Zo, die worden een eind de lucht in geworpen. Rare sportquote:
Hij heeft het wel op die blauwe voorzien, dacht even die flikkert er af.quote:
Ik dacht 40+ ,kan wel.quote:
Begin eens bij de boot?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik verveel me.Wat zal ik in de fik steken?
Hey Mario.quote:
Goed plan wel. En dan een winkelcentrum.quote:
Geen sail-through winkelcentrum daar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed plan wel. En dan een winkelcentrum.
Nee,wel een gracht door de binnenstad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen sail-through winkelcentrum daar?
Maar niet zoiets?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,wel een gracht door de binnenstad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet zoiets?
[ afbeelding ]
Meer zoiets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet zoiets?
[ afbeelding ]
Die mensen zijn heel langzaam en kunnen nooit sturenquote:
* FreshFruit verstopt snel zijn supboardquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mensen zijn heel langzaam en kunnen nooit sturen
Jullie hebben wat minder roeiers in de buurtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit verstopt snel zijn supboard
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Jullie hebben wat minder roeiers in de buurt
We gaan trouwens wel een voorwaarde stellen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan trouwens wel een voorwaarde stellen.
Als goee padvinder moet je wel alles met je vergrootglas in de fik steken
Op dit moment lijkt dat me sterkquote:
https://www.destentor.nl/(...)ek-te-zien~ad93664f/quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
Nee,want het is bewolkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)ek-te-zien~ad93664f/
Was jij dat?
Pciesquote:
ben je er zelf ook al overheen gelopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:58 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier filmopnames aan het maken
Een scene met een poep dure rode Ferrari die over een bruggetje scheurt en ze do9en wanhopige pogingen om dat bruggetje vrij van wandelaars te houden![]()
Met vrij weinig succes
Goeie,pullup in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ben je er zelf ook al overheen gelopen
Filmpjes en foto's aubquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:58 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier filmopnames aan het maken
Een scene met een poep dure rode Ferrari die over een bruggetje scheurt en ze do9en wanhopige pogingen om dat bruggetje vrij van wandelaars te houden![]()
Met vrij weinig succes
Ik heb braaf 2 minuten gewacht en heb ze toen toch maar verstoord want schoot niet opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ben je er zelf ook al overheen gelopen
Te laatquote:
was het voor Amsterdamned 3?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb braaf 2 minuten gewacht en heb ze toen toch maar verstoord want schoot niet op![]()
Wel een mooie Ferrari was het
Leek er wel een beetje op jaquote:
3? gaat het zo snel?quote:
quote:
Opnames vervolg Amsterdamned vinden dit janaar plaatsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Leek er wel een beetje op jaWas wel een grote productie
quote:De opnames van het langverwachte vervolg op de thriller Amsterdamned uit 1988 vinden komend najaar plaats. Dat heeft 2CFILM donderdag namens de drie producenten gemeld. De draaiperiode staat gepland van half september tot en met december.
Nou dan is het toch wat andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Opnames vervolg Amsterdamned vinden dit janaar plaats
[..]
Of de regisseur aanspreken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
wellicht nog eens langlopen en een foto maken
het is 2 trouwens, ik lees net dat de opnames daarvan in 2024 zouden zijn, dus zou goed kunnen. leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Leek er wel een beetje op jaWas wel een grote productie
Ga ik zo eens even doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
wellicht nog eens langlopen en een foto maken
het was een wilde gok, maar dan zou het inderdaad 2 zijn.quote:
ik dacht dat ik gisteren gelezen had dat er een baby girafje na de geboorte is overledenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga ik zo eens even doen
Morgen naar Artis
https://www.at5.nl/artike(...)et-eerst-naar-buiten
ja had ik ook gelezen maar wellicht was dat ergens anders ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik dacht dat ik gisteren gelezen had dat er een baby girafje na de geboorte is overleden
of er zijn 2 baby girafjes geboren https://www.nhnieuws.nl/n(...)rs-zien-het-gebeurenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
ja had ik ook gelezen maar wellicht was dat ergens anders ?
Ja, maar daarna is er een bevalling goed afgelopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik dacht dat ik gisteren gelezen had dat er een baby girafje na de geboorte is overleden
Hmmquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
of er zijn 2 baby girafjes geboren https://www.nhnieuws.nl/n(...)rs-zien-het-gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
toch, ik vond het wat verwarrendquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar daarna is er een bevalling goed afgelopen
En ook rustig instappen en wegrijden.quote:
Chris is weer in de rechtzaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook rustig instappen en wegrijden.
Dat jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
Zo een vrij interessante rechtzaak tegen complotdenker Alice Besselink.
https://videre.fail/liveblog-vanuit-zutphen-d-day/quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Chris is weer in de rechtzaal.
Grote vriend Max was er ook
Ze wilde dat Chris niet toegelaten werd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Chris is weer in de rechtzaal.
Grote vriend Max was er ook
Ik volg het enigszins.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wilde dat Chris niet toegelaten werd.
Dat mens is knettergek en alle wappies geven haar een podium.quote:
Heel goed artikel wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:26 schreef pullup het volgende:
https://www.elle.com/nl/b(...)ve-km-per-dag-lopen/
Man3
Ja ik las al op twitter dat iedereen dat meteen paar tochtjes naar de WC normaal wel moet kunnen halenquote:
Vooral dit stukje sprak me enorm aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik las al op twitter dat iedereen dat meteen paar tochtjes naar de WC normaal wel moet kunnen halen
Lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral dit stukje sprak me enorm aan.
Iedereen is anders, en de tijd die je nodig heeft om anderhalve kilometer per dag te lopen, kan enorm variëren van wat iemand anders nodig heeft. 'Anderhalve kilometer per dag lopen kan qua duur variëren, afhankelijk van het individuele tempo, het terrein en het conditieniveau', zegt Marcel Dinkins, Peloton-loopvlakinstructeur en motivational speaker.
Maar jij leest dus de Elle?quote:
Nee die kreeg ik via een wat er op mopperende twitter link doorquote:
De tijd die je nodig heeftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral dit stukje sprak me enorm aan.
Iedereen is anders, en de tijd die je nodig heeft om anderhalve kilometer per dag te lopen, kan enorm variëren van wat iemand anders nodig heeft. 'Anderhalve kilometer per dag lopen kan qua duur variëren, afhankelijk van het individuele tempo, het terrein en het conditieniveau', zegt Marcel Dinkins, Peloton-loopvlakinstructeur en motivational speaker.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint al lekker.
[ afbeelding ]
Compleet gestoord idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mens is knettergek en alle wappies geven haar een podium.
Ja,hij doet verslag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:40 schreef pullup het volgende:
Chris Klomp is die twitter handle? Dan ga ik die even volgen
Je kan het live volgen via Chris Klomp.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dit moet live worden uitgezonden graag
Blijkbaar doet ie aan controleren of hij wel wil dat je hem volgt want het moet eerst worden goedgekeurdquote:
Ook beelden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Je kan het live volgen via Chris Klomp.
Waar gaat deze zaak precies over?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
Silvan Schoonhoven van De Telegraaf is er ook.
Dat is irritant van hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijkbaar doet ie aan controleren of hij wel wil dat je hem volgt want het moet eerst worden goedgekeurd
Merciquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is irritant van hem.
Ik hou je wel op de hoogte anders.
Dat niet.quote:
Bodengraven,een paar jaar geleden waren er 3 mannen die beweerden dat er daar satanisch ritueel misbruik was.En verschillende mensen van beschuldigden,waaronder Van Dissel.Die 3 hebben daar straf voor gekregen.En deze dame rakelde het de laatste tijd weer flink op op Social media.Daar staat ze nu voor terecht.quote:
Ok dat geeft wel voldoende achtergrond info, de rest lees ik vast snel bij nuquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bodengraven,een paar jaar geleden waren er 3 mannen die beweerden dat er daar satanisch ritueel misbruik was.En verschillende mensen van beschuldigden,waaronder Van Dissel.Die 3 hebben daar straf voor gekregen.En deze dame rakelde het de laatste tijd weer flink op op Social media.Daar staat ze nu voor terecht.
Het zijn ook veel corona wappies die hier opduiken want er is verder niks.quote:
Je moet toch iets doen in je levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn ook veel corona wappies die hier opduiken want er is verder niks.
Klinkt goed, zelf gemaakt?quote:
Rechercheur en eervol ontslagen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:04 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen in je leven![]()
Dit zijn echt een stel gekken bij elkaar.
En ze is nog politievrouw geweest ook?
En in coronatijd geflipt ofzo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rechercheur en eervol ontslagen.
op het eertste gezichtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rechercheur en eervol ontslagen.
Ja,man weg en dat soort dingen.En de laatste maand is ze flink aan het doordraaien.quote:
Ze ziet er vrij normaal uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
op het eertste gezicht
Deze lui lijken me te gek om interessant te zjjn
Ik volg ook voornamelijk de hoofdlijnen.Lives van 30 minuten ga ik echt niet kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
op het eertste gezicht
Deze lui lijken me te gek om interessant te zjjn
quote:
IK ga dit maar weer ontvolgen allemaalquote:
Verder een goede rechtbankverslaggever maar heel in deze zaak betrokken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef pullup het volgende:
Lees het hier wel hoor maar die Chris Klomp heeft een beetje typ adhd
heeft te maken met die uitspraken over pedofielen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verder een goede rechtbankverslaggever maar heel in deze zaak betrokken.
Weet ik.Dat was ook niet echt een slimme tweet van hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:05 schreef 88-4 het volgende:
[..]
heeft te maken met die uitspraken over pedofielen.
Ja hij was een beetje mijn tijdlijn aan het vervuilenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verder een goede rechtbankverslaggever maar heel in deze zaak betrokken.
Alle panda`s en vogels overrulen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij was een beetje mijn tijdlijn aan het vervuilen
Heb je daar nog pupillen die meeroeien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:25 schreef pullup het volgende:
Wilde eigenlijk wat roeien kijken wat nu ongeveer zou moeten beginnen
De jeugd is aan de beurt, WK junioren en tot en met 23 jaar samengevoegd maar het is al 1.5 dag pokke weer in Canada waardoor ze steeds moeten uitstellen
Helemaal niemand dit jaar en dat komt niet veel voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar nog pupillen die meeroeien?
Jammer dat die vent zo'n Trump lover is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:20 schreef pullup het volgende:
Weer wat rommel van die SpaceNazi de lucht in
[ afbeelding ]
Eindelijk gerechtigheid voor nabestaanden etc?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel nut heeft het om een 99 jarige vrouw te veroordelen tot 2 jaar voorwaardelijk voor iets wat bijna 80 jaar geleden gebeurd is?
En Putin en Kadyrov lover toch? Met zijn supertruck voor Kadyrovquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:51 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Jammer dat die vent zo'n Trump lover is.
Ik vind het maar een vreemd figuur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Putin en Kadyrov lover toch? Met zijn supertruck voor Kadyrov
Schnell!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:08 schreef mario390 het volgende:
door dat ik met 3 gummitastaturen schalten moet
word nu de remotecontrol blockiert![]()
en vinger blutet
Wat is dat toch met jouw remotes... zoek een app op je handyquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:08 schreef mario390 het volgende:
door dat ik met 3 gummitastaturen schalten moet
word nu de remotecontrol blockiert![]()
en vinger blutet
Het is gewoon echt een Nazi hoor, enger zo'n beetje als Trumpquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:51 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Jammer dat die vent zo'n Trump lover is.
tijd voor een nieuwe tv ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:13 schreef mario390 het volgende:
tv uit gemakt, werkt eh niks schalten
De Keldersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,wel een gracht door de binnenstad.
[ afbeelding ]
Es ist höchste Zeit für eine neuequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:24 schreef mario390 het volgende:
tv kann niks vor,het gaat alles over de
dvdrecorder remotecontrol
Het ding ongezien uit het raam flikkeren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Schnell!
- en mes in de radiator
- je tv uit het raam
Misschien een andere setup ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:24 schreef mario390 het volgende:
tv kann niks vor,het gaat alles over de
dvdrecorder remotecontrol
Dat doe ik ook met mijn belastingaanslagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ding ongezien uit het raam flikkeren.
De postbode stopt je aanmaningen ook ongezien in je brievenbus...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met mijn belastingaanslagen
Net als met die pan bami in Rotterdam?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met mijn belastingaanslagen
Zo is dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De postbode stopt je aanmaningen ook ongezien in je brievenbus...
Vaag gekekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:19 schreef pullup het volgende:
Ben je wel aan het kijken @:puzzie ?
[ afbeelding ]
Gingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow gaat er weer een de ruimte in...
Starlink vind ik eigenlijk niet meer zo boeiendquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd weer een geweldig ding, zo'n launch.
end 2016 heb ik gekoptquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Een DVD recorder is toch niet meer van deze tijd? Dat is zo 2008 ....
is blijkbaar combiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. Niet voor blue-ray gegaan toen?
Ik niet hoor.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Geen zin om te betalen voor diensten waar ik toch geen tijd voor heb.
En dvd’s kosten 1 euro.
herhaal bestelling en dan voorzichtig op de knoppen drukkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:10 schreef mario390 het volgende:
moet even bij amazon 1 nieuwe bestellen had ik allang kunnen doen
Waarom is Sinner betrapt op doping, maar mag hij doorspelen?quote:
Ze geloven zn verklaring ... hij is wel zn punten en prijzengeld van dat toernooi kwijtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is Sinner betrapt op doping, maar mag hij doorspelen?
Raar, of hij is schuldig en je straf hem, of niet en je straft hem niet. Niet een beetje zoals ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze geloven zn verklaring ... hij is wel zn punten en prijzengeld van dat toernooi kwijt
zn masseur is de schuldigequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar, of hij is schuldig en je straf hem, of niet en je straft hem niet. Niet een beetje zoals dit
Die speelde niet, dus het is sinner of nietquote:
Ik ga er verder niet over marc ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die speelde niet, dus het is sinner of niet
Lijkt het je niets, toernooidirecteur?quote:
Ja das wel wat iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt het je niets, toernooidirecteur?
Jij hebt een bootquote:
Ik woon er in ... heb er een suite inquote:
De kapiteinshut zeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er in ... heb er een suite in
Er is maar één weg die niet dood loopt, en dat is vrijheid!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is maar één weg die niet dood loopt, en dat is vrijheid!Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp niet veel van je tekst en v die foto van Domni evenmin niets![]()
Is dit een vorm van geheimschrift en gaan jullie in naam v 40+ en wappie-nederland duh regering omverwerpen?![]()
![]()
Zou mooi wezuh!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
love & heet
3x scheepsrechtquote:
Hello.quote:
Mooi om te zien hoe ze omstrengeld liggen/hangen bij hun moederquote:
Morguh Chanel,quote:
Ik hoef die mensen niet perse te zienquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Toch jammer dat we bepaalde straffen niet meer doen hoor
HLN 1924: “Vrouw veroordeeld tot tepronkstelling in een ijzeren kooi.”
Spidercatquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:22 schreef pullup het volgende:
Mocht ik ooit weer een kat nemen dan is het een oranje
[ x ]
Ik zie niets. Pics !quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:02 schreef woxxel2 het volgende:
Wat vinden jullie.
Je hebt iets nieuws aan, rood topje.
Mijn vriend komt thuis en zegt.
Wel kleurrijk, even wennen.
Is je pakketje er al?quote:
Wat je vriend er over zei?quote:
En is je geduld beloond?quote:
Maar wat moeten we er van vinden?quote:
Ik haat dat antwoord, leuk, even wennen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat moeten we er van vinden?![]()
JIj bent de enige die er wat van kan vinden. Ik ken jouw vriend niet, dus heb geen idee wat hij bedoelde.
Wil best een hoop gaan gokken als je daar blij van wordt
Kan toch dat hij er aan moet wennen, misschien draag je normaal niet vaak felle kleuren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:02 schreef woxxel2 het volgende:
Wat vinden jullie.
Je hebt iets nieuws aan, rood topje.
Mijn vriend komt thuis en zegt.
Wel kleurrijk, even wennen.
Lekker rustig ook.quote:
Nee ik sta te popelen om er een goed antwoord op te geven maar een pic zou wel handig zijn om te kijken of hij gelijk heeftquote:
Onaardigquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:23 schreef woxxel2 het volgende:
Hij moet gewoon z'n mond houden en gaat maar op de bank, net zo lang tot ik weer zwart draag :p
Als je naast iemand slaapt, die snurkt of praat in zn slaap welquote:
Hey Deisyy, hoe is het nu?quote:
Nog steeds hetzelfde, vanmiddag voor controle.quote:
Pijn nog niet minder dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, vanmiddag voor controle.
Hoe gaat het met jou?
Moet je wel een klimwandje maken met stukje tapijt ..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:22 schreef pullup het volgende:
Mocht ik ooit weer een kat nemen dan is het een oranje
[ x ]
Verder is hij nog wel leuk?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:21 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik haat dat antwoord, leuk, even wennen.
Zeg dan niks.
Ik vroeg niet eens om een mening, want t is niet eens bijzonder wat ik aan heb.
Is dit een reden om de koffers klaar te zetten?quote:
Was het beter gezegd als hij had gezegd dat het een spuuglelijk ding was?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Is dit een reden om de koffers klaar te zetten?
Ik zet de opmerking "even wennen" gewoon onder lompe mannelijkheid ofzo
Beter dan ff wennen. Zonder dat ik wat gevraagd heb.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Was het beter gezegd als hij had gezegd dat het een spuuglelijk ding was?
Nou ja, het is wel wat passief/agressief van hem dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:06 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Beter dan ff wennen. Zonder dat ik wat gevraagd heb.
Maar ja, ik begrijp hier dat het ik er niet geďrriteerd over zou moeten zijn.
Ja gisteren hield het echt niet op met regenen hierquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:08 schreef Lovely het volgende:
Maar het is droog na best wat regen, gisteravond en vannacht
Ik viel indd in slaap met regen en werd in de nacht wakker regende het nog steedsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gisteren hield het echt niet op met regenen hier
Frambololly.quote:
Echt niet,jij wel dan?quote:
Maximaal 1 zak per jaar.quote:
Peppernuts hebben wij hier ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maximaal 1 zak per jaar.
Ik zag pas dat hier in het centrum de pepernoten winkel gewoon gebleven is het hele jaar door
Die vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:37 schreef pullup het volgende:
Ik zag al wel weer mandarijntjes in de schappen
Snap dat soort winkels nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Peppernuts hebben wij hier ook.
Waarom is dat niet lekker?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:44 schreef woxxel2 het volgende:
Neetoch niet die pepernoten.
Wie zegt dat dat lekker is liegt.
Dat gaat net, omdat het moet. Maar ik ga niet zeggen dat ze lekker zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat niet lekker?
En stuk of 10 per jaar dan.
Vrijwillig?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik haal af en toe wel een zakje pepernoten hoor
Zeker vrijwillig en ik neem ze ook van iedereen aan haha.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:50 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Vrijwillig?
Je krijgt ze toch al genoeg toegestopt overal:)
Iedereen wil ervan af
Goed gejatquote:
Oh ja kikkersquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker vrijwillig en ik neem ze ook van iedereen aan haha.
Net als kruidnoten en taai
En marsepein en borstplaat
En chocomuizen met van die te zoete vulling
quote:
Jij weegt stiekem 13 ton hequote:
Banketletters mogen mijn kant op..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat vind je wel lekker qua sinterklaas dingen?
Jazeker .... maily in SHO / Paulien Cornelisse annuleert theatertour vanwege kankerdiagnosequote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gelezen?![]()
https://www.ad.nl/show/pa(...)mma%20te%20schrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |