abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215309181
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:32 schreef NoFoksGiven het volgende:
Weet iemand wat de laatste stand is met betrekking tot Grusch? Hij zou een OpEd publiceren in het voorjaar...maar het blijft erg stil rondom hem.

De datum van 13 november voor de eerstvolgende hearing blijft rondzingen. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk doorgaat en niet ondergesneeuwd gaat worden door de verkiezingen.
Zelfs de 'verkiezingen' zelf worden ondergesneeuwd.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215311292
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:12 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Zelfs de 'verkiezingen' zelf worden ondergesneeuwd.
Hoe bedoel je dit?
I want to believe...
pi_215314856
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 18:12 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dit?
Dat die verkiezingen niet eerlijk verlopen. Een uit elkaar vallende USA kan het zich niet permitteren dat burgers het voor het zeggen krijgen voor zover ze die illusie al hadden . Dat proces heet op papier democratie. Onder andere staan we op de rand van een 3e wereldoorlog. Hoe gaat daarbinnen deze heibel en wereldwijde inflatie een disclosure er dan uit zien? Hoe breng je zulk nieuws op dit moment? Gezien de wereldwijde ontwikkelingen en de afbrokkelende staat waarin de USA en het Westen zich bevinden kan ik me persoonlijk niet aan de indruk onttrekken dat welk "nieuws" dan ook, dat we dagelijks voor onze kiezen krijgen recht door zee is en te vertrouwen. Daar horen niet alleen een vermeende "alien disclosure" welke baanbrekende (militaire) technologie met zich zou meebrengen bij, maar m.i. dus ook verkiezingen bij die de zaak helpen, dan wel tegenwerken. Er gebeurd zoveel tegelijk in de wereld dat het 1 m.i. niet meer kan worden los gezien van het ander. Maar daarover verder speculerende zou ik niet meer binnen de lijnen van dit onderwerp kunnen blijven praten dus blijf ik verder maar ontopic. ;)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215316975
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 23:05 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat die verkiezingen niet eerlijk verlopen. Een uit elkaar vallende USA kan het zich niet permitteren dat burgers het voor het zeggen krijgen voor zover ze die illusie al hadden . Dat proces heet op papier democratie. Onder andere staan we op de rand van een 3e wereldoorlog. Hoe gaat daarbinnen deze heibel en wereldwijde inflatie een disclosure er dan uit zien? Hoe breng je zulk nieuws op dit moment? Gezien de wereldwijde ontwikkelingen en de afbrokkelende staat waarin de USA en het Westen zich bevinden kan ik me persoonlijk niet aan de indruk onttrekken dat welk "nieuws" dan ook, dat we dagelijks voor onze kiezen krijgen recht door zee is en te vertrouwen. Daar horen niet alleen een vermeende "alien disclosure" welke baanbrekende (militaire) technologie met zich zou meebrengen bij, maar m.i. dus ook verkiezingen bij die de zaak helpen, dan wel tegenwerken. Er gebeurd zoveel tegelijk in de wereld dat het 1 m.i. niet meer kan worden los gezien van het ander. Maar daarover verder speculerende zou ik niet meer binnen de lijnen van dit onderwerp kunnen blijven praten dus blijf ik verder maar ontopic. ;)
Dank voor de toelichting! Snap nu wat je bedoelde! Interessant voer voor discussie, maar idd. buiten dit topic. Thanks!
I want to believe...
pi_215328950
Karl Nell laat doorschemeren dat hij een ´first-hand witness' is. Als ze hem nou bij de aankomende hearing doen...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 21 oktober 2024 @ 15:39:17 #156
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215331797
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:08 schreef Discombobulate het volgende:
Karl Nell laat doorschemeren dat hij een ´first-hand witness' is. Als ze hem nou bij de aankomende hearing doen...
Zag hem ook langskomen, en dacht hetzelfde. Hij zou een goede opvolger van Grusch zijn bij de volgende hearing.

"There's zero doubt this is absolutely true, I know this personally."

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_215333754
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Zag hem ook langskomen, en dacht hetzelfde. Hij zou een goede opvolger van Grusch zijn bij de volgende hearing.

[ x ]
Nog goede timestamps van dat filmpje? Ik heb het niet helemaal gekeken, puur de kop er boven.
pi_215334579
Helaas ben ik gister vergeten dat de 2 uur durende live stream van Global Disclosure Day te volgen was, georganiseerd door Sheenan's New Paradigm Institute:

https://newparadigminstit(...)obal-disclosure-day/

Helaas is de link naar de live-stream achter inlog, weet iemand of deze nog ergens terug te kijken is?
I want to believe...
pi_215338448
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:03 schreef NoFoksGiven het volgende:
Helaas ben ik gister vergeten dat de 2 uur durende live stream van Global Disclosure Day te volgen was, georganiseerd door Sheenan's New Paradigm Institute:

https://newparadigminstit(...)obal-disclosure-day/

Helaas is de link naar de live-stream achter inlog, weet iemand of deze nog ergens terug te kijken is?
Via X is het nog te kijken: https://twitter.com/NPI_SoCal/status/1848049303660749198
pi_215359009
Global Disclosure Day 2024 (Official Livestream Replay) Presented by the New Paradigm Institute

― Thomas Sowell
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:20:11 #161
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215361218
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

[ x ]
mensen die claimen geen twijfels te hebben zijn vaak de grootste charlatans.

Disclaimer:
Met uitzondering van Gwen Stefani

[ Bericht 4% gewijzigd door SpecialK op 24-10-2024 14:43:22 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:40:48 #162
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215372736
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:20 schreef SpecialK het volgende:

[..]
mensen die claimen geen twijfels te hebben zijn vaak de grootste charlatans.

Disclaimer:
Met uitzondering van Gwen Stefani

Zou kunnen. Daarom kijk je bij dit soort claims altijd naar de staat van dienst van de personen. Die van Karl Nell is uitstekend. Tenzij jij andere info hebt?

En als mensen met goede reputatie vervolgens ook nog bereid zijn om zulke claims onder ede te doen, dan heeft dat toch echt wel waarde. Bij Karl Nell moeten we dat nog afwachten, maar Grusch heeft dat al wel gedaan.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 01:29:35 #163
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215377692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 17:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Zou kunnen. Daarom kijk je bij dit soort claims altijd naar de staat van dienst van de personen. Die van Karl Nell is uitstekend. Tenzij jij andere info hebt?

En als mensen met goede reputatie vervolgens ook nog bereid zijn om zulke claims onder ede te doen, dan heeft dat toch echt wel waarde. Bij Karl Nell moeten we dat nog afwachten, maar Grusch heeft dat al wel gedaan.
Ik hoor nu hier voor het eerst van deze Karl Nell. als ik zo naar de Google resultaten kijk is dit en zijn claim van geen twijfel ook zijn eerste sessie in het grote spotlicht der publiek.

dus dat jij over deze man al een sterke mening hebt over zijn capaciteiten om waarheid te herkennen en te spreken... is bijzonder.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:15:58 #164
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215379336
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 01:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Ik hoor nu hier voor het eerst van deze Karl Nell. als ik zo naar de Google resultaten kijk is dit en zijn claim van geen twijfel ook zijn eerste sessie in het grote spotlicht der publiek.
Iemand is pas te serieus te nemen als die bekend is bij het grote publiek? Er zijn natuurlijk genoeg mensen met een goede staat van dienst die niet direct in de spotlights staan. Dat hangt er niet vanaf of jij hem kent.

De achtergrond van Karl Nell wordt niet in twijfel getrokken. Als ik Perplexity vraag wie Karl Nell is:

Karl Nell is een ervaren militair officier en luchtvaart-executive met een indrukwekkende carrière in zowel het leger als het bedrijfsleven. Hier zijn enkele belangrijke punten over Karl Nell:

## Militaire carrière

Karl Nell heeft een lange en onderscheiden militaire loopbaan:

- Hij diende in het Amerikaanse leger, eerst als actief officier en later in de Army Reserve[1].
- Hij bereikte de rang van kolonel en had commando op elk niveau tot en met kolonel[2].
- Nell was betrokken bij de grootste herstructurering van de Army Reserve sinds 9/11[1].
- Hij diende als plaatsvervangend stafchef voor strategische planning voor de U.S. Army Reserve[1].
- Nell was ook plaatsvervangend COO en directeur speciale programma's bij het U.S. Africa Command[3].

## Zakelijke carrière

Naast zijn militaire dienst heeft Nell leidinggevende functies bekleed bij verschillende vooraanstaande bedrijven:

- Hij heeft meer dan 25 jaar progressief leiderschap in topbedrijven zoals Bell Telephone Laboratories, Lockheed Martin Missiles and Space, TASC en CACI[1].
- Nell was vice-president en general manager bij ENSCO, Inc., waar hij leiding gaf aan de National Security Solutions (NSS) divisie[1].
- Hij heeft ook functies bekleed bij Northrop Grumman en het Army Futures Command[3][5].

## Opleiding en expertise

Karl Nell heeft een uitgebreide academische achtergrond:

- Hij heeft een master in Strategic Studies van het U.S. Army War College[1].
- Nell behaalde een master in werktuigbouwkunde aan Boston University[1].
- Hij heeft een bachelordiploma in elektrotechniek van de University of Pennsylvania[1].
- Nell is PMP-gecertificeerd en een gepubliceerd auteur[1].

## Recente betrokkenheid bij UAP-onderzoek

In de afgelopen jaren is Karl Nell bekend geworden vanwege zijn betrokkenheid bij onderzoek naar ongeïdentificeerde luchtfenomenen (UAP):

- Hij diende als Army Director ter ondersteuning van de Unidentified Anomalous Phenomena Task Force (UAPTF)[2].
- Nell heeft gesproken op conferenties over UAP's en heeft getuigd voor het Congres over dit onderwerp[3].
- Hij heeft uitspraken gedaan over het bestaan van niet-menselijke intelligentie en de interactie daarvan met de mensheid[3].

Karl Nell wordt beschouwd als een gerespecteerde denker en veranderingsagent, comfortabel in verschillende bedrijfsmodellen van lucht- en ruimtevaart tot geïntegreerde oplossingen en adviesdiensten[2].

Citations:
[1] https://www.prweb.com/rel(...)on/prweb12666933.htm
[2] https://www.salt.org/speakers/karl-nell
[3] https://www.timesnownews.(...)th-article-110342754
[4] https://theufodatabase.com/people/karl-nell
[5] https://www.linkedin.com/in/karl-nell-98203510

Dus als zo'n iemand zulke uitspraken doet, dan vind ik dat hoogst opmerkelijk. En als hij nu de enige was, dan kun je hem nog wegzetten als geworden nutjob of aandachtzoeker. Maar de lijst met betrouwbare personen die opmerkelijke uitspraken doen wordt alsmaar langer:

Voormalig Top Admiraal Gallaudet onderschrijft specifiek de uitspraken van Nell:

en een kleine greep van de anderen:

Hier staat veel meer, met linkjes naar de originele bronnen: https://ufoquotes.com/

quote:
dus dat jij over deze man al een sterke mening hebt over zijn capaciteiten om waarheid te herkennen en te spreken... is bijzonder.
Laten we het over het onderwerp hebben.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 17:53:39 #165
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215382014
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Iemand is pas te serieus te nemen als die bekend is bij het grote publiek?
Laat me je daar stoppen voordat je helemaal fanboy gaat uithangen en iemands linkedin profiel gaat posten.

Neen. Dat zeg ik niet. Iemand is pas serieus te nemen als ze een geschiedenis hebben opgebouwd van het maken van verstandige beslissingen en het doen van accurate voorspellingen binnen hun veld der expertise. En nee. astronomie en exo-biologie is niet het veld van expertise voor een militair.

Dat iemand een mooie witte hoed heeft mogen dragen in het leger of de marine zegt verder niks over of ze verstandige mensen zijn als het gaat over dit specifieke onderwerp.

Ik vraag me echt af hoe lang we nog door moeten gaan met "imminent!!!" en "any day now" en "someone's gonna blow the roof off this whole thing"... voordat zelfs jij zoiets hebt van.. "ok dit was een aandachtsscam en hoewel niet iedereen expres hieraan meedeed... ben ik wel een beetje in het ootje genomen".

Hoe lang nog met 0 op je rekest? Dagen? Maanden? Jaren? Wat is de deadline voordat je het los laat? Nooit? Hoe is dat anders dan faith of godgeloof?

Je gedrag en ... de hele cult hieromheen heeft echt bizar parallel met de Bed Bath & Beyond community

Vooral het die statement van de true believer op 1:03:32 op het einde van deze docu... de deadline blijft maar eeuwig uitgesteld en iedere keer weer verklaringen en excuses waarom het weer niet is gebeurd deze keer.

Enige positieve is dat er geen geld of gezondheidskeuzes aan gebonden zijn. Vooral en alleen time wasting.

[ Bericht 12% gewijzigd door SpecialK op 26-10-2024 18:02:39 ]
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:53:14 #166
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215384140
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 17:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Laat me je daar stoppen

Voordat je op de inhoud in zou moeten gaan..

Ik loop lang genoeg mee op fok om te herkennen wat je doet. Inhoud vermijden en op de man spelen. Gelul over een cult. Terwijl niemand hier de woorden van Nell, Grusch of Elizondo (of wie dan ook) blindelings gelooft.

Ik vind hun uitspraken opvallend genoeg om te volgen en kritisch te analyseren, juist vanwege hun achtergrond en staat van dienst. Dat betekent niet dat ik alles klakkeloos geloof, maar het verdient zeker een open blik.

En of je ze nu gelooft of niet (en het zijn er veel inmiddels), er is iets aan de hand. Zoals Senator Rubio zei:

"Either what he [David Grusch] is saying is partially true or entirely true, or we have some really smart, educated people with high clearances and very important positions in our government who are crazy and are leading us on a goose chase. One of these two things is true. Either what they're telling us is true or we've got some people in important positions that are doing this for some reason. So either one is a problem."

quote:
Neen. Dat zeg ik niet. Iemand is pas serieus te nemen als ze een geschiedenis hebben opgebouwd van het maken van verstandige beslissingen en het doen van accurate voorspellingen binnen hun veld der expertise. En nee. astronomie en exo-biologie is niet het veld van expertise voor een militair.

Dat iemand een mooie witte hoed heeft mogen dragen in het leger of de marine zegt verder niks over of ze verstandige mensen zijn als het gaat over dit specifieke onderwerp.
Nell heeft een imposante carriere, zowel zakelijk als militair. Was als Army Director betrokken bij de UAP Taskforce. Hij heeft meer gezien dan wij op dit onderwerp. Zijn opmerkingen zijn opmerkelijk.

En - heel belangrijk - hij is niet de enige. Dat negeer je. Heb je de UAPDA van Schumer al eens gelezen?

quote:
Ik vraag me echt af hoe lang we nog door moeten gaan met "imminent!!!" en "any day now" en "someone's gonna blow the roof off this whole thing"... voordat zelfs jij zoiets hebt van.. "ok dit was een aandachtsscam en hoewel niet iedereen expres hieraan meedeed... ben ik wel een beetje in het ootje genomen".

Hoe lang nog met 0 op je rekest? Dagen? Maanden? Jaren? Wat is de deadline voordat je het los laat? Nooit? Hoe is dat anders dan faith of godgeloof?

Je gedrag en ... de hele cult hieromheen heeft echt bizar parallel met de Bed Bath & Beyond community

Vooral het die statement van de true believer op 1:03:32 op het einde van deze docu... de deadline blijft maar eeuwig uitgesteld en iedere keer weer verklaringen en excuses waarom het weer niet is gebeurd deze keer.

Enige positieve is dat er geen geld of gezondheidskeuzes aan gebonden zijn. Vooral en alleen time wasting.
Fijn dat je zo bezorgt bent. Ik maak zelf uit waar mijn interesses liggen.
pi_215384274
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik loop lang genoeg mee op fok om te herkennen wat je doet. Inhoud vermijden en op de man spelen. Gelul over een cult. Terwijl niemand hier de woorden van Nell, Grusch of Elizondo (of wie dan ook) blindelings gelooft.

Ik vind hun uitspraken opvallend genoeg om te volgen en kritisch te analyseren, juist vanwege hun achtergrond en staat van dienst. Dat betekent niet dat ik alles klakkeloos geloof, maar het verdient zeker een open blik.

En of je ze nu gelooft of niet (en het zijn er veel inmiddels), er is iets aan de hand. Zoals Senator Rubio zei:

"Either what he [David Grusch] is saying is partially true or entirely true, or we have some really smart, educated people with high clearances and very important positions in our government who are crazy and are leading us on a goose chase. One of these two things is true. Either what they're telling us is true or we've got some people in important positions that are doing this for some reason. So either one is a problem."
[..]
Nell heeft een imposante carriere, zowel zakelijk als militair. Was als Army Director betrokken bij de UAP Taskforce. Hij heeft meer gezien dan wij op dit onderwerp. Zijn opmerkingen zijn opmerkelijk.

En - heel belangrijk - hij is niet de enige. Dat negeer je. Heb je de UAPDA van Schumer al eens gelezen?
[..]
Dit dus.
pi_215384773
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

[..]

[..]
Meer je best doen. Ik ben namelijk niet echt overtuigt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Niels0Kurovski op 26-10-2024 23:00:02 ]
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_215384840
Om een lang verhaal kort te maken:

Ik zie dat mensen een flink verhaal maken om hun fascisme goed te praten.

Het spijt me dat te constateren.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_215386038
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:

Ga gewoon weg, je voegt hier niks toe.

Neem SpecialK ook maar mee.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215386335
quote:

[..]
Laat me je daar stoppen voordat je helemaal fanboy gaat uithangen en iemands linkedin profiel gaat posten.

Het gaat hier dan ook niet om buitenaards leven te ontdekken ergens anders in het heelal, waar je astronoom en exobioloog voor moet zijn, maar om of ze hier op aarde zijn en ons luchtruim binnendringen, daar waargenomen worden door bijv. piloten in de militaire luchtvaart, en of het leger in het bezit is van geborgen ruimtevaartuigen, technologieën en lichamen van niet-menselijke origine. En als ervaren militair officier en luchtvaart-executive valt dit wel degelijk binnen de expertise van Karl Nell (en anderen die naar buiten zijn gekomen).

Heel jammer dat je meteen bij de eerste zin van BSR stopt en op de man gaat spelen, terwijl als je zijn post(s) had gelezen of het topic (reeks) een beetje had gevolgd je had kunnen weten dat er meer speelt, zowel vanuit de defensie met verschillende klokkenluiders/getuigen als politiek. Je gaat niet bij zo'n onderwerp (waar grote belangen spelen, en wat een grote impact op de mensheid gaat hebben, wat ook bij jou zo te zien weerstand opwekt) van de ene op de andere dag openbaar maken. Dat doe je geleidelijk en alleen als er blijvend druk vanuit de bevolking is. Geduld is de sleutel hier. Niet gelijk verwachten dat er marsmannetjes op de TV verschijnen. De bedoeling van dit topic is niet dat anderen je moeten gaan "overtuigen", maar dat het nieuws hieromtrent gevolgd wordt en daar kan je dan je eigen conclusies aan hangen.
pi_215386419
quote:

Wat heeft dit met "fascisme" te maken, laat staan het goedpraten? :D
Zit je hier wel goed met je post?
pi_215388813
quote:

Wat de fok is dit nou weer dan. _O-
pi_215388961
quote:

[..]
de deadline blijft maar eeuwig uitgesteld en iedere keer weer verklaringen en excuses waarom het weer niet is gebeurd deze keer.
En dat raakt jou persoonlijk? Van jouw mis-conclusie klopt helemaal niets. Er is nergens sprake van een deadline die steeds uitgesteld zou worden en er zijn ook nergens excuses voor geuit. Je lijkt behoorlijk emotioneel geraakt door dit onderwerp en reageert je frustratie af op users die dit nieuws over UAP interessant vinden. :')
pi_215389316
Anywaytjes, ben benieuwd of the hearing van 13 november door gaat. Nancy Mace lijkt stevig in te zetten op dat het doorgang vindt maar ik lees ook dat er opponenten zijn die het af willen blazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')