Nou, dat is wel een andere toon dan wat ik hier eerder van je heb gelezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken Joost Klein niet persoonlijk dus ik vind hem niet aardig en ik heb geen hekel aan hem. Ik vind hooguit wat van dingen die hij doet en die ons via de media ter oren komen
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een andere toon dan wat ik hier eerder van je heb gelezenEn dat geeft ook niet, ik vind ook wel eens iemand een eikel. Maar dan ga ik niet beweren dat ik het ermee eens ben dat die persoon wordt gediskwalificeerd als ik totaal niet weet of het terecht is.
Ik kan me ook best voorstellen dat mensen zich ergeren aan Joost. Het was ook wel een beetje voorspelbaar: eerst draagt heel Nederland hem op handen, en dan moet hij kapot. Zo gaat het eigenlijk altijd. En Joost is volgens mij iemand die daar vrij extreem op reageert. Dus dan kom je in een soort vicieuze cirkel.
Erg vervelend dat je er blijkbaar zo op gebrand bent hierop door te gaan. Mensen kunnen het best gewoon met elkaar oneens zijn hèquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we hier nou niet weer helemaal op ingaan aub, het gaat om het punt dat wmb de twee los zouden moeten staan.
Naja vinden dat hij terecht gediskwalificeerd is is nog niet hetzelfde als vinden dat hij helemaal kapot moet natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een andere toon dan wat ik hier eerder van je heb gelezenEn dat geeft ook niet, ik vind ook wel eens iemand een eikel. Maar dan ga ik niet beweren dat ik het ermee eens ben dat die persoon wordt gediskwalificeerd als ik totaal niet weet of het terecht is.
Ik kan me ook best voorstellen dat mensen zich ergeren aan Joost. Het was ook wel een beetje voorspelbaar: eerst draagt heel Nederland hem op handen, en dan moet hij kapot. Zo gaat het eigenlijk altijd. En Joost is volgens mij iemand die daar vrij extreem op reageert. Dus dan kom je in een soort vicieuze cirkel.
Ik post dat ik hem geen eikel, maar wel vindt dat hij terecht gediskwalificeerd is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Naja vinden dat hij terecht gediskwalificeerd is is nog niet hetzelfde als vinden dat hij helemaal kapot moet natuurlijk
Ik ben het helemaal met jou eens.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De stelligheid waarmee je de diskwalificatie blijft verdedigen impliceert dat je erbij was en dat de EBU in zijn recht staat. Waarmee je 'heilige' informatie zou hebben die zelfs de Officier van Justitie niet heeft Het geeft een pedante indruk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Erg vervelend dat je er blijkbaar zo op gebrand bent hierop door te gaan. Mensen kunnen het best gewoon met elkaar oneens zijn hè
Ik ben niet stelliger of minder stellig dan mensen die diskwalificatie onterecht vinden, maar dat is natuurlijk niet pedant of welke nare karaktertrekken jullie me verder allemaal aanwrijven omdat ik toevallig een andere mening toegedaan ben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:25 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met jou eens.
[..]
De stelligheid waarmee je de diskwalificatie blijft verdedigen impliceert dat je erbij was en dat de EBU in zijn recht staat. Waarmee je 'heilige' informatie zou hebben die zelfs de Officier van Justitie niet heeft Het geeft een pedante indruk.
En nu je wordt 'geconfronteerd' met eerdere problemen die bij de EBU zijn aangekaart zie je ineens ruimte voor nuance. Daar heeft het bij jou volledig aan ontbroken.
Dáár wordt op gereageerd. Ook omdat je eerder nuances hebt afgeschoten en/of weggelachen.
Dus de reacties op deze verandering zijn voor jou misschien vervelend, maar niet raar gezien je posthistorie in dit topic.
And now I rest my case.
Is toch niet gek dat ze eerst hun gesprek met de EBU eens even afwachten?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef Andromache het volgende:
Maar je kunt je toch ook gewoon inschrijven, en als de geëiste aanpassingen in de loop van het jaar niet komen, kun je er toch voor kiezen om geen lied in te sturen voor de deadline in april 2025? Ja, ben je wel je inschrijfgeld kwijt, ok, maar het besluit van AvroTROS zou wel eens langer kunnen duren dan we hopen.
Is de kans wel aanwezig dat EBU voor de 2026 editie de geëist veranderingen wederom niet doorvoertquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef Andromache het volgende:
Maar je kunt je toch ook gewoon inschrijven, en als de geëiste aanpassingen in de loop van het jaar niet komen, kun je er toch voor kiezen om geen lied in te sturen voor de deadline in april 2025? Ja, ben je wel je inschrijfgeld kwijt, ok, maar het besluit van AvroTROS zou wel eens langer kunnen duren dan we hopen.
Hier dan even nog een reactie van iemand die het niet eens was met timmmmm eerder in deze reeks en hem hierboven alsnog op een bepaald puntje gelijk gaf (qua los zien van elkaar):quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:25 schreef silverevlis het volgende:
En nu je wordt 'geconfronteerd' met eerdere problemen die bij de EBU zijn aangekaart zie je ineens ruimte voor nuance. Daar heeft het bij jou volledig aan ontbroken.
Dáár wordt op gereageerd. Ook omdat je eerder nuances hebt afgeschoten en/of weggelachen.
Dat is ook niet verboden ofzo natuurlijk, maar het is een beetje zonde van de topicreeks want het enige dat we ermee bereiken is nóg meer harde tegenstellingen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:26 schreef silverevlis het volgende:
V.w.b. het een en ander los van elkaar kunnen zien ben ik het eens.
Ik stip bepaalde dingen aan die mij opvallen en waar hier in het topic eerder opmerkingen over zijn geplaatst. Dat er nu, na al die consistente en constante negativiteit, ineens wel ruimte lijkt te zijn voor nuances vind ik op zijn minst opvallend en daar reageer ik op, en anderen met mij. Dat kun je dan verwachten, vind ik.
Misschien wil je mij erop vertrouwen dat het in dit geval niet ongeloofwaardig is. Ik heb timmmmm hier vele jaren meegemaakt op het forum en zelfs weleens irl ontmoet en hij kan idd vrij hard en stellig discussiëren maar is wel van de redelijkheid als mens. En ik was en ben het heel vaak met hem oneens online en toch hebben we ooit supergezellig in de kroeg gestaan en zouden we dat zó weer kunnen. Ik vind dat mooie dingen: het online oneens zijn en elkaar als mens gewoon respecteren. Achter elke post van iedereen hier zit een mens van vlees en bloed met een leven waarin bv de ene keer veel meer stress aanwezig is dan de andere keer, even een gek voorbeeldje. Dan kan iemand bv de ene keer veel geïrriteerder of harder reageren dan de andere keer. Niet per se timmmmm, maar geldt voor iedereen. Als we dat allemaal een beetje proberen te onthouden dan komen we ergens.quote:In wezen kan dat naast elkaar bestaan, maar ik vind het contrast wel erg groot en op een bepaalde manier dan zelfs ongeloofwaardig. Dan maar stellig.
Helemaal eens.quote:Misschien had Joost beter uit de verf gekomen op een ESF onder leiding van Jon Ola Sand. Martin Österdahl is wel een grote gifbeker gebleken.
Nee, dat is dus precies wat ik zeg. Er wordt hier geschreven dat het besluit wel móet vallen voor half september maar dat hoeft helemaal niet. Dat gesprek moet inderdaad ook nog plaatsvinden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Is toch niet gek dat ze eerst hun gesprek met de EBU eens even afwachten?
Je schreef dat ze zich gewoon konden inschrijven en in het ergste geval hun inschrijfgeld dan kwijt zijn toch. Maar ze kunnen imho gewoon best nog wachten met dat inschrijven tot na het gesprek. Raken ze ook geen geld kwijt als het gesprek kut zou gaan. Zo bedoel ik.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, dat is dus precies wat ik zeg. Er wordt hier geschreven dat het besluit wel móet vallen voor half september maar dat hoeft helemaal niet. Dat gesprek moet inderdaad ook nog plaatsvinden.
Dat klopt, maar dat gesprek moet dan wel binnen 2 weken plaatsvinden, anders moet je je zonder gesprek over je eisen gaan inschrijven. Ik zie de EBU er na alle stunts zelfs voor aan dat ze op een gesprek ná half september aansturen en zo AvroTROS voor het blok gaan zetten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je schreef dat ze zich gewoon konden inschrijven en in het ergste geval hun inschrijfgeld dan kwijt zijn toch. Maar ze kunnen imho gewoon best nog wachten met dat inschrijven tot na het gesprek. Raken ze ook geen geld kwijt als het gesprek kut zou gaan. Zo bedoel ik.
Maar dat inschrijven heeft toch helemaal geen haast? Ook als die regels die hierboven staan ondertussen zijn veranderd, heeft de EBU echt wel een geitenpaadje beschikbaar om Nederland toe te laten ergens begin volgend jaar, mochten wij dan de dringende behoefte hebben om aan de EBU een kwart miljoen euro, 8 miljoen kijkers en flinke online interactie te bieden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat gesprek moet dan wel binnen 2 weken plaatsvinden, anders moet je je zonder gesprek over je eisen gaan inschrijven. Ik zie de EBU er na alle stunts zelfs voor aan dat ze op een gesprek ná half september aansturen en zo AvroTROS voor het blok gaan zetten.
Doen we een jaar niet meequote:Op maandag 26 augustus 2024 20:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat gesprek moet dan wel binnen 2 weken plaatsvinden, anders moet je je zonder gesprek over je eisen gaan inschrijven. Ik zie de EBU er na alle stunts zelfs voor aan dat ze op een gesprek ná half september aansturen en zo AvroTROS voor het blok gaan zetten.
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Doen we een jaar niet mee
Heeft de AVROTROS eens wat geld over om ijshockey uit te zenden
heeeyquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies.
Elk nadeel heeft z'n nadeel!
frans hep anders bes aardig da programma met die bezems en die schijf op het ijs presenteert da was iets kwisagtigs mesgien dat dat dan nu met ijshokie ken want da is tog hetzelfde maar dan zonder bezemsquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Doen we een jaar niet mee
Heeft de AVROTROS eens wat geld over om ijshockey uit te zenden
DAT IS HEEL WAT ANDERS JA!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:33 schreef Gerda2023 het volgende:
[..]
frans hep anders bes aardig da programma met die bezems en die schijf op het ijs presenteert da was iets kwisagtigs mesgien dat dat dan nu met ijshokie ken want da is tog hetzelfde maar dan zonder bezems
frans ken ook eg alles he?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij al meerdere jaren de beveiliger van de NLse deelnemer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:15 schreef Zigsky het volgende:
Ik kom er net achter dat die beveiliger, bij dat akkefietje met die journalist van Israël, Richard van Vught heet en ook aanwezig was als hoofdbeveiliger in Rotterdam 2021. Als ik niet vergeten was hoe ik een foto kon plaatsen, dan had ik dat gedaan.
Ik heb de podcast nog niet beluisterd, maar dit is toch wel een bijzonder perspectief:quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:32 schreef Greys het volgende:
AvroTros is iig niet de enige die vindt dat er sowieso dingen anders zouden moeten. Onderstaande gaat dan niet over Joost maar wel over de editie van het ESF waaraan hij meedeed dus toch maar even hier want ik weet even niet waar anders.
[ x ]
Ze is blijkbaar verbaasd dat er richting een land dat 3000 km verder in een oorlog verwikkeld is en waarvan ter plekke de delegatie zich misdraagt weinig warme gevoelens zijn vanuit de andere artiesten.quote:“I always thought the greatest thing ever is that every country gets along with each other – the artists are respecting each other, cheering for each other. That dramatically changed last year.
“Normally when artists come to the green room, everybody is applauding them and all of sudden, some artists are not applauding other artists – I thought that was really disturbing.
“I really hope that we do whatever we can to make sure this does not happen again. This harmed the brand in my opinion.
“We will not solve the geopolitical situation, that will last and we have to live with it.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |