Heel goed artikel wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:26 schreef pullup het volgende:
https://www.elle.com/nl/b(...)ve-km-per-dag-lopen/
Man3
Ja ik las al op twitter dat iedereen dat meteen paar tochtjes naar de WC normaal wel moet kunnen halenquote:
Vooral dit stukje sprak me enorm aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik las al op twitter dat iedereen dat meteen paar tochtjes naar de WC normaal wel moet kunnen halen
Lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral dit stukje sprak me enorm aan.
Iedereen is anders, en de tijd die je nodig heeft om anderhalve kilometer per dag te lopen, kan enorm variėren van wat iemand anders nodig heeft. 'Anderhalve kilometer per dag lopen kan qua duur variėren, afhankelijk van het individuele tempo, het terrein en het conditieniveau', zegt Marcel Dinkins, Peloton-loopvlakinstructeur en motivational speaker.
Maar jij leest dus de Elle?quote:
Nee die kreeg ik via een wat er op mopperende twitter link doorquote:
De tijd die je nodig heeftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral dit stukje sprak me enorm aan.
Iedereen is anders, en de tijd die je nodig heeft om anderhalve kilometer per dag te lopen, kan enorm variėren van wat iemand anders nodig heeft. 'Anderhalve kilometer per dag lopen kan qua duur variėren, afhankelijk van het individuele tempo, het terrein en het conditieniveau', zegt Marcel Dinkins, Peloton-loopvlakinstructeur en motivational speaker.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint al lekker.
[ afbeelding ]
Compleet gestoord idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mens is knettergek en alle wappies geven haar een podium.
Ja,hij doet verslag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:40 schreef pullup het volgende:
Chris Klomp is die twitter handle? Dan ga ik die even volgen
Je kan het live volgen via Chris Klomp.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dit moet live worden uitgezonden graag
Blijkbaar doet ie aan controleren of hij wel wil dat je hem volgt want het moet eerst worden goedgekeurdquote:
Ook beelden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Je kan het live volgen via Chris Klomp.
Waar gaat deze zaak precies over?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
Silvan Schoonhoven van De Telegraaf is er ook.
Dat is irritant van hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijkbaar doet ie aan controleren of hij wel wil dat je hem volgt want het moet eerst worden goedgekeurd
Merciquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is irritant van hem.
Ik hou je wel op de hoogte anders.
Dat niet.quote:
Bodengraven,een paar jaar geleden waren er 3 mannen die beweerden dat er daar satanisch ritueel misbruik was.En verschillende mensen van beschuldigden,waaronder Van Dissel.Die 3 hebben daar straf voor gekregen.En deze dame rakelde het de laatste tijd weer flink op op Social media.Daar staat ze nu voor terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |