abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214766272
twitter

No-energy Donold. Helemaal door het ijs gezakt.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 09:41:29 #77
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214766320
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:34 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Trump fatigue is real.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214766334
twitter

En dan even naar zijn handen kijken.....LOL
pi_214766373
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Het lijkt me nog steeds een republikeinse plant dus waarom niet? Zijn bestaansreden was om democratische stemmen weg te harken. Dat bleken er achteraf ook veel te zijn uit republikeinse hoek. Daar moeten ze wat mee lijkt me.
En blijkbaar heeft het zijn running mate miljoenen dollars voor de campaign gekost!?
pi_214766383
quote:
[ x ]

Trump probeert zich meeraan een script te houden lijkt het...
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:00:19 #81
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214766426
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Trump fatigue is real.
Just no stamina...
pi_214766596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:00 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Just no stamina...
What Is a Narcissistic Collapse?
The fear of being publicly humiliated can lead a narcissist to stop functioning.

KEY POINTS

Narcissists can experience a narcissistic collapse when faced with a situation resulting in public humiliation and failure.
During a narcissistic collapse, the narcissistic defenses that keep them confident are no longer working.
In a narcissistic collapse, they feel extremely anxious, depressed, ashamed, and may be unable to keep functioning.

Op deze website: https://www.psychologytod(...)arcissistic-collapse het hele artikel.

Lijkt me nu het geval bij Trump, hopen dat het zo blijft. En dat door een simpele handbeweging van Obama.
pi_214766645
quote:
[ x ]

En alsnog gaat het een nek-aan-nek race worden.
Цой жив
pi_214766650
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:43 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dan volg je toch echt inhoudelijk vrij weinig van de Amerikaanse politiek.
Lang genoeg om mij af te vragen wie de Manchin boeman kaart toegeschoven krijgt als de democraten een meerderheid krijgen in beide huizen.
pi_214767054
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 07:01 schreef Mikeytt het volgende:
Is er een kans dat RFK Trump gaat backen? Want lijkt me heel onwaarschijnlijk dat Trump winkans heeft zonder die stemmen.
RFK loopt te leuren met zijn steun, hij heeft Trump al gevraagd om een baan in ruil voor zijn stemmen en ditto bij Harris. Het is waarschijnlijker dat Trump hem iets toezegd dan Harris, die nam zijn telefoontje niet eens aan,
pi_214767063
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:41 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Lang genoeg om mij af te vragen wie de Manchin boeman kaart toegeschoven krijgt als de democraten een meerderheid krijgen in beide huizen.
De what now?
pi_214767131
De Obama's leveren toch wel altijd hoor _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214767136
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De what now?
Twee jaar lang kreeg senator Joe Manchin de schuld dat er geen progressieve plannen tot wet werden gemaakt. Maar volgens mij viel er prima te onderhandelen. Wat overigens een feit is als het gaat om wetten te maken of af te schaffen voor de rijken.

Een vraag voor de fans van de democraten. Wat hebben zij de afgelopen 3,5 jaar bereikt?
  woensdag 21 augustus 2024 @ 12:04:40 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214767198
quote:
Is dat alles 😉 👍🏼 😉 👍🏼 😉 👍🏼 _O_
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 12:06:58 #91
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214767200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:56 schreef TheVulture het volgende:
De Obama's leveren toch wel altijd hoor _O_
Vond het verhaaltje van AOC ook wel sterk. Daar kan een beetje als een boze bejaarde mompelen over gestolen verkiezingen en mensen met blauw haren niet tegenop. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 21-08-2024 16:12:45 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214767215
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:57 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Twee jaar lang kreeg senator Joe Manchin de schuld dat er geen progressieve plannen tot wet werden gemaakt. Maar volgens mij viel er prima te onderhandelen. Wat overigens een feit is als het gaat om wetten te maken of af te schaffen voor de rijken.

Een vraag voor de fans van de democraten. Wat hebben zij de afgelopen 3,5 jaar bereikt?
Twee belangrijke wapenfeiten van de Biden regering (vergeef me dat ik Wiki gebruik, heb weinig zin om zelf een heel epistel te tikken):

quote:
Inflation Reduction Act

The Inflation Reduction Act of 2022 (IRA) is a United States federal law which aims to reduce the federal government budget deficit, lower prescription drug prices, and invest in domestic energy production while promoting clean energy. It was passed by the 117th United States Congress and signed into law by President Joe Biden on August 16, 2022.
quote:
Infrastructure Investment and Jobs Act

The Infrastructure Investment and Jobs Act (IIJA), also known as the Bipartisan Infrastructure Law (BIL), (H.R. 3684) is a United States federal statute enacted by the 117th United States Congress and signed into law by President Joe Biden on November 15, 2021. It was introduced in the House as the INVEST in America Act and nicknamed the Bipartisan Infrastructure Bill.

The act was initially a $547–715 billion infrastructure package that included provisions related to federal highway aid, transit, highway safety, motor carrier, research, hazardous materials and rail programs of the Department of Transportation.[1][2] After congressional negotiations, it was amended and renamed the Infrastructure Investment and Jobs Act to add funding for broadband access, clean water and electric grid renewal in addition to the transportation and road proposals of the original House bill. This amended version included approximately $1.2 trillion in spending, with $550 billion newly authorized spending on top of what Congress was planning to authorize regularly.[3][4]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214767237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:57 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Wat een rare lariekoek toch allemaal weer. Volgens mij is er sinds tijden niet zoveel 'progressieve wetgeving' gemaakt. Ik heb ook werkelijk waar nergens gelezen dat Manchin voor alle plannen van de Democraten is gaan liggen en dat ze daarom onder Biden niets hebben kunnen realiseren. Ja de IRA heet zo omdat Manchin dat wilde en er is wat in het oorspronkelijke plan geschrapt, maar uiteindelijk is er nog heel wat gerealiseerd. Afgezien daarvan heb je het in eerste instantie niet over daadwerkelijke realisatie, maar over plannen / ambitie. In tegenstelling tot in het Nederlandse systeem kiezen ze daar niet de facto een meerderheid in het parlement die alles kan realiseren wat ze samen willen. Men kiest een president, die stelt een regering samen en daarnaast worden onafhankelijk verkiezingen voor huis en senaat gehouden met verschillende intervallen, waardoor een president niet zonder meer kan rekenen op stemvee in zowel huis als senaat, wat voor veel wetgeving vereist is.
En daar komt ook nog eens bij dat de VS een federatie van (de naam zegt het al) staten is die ook nog eens heel veel beleidsmacht hebben en dat zie je ook duidelijk terug in de variatie in beleid, zeker ook op basis van welke partij er veel macht heeft in een staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 21 augustus 2024 @ 12:14:20 #94
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214767245
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is dat alles 😉 👍🏼 😉 👍🏼 😉 👍🏼 _O_
En Donold?

https://theweek.com/polit(...)president-first-term

Tax cut voor de rijken
Space Force (wat dat ook mag zijn anno '24)
Paar km muur
Al Baghdadi. "He died like a dog!"

:')

[ Bericht 4% gewijzigd door GarlandBriggs op 21-08-2024 16:52:15 ]
pi_214767337
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vond het verhaaltje van AOC ook wel sterk. Daar kan een beetje als een boze bejaarde mompelen over gestolen verkiezingen en mensen blauw haren niet tegenop. ^O^
Ik vind AOC iets te hysterisch in haar toespraken eigenlijk, maar sowieso nog altijd een prima verhaal vergeleken bij de MAGA-drek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214767495
twitter

Niets aan toe te voegen, abortus is veranderd van een “noodzakelijk” kwaad tot een kermisattractie op een politiek congres.
pi_214767534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:50 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Niets aan toe te voegen, abortus is veranderd van een “noodzakelijk” kwaad tot een kermisattractie op een politiek congres.
Een embryo is nog lang geen baby maar dat is blijkbaar te moeilijk die biologische les. Dat Trump volgers toch zo snel in zulke doorzichtige leugens blijven trappen. :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 12:58:17 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_214767547
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:50 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
78.94% van de statistieken worden ter plekke verzonnen.

Waarom zouden mensen in een vrachtwagen bij een conventie een abortus gaan plegen als abortus gewoon legaal is in Illinois.

Je bent wel erg simpel met fake news.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_214767555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een embryo is nog lang geen baby maar dat is blijkbaar te moeilijk die biologische les. Dat Trump volgers toch zo snel in zulke doorzichtige leugens blijven trappen. :')
Hoe je ook tegen abortus aankijkt, je kan ideologisch niet zo diep gezonken zijn dat je vind dat een abortuskliniek op een politiek congres thuis hoort.
Als je werkelijk zo diep gezonken bent dan word het echt tijd om even te reflecteren op de tijd waar het mogelijk is mis gegaan.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 13:00:10 #100
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214767564
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe je ook tegen abortus aankijkt, je kan ideologisch niet zo diep gezonken zijn dat je vind dat een abortuskliniek op een politiek congres thuis hoort.
Als je werkelijk zo diep gezonken bent dan word het echt tijd om even te reflecteren op de tijd waar het mogelijk is mis gegaan.
Geen humane abortuswetgeving in de gehele US bedoel je?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')