen redenen.
[..]
Het duurt lang omdat men het voor de news cycle in leven houdt. Expres. UAP's spreken tot de verbeelding bij de makkelijk-overtuigbaren.. en die klikken soms op de ads. $$$
[..]
Ah deze discussie. Wat ik bedoel met gezond of ongezond is dat men hier een cultuurtje van "dingen geloven op basis van slechte redenen of gebrekkig bewijs" cultiveert. Iets wat je ook in religieuze kringen ziet. Gezien we in een democratie leven en jullie stemgedrag ook echt invloed heeft op waar we straks ons geld gaan uitgeven draag ik mijn steentje bij aan een gezonder denkpatroon mbt dit onderwerp. Niet alleen voor de typers hier maar ook vooral voor de lezers.
Tuurlijk Dolfje. Gemiddeld 9 post per dag op FOK volblaffen .quote:
Met "zie boven", verwijs ik naar het eerste stukje in diezelfde post van mij. En daar verwijs ik naar mijn posts van vandaag die een reactie vormden op jouw posts over "bewijs", het "overtuigen" en het doel van het topic. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"zie hierboven" is equivalent aan: I got nothing
Als er inmiddels wat hards was dan zou dat het stokpaardje zijn waar iedereen eventjes mee rond zou willen galloperen. ipv vage verwijzingen maken naar ergens een post hierboven. ik moet maar ruiken welke van de posts van de afgelopen topics jij overtuigend vindt?
Maargoed de wens is dat ik mijn bek hou en jullie een kleine 3 jaar laat circle-jerken zonder een tegen piepje of tegengeluid zodat deze verkapte kerkdienst ongestoord kan blijven.
Veel plezier er mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |